Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Saga mea cu un produs Apple

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
marga32

marga32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,018
  • Înscris: 11.06.2010
Pe data 21.01.2016 am cumparat un iPod in valoare de 889 de lei prin Clickshop. In septembrie, anul acesta, s-a dezlipit ecranul. Stiind ca am factura si garantia, m-am dus la iStyle de la Natiunile Unite. De acolo am fost trimis la Telekom, deoarece de acolo am achizitionat produsul. Telekom a zis ca nu are service propriu, Germanos se ocupa cu asa ceva. L-am rugat pe tipul de la Telekom sa sune la Germanos, sa ma asigur ca e asa, ca sa nu mai bat drumul de pomana. Si ce sa vezi? Germanos nu are treaba cu produsele Apple. Asa ca m-am intors la iStyle, unde am insistat, mai ales ca era trecuta adresa lor pe certificatul de garantie, nicidecum a Telekomului sau a Germanosului. Tipul de aici a primit iPodul in service, mentionand doua chestii:
1. produsul a fost activat in august 2015, deci a iesit din garantie
2. produsul a fost vandut de alta firma, nu direct de un magazin Apple
Deci e posibil ca nici macar sa nu se uite sa vada defectiunea, nu mai zic sa incerce sa-l repare.

Lasand la o parte faptul ca ma pasau de la unii la altii, nelamurirea mea e de ce exista acea activare? Adica cei de la Telekom puteau sa mi-l vanda dupa un an si sa beneficiez de garantie inca unul, desi in acte apare doi ani.

Spoiler

Edited by marga32, 17 October 2017 - 06:51.


#2
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
Adica pe certificatul de garantie nu scrie clar cat ai garantie si incepand din ce data?

#3
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
1. iStyle sunt foarte vizibili, dar mizerabili pe partea de service, daca nu e cumparat de la ei.
Chiar daca e cumparat de la ei, incearca sa te misti tu jumatate de Bucuresti, direct la service.

2. Ei sunt "parteneri" Apple adica daca te duci la ei cu un produs Apple ce are Apple Care+ din US, iti spun ca nu te pot ajuta decat daca mergi la un Apple Store Oficial gen Amsterdam.
Am fost la Noumax, iar ei l-au trimis la Apple. In 2 saptamani mi-a vanit un telefon nou.

3. Apple face o mare, mare magarie in UE, iar UE tot se face ca ploua.
Apple da doar un an garantie la produse, iar restul pana la cei doi ani obligatorii in UE e acoperit de magazin (care face orice ca sa respinga garantia).
Apple iti baga pe gat Apple Care+, care e de fapt o asigurare.

In cazul tau Clickshop e inchis, iar produsul e in afara garantiei, deci mai bine te duci la un service GSM sa te ajute; e mai ieftin.

4. Apple nu da doi bani pe factura, la ei ai 1 an garantie de la prima activare.
Asta e o chestie buna, pt ca beneficiezi un an de garantie si fara factura.
Poti cumpara azi un produs apple, dar sa il faci cadou si sa fie activat peste o luna => garantia incepe de la prima activare.

Cum ziceam, la tine e problema pt ca vanzatorul original nu mai exita.

Pe de alta parte, cum dracu s-a dezlipit ecranul? Ama vut multe produse apple si chinezarii, dar asaceva nu am vazut.

Edited by Ahasverus, 17 October 2017 - 07:04.


#4
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Daca pe 21.01.2016 ai achizitionat produsul nou dintr-un magazin romanesc fara vreo conditie speciala, ai 2 ani garantie, asa e legea la noi si in toata Uniunea Europeana e regula cu 2 ani garantie obligatoriu. Daca in 15 zile de cand le semnalezi problema nu te rezolva te duci cu protectia consumatorului peste Telekom sau Germanos ca ei ti-au vandut produsul.  Na mai ai doua luni sa rezolvi problema ca dupa poate zic ca a trecut garantia. Egal cu 0 cand a fost activat, factura/bonul fiscal de la telekom e din 2016, ca atunci ai cumparat produsul nou. Si nu ai treaba cu garantia oficiala Apple ci cu Telekomul ca ei ti-au vandut un produs ce s-a stricat in garantie.

Edited by SpeedDemon, 17 October 2017 - 07:10.


#5
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,700
  • Înscris: 04.06.2007

View PostAhasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:

1. iStyle sunt foarte vizibili, dar mizerabili pe partea de service, daca nu e cumparat de la ei.
Chiar daca e cumparat de la ei, incearca sa te misti tu jumatate de Bucuresti, direct la service.

2. Ei sunt "parteneri" Apple adica daca te duci la ei cu un produs Apple ce are Apple Care+ din US, iti spun ca nu te pot ajuta decat daca mergi la un Apple Store Oficial gen Amsterdam.
Am fost la Noumax, iar ei l-au trimis la Apple. In 2 saptamani mi-a vanit un telefon nou.

3. Apple face o mare, mare magarie in UE, iar UE tot se face ca ploua.
Apple da doar un an garantie la produse, iar restul pana la cei doi ani obligatorii in UE e acoperit de magazin (care face orice ca sa respinga garantia).
Apple iti baga pe gat Apple Care+, care e de fapt o asigurare.

In cazul tau Clickshop e inchis, iar produsul e in afara garantiei, deci mai bine te duci la un service GSM sa te ajute; e mai ieftin.

4. Apple nu da doi bani pe factura, la ei ai 1 an garantie de la prima activare.
Asta e o chestie buna, pt ca beneficiezi un an de garantie si fara factura.
Poti cumpara azi un produs apple, dar sa il faci cadou si sa fie activat peste o luna => garantia incepe de la prima activare.

Cum ziceam, la tine e problema pt ca vanzatorul original nu mai exita.

Pe de alta parte, cum dracu s-a dezlipit ecranul? Ama vut multe produse apple si chinezarii, dar asaceva nu am vazut.
Eu credeam ca daca dai peste 1000 de euro pe un telefon Posted Image , nu se strica, macar in aia 2 ani. Evident, credeam gresit!

#6
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008

View Postmarga32, on 17 octombrie 2017 - 06:44, said:

Pe data 21.01.2016 am cumparat un iPod...
1. produsul a fost activat in august 2015, deci a iesit din garantie
iPod-ul era nou, sigilat? Fiindca ai primit ori un produs expus, resigilat, ori unul refurbished (desi la asta nu sunt sigur daca nu cumva se reseteaza data activarii).

View PostAhasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:

Pe de alta parte, cum dracu s-a dezlipit ecranul? Ama vut multe produse apple si chinezarii, dar asaceva nu am vazut.
Asta se intampla de obicei daca se inlocuieste touchscreen-ul sau ansamblul display+touchscreen cu o chinezarie de proasta calitate.
Nu m-as mira ca magazinul sa-i fi bagat pe gat un produs "nou", "sigilat", dar cu zgarieturi fine si o "micuta" tranta care i-a spart display-ul original.

View Posttiestodj20, on 17 octombrie 2017 - 07:06, said:

Eu credeam ca daca dai peste 1000 de euro pe un telefon Posted Image , nu se strica, macar in aia 2 ani. Evident, credeam gresit!
Pai rata in care pica produsele Apple e mai mica decat concurenta. Dar conditia e sa ai un produs nou, pe care tu-l scoti pentru prima data din cutie. Iar serviciile de garantie oferite in service-urile oficiale (la noi cel putin Noumax) sunt mult mai bune decat ce ofera concurenta. Pe un loc secund ar fi service-urile ESD, si undeva pe locurile 99 si 100 ar fi service-urile care se ocupa de orice telefon/tableta adusa de pe piata gri (provin din tari asiatice, din Orientul Mijlociu sau India).

Edited by Hider141, 17 October 2017 - 07:22.


#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,445
  • Înscris: 19.04.2009
Ai cumparat un produs adus pe piata gri. Istyle nu sunt obligatisa te serveasca, garantia apple fiind continentala in europa.

Eude exemplu am iphone cumparat din Liban de pe piata gri din NZ. Acum 3 saptamani am fost cu el in service moca in Manila.

Daca vrei sa verifici exact cu ochii tai data de activare, o poti face pe siteul apple. Si da, exista o posibilitate sa fi fost activat. Gen expus in showroom, sau retur. Daca au facut magarii cu reambalarea, nu e vina apple.

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
Ai avut mare curaj sa iei de la clickshop, sincer.

#9
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,259
  • Înscris: 08.11.2016

View PostHider141, on 17 octombrie 2017 - 07:12, said:

Ai avut macar 1 produs Apple trimis in service oficial la maxim un an de la activare? Sau vorbesti din auzite, ori pentru un +1 la postcount?
Din pacate da, am probleme cu o mizerie de 7 plus caruia din cand in cand i se albeste ecranul si se blocheaza. Isi revine cand are chef dar ce pot face pana nu crapa de tot? Pentru defecte evidente la produse aflate in garantie mizerabilii de la aple incearca sa nu-ti repare nimic gratis asa ca nu scriu doar pentru +1 la postcount.

PS. Produs nou achizitionat in ianuarie 2017.

#10
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,087
  • Înscris: 06.01.2005

View PostSpeedDemon, on 17 octombrie 2017 - 07:03, said:

Daca pe 21.01.2016 ai achizitionat produsul nou dintr-un magazin romanesc fara vreo conditie speciala, ai 2 ani garantie, asa e legea la noi si in toata Uniunea Europeana e regula cu 2 ani garantie obligatoriu. Daca in 15 zile de cand le semnalezi problema nu te rezolva te duci cu protectia consumatorului peste Telekom sau Germanos ca ei ti-au vandut produsul.  Na mai ai doua luni sa rezolvi problema ca dupa poate zic ca a trecut garantia. Egal cu 0 cand a fost activat, factura/bonul fiscal de la telekom e din 2016, ca atunci ai cumparat produsul nou. Si nu ai treaba cu garantia oficiala Apple ci cu Telekomul ca ei ti-au vandut un produs ce s-a stricat in garantie.

Mi-am luat-o cu protectia consumatorului si cu Germanosul frumos tare de tot. (sa-i "muta" cainii si pe unii si pe altii).
Aveau un telefon Lumia caruia i-au murit butoanele capacitive, de navigare prin meniuri, de la baza telefonului. Problema generala la lumia, documentata pe net, defect de fabricatie/proictare etc. M-am dus cu el la garantie si Germanosul a zis pas, defect mecanic. Am reclamat la PC, argumentat, cu linkuri etc raspuns scurt si cuprinzator "nu avem capacitatea tehnica de a expertiza un defect, nu putem contesta constatarea de la service Germanos, daca vrei o poti face tu client in baza unei contraexpertize la un service recunoscut/certificat"
Intr-un cuvant ura si la gara si concuzie personala: niciodata dar niciodata nu mai cumpar de la GERMANOS!

#11
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postmarga32, on 17 octombrie 2017 - 06:44, said:

Pe data 21.01.2016 am cumparat un iPod

De ce ? Ce puteai face cu un iPod si nu poti face cu un smartphone (care are atatea chestii peste)?

#12
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,445
  • Înscris: 19.04.2009

View PostIon_de_la_Raion, on 17 octombrie 2017 - 09:43, said:


De ce ? Ce puteai face cu un iPod si nu poti face cu un smartphone (care are atatea chestii peste)?

Un iPod are DAC dedicat.
plus ca e mai bine sa fie separate. De asculti muzica pe smarțfon ramai fara baterie cant ti-o fi lumea mai draga

#13
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Si la iPod nu poti ramane fara baterie ? Si smartphone-urile au DAC.

#14
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,491
  • Înscris: 15.09.2010
Poti sa ramai fara baterie si la ipod si ce se intampla? Nu mare lucru: nu mai asculti muzica. Dar daca ramai fara baterie la telefon, nu mai primesti apeluri, nu mai poti suna si poate chiar ai o urgenta.

#15
marga32

marga32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,018
  • Înscris: 11.06.2010
Cam asa arata un iPod defect. Dupa cum se vede in poze, nu are nici macar urme de zgarieturi fine, daramite lovituri / soc mecanic. Are folie pe ecran si husa (da, se gaseste husa pentru asa ceva; da, i-am pus folie pe ecran ecran si husa deoarece nu am dat putini bani pe el).

Tocmai am primit sms de la iStyle:

Quote

Reparatia produsului dumneavoastra a fost inceputa in baza rezultatului diagnozei efectuate.


#16
marga32

marga32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,018
  • Înscris: 11.06.2010

View PostAMETHIST, on 17 octombrie 2017 - 06:54, said:

Adica pe certificatul de garantie nu scrie clar cat ai garantie si incepand din ce data?
Ti-a raspuns Ahasverus.

View PostAhasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:

3. Apple face o mare, mare magarie in UE, iar UE tot se face ca ploua.
Apple da doar un an garantie la produse, iar restul pana la cei doi ani obligatorii in UE e acoperit de magazin (care face orice ca sa respinga garantia).
Apple iti baga pe gat Apple Care+, care e de fapt o asigurare.


View PostAhasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:

4. Apple nu da doi bani pe factura,
Ba da doi bani pe factura. Le prezentasem factura si certificatul de garantie, care certificat mi s-a spus ca nici nu trebuia sa ajunga la mine. iStyle a oprit doar iPod-ul si factura, fara cutie, fara accesorii, fara certificatul de garantie.

View PostAhasverus, on 17 octombrie 2017 - 07:00, said:

la ei ai 1 an garantie de la prima activare.
Asta e o chestie buna, pt ca beneficiezi un an de garantie si fara factura.
Poti cumpara azi un produs apple, dar sa il faci cadou si sa fie activat peste o luna => garantia incepe de la prima activare.
Vezi ce am zis eu la punctul 1 din primul meu mesaj. E cu du-te-vino treaba asta, pentru ca, asa cum s-a vazut in cazul de fata, nu mai poti beneficia de garantie.

Edited by marga32, 18 October 2017 - 19:09.


#17
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
istyle nu e apple!

Cred ca bateria ti s-a umflat si de acolo problema cu dezlipirea...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate