Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Investitiile inegale intre regiuni - motiv de rupere a Romaniei?
#19
Posted 16 October 2017 - 21:44
bullterrorist, on 16 octombrie 2017 - 21:38, said:
De fapt romanica trebuia sa aiba autostrazi de mult, iar regiunile istorice sa puna mana si sa munceasca daca vor bani de investitii si de autostrazi. sigur, ca contribuie moldova si teleormanul la buget de ne invidiaza china....................... banii de la buget se colecteaza din toata Romania ... Constanta, Bucuresti, Iasi, Cluj etc. dar se investesc doar in autostrazile din Transilvania ce zici Iasi-ul, de exemplu, nu a contribuit la buget ... nici macar de 1 km de autostrada? |
#21
Posted 16 October 2017 - 21:47
Astute, on 16 octombrie 2017 - 21:43, said:
Exista o legenda urbana carew spune ca Moldova e tinuta subdezvoltata tocmai pentru a putea fi donata rusilor in caz de ceva, Carpatii repezentand o bariera naturala impotriva rusilor. Autostrazile intre Moldova si Transilvania ar facilita accesul tancurilor rusesti catre Transilvania Daca restul Romaniei va fi constient de aroganta Transilvaniei ( si deja este ), PSD-ul va guverna 100 de ani de acum incolo. |
#22
Posted 16 October 2017 - 21:51
Astute, on 16 octombrie 2017 - 21:40, said:
Vad ca se da acum zor cu costructia tronsonului A10 Sebes-Turda . Care e urgenta frate pentru acel segment de autostrada ? Interesant este că orașe precum Sibiu, Alba-Iulia, Cluj, Târgu-Mureș vor ajunge legate între ele anul viitor, dar nu și de U.E. Pentru că autostrada Lugoj - Deva va fi gata până în 2020, dacă va fi. |
#23
Posted 16 October 2017 - 21:52
hobbysat, on 16 octombrie 2017 - 21:47, said:
Daca restul Romaniei va fi constient de aroganta Transilvaniei ( si deja este ), PSD-ul va guverna 100 de ani de acum incolo. romani constienti si psd va guverna sunt doua concepte care se regasesc in aceeasi fraza doar in materialele pe care le primiti voi de la centru. Esticul, on 16 octombrie 2017 - 21:51, said:
Simplu, se face din bani europeni. Nu se termină, se pierd banii. dar vai, nu se face din taxele vasluienilor? Edited by shefu_de_combinat, 16 October 2017 - 21:53. |
#24
Posted 16 October 2017 - 21:52
#25
Posted 16 October 2017 - 21:59
Strategia de autostrazi ar trebui sa inceapa cu cele top 10 cele mai mari orase din Romania, iar apoi mai vedem
Ele ar trebui sa lege: 1.Bucuresti 2. Cluj 3.Timisioara 4.Iasi 5.Constanta 6 Craiova 7. Brasov 8.Galati 9. Ploiesti 10. Oradea Restul mai vedem... |
#26
Posted 16 October 2017 - 22:02
sabazios, on 16 octombrie 2017 - 21:52, said:
practic nu ai zis nimic |
#27
Posted 16 October 2017 - 22:02
La Galati sa faci autostrada ca sa ce? Sa legi pe cine cu ce? Sau doar sa aiba Galeo autostrada cand vine acasa din UK?
|
#28
Posted 16 October 2017 - 22:04
hobbysat, on 16 octombrie 2017 - 21:47, said:
Daca restul Romaniei va fi constient de aroganta Transilvaniei ( si deja este ), PSD-ul va guverna 100 de ani de acum incolo. Pe de alta parte in mai putin de 3 mandate consecutive PSD(12 ani nu 100) nu se vor abtine sa nu supuna refeendumului iesirea din UE (si daca sunt complet iresponsabili si din NATO)Si abia atunci UE(si NATO daca iresposabili) va pune problema ca o parte din Romania sa ramana Edited by iulian_k, 16 October 2017 - 22:04. |
|
#29
Posted 16 October 2017 - 22:07
eireman, on 16 octombrie 2017 - 22:02, said:
La Galati sa faci autostrada ca sa ce? Sa legi pe cine cu ce? Sau doar sa aiba Galeo autostrada cand vine acasa din UK? Pentru ca Galati-Braila e cea mai mare aglomeratie urbana dupa Bucuresti Pentru ca containerele ce vor ajunge in noul terminal multimodal construit pe banii UE trebuiesc transportate mai departe https://www.viata-li...locuri-de-munca |
#30
Posted 16 October 2017 - 22:09
dublu post
Edited by sabazios, 16 October 2017 - 22:10. |
#31
Posted 16 October 2017 - 22:09
Astute, on 16 octombrie 2017 - 22:07, said: Pentru ca Galati-Braila e cea mai mare aglomeratie urbana dupa Bucuresti Pentru ca containerele ce vor ajunge in noul terminal multimodal construit pe banii UE trebuiesc transportate mai departe https://www.viata-li...locuri-de-munca |
#32
Posted 16 October 2017 - 22:11
Iti poti imagina ca in unele zone soarele straluceste mai tare sau in altele ploua mai des iar stratul de zapada persista luni bune...
In alte regiuni/locuri corcodușele apar doar in August iar in altele prin Mai sau nuculeana de padure canta de trei ori pa la asfintit si in alte parti doar de doua ori...motiv sa se rupa partile ...noaptea mintii etc. |
#33
Posted 16 October 2017 - 22:12
Owidiu, on 16 octombrie 2017 - 22:02, said:
Practic, motivul pentru care Transilvania nu este legata de Ungaria este chiar frica de o miscare care sa sustina independenta. Cel mai simplu lucru posibil era sa faci o autostrada in Campia Banatului. O autostrada inseamna investitii importante. atunci ... de ce se tem cei care nu vor sa construiasca autostrazi in interiorul Romaniei? se tem sa nu ramana unita? Edited by sabazios, 16 October 2017 - 22:12. |
|
#34
Posted 16 October 2017 - 22:12
De coridoarele de transport pan-europene ati auzit? Au fost definite acum ceva ani. A1 e parte din coridorul 4, iar la vremea respectiva era si unul prin Moldova, dar cum rusii sunt rusi, s-au schimbat prioritatile Europei. Ar mai trebuie facut si un A6, parte din alt coridor, dar ala e tras pe linie moarta din motive de Psd.
Edited by biscatrix, 16 October 2017 - 22:14. |
#35
Posted 16 October 2017 - 22:16
sabazios, on 16 octombrie 2017 - 22:12, said: atunci ... de ce se tem cei care nu vor sa construiasca autostrazi in interiorul Romaniei? Sa zicem ca faci o autostrada Bucuresti-Iasi. Soferii pot ajunge mai repede din Iasi in Bucuresti, dar suma alocata mentenantei acelui drum nu poate fi recuperata. |
#36
Posted 16 October 2017 - 22:21
sabazios, on 16 octombrie 2017 - 22:12, said:
atunci ... de ce se tem cei care nu vor sa construiasca autostrazi in interiorul Romaniei? se tem sa nu ramana unita? Exact, se tem sa nu ramana unita! Autostrazile ar asigura o circulatie mai buna a bunurilor si oamenilor, practic toate regiunile legate la autostrazi s-ar dezvolta economic! Romania n-ar fi doar unita cu ea insasi, ci si cu Europa, cea ce nu place politicienilor romani, ca nu mai pot sa-si faca mendrele cum vor! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users