Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2000 cmc, benzina +gpl
Last Updated: Dec 22 2017 22:39, Started by
Postasul666
, Oct 15 2017 09:33
·
0
#1
Posted 15 October 2017 - 09:33
Salutare! Am vazut ca sunt la moda jurnalele de bord asa ca am zis sa-mi prezint si eu ,„cazanul”. E vorba de un Hyundai Tucson din 2007, motor de 2000 cmc, benzina, 4wd. Nu fac acest jurnal pentru a lauda masina ci mai mult pentru a tine evidenta la ceea ce voi patimi cu ea.
O am de un an de zile cumparata de la un samsar. El doar a luat-o de la o firma si intr-o saptamana mi-a vandut-o mie. De fapt am combinat vechea masina, un golf plus din 2006 si am mai dat 300 euro. Golful avea garda la sol foarte mica si eu, postas fiind, nu ma puteam folosi de ea cum as fi vrut. La cumparare avea 167.000 km pe care i-am considerat reali, masina provenind din Romania, de la o firma de securitate. Acu mare 192.000 km. Nu arata chiar bine, se vede ca nu a fost ingrijita de cei cu „ceafa lata.” Ca nivel de echipare pot spune ca este cu doua airbag-uri, clima automata si cam atat cred. Cam toate sunt la fel din ce am vazut pe internet. Au putine dotari. Daca imi mai aduc aminte ceva extra, postez pe topic. Iarna 2016-2017 am trecut-o cu bine, fara nicio investitie. In primavara am zis sa bag ceva bani in ea, ca asa e normal. Cazanul trebuie intretinut. Am luat cauciucuri de vara ( chinezarii, nu va asteptati la nu stiu ce nemțisme), am schimbat discuri fata-spate, placute fata-spate, tamburi si cabluri frana de mana, doua capete de bara si bineinteles distributia (la 179.000). Saptamana trecuta am schimbat si antigelul. Probleme de functionare: 1. Consum mare de benzina, 15% conform computerului de bord. Pe gpl consuma maxim 12%, indiferent de stilul de mers, testat cu metoda plin-plin. Din cauza mecanicilor nepriceputi am cumparat o interfata obd 2 si am verificat. Am gasit 8 erori, 6 se refera la prima sonda de oxigen, doua la MAF. Am verificat sonda si pare rupta, am comandat-o, revin cu detalii dupa montare. 2. Nu mai baga caldura. Daca iarna trecuta totul a fost ok, acum nu mai este asa. De aceea am schimbat si antigelul. Sunt in verificari cu caldura. Temperatura in instalatie este de 87-91 grade, intrarea in caloriferul de incalzire este de cca 70 grade, iesirea de cca 50 grade. Am mai observat ca furtunul inferior dintre motor si radiatorul de racire ( in capatul acestui furtun, la motor, este si termostatul) este rece si foarte rar se incalzeste un pic. Furtunul de sus frige. Daca aveti ceva idei, opinii, sfaturi, nu ezitati sa le scrieti aici. Momentan ma opresc cu scrisul, deja e mult. Daca imi mai amintesc ceva sa fi facut la ea, completez. P.S. Poze nu am adaugat, este un simplu tucson, negru. Nu e ceva iesit din comun. |
#2
Posted 15 October 2017 - 09:50
Intrebari! Ce te-a atras la masina asta, de ai luat-o si inca de la un samsar? Nu se mai gasea si in alta parte? Mi se pare ca acum incepe adevarata investitie...!
Te-a atras schimbul doar...nu? Edited by arab, 15 October 2017 - 09:51. |
#3
Posted 15 October 2017 - 09:54
Se plateste asa bine la posta incat sa iti permiti un benzinar de 2000 ?
Ca nr de km unii o sa zica ca are mult in bord, eu zic ca mai merge mult si bine, insa daca a fost abuzata, fiind masina de firma, e posibil sa ai multe probleme cu ea. |
#4
Posted 15 October 2017 - 10:02
@arab, da, schimbul a fost un avantaj. Nici golful nu era în toate mințile, 1.6 fsi, avea ceva probleme pe la motor. Ca preț, ce sa zic, eu l~am calculat la 5000 euro. Asta dacă as fi luat 4700 pe golf. M-a mai atras 4x4, garda înaltă.
@fgx, pe n-aibă, la posta e ca și fără serviciu. Mai are soția ceva salariu și ne descurcam. Ca și consum, pe gpl, iese cam 6%. Edited by Postasul666, 15 October 2017 - 10:02. |
#5
Posted 15 October 2017 - 10:04
A schimbat niste discuri, placute, ceea ce e normal la atatia km + nu-i baga aer cald si are probleme cu o sonda si deja e varza masina ? Inseamna ca nu ati vazut motoare desfacute de pe la celebrele 2.0tdi de la VW.
Mie schimbul nu mi s-a parut o idee inspirata, golful plus isi pastreaza bine valoarea si puteai sa-l vinzi oricand, samsarului i-a suras ideea. |
#6
Posted 15 October 2017 - 10:44
TruculMagic, on 15 octombrie 2017 - 10:04, said:
Inseamna ca nu ati vazut motoare desfacute de pe la celebrele 2.0tdi de la VW. Postasul666, on 15 octombrie 2017 - 09:33, said:
E un forum specializat de hyundai unde poti afla multe, per ansamblu consumul e in grafic, atata mananca toate. Instalatia GPL ai pus-o tu sau era deja pe masina? Distributia: cat te-a costat? Se pare ca este un model extrem de usor de servisat. Iti atasez si manualul masinii, poate te ajuta Attached Files |
#7
Posted 15 October 2017 - 10:44
obsesii sunt din toate taberele, asa ca nu are rost sa zicem ca unii sunt usa de biserica iar altii oile negre
|
#8
Posted 15 October 2017 - 11:02
unbrutus, on 15 octombrie 2017 - 10:44, said: Instalatia GPL ai pus-o tu sau era deja pe masina? Distributia: cat te-a costat? Se pare ca este un model extrem de usor de servisat. Iti atasez si manualul masinii, poate te ajuta Distribuția a fost în jur de 1000 lei, cu piese de calitate, făcută la un service alta marca. Mulțumesc pentru manual. |
#9
Posted 15 October 2017 - 11:24
Salut. Motorul ala e foarte bun si fiabil, mecanica e si ea buna la modelul ala de Tucson.
Schimba termostatul si verifica aeroterma. Consumul este normal pt modelul tau, insa dupa ce schimbi sonda o sa mai scada insa nu mult. Daca iti consuma 12 pe gaz, este absolut decent, oricum nu o folosesti pe benzina. |
#10
Posted 15 October 2017 - 12:09
Pe mine ma surprinde ca zice ca consuma mai puitn pe GPL.
GPL are o valoare energetica mai mica ca benzina, deci consumul pe GPL ar trebui sa fie intotdeauna, la orice masina, mai mare. Banuiesc o eroare de calcul pe undeva |
|
#11
Posted 15 October 2017 - 12:35
Nu vreau sa fac reclama, dar am avut si eu Tucson 8 ani. E o masina fara mari dotari, insa e fiabila si cu piese ieftine. Ai sa gasesti aici o sursa de piese originale ieftine. Dupa ce mi-a iesit masina din garantie am tot luat piese de la ei. Repet, Hyundai Tucson e o masina ieftin de intretinut, sa nu crezi ca ai facut afacere proasta.
Landi Renzo face instalatii OK iar GPL e foarte bun la pret comparativ cu benzina. In locul tau (la cumparare) m-as fi dus la reprezentanta si as fi platit un raport detaliat cu toate problemele masinii. Apoi as fi negociat cu samsarul pretul. In final as fi luat piesele originale si le-as fi inlocuit la un service oarecare. |
#12
Posted 15 October 2017 - 12:40
unbrutus, on 15 octombrie 2017 - 12:09, said:
Pe mine ma surprinde ca zice ca consuma mai puitn pe GPL. GPL are o valoare energetica mai mica ca benzina, deci consumul pe GPL ar trebui sa fie intotdeauna, la orice masina, mai mare. Banuiesc o eroare de calcul pe undeva Eu am avut masini de offroad cu gpl pe ele si chiar acum am un Daihatsu Feroza cu gpl care consuma gpl mai putin decat benzina. Teoretic este cum zici tu, dar practic daca masina are erori la senzori/pompa de benzina/ecu, atunci consumul pe gpl poate fi mai mic daca instalatia e reglata bine si merge cu un amestec sarac. Care acest amestec sarac in timp afecteaza si scaunele de la supape, problema des intalnita la taxiuri care vor consum infim pe gpl. Daca iti reglezi rampa de injectie a gpl-ul sa aiba un amestec mai bogat, atunci consumul de gpl va fi putin mai mare insa masina va fi lipsita de probleme pe viitor. |
#13
Posted 15 October 2017 - 12:40
Nu e eroare de calcul. De asta tot am zis și am întrebat pe diferite forumuri. Mașina asta consuma 15% sau mai mult pe benzina, nu e normal. Mulți au zis ca e normal. Pai nu mi se pare, ca vorbesc de consum extraurban. Recunosc, nu am făcut un calcul de la plin la plin, asta arata computerul de bord și vad, când merg pe benzina, cum coboară acul de la indicator. Consumul normal ar fi de 8-9%.
Despre consumul de GPL, e foarte real, îl fac mereu de la plin la plin. Un plin ma costa 95-100 lei. Intra maxim 42,5 litri. Mereu resetez kilometrajul la zero și parcurg 350- 380 km, depinde de ce fac. Dacă o folosesc la posta, fac mai putini km și se duce și din benzina. Dacă fac drum lung, ajung și la 380km, fără AC. Editare: am sunat la reprezentanta în Focșani și au zis ca nu pot vedea mare lucru, mai ales ca are gpl... Nu știu dacă prima sonda de oxigen are legătură și cu consumul de GPL, pentru ca este stricata, urmează sa o înlocuiesc. Edited by Postasul666, 15 October 2017 - 12:43. |
#14
Posted 15 October 2017 - 12:56
don_King, on 15 octombrie 2017 - 12:35, said:
Nu vreau sa fac reclama, dar am avut si eu Tucson 8 ani. E o masina fara mari dotari, insa e fiabila si cu piese ieftine. Ai sa gasesti aici o sursa de piese originale ieftine. Dupa ce mi-a iesit masina din garantie am tot luat piese de la ei. Repet, Hyundai Tucson e o masina ieftin de intretinut, sa nu crezi ca ai facut afacere proasta. cavaliere, on 15 octombrie 2017 - 12:40, said:
la taxiuri care vor consum infim pe gpl. si nu infim. 12% la un logan e enorm. Postasul666, on 15 octombrie 2017 - 12:40, said:
Nu e eroare de calcul. De asta tot am zis și am întrebat pe diferite forumuri. Mașina asta consuma 15% sau mai mult pe benzina, nu e normal. Mulți au zis ca e normal. Pai nu mi se pare, ca vorbesc de consum extraurban. |
#16
Posted 15 October 2017 - 13:15
cavaliere, on 15 octombrie 2017 - 13:04, said:
12% gaz la un Logan folosit in regim de taxi nu este enorm deloc. Cat ai vrea sa consume 7? ) Un Logan pe benzina in regim taxi in Bucuresti ajunge la 10 lejer, nu mai zic iarna cand sare de aceasta cifra. 12% nu e infim. E enorm pt un logan, da, tinand cont ca alte masini cu performante triple consuma tot atat, sau chiar acest Tucson, care spune ca consuma MAXIM 12% pe GPL. |
#17
Posted 15 October 2017 - 13:20
Normal ca pe gpl consumul e mai mare. La mine e o problema pe care sper sa o rezolv prin înlocuirea senzorului de oxigen.
|
#18
Posted 15 October 2017 - 13:30
unbrutus, on 15 octombrie 2017 - 13:15, said:
chiar nu stim sa citim? am raspuns cuiva care a spus ca pe GPL masina ar consuma mai putin ca pe benzina (lucru imposibil in opinia mea) si ca taxiurile cu GPL consuma "infim" 12% nu e infim. E enorm pt un Logan, da, tinand cont ca alte masini cu performante triple consuma tot atat, sau chiar acest Tucson, care spune ca consuma MAXIM 12% pe GPL. Tu cred ca ai nevoie de ochelari. Chiar eu am spus ca e posibil ca o masina sa consume mai putin pe gpl. daca ai avea cunostinte minime despre functionarea unei instalatii gpl secventiale, ai intelege. Daca tot tii sa ma contrazici, te invit sa iti arata una din masinile mele care consuma mai putin pe gpl. Daca am eu dreptate, ii faci tu plinul si bem o bere dupa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users