Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Hyundai Tucson 2000 cmc, benzina +gpl

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postcavaliere, on 15 octombrie 2017 - 13:30, said:


Tu cred ca ai nevoie de ochelari. Chiar eu am spus ca e posibil ca o masina sa consume mai putin pe gpl. daca ai avea cunostinte minime despre functionarea unei instalatii gpl secventiale, ai intelege. Daca tot tii sa ma contrazici, te invit sa iti arata una din masinile mele care consuma mai putin pe gpl. Daca am eu dreptate, ii faci tu plinul si bem o bere dupa.
ok man... iti scriu in privat. O bere nu refuz niciodata. Chit ca o platesc eu :)
Dar pe Dacia forum e plin de oameni care spun consumul (ceva la genul sute de oameni...) si toti spun pe gpl consuma mai mult. Puterea calorica a GPLului e mai mica... e o lege a fizicii din pacate

#20
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
Dupa cercetari amanuntite si consultarea cu un mecanic am ajuns la concluzia ca e vorba de calorifer infundat. Problema de care imi era frica pentru ca trebuie demontat bordul....
Am urmarit un filmulet pe youtube si cred ca am gasit rezolvarea cu caldura. Nu trebuie dat jos bordul. Pur si simplu as taia conductele de la calorifer, l-as scoate si daca nu reusesc sa-l curat, pun unul nou... Exista destul loc in partea soferului pentru a face aceasta manevra. Atasez o poza cu forma radiatorului si linkul catre acel filmulet.

1. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aZPiRJTof4c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
2. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/77OhPjsOIZ8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files



#21
Ristian

Ristian

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 30.11.2016
Sigur nu e termostatul blocat pe deschis? Am avut aceasta problema acum mulți ani pe un Nissan Cherry

#22
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017

View PostRistian, on 15 octombrie 2017 - 20:50, said:

Sigur nu e termostatul blocat pe deschis? Am avut aceasta problema acum mulți ani pe un Nissan Cherry
La un termostat blocat pe deschis ar fi făcut ca ambele furtunele dintre radiator și motor sa se încălzească cam la fel în același timp. La mine,furtunul de jos pe care se afla și termostatul este rece și se încălzește foarte puțin chiar și după ce fac 30~40 km. Turul și returul de la calorifer, verificate în interiorul mașinii, au circa 70 grade, respectiv 50 grade. E posibil ca apa doar sa între și sa iasă din calorifer.

Edited by Postasul666, 16 October 2017 - 06:11.


#23
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
.

Edited by Postasul666, 16 October 2017 - 06:08.


#24
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
Astăzi, de dimineață, m~am apucat de treaba. Am scos antigelul, am tăiat conductele la calorifer, l~am scos din locașul sau și l-am spălat cu oțet. Am clocotit oțet și am pus în el. Am lăsat pana s-a răcit și apoi am zgaltait de calorifer. L-am golit și am luat-o de la capăt. Tot asa de vreo 4-5 ori. Am cumpărat furtun si coliere și l-am montat la loc. Am montat și sonda lambda, am pus antigelul, am aerisit și apoi am plecat un pic în proba. (cât s-a aerisit instalația am pus testerul, am șters erorile și nu au mai apărut). Acum am căldură iar consumul, după cca 10km făcuți a scăzut la 9%. Sunt mulțumit!

Attached Files


Edited by Postasul666, 17 October 2017 - 19:01.


#25
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Caloriferul era problema lipsei caldurii, dar eu unul nu pricep ce legatura sa fi avut cu consumul crescut.

#26
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Pai a spus omul ca a schimbat si sonda.

#27
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Nu vazusem partea cu sonda. Asa da, chiar zisesem sa schimbe sonda ca e una din cauzele de consum marit. Bine ca s-a rezolvat. Se pare  ca nu a fost totusi asa de costisitor.

#28
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
Din păcate, minunea nu a ținut decât vreo 3 zile. Tot nu am căldură.  Baga asa, un aer călduț. Astăzi am dat comanda de  calorifer, de la King auto, 240 lei, coreean. Unul OEM era 900 lei, prea mult pentru bugetul meu. Revin după ce îl montez. Apoi merg sa schimb cauciucurile și sa vad ce bate le partea stânga, posibil ceva bucșe.

Edited by Postasul666, 01 November 2017 - 14:37.


#29
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
Sâmbăta, mi-am răpit vreo 2 ore din timpul meu prețios și am montat caloriferul. Acum, da, am căldură. Am probat temperatura în aeratoare  și am 72°C.

#30
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
Ținând cont ca mașina mai are puțin și împlinește 200 mii de km i-am facut un mic cadou, in avans. Doua bielete antiruliu. Era una care trancanea și am zis sa le schimb pe ambele. În rest totul e ok. 😂

#31
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostPostasul666, on 15 octombrie 2017 - 12:40, said:

Mașina asta consuma 15% sau mai mult pe benzina, nu e normal. Mulți au zis ca e normal. Pai nu mi se pare, ca vorbesc de consum extraurban.

Daca ai sonda/sondele lambda defecte e normal sa consume atit. Extraurban consumul e cam asa:
- pina in 90 la ora ~7
- la 100, 100 si un pic ai undeva intre 7-8
- la 120 ai undeva pe la 8
- peste 120... e virtej in rezervor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate