Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Recuperare cont gmail

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Buna ziua tuturor !

Am o problema pe contul de gmail. Din aceasta dimineata nu il mai pot accesa, semnalandu-mi ca nu este organizat.

Problema este urmatoarea: am creat respectivul cont de gmail in urma cu 3-4 ani, folosind un numar de telefon pe care il prezent nu il mai utilizez. A doua problema este ca nu am introdus niciodata adresa de rezerva.


Ce credeti ca este de facut ? Am tot incercat dar fara succes. Mentionez ca aseara (la ultima logare) nu am avut probleme. De asemenea nici nu am fost atentionat sa imi reactualizez numarul de telefon si/sau adresa de email de rezerva.

Atasez si un print screen.

Astept sugestii. Va multumesc anticipat. O zi buna.

[attachment=1954604:poza cont problema.jpg]

#2
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Acolo zice ca dispozitivul de pe care vrei sa accesezi mailul, nu este recunoscut.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 nicu131, on 17 octombrie 2017 - 07:18, said:

Acolo zice ca dispozitivul de pe care vrei sa accesezi mailul, nu este recunoscut.
Si aseara (la ultima logare) si azi dimineata am intrat de pe acelasi dispozitiv.

#4
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Apasa pe Get Help si urmeaza instructiunile.

O sa dureze cateva zile. Sper ca ai numele real si setarile facute cum trebuie la cont, altfel nu ai sanse.

#5
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008

 MembruAnonim, on 17 octombrie 2017 - 07:08, said:

Ce credeti ca este de facut ? Am tot incercat dar fara succes. Mentionez ca aseara (la ultima logare) nu am avut probleme. De asemenea nici nu am fost atentionat sa imi reactualizez numarul de telefon si/sau adresa de email de rezerva.
O fi Google "mama lor" sau "tatal lor", dar nu are de unde sa stie ca ti-ai schimbat numarul de telefon. Ecranul asta de verificare apare cand accesezi contul de pe un device sau dintr-o aplicatie ce nu ai mai folosit-o, aleatoriu in functie de cat timp a trecut de la ultima verificare si probabil dupa ce Google descopera niste tentative de phishing.

Alta data tine minte ca numarul de telefon e sfant daca folosesti autentificarea in 2 pasi, plus nu uita ca si Facebook face exact la fel. Daca si acolo ai acelasi numar de telefon atunci risti sa-ti pierzi accesul si la contul de FB.

Edited by Hider141, 17 October 2017 - 07:29.


#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Lex404, on 17 octombrie 2017 - 07:19, said:

Apasa pe Get Help si urmeaza instructiunile.

O sa dureze cateva zile. Sper ca ai numele real si setarile facute cum trebuie la cont, altfel nu ai sanse.

Introduc numele (e real), apoi introduc textul pe care il vad in imagine, iar la final mi se spune ca nu exista niciun cont. Atasez o poza.

[attachment=1954611:poza cont problema-2.jpg]

Edited by MembruAnonim, 17 October 2017 - 07:34.


#7
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Numele tau real, pe care-l introduci acum, l-ai folosit si la crearea/configurarea acelui cont de mail ?!

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 buyonevideo, on 17 octombrie 2017 - 08:16, said:

Numele tau real, pe care-l introduci acum, l-ai folosit si la crearea/configurarea acelui cont de mail ?!

Da, este acelasi.

#9
excentryc

excentryc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 15.07.2005
ai mai fost logat cu contul pe alt device? incerca sa intri pe acel device. Daca reusesti iti modifici si nr. de telefon.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 excentryc, on 17 octombrie 2017 - 11:49, said:

ai mai fost logat cu contul pe alt device? incerca sa intri pe acel device. Daca reusesti iti modifici si nr. de telefon.

Am intrat de fiecare data de pe acelasi device, folosind Chrome. Doar ca, de multe ori, intram pe modul incognito.

#11
excentryc

excentryc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 15.07.2005

 MembruAnonim, on 17 octombrie 2017 - 11:53, said:

Am intrat de fiecare data de pe acelasi device, folosind Chrome. Doar ca, de multe ori, intram pe modul incognito.
Mai era varianta cu security question ... in caz ca mai iti amintesti raspunsul!

citeste si aici... poate te ajuta cu ceva

Ai schimbat cumva locatia?

Edited by excentryc, 17 October 2017 - 12:04.


#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 excentryc, on 17 octombrie 2017 - 11:58, said:

Mai era varianta cu security question ... in caz ca mai iti amintesti raspunsul!

citeste si aici... poate te ajuta cu ceva

Ai schimbat cumva locatia?

Nu ajung la security question. Pur si simplu introduc prenumele, numele, textul pe care il vad in imagine si imi spune ca nu este de gasit contul.

Locatia nu am schimbat-o. Am mai spus-o, am folosit acelasi laptop, uneori am mai intrat pe modul incognito.

#13
excentryc

excentryc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 15.07.2005
incerca sa te loghezi de pe alt device ( telefon sau un alt PC/laptop)

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 excentryc, on 17 octombrie 2017 - 13:53, said:

incerca sa te loghezi de pe alt device ( telefon sau un alt PC/laptop)

Acum am incercat si aceasta varianta. Din pacate, tot fara rezultate. Se pare ca trebuie sa imi iau adio de la respectivul email. Oricum va multumesc ca ati incercat sa ma ajutati.

O zi buna tuturor.

#15
xxvirusxx

xxvirusxx

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 11.11.2005
Pe langa nr  de telefon...nu ai si adresa de e-mail pt recuperare/resetare parola?

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 xxvirusxx, on 17 octombrie 2017 - 20:18, said:

Pe langa nr  de telefon...nu ai si adresa de e-mail pt recuperare/resetare parola?
Am spus chiar din prima postare. Respectivul email a fost creat fara numar de telefon si adresa de rezerva.

#17
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007
Utilizezi vreun proxy / VPN ceva? Ai acelasi IP cu care ai reusit sa te loghezi?

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 shadow_x3x, on 19 octombrie 2017 - 12:27, said:

Utilizezi vreun proxy / VPN ceva? Ai acelasi IP cu care ai reusit sa te loghezi?
Da, IP-ul este acelasi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate