Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Mazda3 G165 Revolution

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
66 replies to this topic

#1
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005
Salut!
După cum unii dintre voi știți deja de aici - https://forum.softpe...-pana-in-23000/ am fost în situația de cumpăra o mașină. Tevatura s-a finalizat cu mașina din titlul topicului.
Inițial nu aveam de gând să scriu un jurnal de bord pentru că nu mai scrisesem niciodată, nu știam dacă mă voi ține de acest jurnal de bord și nu știam dacă voi avea ce scrie în el. Dar am zis să încerc și voi vedea ce va ieși.
Ca să trec la subiect, am ridicat mașina de la reprezentanță pe 07.10 și până în prezent am mers puțin cu ea, dar situația se va schimba cât de curând. Cu toate acestea vă pot împărtăși câteva prime impresii:
Minusuri:
  • mi-a părut rău că nu am preșuri de cauciuc
  • închiderea din interior este clasică - buton pe ușa șoferului;
  • cotiera este poziționată prea în spate și nu culisează;
  • camera de marșarier filmează destul de mult din număr;
  • materialele din care sunt făcute bancheta și placa de pe podeaua portbagajului nu lasă impresia de a fi prea rezistente;
  • cotiera spate pare a fi cam fragilă;
  • avertizarea de unghi mort este cam ciudată (probabil că și de la modul în care am eu reglate oglinzile);
  • după cum zicea @cepy - torpedoul nu este îmbrăcat în material textil;
Plusuri:
  • modul în care accelerează și stă pe drum îmi face o mare plăcere (care va crește după ce voi trece de prima mie și o voi putea călca după cum cere)
  • mirosul de mașină nouă Posted Image
  • sistemul Stop/Start este mai puțin intruziv decât la alte mașini cu care am mers.
Achiziții:
  • alarmă Viper:
  • cu ajutorul lui @jericho am rezolvat un minus - am cumpărat covorașe de cauciuc dedicate (merci încă o dată);
  • jante de aliaj pe 16 și cauciucuri.
Până în prezent am 110 km și calculatorul de bord afișează 11,9 în condițiile în care nu am mers la consum.
Cam atât pentru moment. Să aveți parte de drumuri bune și fără belele!
Attached File  DSC_1933.JPG   419.79K   284 downloads
Attached File  DSC_1936.JPG   376.91K   340 downloads
Attached File  DSC_1940.JPG   363.69K   344 downloads

Edited by calinkgb, 20 June 2018 - 12:55.


#2
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Foarte frumoasa, sa o stapanesti cu placere :)

Quote

camera de marșarier filmează destul de mult din număr;
Poti face o poza la ecran cand folosesti camera? A mea nu filmeaza deloc din numar. (sau nu am observat eu)

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Superba motorizarea acestui samurai , la fel si interiorul Posted Image

#4
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005
Merci pentru urări!
@alliNdanuTz o să îi fac poză și o urc pe forum. Și legat de asta ce mai pot spune, dar nu cu siguranță de 100% momentan, este că ce apare pe ecran când filemază este un pic diferit - cam cum scria înainte pe oglinzi - obiectele sunt mai aproape decât par. Însă chiar dacă ar fi așa, aici intervin și senzorii.

#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cum trage la 165cp daca e aspirat ? Comparativ cu ce ai mai condus Posted Image M-am obisnuit acuma cu dieselul... cu a 4-a de la 1500-2000rpm daca o accelerez se duce lejer la peste 120-130km/h, nu mai trebuie sa plec in depasire cu peste 3000rpm cum faceam cu benzinarul aspirat cu cp mai putini. Imi place mult acest motor de la Mazda, insa nu prea am vazut proprietari , decat la cel de 120cp.

Edited by TruculMagic, 16 October 2017 - 17:06.


#6
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005

 TruculMagic, on 16 octombrie 2017 - 17:04, said:

Cum trage la 165cp daca e aspirat ? Comparativ cu ce ai mai condus Posted Image M-am obisnuit acuma cu dieselul... cu a 4-a de la 1500-2000rpm daca o accelerez se duce lejer la peste 120-130km/h, nu mai trebuie sa plec in depasire cu peste 3000rpm cum faceam cu benzinarul aspirat cu cp mai putini. Imi place mult acest motor de la Mazda, insa nu prea am vazut proprietari , decat la cel de 120cp.
Acum nu îți pot da un răspuns foarte clar, dar după cele câteva drumuri lungi care urmează sper să pot. Senzația pe care o am până acum este că accelerează ușor, iar în momentul în care treci de ~ 3.000rpm deja se înfige bine. Ce e fain este că în momentul în care accelerez, sunetul produs devine mai grav (cel puțin fain pentru mine).
Comparativ cu ce am condus în ultimii 10 ani adică diesel de la 90 până la 150 cp parcă accelerează mai liniar un pic - dieselul are momentul în care te înfige în scaun (bineînțeles păstrând proporțiile, doar nu vorbesc de >200 cp).

Edited by asul, 16 October 2017 - 17:14.


#7
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
In primul rand iti doresc sa te bucuri de masina iar la minusurile acelea sa te obisnuiesti rapid si sa nu le mai bagi de seama .
Care a fost pretul de achizitie ?
Daca poti explica ce ai vrut sa zici cu :

 asul, on 16 octombrie 2017 - 16:53, said:

  • sistemul Stop/Start este mai puțin intruziv decât la alte mașini cu care am mers.


#8
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
dupa ce trece rodajul(1-2k km), incearca sa o accelerezi de la 4k rpm in sus, sa vezi cum te infige in scaun o benzinara.
sa ne spui cum ti se pare ca feelin break vs berline.

si ce benzina ii pui?

#9
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005
@Baxon, de o parte dn minusuri eram conștient dinainte să o cumpăr și oricum nu sunt importante, dar mi se pare normal să încerc să  prezint lucrurile cât de obiectiv posibil.
Prețul a fost puțin sub cel de listă care era 22.080. Sub 10% reducere.
La Mazda, sistemul nu intră tot timpul și nici nu rămâne activ în permanență - dacă am AC pornit, în primă fază motorul se oprește și dacă după un timp nu plec eu de pe loc, pornește iar. La Skoda, rămânea oprit și din AC trecea pe ventilație, nu mai răcea la fel de bine (nu pot băga mâna în foc, dar parcă așa aș zice).
@41ex - da, știu, asta aștept cu mare neăbdare și eu. Posted Image Cât despre benzină, i-am pus OMV MaxxMotion sau cum îi spune - cea mai scumpă de la ei.

Edited by asul, 16 October 2017 - 17:34.


#10
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 asul, on 16 octombrie 2017 - 16:53, said:

calculatorul de bord afișează 11,9 în condițiile în care nu am mers la consum.


WOW...atat imi arata ML-ul de 2.2 tone si motor V6...

Edited by mariovrs, 16 October 2017 - 18:12.


#11
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Hai pe bune...Cand,la vale poate?Sau poate tu ai motor pe motorina.Felicitari asul de masina e super,sa te bucuri de ea!

#12
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 asul, on 16 octombrie 2017 - 17:34, said:

@Baxon, de o parte dn minusuri eram conștient dinainte să o cumpăr și oricum nu sunt importante, dar mi se pare normal să încerc să  prezint lucrurile cât de obiectiv posibil.
Prețul a fost puțin sub cel de listă care era 22.080. Sub 10% reducere.
La Mazda, sistemul nu intră tot timpul și nici nu rămâne activ în permanență - dacă am AC pornit, în primă fază motorul se oprește și dacă după un timp nu plec eu de pe loc, pornește iar. La Skoda, rămânea oprit și din AC trecea pe ventilație, nu mai răcea la fel de bine (nu pot băga mâna în foc, dar parcă așa aș zice).
@41ex - da, știu, asta aștept cu mare neăbdare și eu. Posted Image Cât despre benzină, i-am pus OMV MaxxMotion sau cum îi spune - cea mai scumpă de la ei.

iStop nu intra decat dupa o anumita perioada de timp, daca pornesti masina si vrei sa folosesti iStop la primul semafor, nu o sa mearga. Sau o sa fie activ doar cateva secunde.
In legatura cu benzina, vreun motiv anume pentru care o pui pe cea mai scumpa?

 mariovrs, on 16 octombrie 2017 - 18:11, said:

WOW...atat imi arata ML-ul de 2.2 tone si motor V6...
Nu ne intereseaza Posted Image

 41ex, on 16 octombrie 2017 - 17:27, said:

dupa ce trece rodajul(1-2k km), incearca sa o accelerezi de la 4k rpm in sus, sa vezi cum te infige in scaun o benzinara.
sa ne spui cum ti se pare ca feelin break vs berline.
si ce benzina ii pui?
Nu strica nimic daca tureaza putin motorul chiar si in rodaj. Doar nu merge constant la 4-5k.

Edited by alliNdanuTz, 16 October 2017 - 20:15.


#13
tiupedix

tiupedix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 01.04.2017
sa o stapanesti sanatos!

#14
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005
@alliNdanuTz - motivul: cifra octanică mai mare și aditivarea suplimentară.

#15
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 mariovrs, on 16 octombrie 2017 - 18:11, said:

WOW...atat imi arata ML-ul de 2.2 tone si motor V6...

 alliNdanuTz, on 16 octombrie 2017 - 20:13, said:

Nu ne intereseaza Posted Image

 dantt, on 16 octombrie 2017 - 18:51, said:

Hai pe bune...Cand,la vale poate?Sau poate tu ai motor pe motorina.Felicitari asul de masina e super,sa te bucuri de ea!


Iar topic de pupat in teava de esapament...  Trebuie doar sa laudam sau cum..

De exemplu mie mi se pare de porc consumul de 12% a unui amarat de aspirat de 2 litri..  Adica atat imi consuma ( cand merg mai tare ) un V6 diesel cu 620 nm.

In rest masina mi-a placut intotdeauna cand am vazut-o pe strada.

#16
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Serios?Si de unde pana unde pup in teava de esapament?Verdictele astea cum dai tu sunt inutile cand compari doua motoare si masini total diferite si nu spui conditiile in care o faci.Nu te supara,daca e pe asa,a ta consuma foarte mult.X50M-ul,masina cu putere si cuplu mai mari decat ai tu,consuma si 6,5 mediu.Iti spune ceva cifra asta?Evident ca nu,pentru ca nu ti-am zis conditiile in care am avut aceasta cifra.Pana una alta zic sa lasam omul sa faca jurnalul de bord a unei masini cu adevarat ok,care alaturi de Civic sunt niste best buy-uri in opinia mea,fara discutie.
Asul,cand ai mai mult timp sa mergi cu ea,as avea rugamintea sa-mi spui si cat de bine e antifonata la viteze de autostrada.Aici stiu ca nu statea bine modelul pana in 2016.

#17
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005
Astăzi am încheiat primul traseu extraurban: București - Râmnicu Vâlcea - Craiova - București. Înainte de ieșirea din București am alimentat - consum la un pic peste 100 km în oraș - 11,3 (mai mic decât cel afișat Posted Image ). Pe traseul sus-menționat am avut o medie de 7,7. În ceea ce privește zgomotul de rulare la viteze mari, devine destul de pregnant în interior la viteze de peste 130. La 160km/h, treapta VI - 4000 rpm, la 170 km/h - 4200 rpm. Ținuta de drum este bună (simțită în mod plăcut pe Dealul Negru).
Un minus - șezutul scaunului un pic prea scurt. Dar nu este ceva nou, cred că e specific pentru multe dintre japoneze.

Edited by asul, 18 October 2017 - 17:09.


#18
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Foarte faina masinuta asta !
Si sunt in perfect acord cu ce spunea un coleg mai devreme - Mazda 3 si Honda Civic sunt cele mai mishto compacte la un buget de ~20k Euro.

Sa o folosesti cu maxima placere si fara incidente muuuulte mii de km !

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate