Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 

Mazda3 G165 Revolution

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
66 replies to this topic

#55
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005

View PostalliNdanuTz, on 20 iunie 2018 - 11:12, said:

De ce nu schimbi directia aerului din grile? Eu chiar le inchid pe cele de pe mijloc cateodata cand suntem 2 persoane in masina, cand sunt doar eu o inchid pe cea din dreptul meu dupa ce se racoreste in masina si raman cu celelalte 3 Posted Image

Așa fac, dar poate că aveam așteptări un pic mai mari, La alte mașini nu trebuia să umblu de fel la grilele de ventilație.

#56
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006

View Postasul, on 20 iunie 2018 - 11:04, said:

Am ajuns la 10.000. Până acum totul este ok. Ca nemulțumiri:
- climatizarea care nu-mi place cum funcționează pe auto - îmi suflă permanent în față fără să ajusteze direcționarea. O să o butonez mai intens poate e ceva ce mi-a scăpat.

Vara, cand trebuie sa raceasca, cam toate climatizarile normale la cap baga aer rece pe la grilele frontale si poate un pic pe la parbriz (vazut destul de rar pe acolo).
Pe la picioare nu are de ce baga, nu ai cum sa racesti o incinta sufland aer rece jos. Doar la Ford am vazut aberatia asta (Fiesta), care are si cea mai slaba instalatie de climatizare automata pe care am intalnit-o pana acum pe o masina.
Rezolvare: regleaza grile frontale astfel incat sa nu bata in corp. Eu le tin pe cele centrale orientate perfect drept (bat printre scaune) iar pe cele de la marginea bordului orientate putin spre geamurile laterale. In felul asta nu mai bate aerul rece direct in cord.

P.S: daca inchizi din grile va fi si mai fain, debitul de aer care ar iesi in mod normal pe 4 grile va iesi pe 2 => va sufla si mai puternic pe grilele ramase deschise.
P.S2: la tine de fapt problema mare este reprezentata de geamuri care nu ofera nici un fel de protectie solara = > se incalzeste tare in masina = > climatizarea trebuie sa munceasca => viteza mare a ventilatorului pentru durate mari de timp pe Auto. Nu poti pune ceva folie, cea mai deschisa pe care o poti gasi?

Edited by closchkutza, 20 June 2018 - 11:42.


#57
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005

View Postcloschkutza, on 20 iunie 2018 - 11:39, said:

Vara, cand trebuie sa raceasca, cam toate climatizarile normale la cap baga aer rece pe la grilele frontale si poate un pic pe la parbriz (vazut destul de rar pe acolo).
Pe la picioare nu are de ce baga, nu ai cum sa racesti o incinta sufland aer rece jos. Doar la Ford am vazut aberatia asta (Fiesta), care are si cea mai slaba instalatie de climatizare automata pe care am intalnit-o pana acum pe o masina.
Rezolvare: regleaza grile frontale astfel incat sa nu bata in corp. Eu le tin pe cele centrale orientate perfect drept (bat printre scaune) iar pe cele de la marginea bordului orientate putin spre geamurile laterale. In felul asta nu mai bate aerul rece direct in cord.

P.S: daca inchizi din grile va fi si mai fain, debitul de aer care ar iesi in mod normal pe 4 grile va iesi pe 2 => va sufla si mai puternic pe grilele ramase deschise.
P.S2: la tine de fapt problema mare este reprezentata de geamuri care nu ofera nici un fel de protectie solara = > se incalzeste tare in masina = > climatizarea trebuie sa munceasca => viteza mare a ventilatorului pentru durate mari de timp pe Auto. Nu poti pune ceva folie, cea mai deschisa pe care o poti gasi?

M-am gândit și eu că funcționarea climatizării s-ar putea să fie corelată cu lipsa protecției solare a geamurilor. Nu știu dacă să pun folie pe geamuri, am văzut păreri proaste legate de înfolierea gemurilor din față și mai ales a parbrizului. Mă mai gândesc. Problema mea e că dacă închid gurile centrale și nu mai adie nimic, chiar dacă prin lateral va sufla puternic, simplul fapt că va bate soarele pe mine mă va face să transpir masiv, dar o să încerc. Mulțumesc pentru sfaturi.

P.S. @closchkutza Honda ta cum stă din punctul ăsta de vedere?

Edited by asul, 20 June 2018 - 11:57.


#58
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Vezi ca eu glumeam mai sus la primul P.S. Am uitat sa pun "fain" intre ghilimele.

