Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Facultatea de Automatică Craiova

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
JonathanReid

JonathanReid

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 15.10.2017
Sunt elev în clasa a 12a la profilul Științele Naturii. Până acum am vrut să dau la medicină în București și chiar învățasem 70% din materie. Din motive pe care nu le pot controla, de un an nu mai pot să învăț la fel de mult ca până acum (mă refer doar la cantitate) și am ajuns la concluzia că medicina nu prea e pentru mine, deși îmi plăcea mult domeniul.

M-am gândit să mă reorientez tot spre ceva de vârf și vreau să devin programator. Singura modalitate prin care aș putea ajunge student la automatică în  București având în vedere ce am zis mai sus e să stau un an acasă să recuperez informatică și fizică. La matematică mă descurc bine. Dar și dacă intru mi-e frică că nu pot să termin facultatea. M-am uitat pe niște cursuri și unele mi se par total abstracte și nu cred că ai ce pricepe de-acolo.
Ce părere aveți despre facultatea din Craiova? Dacă învăț singur programare am șanse egale la un serviciu în București?
Pot să învăț cam 3-4 ore pe zi în afară de școală și nu am posibilitatea să dorm sub 7 ore pe noapte. De reținut nu e o problemă, am memorie foarte bună.

#2
iliketoforkmyself

iliketoforkmyself

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 30.08.2016
Dacă ai memorie bună de ce nu dai la medicină ?

#3
Tort

Tort

    Member