Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mazda3 G165 Revolution
Last Updated: Dec 22 2022 08:04, Started by
asul
, Oct 16 2017 16:53
·
0
#19
Posted 19 October 2017 - 08:48
asul, on 18 octombrie 2017 - 16:49, said:
Astăzi am încheiat primul traseu extraurban: București - Râmnicu Vâlcea - Craiova - București. Înainte de ieșirea din București am alimentat - consum la un pic peste 100 km în oraș - 11,3 (mai mic decât cel afișat ). Pe traseul sus-menționat am avut o medie de 7,7. În ceea ce privește zgomotul de rulare la viteze mari, devine destul de pregnant în interior la viteze de peste 130. La 160km/h, treapta VI - 4000 rpm, la 170 km/h - 4200 rpm. Ținuta de drum este bună (simțită în mod plăcut pe Dealul Negru). Un minus - șezutul scaunului un pic prea scurt. Dar nu este ceva nou, cred că e specific pentru multe dintre japoneze. Vezi daca nu cumva perna culiseaza inainte cand lasi scaunul mai jos. Bine, acum nu stiu care este pozitia ta preferata de condus. Am vazut ca multi prefera o pozitie mai inalta la volan. Edited by Ford3, 19 October 2017 - 08:49. |
#20
Posted 20 October 2017 - 11:49
Felicitari pentru achizitie si la cat mai multi km!
Alfa Romeo Giulietta si Mazda 3 sunt cele mai frumoase compacte de pe piata, in opinia mea. Motorizarea pe care ai ales-o e cea mai potrivita, caci scoate in evidenta toate calitatile sasiului. Ps: ... si pe ale soferului, desigur. 😂 Edited by aaron111, 20 October 2017 - 11:50. |
#21
Posted 21 October 2017 - 08:26
41ex, on 16 octombrie 2017 - 17:27, said:
dupa ce trece rodajul(1-2k km), incearca sa o accelerezi de la 4k rpm in sus, sa vezi cum te infige in scaun o benzinara. sa ne spui cum ti se pare ca feelin break vs berline. si ce benzina ii pui? Altfel, pe cine nu intereseaza plusul de putere de dupa 4500-5000rpm, poate baga diferenta de bani in dotari sau combustibil. |
#22
Posted 21 October 2017 - 08:43
Pe de alta parte, asta de 165 are cutia mai scurta care il ajuta la dinamica.
|
#23
Posted 30 October 2017 - 13:07
Actualizare după un drum de 2221 km și impresiile aferente
Edited by asul, 30 October 2017 - 13:11. |
#24
Posted 02 November 2017 - 02:18
asul, on 30 octombrie 2017 - 13:07, said: nu am avut prilejul să depășesc 185 km/h, dar mi-a lăsat impresia că după 180 se cam sufocase (singur în mașină, dar cu . Dacă voi mai avea ocazia, voi studia aspectul. Edited by feitosak1, 02 November 2017 - 02:18. |
#25
Posted 02 November 2017 - 10:38
feitosak1, on 02 noiembrie 2017 - 02:18, said:
Si ce ai vrea de la un aspirat de 2 litri? Sa rupa aderenta dupa 180kmh? |
#27
Posted 02 November 2017 - 12:17
Toti astia 2200km au fost facuti extraurban, ca mi se pare cam maricel consumul.
|
#28
Posted 02 November 2017 - 13:58
|
#29
Posted 02 November 2017 - 22:14
asul, on 02 noiembrie 2017 - 10:38, said: Normal că nu pot avea pretenții la nivelul ăsta pentru viteze peste 180 km/h. Doar că mi s-a părut că a rămas aproape complet fără suflu. Asta Ăźn condițiile Ăźn care Mazda dă viteză maximă de 210 și la cum se mișca nu mi-a lăsat impresia că ar fi Ăźn stare. Dar, oricum nu pentru viteza maximă am luat mașina asta, așa că nu este relevant. Dacă mașina poate ajunge (conform constructorului) la 210 km/h, să simți că rămâne "fara gaz" de la 170-180 km/h e perfect normal. Pentru că ești aproape de resursele maxime ale mașinii. Dacă se punea problema că ajunge greu de la 110-120, la 140-150, era altceva. |
#30
Posted 05 November 2017 - 20:36
Mie nu mi se pare normal sa ramana fara suflu pe la 180-190 km/h. Eu conduc 2 masini de 2 litri benzina, una aspirata (Accord - 155 CP) si una turbo (A3 - 220 CP). Cea aspirata poate ajunge, conform producatorului, la 217 km/h. Eu, pe masuratorile de pe ceasul ei, am ajuns la 234 km/h, iar potrivit GPS-ului, la 223km/h, insa nu am simtit ca se sufoca decat cand m-am apropiat la aprox 10 km/h de viteza maxima atinsa. Din experienta mea pot spune ca, in mod normal, un diesel turbo care are viteza maxima in jur de 210-220 km/h sufla din greu dupa 180-190km/h (Passat, spre exemplu), fata de o aspirata de turatie, cum este si Mazda in cauza.
|
#31
Posted 05 November 2017 - 20:42
HMiller, on 05 noiembrie 2017 - 20:36, said:
Mie nu mi se pare normal sa ramana fara suflu pe la 180-190 km/h. Eu conduc 2 masini de 2 litri benzina, una aspirata (Accord - 155 CP) si una turbo (A3 - 220 CP). Cea aspirata poate ajunge, conform producatorului, la 217 km/h. Eu, pe masuratorile de pe ceasul ei, am ajuns la 234 km/h, iar potrivit GPS-ului, la 223km/h, insa nu am simtit ca se sufoca decat cand m-am apropiat la aprox 10 km/h de viteza maxima atinsa. Din experienta mea pot spune ca, in mod normal, un diesel turbo care are viteza maxima in jur de 210-220 km/h sufla din greu dupa 180-190km/h (Passat, spre exemplu), fata de o aspirata de turatie, cum este si Mazda in cauza. "Aspirata de turatie".. Totul e subiectiv, cum se pare ca percepi si tu " ramane fara suflu". Daca tie faptul ca de la 180 la 200 ajunge in 20 de secunde ti se pare rapid, probabil ca altuia i se pare ca "ramane fara suflu". Lasa-ma sa ma indoiesc ca Acord-ul de 150 de cai urca de la 180 pana la 234 cat ai zice peste ). |
#32
Posted 06 November 2017 - 00:12
La remarca asta ultima,da-mi voie sa-ti raspund eu,fiindca am condus destul de mult motorul asta de 2.0 (k20) de pe Accord.Da,nu se duce cat ai zice peste de la viteza aia,insa pana la 210-215 km/h nu da impresia ca ramane fara suflu,de altfel trage ca nebuna.Practic,am observat aceasta caracteristica la motoarele Honda-incep sa se plafoneze,sau sa ramana fara suflu,cand ajung aproape de viteza maxima.Cu viteze din astea mergeam pe autobahn,asta pentru curiosi.
|
#33
Posted 06 November 2017 - 09:20
dantt, on 06 noiembrie 2017 - 00:12, said:
La remarca asta ultima,da-mi voie sa-ti raspund eu,fiindca am condus destul de mult motorul asta de 2.0 (k20) de pe Accord.Da,nu se duce cat ai zice peste de la viteza aia,insa pana la 210-215 km/h nu da impresia ca ramane fara suflu,de altfel trage ca nebuna.Practic,am observat aceasta caracteristica la motoarele Honda-incep sa se plafoneze,sau sa ramana fara suflu,cand ajung aproape de viteza maxima.Cu viteze din astea mergeam pe autobahn,asta pentru curiosi. Accord k20 cu 155 cai: 0-100: 9.1 0-160 km/h (sec): 23.6 0-200 km/h (sec): 50.2 Mazda 3 165 cai: 0-100 km/h (sec): 8.2 0-160 km/h (sec): 20.3 0-200 km/h (sec):41.9 Ce vreau sa zic este ca este absolut normal ca Mazda 3 sa fie mai rapida cu 10 cai mai mult si cu 200 si ceva de kg mai usoara. Si totusi ce intelegi tu prin trage ca nebuna? )) Exact ce ziceam, totul e subiectiv si in functie de reperele personale. |
|
#35
Posted 06 November 2017 - 17:21
Ii sustin pe HMiller si dantt in ceea ce priveste Honda Accord. Probabil ca HMiller dorea sa spuna ca daca Accordul, masina de tuttatie si care are 10 CP mai putin decat Mazda, fiind si mai grea, nu se sufoca, in mod normal, nici Mazda 3 de 165 CP nu ar trebui sa se sufoce. Insa, e drept, exista o doza de subiectivism, dar si de capacitate de perceptie in fiecare dintre noi.
Nu am sofat Mazda 3 in niciuna dintre variantele de motorizare si, chiar daca o faceam, nu cred ca ii testam capacitatile in preajma vitezei maxime. Poate daca era sambata si eram in Germania ... pe anumite zone de autobahn ... Edited by aaron111, 06 November 2017 - 17:22. |
#36
Posted 06 November 2017 - 18:26
aaron111, on 06 noiembrie 2017 - 17:21, said:
Ii sustin pe HMiller si dantt in ceea ce priveste Honda Accord. Probabil ca HMiller dorea sa spuna ca daca Accordul, masina de tuttatie si care are 10 CP mai putin decat Mazda, fiind si mai grea, nu se sufoca, in mod normal, nici Mazda 3 de 165 CP nu ar trebui sa se sufoce. Insa, e drept, exista o doza de subiectivism, dar si de capacitate de perceptie in fiecare dintre noi. Nu am sofat Mazda 3 in niciuna dintre variantele de motorizare si, chiar daca o faceam, nu cred ca ii testam capacitatile in preajma vitezei maxime. Poate daca era sambata si eram in Germania ... pe anumite zone de autobahn ... Până atunci, alte câteva constatări: "burduful" de piele de la schimbător mi se pare predestinat unei vieți destul de scurte, scaunele par relativ fragile, plasticul lucios este magnet pentru praf. Navigația este ok și îmi place că are actualizări în timp real (cu o ușoară latență față de waze &co). În ceea ce privește drumurile mai cariate, absoarbe bine găurile/denivelările din asfalt. Cel puțin mai bine decât Octavia 3, care era foarte dură pe suspensie. La fel ca Leon. Diferența să o facă puntea independentă? Și mașina arată mai rău cu jante de 16 decât cu cele de 18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users