Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Saga mea cu un produs Apple
#1
Posted 17 October 2017 - 06:44
Pe data 21.01.2016 am cumparat un iPod in valoare de 889 de lei prin Clickshop. In septembrie, anul acesta, s-a dezlipit ecranul. Stiind ca am factura si garantia, m-am dus la iStyle de la Natiunile Unite. De acolo am fost trimis la Telekom, deoarece de acolo am achizitionat produsul. Telekom a zis ca nu are service propriu, Germanos se ocupa cu asa ceva. L-am rugat pe tipul de la Telekom sa sune la Germanos, sa ma asigur ca e asa, ca sa nu mai bat drumul de pomana. Si ce sa vezi? Germanos nu are treaba cu produsele Apple. Asa ca m-am intors la iStyle, unde am insistat, mai ales ca era trecuta adresa lor pe certificatul de garantie, nicidecum a Telekomului sau a Germanosului. Tipul de aici a primit iPodul in service, mentionand doua chestii:
1. produsul a fost activat in august 2015, deci a iesit din garantie 2. produsul a fost vandut de alta firma, nu direct de un magazin Apple Deci e posibil ca nici macar sa nu se uite sa vada defectiunea, nu mai zic sa incerce sa-l repare. Lasand la o parte faptul ca ma pasau de la unii la altii, nelamurirea mea e de ce exista acea activare? Adica cei de la Telekom puteau sa mi-l vanda dupa un an si sa beneficiez de garantie inca unul, desi in acte apare doi ani.
Spoiler
Edited by marga32, 17 October 2017 - 06:51. |
#2
Posted 17 October 2017 - 06:54
Adica pe certificatul de garantie nu scrie clar cat ai garantie si incepand din ce data?
|
#3
Posted 17 October 2017 - 07:00
1. iStyle sunt foarte vizibili, dar mizerabili pe partea de service, daca nu e cumparat de la ei.
Chiar daca e cumparat de la ei, incearca sa te misti tu jumatate de Bucuresti, direct la service. 2. Ei sunt "parteneri" Apple adica daca te duci la ei cu un produs Apple ce are Apple Care+ din US, iti spun ca nu te pot ajuta decat daca mergi la un Apple Store Oficial gen Amsterdam. Am fost la Noumax, iar ei l-au trimis la Apple. In 2 saptamani mi-a vanit un telefon nou. 3. Apple face o mare, mare magarie in UE, iar UE tot se face ca ploua. Apple da doar un an garantie la produse, iar restul pana la cei doi ani obligatorii in UE e acoperit de magazin (care face orice ca sa respinga garantia). Apple iti baga pe gat Apple Care+, care e de fapt o asigurare. In cazul tau Clickshop e inchis, iar produsul e in afara garantiei, deci mai bine te duci la un service GSM sa te ajute; e mai ieftin. 4. Apple nu da doi bani pe factura, la ei ai 1 an garantie de la prima activare. Asta e o chestie buna, pt ca beneficiezi un an de garantie si fara factura. Poti cumpara azi un produs apple, dar sa il faci cadou si sa fie activat peste o luna => garantia incepe de la prima activare. Cum ziceam, la tine e problema pt ca vanzatorul original nu mai exita. Pe de alta parte, cum dracu s-a dezlipit ecranul? Ama vut multe produse apple si chinezarii, dar asaceva nu am vazut. Edited by Ahasverus, 17 October 2017 - 07:04. |
#4
Posted 17 October 2017 - 07:03
Daca pe 21.01.2016 ai achizitionat produsul nou dintr-un magazin romanesc fara vreo conditie speciala, ai 2 ani garantie, asa e legea la noi si in toata Uniunea Europeana e regula cu 2 ani garantie obligatoriu. Daca in 15 zile de cand le semnalezi problema nu te rezolva te duci cu protectia consumatorului peste Telekom sau Germanos ca ei ti-au vandut produsul. Na mai ai doua luni sa rezolvi problema ca dupa poate zic ca a trecut garantia. Egal cu 0 cand a fost activat, factura/bonul fiscal de la telekom e din 2016, ca atunci ai cumparat produsul nou. Si nu ai treaba cu garantia oficiala Apple ci cu Telekomul ca ei ti-au vandut un produs ce s-a stricat in garantie.
Edited by SpeedDemon, 17 October 2017 - 07:10. |
#5
Posted 17 October 2017 - 07:06
Ahasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:
1. iStyle sunt foarte vizibili, dar mizerabili pe partea de service, daca nu e cumparat de la ei. Chiar daca e cumparat de la ei, incearca sa te misti tu jumatate de Bucuresti, direct la service. 2. Ei sunt "parteneri" Apple adica daca te duci la ei cu un produs Apple ce are Apple Care+ din US, iti spun ca nu te pot ajuta decat daca mergi la un Apple Store Oficial gen Amsterdam. Am fost la Noumax, iar ei l-au trimis la Apple. In 2 saptamani mi-a vanit un telefon nou. 3. Apple face o mare, mare magarie in UE, iar UE tot se face ca ploua. Apple da doar un an garantie la produse, iar restul pana la cei doi ani obligatorii in UE e acoperit de magazin (care face orice ca sa respinga garantia). Apple iti baga pe gat Apple Care+, care e de fapt o asigurare. In cazul tau Clickshop e inchis, iar produsul e in afara garantiei, deci mai bine te duci la un service GSM sa te ajute; e mai ieftin. 4. Apple nu da doi bani pe factura, la ei ai 1 an garantie de la prima activare. Asta e o chestie buna, pt ca beneficiezi un an de garantie si fara factura. Poti cumpara azi un produs apple, dar sa il faci cadou si sa fie activat peste o luna => garantia incepe de la prima activare. Cum ziceam, la tine e problema pt ca vanzatorul original nu mai exita. Pe de alta parte, cum dracu s-a dezlipit ecranul? Ama vut multe produse apple si chinezarii, dar asaceva nu am vazut. |
#6
Posted 17 October 2017 - 07:12
marga32, on 17 octombrie 2017 - 06:44, said:
Pe data 21.01.2016 am cumparat un iPod... 1. produsul a fost activat in august 2015, deci a iesit din garantie Ahasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:
Pe de alta parte, cum dracu s-a dezlipit ecranul? Ama vut multe produse apple si chinezarii, dar asaceva nu am vazut. Nu m-as mira ca magazinul sa-i fi bagat pe gat un produs "nou", "sigilat", dar cu zgarieturi fine si o "micuta" tranta care i-a spart display-ul original. tiestodj20, on 17 octombrie 2017 - 07:06, said:
Eu credeam ca daca dai peste 1000 de euro pe un telefon , nu se strica, macar in aia 2 ani. Evident, credeam gresit! Edited by Hider141, 17 October 2017 - 07:22. |
#7
Posted 17 October 2017 - 07:13
Ai cumparat un produs adus pe piata gri. Istyle nu sunt obligatisa te serveasca, garantia apple fiind continentala in europa.
