Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 

Investitiile inegale intre regiuni - motiv de rupere a Romaniei?

* * - - - 9 votes
  • This topic is locked This topic is locked
875 replies to this topic

#19
sabazios

sabazios

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,497
  • Înscris: 27.08.2013

 bullterrorist, on 16 octombrie 2017 - 21:38, said:

De fapt romanica trebuia sa aiba autostrazi de mult, iar regiunile istorice sa puna mana si sa munceasca daca vor bani de investitii si de autostrazi.


sigur,  ca contribuie moldova si teleormanul la buget de ne invidiaza china.......................

banii de la buget se colecteaza din toata Romania ... Constanta, Bucuresti, Iasi, Cluj etc.

dar se investesc doar in autostrazile din Transilvania


ce zici Iasi-ul, de exemplu, nu a contribuit la buget ... nici macar de 1 km de autostrada?

#20
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008
Este exact invers.

#21
hobbysat

hobbysat

    #ilegalist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,540
  • Înscris: 19.12.2006

 Astute, on 16 octombrie 2017 - 21:43, said:

Exista o legenda urbana carew spune ca Moldova e tinuta subdezvoltata tocmai pentru a putea fi donata rusilor in caz de ceva, Carpatii repezentand o bariera naturala impotriva rusilor. Autostrazile intre Moldova si Transilvania ar facilita accesul tancurilor rusesti catre Transilvania

Daca restul Romaniei va fi constient de aroganta Transilvaniei ( si deja este ), PSD-ul va guverna 100 de ani de acum incolo.

#22
Esticul

Esticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,089
  • Înscris: 24.09.2016

 Astute, on 16 octombrie 2017 - 21:40, said:

Vad ca se da acum zor cu costructia tronsonului A10 Sebes-Turda .
Care e urgenta frate pentru acel segment de autostrada ?
Simplu, se face din bani europeni. Nu se termină, se pierd banii.

Interesant este că orașe precum Sibiu, Alba-Iulia, Cluj, Târgu-Mureș vor ajunge legate între ele anul viitor, dar nu și de U.E. Pentru că autostrada Lugoj - Deva va fi gata până în 2020, dacă va fi.

#23
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 hobbysat, on 16 octombrie 2017 - 21:47, said:

Daca restul Romaniei va fi constient de aroganta Transilvaniei ( si deja este ), PSD-ul va guverna 100 de ani de acum incolo.

romani constienti si psd va guverna sunt doua concepte care se regasesc in aceeasi fraza doar in materialele pe care le primiti voi de la centru.

 Esticul, on 16 octombrie 2017 - 21:51, said:

Simplu, se face din bani europeni. Nu se termină, se pierd banii.

dar vai, nu se face din taxele vasluienilor?

Edited by shefu_de_combinat, 16 October 2017 - 21:53.


#24
sabazios

sabazios

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,497
  • Înscris: 27.08.2013

 Owidiu, on 16 octombrie 2017 - 21:46, said:

Este exact invers.

poti fi putin mai coerent?

ca si eu pot sa zic exact ca tine ...

este exact invers ... decat exact inversul tau



practic nu ai zis nimic

#25
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016
Strategia de autostrazi ar trebui sa inceapa cu cele top 10 cele mai mari orase din Romania, iar apoi mai vedem
Ele ar trebui sa lege:
1.Bucuresti
2. Cluj
3.Timisioara
4.Iasi
5.Constanta
6 Craiova
7. Brasov
8.Galati
9. Ploiesti
10. Oradea

Restul mai vedem...

#26
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008

 sabazios, on 16 octombrie 2017 - 21:52, said:

practic nu ai zis nimic
Practic, motivul pentru care Transilvania nu este legata de Ungaria este chiar frica de o miscare care sa sustina independenta. Cel mai simplu lucru posibil era sa faci o autostrada in Campia Banatului. O autostrada inseamna investitii importante.

#27
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
La  Galati sa faci autostrada ca sa ce? Sa legi pe cine cu ce? Sau doar sa aiba Galeo autostrada cand vine acasa din UK?