Honda sta ok din punctul asta de vedere, parbrizul am impresia ca pe langa faptul ca este ceva smecherie de "acoustic glass", are si protectie solara. Fata de Avensis vine considerabil mai putina caldura dinspre el iar bordul se incalzeste mai putin. Iar in Avensis era chiar ok. Cele laterale sunt la fel ca cele din Avensis iar alea erau ok, niciodata nu simteam ca ma arde soarele. Daca este sa compar cu geamurile din Fiesta care stiu sigura ca nu au nici o protectie de vreun fel, nici nu suporta comparatie (in ala simt ca ma incalzesc de la soare cand e pe partea mea).

Edited by closchkutza, 20 June 2018 - 22:59.


#59
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Frumoasa mașinuța! Destul de rare de 165 cp majoritatea sunt de 120. Cam ce consumuri reușești să scoti la un mers normal ?

#60
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Din ce am mai citit, ar fi pentru parbriz folie Llumar Ceramic AIR 75 si pentru geamurile fata Llumar Ceramic LATi 50, ambele cu o transparenta mare si o protectie buna impotriva soarelui.
Nu ar fi chiar o investitie rea ...

#61
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
@andrey23 - nu-ți pot da un răspuns pentru că nu urmăresc consumul. Am scris prin topic un consum urban de București - la o viteză medie de 18km/h am avut un consum de  11,3 parcă, iar la drum lung am avut un drum de 2200 de km, o viteză medie de 97 km/h și un consum de 7,8. Dar de atunci nu am mai ținut socoteala.

@alliNdanuTz - merci pentru informație, auzisem ceva de niște folii ”ceramice” dar nu știam exact ce și cum. Poate în primăvara/vara viitoare să încerc...

#62
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
Cât de curând urmează revizia de 1 an, dar până atunci am mers cam 300 de km cu o Vitara S (1,4 turbo 140 cp). Deși face parte dintr-un segment diferit, adresându-se altei categorii de clienți, prin prisma prețului este în același buget cu Mazda 3 așa că vă împărtășesc câteva impresii din acest mini test comparativ:
  • motorul - vivace, plăcut în utilizare, nu se plafonează foarte repede. Cu toate astea, momentan prefer aspiratul de la Mazda pentru senzație.
  • suspensia - rigidă, destul de zgomotoasă față de Mazda 3 care stă mult mai bine pe drum
  • plasticul - slab spre execrabil, deși designul interior per total nu mi se pare rău
  • portierele, haionul - foarte subțiri, mașina per total se simte foarte ușoară
  • sistemul de prevenire a coliziunii - deși reglat pe varianta „far” mi s-a părut cam intruziv pentru traficul de la noi, dar nu am mai avut de-a face cu așa ceva așa că nu știu cum este la alte mărci
  • frânele nu am avut ocazia să le testez Posted Image
  • ecranul sistemului de infotainment (ca să folosesc terminologia specifică) are o rezoluție slabă - la Mazda 3 să zic că e poate e o idee mai bună
  • scaunele ok, dar tapițeria din așa zisa piele a început deja să se cuteze în condițiile unei mașini care are sub un an și un kilometraj mic
  • pentru cei interesați de consum mașina când am luat-o avea un consum de 8,5% la o viteză medie de 22km/h pentru un kilometraj de câteva mii
Per total o mașină care este sub Mazda 3, nu că Mazda ar fi vreo marcă premium, care pentru dotările oferite și sistemul 4x4 cred că merită banii ceruți.

#63
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
A trecut și primul an.  Acum are la bord 14.xxx km. Am făcut revizia - ulei, filtru de ulei, filtru de aer - un singur semn de întrebare există: în Vest unele treceri de pietoni sunt supraînălțate pentru a încetini și uneori pe puntea față se aude un ușor cloncănit metalic. Nu e ceva deranjant, apare doar rar și nu simultan stânga-dreapta. La revizie a fost verificată, totul este ok. Mai am 4 ani de garanție așa că dacă va fi ceva, este timp să se manifeste.
Între timp, Mazdache a primit și un frate vitreg - un Hyundai i20 care a înlocuit o bătrână Yaris care și-a făcut datoria cu brio aproape 11 ani. i20 a fost o surpriză plăcută - mașina a fost cumpărată pe neve așa că atunci când am ridicat-o nu aveam nici un fel de așteptări, doar curiozitate. Pot spune că merită banii, rămâne să vedem cum se va ține în timp.

Attached Files



#64
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
După un an de utilizare, o mică trecere în revistă a mașinii:

Plusuri:
  • Motorul – sub 2000rpm are o ușoară latență. De la 2500 in sus e în largul lui. Asta nu e o problemă pentru mine pentru că am talpa mai grea așa că nu sta prea mult sub 2500. Posted Image Trage liniar până la roșu.
  • Cutia de viteze – bine acordată cu motorul, curse exacte ale schimbătorului
  • Ținuta de drum – foarte reușită, inclusiv pe drumuri mai slabe calitativ
  • Farurile LED – nota 9. 10 dacă ar fi fost din cele care comutau automat
  • Modul de manevrare a tabletei prin butonul rotativ este foarte practic.
  • Avertizarea de unghi mort este faină deși nu am avut mare nevoie de ea
  • Portbagajul este exact cum am preconizat – suficient pentru nevoile noastre actuale.
Minusuri:
  • Geamurile fără protecție termică fac aproape inutilă folosirea climatizării în modul automat în zilele foarte călduroase
  • Lumina interioară poate fi aprinsă doar din față, lampa din spate nu are buton individual.
  • Portbagajul nu are priză pentru mână decât pe o parte – cam ca la toate mașinile japoneze cu care am avut de-a face
  • Navigarea prin sistemul audio nu este cea mai intuitivă iar rezoluția ecranului este mediocră
  • Tapițeria nu pare cea mai rasarită, dar se ține bine până acum. Reglajul pe verticală al spătarului scaunului nu pare să fie prea sănătos.
  • Modul în care informațiile computerului de bord sunt afișate este interesant la început, dar nepractic.
Neutre:
  • Oglinzile laterale sunt poziționate un pic cam în față – problema de obișnuință
  • Pilotul automat cu frânare la viteze de autostradă, de fapt lipsa lui – este un lucru pe care il iau în calcul la următoarea mașină (cum au fost acum farurile LED/xenon)
  • Camera de mers înapoi are ca plus că se poate vedea ce este în spate (logic!) și minus că nu redă foarte fidel din punct de vedere al distanțelor.
  • Spațiul interior raportat la dimensiuni – mediocru; nu pentru că ar fi neapărat înghesuită, ci pentru că este mare ca dimensiuni exterioare. În spate, accesul și ieșirea din mașină sunt relativ dificile deoarece este joasă, iar plafonul are o linie descendentă destul de pronunțată
Cam astea sunt aspectele care mi-au venit în minte acum, dacă îmi mai amintesc ceva mai completez. Dacă aveți întrebări, nu ezitați. Posted Image

Edited by asul, 11 November 2018 - 18:08.


#65
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
Azi, forțat de împrejurări, am ajuns pentru o vizită scurtă la service. Motivul? Ieri când mă pregăteam de o plimbare de weekend cu ea, mi-a căzut cheia mașinii sub scaunul șoferului și nu am mai reușit să o recuperez. Asta după ce m-am chinuit vreo 20 de minute: am ridicat scaunul la maxim, l-am mișcat față-spate, am desfăcut protecția de plastic din lateral. Nimic. Nu am putut sub nici un chip să o scot. Totul pentru că sub scaunul șoferului este o „chestie” metalică care la rândul ei este acoperită cu o protecție de plastic și care are spre lateral un spațiu prin care a intrat fix cheia mea. Posted Image Așa că nu am avut ce face decât să mă prezint frumușel la reprezentață. Problema s-a rezolvat fără nici un cost prin demontarea scaunului. Posted Image  Așa că aviz colegilor cu Mazda3 generația veche: să nu care cumva să vă cadă cheia sub scaunul șoferului!
Cât am așteptat pentru cheie m-am suit și în noua Mazda3. Câteva impresii „statice”:
  • interiorul lasă impresia unei calități superioare modelului meu
  • tapițeria de stofă e mai ok decât la Mazda mea
  • spațiul interior în spate este sensibil mai mic la cap și cred că și la picioare; nici geamul portierei care nu este prea generos nu ajută deloc la senzația de spațiu
  • portbagajul e mai mic (nici la a mea nu e uriaș)
  • modelul expus avea o aberație fără margini: partea inferioară a barei spate era negru lucios (celebrul piano black).
  • cotiera e mai ok pentru că acum culisează mai în față însă cu ocazia asta au mutat suporturile de pahare la baza consolei centrale îndepărtându-le
Urmează în mai puțin de o lună revizia de 2 ani.

Edited by asul, 15 July 2019 - 12:31.


#66
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
Mulțumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi la achiziție și care au comentat și pe jurnal. După 80.000 km și fără bube povestea s-a încheiat cu bine, mașina m-a părăsit ergo subiectul se poate închide. Posted Image

#67
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Cu ce ai înlocuit-o ? 😁

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate