Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda3 G165 Revolution
Last Updated: Dec 22 2022 08:04, Started by
asul
, Oct 16 2017 16:53
·
0
#55
Posted 20 June 2018 - 11:28
alliNdanuTz, on 20 iunie 2018 - 11:12, said:
De ce nu schimbi directia aerului din grile? Eu chiar le inchid pe cele de pe mijloc cateodata cand suntem 2 persoane in masina, cand sunt doar eu o inchid pe cea din dreptul meu dupa ce se racoreste in masina si raman cu celelalte 3 Așa fac, dar poate că aveam așteptări un pic mai mari, La alte mașini nu trebuia să umblu de fel la grilele de ventilație. |
#56
Posted 20 June 2018 - 11:39
asul, on 20 iunie 2018 - 11:04, said:
Am ajuns la 10.000. Până acum totul este ok. Ca nemulțumiri: - climatizarea care nu-mi place cum funcționează pe auto - îmi suflă permanent în față fără să ajusteze direcționarea. O să o butonez mai intens poate e ceva ce mi-a scăpat. Pe la picioare nu are de ce baga, nu ai cum sa racesti o incinta sufland aer rece jos. Doar la Ford am vazut aberatia asta (Fiesta), care are si cea mai slaba instalatie de climatizare automata pe care am intalnit-o pana acum pe o masina. Rezolvare: regleaza grile frontale astfel incat sa nu bata in corp. Eu le tin pe cele centrale orientate perfect drept (bat printre scaune) iar pe cele de la marginea bordului orientate putin spre geamurile laterale. In felul asta nu mai bate aerul rece direct in cord. P.S: daca inchizi din grile va fi si mai fain, debitul de aer care ar iesi in mod normal pe 4 grile va iesi pe 2 => va sufla si mai puternic pe grilele ramase deschise. P.S2: la tine de fapt problema mare este reprezentata de geamuri care nu ofera nici un fel de protectie solara = > se incalzeste tare in masina = > climatizarea trebuie sa munceasca => viteza mare a ventilatorului pentru durate mari de timp pe Auto. Nu poti pune ceva folie, cea mai deschisa pe care o poti gasi? Edited by closchkutza, 20 June 2018 - 11:42. |
#57
Posted 20 June 2018 - 11:47
closchkutza, on 20 iunie 2018 - 11:39, said:
Vara, cand trebuie sa raceasca, cam toate climatizarile normale la cap baga aer rece pe la grilele frontale si poate un pic pe la parbriz (vazut destul de rar pe acolo). Pe la picioare nu are de ce baga, nu ai cum sa racesti o incinta sufland aer rece jos. Doar la Ford am vazut aberatia asta (Fiesta), care are si cea mai slaba instalatie de climatizare automata pe care am intalnit-o pana acum pe o masina. Rezolvare: regleaza grile frontale astfel incat sa nu bata in corp. Eu le tin pe cele centrale orientate perfect drept (bat printre scaune) iar pe cele de la marginea bordului orientate putin spre geamurile laterale. In felul asta nu mai bate aerul rece direct in cord. P.S: daca inchizi din grile va fi si mai fain, debitul de aer care ar iesi in mod normal pe 4 grile va iesi pe 2 => va sufla si mai puternic pe grilele ramase deschise. P.S2: la tine de fapt problema mare este reprezentata de geamuri care nu ofera nici un fel de protectie solara = > se incalzeste tare in masina = > climatizarea trebuie sa munceasca => viteza mare a ventilatorului pentru durate mari de timp pe Auto. Nu poti pune ceva folie, cea mai deschisa pe care o poti gasi? M-am gândit și eu că funcționarea climatizării s-ar putea să fie corelată cu lipsa protecției solare a geamurilor. Nu știu dacă să pun folie pe geamuri, am văzut păreri proaste legate de înfolierea gemurilor din față și mai ales a parbrizului. Mă mai gândesc. Problema mea e că dacă închid gurile centrale și nu mai adie nimic, chiar dacă prin lateral va sufla puternic, simplul fapt că va bate soarele pe mine mă va face să transpir masiv, dar o să încerc. Mulțumesc pentru sfaturi. P.S. @closchkutza Honda ta cum stă din punctul ăsta de vedere? Edited by asul, 20 June 2018 - 11:57. |
#58
Posted 20 June 2018 - 22:58
Vezi ca eu glumeam mai sus la primul P.S. Am uitat sa pun "fain" intre ghilimele.
Honda sta ok din punctul asta de vedere, parbrizul am impresia ca pe langa faptul ca este ceva smecherie de "acoustic glass", are si protectie solara. Fata de Avensis vine considerabil mai putina caldura dinspre el iar bordul se incalzeste mai putin. Iar in Avensis era chiar ok. Cele laterale sunt la fel ca cele din Avensis iar alea erau ok, niciodata nu simteam ca ma arde soarele. Daca este sa compar cu geamurile din Fiesta care stiu sigura ca nu au nici o protectie de vreun fel, nici nu suporta comparatie (in ala simt ca ma incalzesc de la soare cand e pe partea mea). Edited by closchkutza, 20 June 2018 - 22:59. |
#59
Posted 21 June 2018 - 01:23
Frumoasa mașinuța! Destul de rare de 165 cp majoritatea sunt de 120. Cam ce consumuri reușești să scoti la un mers normal ?
|
#60
Posted 21 June 2018 - 07:30
Din ce am mai citit, ar fi pentru parbriz folie Llumar Ceramic AIR 75 si pentru geamurile fata Llumar Ceramic LATi 50, ambele cu o transparenta mare si o protectie buna impotriva soarelui.
Nu ar fi chiar o investitie rea ... |
#61
Posted 21 June 2018 - 08:30
@andrey23 - nu-ți pot da un răspuns pentru că nu urmăresc consumul. Am scris prin topic un consum urban de București - la o viteză medie de 18km/h am avut un consum de 11,3 parcă, iar la drum lung am avut un drum de 2200 de km, o viteză medie de 97 km/h și un consum de 7,8. Dar de atunci nu am mai ținut socoteala.
@alliNdanuTz - merci pentru informație, auzisem ceva de niște folii ”ceramice” dar nu știam exact ce și cum. Poate în primăvara/vara viitoare să încerc... |
#62
Posted 22 September 2018 - 09:54
Cât de curând urmează revizia de 1 an, dar până atunci am mers cam 300 de km cu o Vitara S (1,4 turbo 140 cp). Deși face parte dintr-un segment diferit, adresându-se altei categorii de clienți, prin prisma prețului este în același buget cu Mazda 3 așa că vă împărtășesc câteva impresii din acest mini test comparativ:
|
#63
Posted 22 October 2018 - 09:50
A trecut și primul an. Acum are la bord 14.xxx km. Am făcut revizia - ulei, filtru de ulei, filtru de aer - un singur semn de întrebare există: în Vest unele treceri de pietoni sunt supraînălțate pentru a încetini și uneori pe puntea față se aude un ușor cloncănit metalic. Nu e ceva deranjant, apare doar rar și nu simultan stânga-dreapta. La revizie a fost verificată, totul este ok. Mai am 4 ani de garanție așa că dacă va fi ceva, este timp să se manifeste.
Între timp, Mazdache a primit și un frate vitreg - un Hyundai i20 care a înlocuit o bătrână Yaris care și-a făcut datoria cu brio aproape 11 ani. i20 a fost o surpriză plăcută - mașina a fost cumpărată pe neve așa că atunci când am ridicat-o nu aveam nici un fel de așteptări, doar curiozitate. Pot spune că merită banii, rămâne să vedem cum se va ține în timp. Attached Files |
#64
Posted 11 November 2018 - 18:07
După un an de utilizare, o mică trecere în revistă a mașinii:
Plusuri:
Edited by asul, 11 November 2018 - 18:08. |
|
#65
Posted 15 July 2019 - 12:11
Azi, forțat de împrejurări, am ajuns pentru o vizită scurtă la service. Motivul? Ieri când mă pregăteam de o plimbare de weekend cu ea, mi-a căzut cheia mașinii sub scaunul șoferului și nu am mai reușit să o recuperez. Asta după ce m-am chinuit vreo 20 de minute: am ridicat scaunul la maxim, l-am mișcat față-spate, am desfăcut protecția de plastic din lateral. Nimic. Nu am putut sub nici un chip să o scot. Totul pentru că sub scaunul șoferului este o „chestie” metalică care la rândul ei este acoperită cu o protecție de plastic și care are spre lateral un spațiu prin care a intrat fix cheia mea. Așa că nu am avut ce face decât să mă prezint frumușel la reprezentață. Problema s-a rezolvat fără nici un cost prin demontarea scaunului. Așa că aviz colegilor cu Mazda3 generația veche: să nu care cumva să vă cadă cheia sub scaunul șoferului!
Cât am așteptat pentru cheie m-am suit și în noua Mazda3. Câteva impresii „statice”:
Edited by asul, 15 July 2019 - 12:31. |
#66
Posted 22 December 2022 - 00:46
Mulțumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi la achiziție și care au comentat și pe jurnal. După 80.000 km și fără bube povestea s-a încheiat cu bine, mașina m-a părăsit ergo subiectul se poate închide.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users