#28
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,773
  • Înscris: 07.01.2012

 hobbysat, on 16 octombrie 2017 - 21:47, said:

Daca restul Romaniei va fi constient de aroganta Transilvaniei ( si deja este ), PSD-ul va guverna 100 de ani de acum incolo.
Aroganta aia se mai tempereaza cand nu e  PSD la guvernare.
Pe de alta parte in mai putin de 3 mandate consecutive PSD(12 ani nu 100) nu se vor abtine sa nu supuna refeendumului iesirea din UE (si daca sunt complet iresponsabili si din NATO)Si abia atunci UE(si NATO daca iresposabili) va pune problema ca o parte din Romania sa ramana :)

Edited by iulian_k, 16 October 2017 - 22:04.


#29
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

 eireman, on 16 octombrie 2017 - 22:02, said:

La  Galati sa faci autostrada ca sa ce? Sa legi pe cine cu ce? Sau doar sa aiba Galeo autostrada cand vine acasa din UK?

Pentru ca Galati-Braila e cea mai mare aglomeratie urbana dupa Bucuresti
Pentru ca containerele ce vor ajunge in noul terminal multimodal construit pe banii UE trebuiesc transportate mai departe

https://www.viata-li...locuri-de-munca

#30
sabazios

sabazios

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,497
  • Înscris: 27.08.2013
dublu post

Edited by sabazios, 16 October 2017 - 22:10.


#31
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008

 Astute, on 16 octombrie 2017 - 22:07, said:


Pentru ca Galati-Braila e cea mai mare aglomeratie urbana dupa Bucuresti
Pentru ca containerele ce vor ajunge in noul terminal multimodal construit pe banii UE trebuiesc transportate mai departe

https://www.viata-li...locuri-de-munca
Puteau sa aiba, dar au votat pensii si ajutoare sociale.

#32
adisluc

adisluc

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,440
  • Înscris: 02.09.2016
Iti poti imagina ca in unele zone soarele straluceste mai tare sau in altele ploua mai des iar stratul de zapada persista luni bune...
In alte regiuni/locuri corcodușele apar  doar in August iar in altele prin Mai sau nuculeana de padure canta de trei ori pa la asfintit si in alte parti doar de doua ori...motiv sa se rupa partile ...noaptea mintii etc.

#33
sabazios

sabazios

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,497
  • Înscris: 27.08.2013

 Owidiu, on 16 octombrie 2017 - 22:02, said:

Practic, motivul pentru care Transilvania nu este legata de Ungaria este chiar frica de o miscare care sa sustina independenta. Cel mai simplu lucru posibil era sa faci o autostrada in Campia Banatului. O autostrada inseamna investitii importante.

atunci ...  de ce se tem cei care nu vor sa construiasca autostrazi in interiorul Romaniei?

se tem sa nu ramana unita?

Edited by sabazios, 16 October 2017 - 22:12.


#34
biscatrix

biscatrix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 24.04.2007
De coridoarele de transport pan-europene ati auzit? Au fost definite acum ceva ani. A1 e parte din coridorul 4, iar la vremea respectiva era si unul prin Moldova, dar cum rusii sunt rusi, s-au schimbat prioritatile Europei. Ar mai trebuie facut si un A6, parte din alt coridor, dar ala e tras pe linie moarta din motive de Psd.

Edited by biscatrix, 16 October 2017 - 22:14.


#35
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008

 sabazios, on 16 octombrie 2017 - 22:12, said:


atunci ...  de ce se tem cei care nu vor sa construiasca autostrazi in interiorul Romaniei?
Sa construiesti autostrazi in interior inseamna bani investiti pe care nu ii mai recuperezi, chiar si PSD este constient de acest lucru.
Sa zicem ca faci o autostrada Bucuresti-Iasi. Soferii pot ajunge mai repede din Iasi in Bucuresti, dar suma alocata mentenantei acelui drum nu poate fi recuperata.

#36
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007

 sabazios, on 16 octombrie 2017 - 22:12, said:

atunci ...  de ce se tem cei care nu vor sa construiasca autostrazi in interiorul Romaniei?

se tem sa nu ramana unita?

Exact, se tem sa nu ramana unita! Autostrazile ar asigura o circulatie mai buna a bunurilor si oamenilor, practic toate regiunile legate la autostrazi s-ar dezvolta economic!

Romania n-ar fi doar unita cu ea insasi, ci si cu Europa, cea ce nu place politicienilor romani, ca nu mai pot sa-si faca mendrele cum vor!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate