Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mazda3 G165 Revolution
Last Updated: Dec 22 2022 08:04, Started by
asul
, Oct 16 2017 16:53
·
0
#37
Posted 07 November 2017 - 09:59
Eu zic sa te bucuri de ea, cat e tanara si frumoasa. 😀
Cred ca e si o masina corecta, care ofera destul de mult in comparatie cu majoritatea concurentei atunci cand vorbim despre placerea de a conduce. Asa ca da-i cat mai multa benzina! Edited by aaron111, 07 November 2017 - 10:00. |
#38
Posted 07 November 2017 - 10:12
Felicitari, s-o stapanesti sanatos ! Ce consum ai instant la 130-140 pe autostrada ?
|
#39
Posted 07 November 2017 - 11:44
@aaron111 mulțumesc pentru urări. O să mă bucur de ea cât e nouă. În ceea ce privește plăcerea condusului, cu siguranță pentru mine a fost cea mai corectă din clasa ei de preț. Iar benzină, chiar dacă nu îi dau eu, își ia singură destulă.
@whitey o să mă uit și îți spun. Dar nu mă aștept să fie prea mic, nu e un motor care să fie un model de cumpătare. Edited by asul, 07 November 2017 - 11:45. |
#40
Posted 07 November 2017 - 16:57
Noi te urmarim ... aici pe forum. In trafic, probabil ne va fi mai greu. 😀
Nu ne lasa sa asteptam prea mult vesti despre atat de dorita achizitie. Edited by aaron111, 07 November 2017 - 16:58. |
#41
Posted 16 November 2017 - 21:19
@whitey - consum instant la 130 km/h în treapta VI - undeva între 7.3 și 7.6. Cred că ești conștient că asta este o mașină care nu prea are treabă cu noțiunea de economic, nu? La 130 km/h tot în treapta VI ~ 3250 rpm.
Alte constatări:
Pe moment cam atât și prea curând nu cred că ne vom auzi. Momentan am ajuns la 4070km. Edited by asul, 16 November 2017 - 21:22. |
#42
Posted 16 November 2017 - 22:15
Mulțumesc de răspuns. Eu pe Hyundai-ul meu am 7.5 deci nu stai rău.
|
#43
Posted 16 November 2017 - 22:23
Oare exista vreo mașină care are consum mai mic de 7 la viteza aia? Fără mișto. Și bineînțeles că nu mă refer la un diesel.
Va spun sincer că și o mașina de clasa mica, al cărei motor e mult mai slab, la acea viteza are cam același consum. |
#44
Posted 16 November 2017 - 22:33
Asa e, dar mulți nu înțeleg asta. Chiar ma aștept sa vina câțiva sa spună cât au ei consumul pe diesel. Și al doilea aspect e consumul din București, când spui ca îți consuma bezinara 9-12l li se pare SF.
|
#45
Posted 16 November 2017 - 22:41
Aaaaa, stai puțin că suntem niste naivi. Ați auzit de Octavia 1.0 TSI condusă de utopium? Cum de nu mi-am dat seama? Shame in you, Caline! Shame in You!
|
#46
Posted 16 November 2017 - 22:51
@whitey & LauCalin aveți dreptate. Eu pot spune despre consumul din București următoarele:
- Octavia II 1.6 diesel 101cp 8%: - Focus model III 2013 1.6 diesel 115cp 7,5-8% - Octavia III 2.0 TDI 150cp 9.5-10% - Yaris 1.3 87cp - 8-9% - Astra break 1.4 140cp - 11% - Honda Civic IX 1.4 100 cp - 10% Ultimele 3 mașini nu sunt conduse de mine, dar sunt persoane apropiate care le conduc/le-au condus ceva timp și km prin București. Cred că, în cele din urmă, important este ca indiferent de mașina pe care o ai să îți propui un orizont de așteptări realist. Adică nu poți avea pretenții de la Mazda 3 să aibă calitățile unui BMW sau o altă marcă premium. Sau poate nici la nivel de Golf, ca să rămânem în clasa ei de preț. Cât timp ești conștient de ce poate mașina ta și cât îți poate oferi, nici nu vei avea frustrări în consecință. Edited by asul, 16 November 2017 - 22:56. |
|
#47
Posted 18 November 2017 - 12:47
Tsi-urile consuma mai putin la 130-140km/h, sigur sub 7. Nu zic ca consuma 5bca utopium, dar undeva intre 6-6.5.
|
#48
Posted 18 November 2017 - 13:59
cepy, on 18 noiembrie 2017 - 12:47, said:
Tsi-urile consuma mai putin la 130-140km/h, sigur sub 7. Nu zic ca consuma 5bca utopium, dar undeva intre 6-6.5. |
#49
Posted 18 November 2017 - 14:18
asul, on 16 noiembrie 2017 - 22:51, said:
@whitey & LauCalin aveți dreptate. Eu pot spune despre consumul din București următoarele: - Octavia II 1.6 diesel 101cp 8%: - Focus model III 2013 1.6 diesel 115cp 7,5-8% - Octavia III 2.0 TDI 150cp 9.5-10% - Yaris 1.3 87cp - 8-9% - Astra break 1.4 140cp - 11% - Honda Civic IX 1.4 100 cp - 10% Ultimele 3 mașini nu sunt conduse de mine, dar sunt persoane apropiate care le conduc/le-au condus ceva timp și km prin București. Conteaza mult pe unde mergi, pe ce distanta, cum, in ce anotimp etc. |
#50
Posted 18 November 2017 - 23:25
ionut_ionut, on 18 noiembrie 2017 - 14:18, said: Conteaza mult pe unde mergi, pe ce distanta, cum, in ce anotimp etc. Focus - 20.000 km în 9 luni - București 90% Octavia III 35.000 km în 3 ani - București 90 % Acestea sunt trăite de mine personal. Drumuri de București, tot anul, pe distanțe de 4-6 km majoritatea, dar cu unele trasee zilnice de 60-100 km. Ce se poate spune este că nu merg la consum, dar nici să îmi bat joc de mașini cu accelerări și frâne bruște. Pentru mine, sunt consumuri edificatoare. Yaris 50.000 km în 6 ani - București 90 % Astra 15.000 km în 8 luni - București 70% Civic idem cu Astra. Revenind la subiect, Mazda are un consum destul de apropiat de așteptări. Singura surpriză este în raport cu testele din reviste, unde o cotează cu un consum bun. dar cred că este sub Leon sau Golf. |
#51
Posted 20 November 2017 - 10:14
Mi s-a parut f mare consumul Octaviei si nu numai, spre exemplu un 3.0tdi euro 6 pus pe new Q7 consum cam 11-12 in Buc. 3.0d bi-turbo de la BMW pus pe un 640d consuma 10-11%. Viteza medie fiind in ambele cazuri mai mica de 20km/h.
Edited by ionutMembruAnonimut, 20 November 2017 - 10:15. |
|
#52
Posted 29 March 2018 - 19:01
Salut!
Nu am mai scris de ceva timp pe aici pentru că nu a fost nimic notabil. Am trecut iarna, am depășit pragul de 5000 km - se pare că pe moment mă voi încadra în ținta de kilometri prevăzuți anual. Ca observații în plus față de cele spuse până acum: este o diferență sesizabilă între jantele de 16 și cele de 18. Cu cele de iarnă (de aliaj, originale Mazda) și cauciucuri Michelin Pilot Sport are o ținută de drum foarte bună, cu aderență pe măsură (tot timpul trebuie ținut cont că vorbim de o mașină de buget). Din toată treaba asta un mare merit revine suspensiei independente - deși cauciucurile au talon mic, senzația în mașină este mai ok decât la Octavia 3 2.0 TDI cu jante pe 17, dar suspensie spate rigidă. Roțile de iarnă - jante AM cu Michelin Alpin 5 - un ruliu mai pronunțat dar și o preluare mai bună a denivelărilor, Nu că ar face cineva curse la -5 grade. Un nou minus, minor - lumina interioară pentru scaunele din spate nu are buton individual de comandă, se aprinde doar din față. Până la proxima întâlnire să aveți parte de drumuri fără necazuri! Attached Files |
#53
Posted 20 June 2018 - 11:04
Am ajuns la 10.000. Până acum totul este ok. Ca nemulțumiri:
- climatizarea care nu-mi place cum funcționează pe auto - îmi suflă permanent în față fără să ajusteze direcționarea. O să o butonez mai intens poate e ceva ce mi-a scăpat. - datorită geamurilor care nu sunt atermice locurile din față se încălzesc rău. De lucrurile bune nu mai zic, sunt cele pe care le-am mai menționat. Între timp, pe la începutul lui mai am ajuns într-un mic sat din Franța care face parte dintre cele mai frumoase sate franceze. Deși eram în prima săptămână din mai, era destul de frig, erau zone unde zăpada depășea 1,5 metri. De altfel, până acum mai mulți ani, era genul de sat care rămânea izolat la prima ninsoare mai serioasă. Am savurat farmecul locului la o terină făcută în casă și un vin franțuzesc, evident. Attached Files |
#54
Posted 20 June 2018 - 11:12
Quote climatizarea care nu-mi place cum funcționează pe auto - îmi suflă permanent în față fără să ajusteze direcționarea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users