Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sunet metalic la motor
Last Updated: Oct 24 2017 19:34, Started by
mihaiduban
, Oct 15 2017 23:24
·
0
#1
Posted 15 October 2017 - 23:24
De ceva vreme se tot aude un sunet ciudat la motor , ca atunci cand trepideaza o saiba sau piulita care nu e stransa bine (ca zdranganitul unei monede in castron ) ...
Se aude la mers constant pe la 2000-2500 sau atunci cand accelerez sau decelerez (nu creste o data cu turatia ) si se aude numai cand am geamul deschis (deci nu foarte tare) si niciodata sub 2000 sau peste 2500-3000 Astazi am pus-o pe fiemea sa accelereze un pic si am ascultat .... parca vine de undeva din zona alternatorului ... Nu am mare experienta cu dieselurile si sincer nu stiu la ce sa ma stept ! Masina este Pejo 1.6 HDI Am tot auzit ca la diesel cam asa face turbina .... |
#2
Posted 16 October 2017 - 06:09
Nici vorba sa faca turbina asa! Aceea fluiera daca defectiunea nu e grava, nu trage cum trebuie motorul, consuma ulei, scoate fum mult, etc. Turbina se invarte la turatii foarte mari asa ca nu cred ca poate scoate sunetele pe care le descrii tu.
Daca se aude de la alternator, vezi sa nu fie chiar fulia lui. Pe la diesel sunt niste fulii cu un sistem de patinare, un fel de ambreiaj. Cel mai bine du-te la un mecanic care stie sa asculte pe acolo si iti va spune el. Mai degraba cred ca e chiar ceea ce pare: o piulita slabita. |
#4
Posted 16 October 2017 - 07:34
mihaiduban, on 15 octombrie 2017 - 23:24, said:
Masina este Pejo 1.6 HDI Am tot auzit ca la diesel cam asa face turbina .... In nici un caz nu e turbina. In primul rand mergi la service si urca masina pe elevator. Ai sa vezi ca galeriile de evacuare sunt protejate de un scut termic (practiv o tabla) care este prins cu suruburi in sasiu. Alea se slabesc si incep sa scoata un zgomot (exact metalic, cum bine ai precizat). Nenea de la service le va scoate si va pune niste saibe in plus iar apoi le va strange. Problem solved. Am acelasi motor si eu pe Ford Focus. |
#5
Posted 16 October 2017 - 07:47
Daca e aude la alternator vezi surubele care e strans statorul alternatorului, e descfacut vreunul si da in paletii de la fulie
|
#6
Posted 16 October 2017 - 08:47
sanyi_2005, on 16 octombrie 2017 - 07:47, said:
Daca e aude la alternator vezi surubele care e strans statorul alternatorului, e descfacut vreunul si da in paletii de la fulie Bogotta, on 16 octombrie 2017 - 07:34, said: In nici un caz nu e turbina. In primul rand mergi la service si urca masina pe elevator. Ai sa vezi ca galeriile de evacuare sunt protejate de un scut termic (practiv o tabla) care este prins cu suruburi in sasiu. Alea se slabesc si incep sa scoata un zgomot (exact metalic, cum bine ai precizat). Nenea de la service le va scoate si va pune niste saibe in plus iar apoi le va strange. Problem solved. Am acelasi motor si eu pe Ford Focus. Mai dupa masa ma bag sub ea sa vad ... Eu cunosc multi schimbatori de piese , asa ca mecanici .... panaitepaul, on 16 octombrie 2017 - 06:09, said:
Nici vorba sa faca turbina asa! Aceea fluiera daca defectiunea nu e grava, nu trage cum trebuie motorul, consuma ulei, scoate fum mult, etc. Turbina se invarte la turatii foarte mari asa ca nu cred ca poate scoate sunetele pe care le descrii tu. Daca se aude de la alternator, vezi sa nu fie chiar fulia lui. Pe la diesel sunt niste fulii cu un sistem de patinare, un fel de ambreiaj. Cel mai bine du-te la un mecanic care stie sa asculte pe acolo si iti va spune el. Mai degraba cred ca e chiar ceea ce pare: o piulita slabita. |
#7
Posted 16 October 2017 - 08:51
Sa nu fie fulia de pe arbore. E din doua bucati, cu cauciuc intre ele si are obiceiul sa se desprinda.
|
#9
Posted 16 October 2017 - 18:09
#10
Posted 16 October 2017 - 19:17
Da, aia mare de pe arborele cotit, care invarte cureaua de accesorii. Incearca cu un levier sa vezi daca e rigida.
|
|
#11
Posted 16 October 2017 - 19:24
Poți înerca să apeși pedala de ambreiaj,dacă dispare zgomotul este uzură a rulmentului de presiune.
|
#12
Posted 16 October 2017 - 19:56
ct13mey, on 16 octombrie 2017 - 19:24, said:
Poți Ă®nerca să apeși pedala de ambreiaj,dacă dispare zgomotul este uzură a rulmentului de presiune. Nu e ala , am incercat ! Am fost pe la vreo 4 mecanici ; 2 nu au avut chef de mine , unu mi-a zis ca e tamponul de la cutie si celalalt ca e tamponul de sus ....Nu cred asa ceva rumegus, on 16 octombrie 2017 - 19:17, said:
Da, aia mare de pe arborele cotit, care invarte cureaua de accesorii. Incearca cu un levier sa vezi daca e rigida. |
#13
Posted 16 October 2017 - 21:05
rumegus, on 16 octombrie 2017 - 08:51, said:
Sa nu fie fulia de pe arbore. E din doua bucati, cu cauciuc intre ele si are obiceiul sa se desprinda. |
#14
Posted 20 October 2017 - 16:21
Nu am fulie din aia pe arbore ... e dintr-o bucata a mea , am vb cu un baiat si mi-a zis sa mai astept sa se accentueze sunetul
|
#15
Posted 20 October 2017 - 16:29
Originala e cu cauciuc. Posibil sa fi fost schimbata cu una dintr-o bucata, dar m-as mira, eu am cautat dar nu am gasit. La unele modele cauciucul ala nu se observa la exterior, probabil de asta crezi ca e dintr-o bucata. La Peugeot e un consumabil, am schimbat 3-4 in mai putin de 10 ani. Noroc ca se schimba in cateva minute.
|
|
#16
Posted 22 October 2017 - 18:05
Maine , daca am timp, dau cureaua de accesorii jos sa vad cum sta treaba !
|
#17
Posted 24 October 2017 - 19:34
Daca se aude la alternator sunt rulmentii dusi sau fulia acestuia daca e cu masa dubla.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users