Eude exemplu am iphone cumparat din Liban de pe piata gri din NZ. Acum 3 saptamani am fost cu el in service moca in Manila. Daca vrei sa verifici exact cu ochii tai data de activare, o poti face pe siteul apple. Si da, exista o posibilitate sa fi fost activat. Gen expus in showroom, sau retur. Daca au facut magarii cu reambalarea, nu e vina apple. |
#9
Posted 17 October 2017 - 07:22
Hider141, on 17 octombrie 2017 - 07:12, said:
Ai avut macar 1 produs Apple trimis in service oficial la maxim un an de la activare? Sau vorbesti din auzite, ori pentru un +1 la postcount? PS. Produs nou achizitionat in ianuarie 2017. |
#10
Posted 17 October 2017 - 07:24
SpeedDemon, on 17 octombrie 2017 - 07:03, said:
Daca pe 21.01.2016 ai achizitionat produsul nou dintr-un magazin romanesc fara vreo conditie speciala, ai 2 ani garantie, asa e legea la noi si in toata Uniunea Europeana e regula cu 2 ani garantie obligatoriu. Daca in 15 zile de cand le semnalezi problema nu te rezolva te duci cu protectia consumatorului peste Telekom sau Germanos ca ei ti-au vandut produsul. Na mai ai doua luni sa rezolvi problema ca dupa poate zic ca a trecut garantia. Egal cu 0 cand a fost activat, factura/bonul fiscal de la telekom e din 2016, ca atunci ai cumparat produsul nou. Si nu ai treaba cu garantia oficiala Apple ci cu Telekomul ca ei ti-au vandut un produs ce s-a stricat in garantie. Mi-am luat-o cu protectia consumatorului si cu Germanosul frumos tare de tot. (sa-i "muta" cainii si pe unii si pe altii). Aveau un telefon Lumia caruia i-au murit butoanele capacitive, de navigare prin meniuri, de la baza telefonului. Problema generala la lumia, documentata pe net, defect de fabricatie/proictare etc. M-am dus cu el la garantie si Germanosul a zis pas, defect mecanic. Am reclamat la PC, argumentat, cu linkuri etc raspuns scurt si cuprinzator "nu avem capacitatea tehnica de a expertiza un defect, nu putem contesta constatarea de la service Germanos, daca vrei o poti face tu client in baza unei contraexpertize la un service recunoscut/certificat" Intr-un cuvant ura si la gara si concuzie personala: niciodata dar niciodata nu mai cumpar de la GERMANOS! |
|
#11
Posted 17 October 2017 - 09:43
#12
Posted 17 October 2017 - 10:14
#13
Posted 17 October 2017 - 10:24
Si la iPod nu poti ramane fara baterie ? Si smartphone-urile au DAC.
|
#14
Posted 17 October 2017 - 10:32
Poti sa ramai fara baterie si la ipod si ce se intampla? Nu mare lucru: nu mai asculti muzica. Dar daca ramai fara baterie la telefon, nu mai primesti apeluri, nu mai poti suna si poate chiar ai o urgenta.
|
#15
Posted 18 October 2017 - 18:44
Cam asa arata un iPod defect. Dupa cum se vede in poze, nu are nici macar urme de zgarieturi fine, daramite lovituri / soc mecanic. Are folie pe ecran si husa (da, se gaseste husa pentru asa ceva; da, i-am pus folie pe ecran ecran si husa deoarece nu am dat putini bani pe el).
Tocmai am primit sms de la iStyle: Quote Reparatia produsului dumneavoastra a fost inceputa in baza rezultatului diagnozei efectuate. |
|
#16
Posted 18 October 2017 - 19:03
AMETHIST, on 17 octombrie 2017 - 06:54, said:
Adica pe certificatul de garantie nu scrie clar cat ai garantie si incepand din ce data? Ahasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:
3. Apple face o mare, mare magarie in UE, iar UE tot se face ca ploua. Apple da doar un an garantie la produse, iar restul pana la cei doi ani obligatorii in UE e acoperit de magazin (care face orice ca sa respinga garantia). Apple iti baga pe gat Apple Care+, care e de fapt o asigurare. Ahasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:
4. Apple nu da doi bani pe factura, Ahasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said: la ei ai 1 an garantie de la prima activare. Asta e o chestie buna, pt ca beneficiezi un an de garantie si fara factura. Poti cumpara azi un produs apple, dar sa il faci cadou si sa fie activat peste o luna => garantia incepe de la prima activare. Edited by marga32, 18 October 2017 - 19:09. |
#17
Posted 18 October 2017 - 22:07
istyle nu e apple!
Cred ca bateria ti s-a umflat si de acolo problema cu dezlipirea... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users