Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Suzuki SX4 S-cross 1.4T AT Luxus

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
372 replies to this topic

#37
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Din cate tin eu minte, in manual scrie ca nu functioneaza sub 40km/h. Si chiar daca ar functiona, cred ca ar fi cam aiurea, ca ar pastra vreo 10m fata de masina din fata :)

#38
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Pana la urma am comandat 4 anvelope Dunlop Winter Sport 5: http://www.tyrerevie...ter-Sport-5.htm

Voiam sa iau Nokian-urile, de care am fost foarte multumit pe Mondeo pe zapada/la munte, dar parca pe uscat rup destul de repede aderenta la un mers mai alert. Am tot "rasfoit" niste review-uri pe net, si intr-adevar, pt zapada/gheata WR D4 sunt smechere, dar pe uscat sunt doar mediocre. 80% din timp probabil o sa merg cu ele pe uscat, asa ca Dunlop-urile mi se par o alegere mai buna.

Daca tot suntem la capitolul anvelope, azi am avut o surpriza neplacuta. Pt ca ploua, am luat masina sa iau niste mancare de la 200m de casa. Am ajuns la restaurant, am ridicat mancarea, cand am pornit masina, bordul portocaliu - mesajul de low tyre pressure afisat (la o roata 190kpa in loc de 260). M-am dat jos, m-am uitat la roata, nu vedeam nicio diferenta fata de restul, dar m-am dus totusi pana la o vulcanizare, si intr-adevar, mai avea 190. A umflat-o, mi-a zis ca probabil am un cui, dar cu mancarea dupa mine n-am mai avut rabdare sa stau sa vad ce si cum, asa ca m-am intors acasa. Vedem pana maine care e treaba.

Si da, asa cum ziceau colegii, e foarte enervant mesajul ala de eroare, nu neaparat pt ca-ti face display-ul portocaliu, dar pt ca nu poti accesa meniul CB-ului.

Attached Files


Edited by herculane, 28 October 2017 - 18:34.


#39
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Pana la urma ce ai ales ? Alte jante de tabla + anvelope + senzori sau doar anvelope ? Ca nu am inteles :)

#40
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Am luat doar anvelopele pe 17", pt ca am prins un pret foarte bun, si nu ma mai complic cu cumparat 3 lucruri: anvelope. jante, senzori

Acu', din partea mea, sa vina zapada :)

#41
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Intre timp au venit si anvelopele, si s-a nimerit sa le montez exact cand erau 17 grade afara Posted Image
Am avut noroc ca am primit DOT foarte bun, cauciucurile n-au nici 2 luni de cand au fost produse. Mi-au spus ca vin in 10 zile si au venit in 5, deci foarte multumit de cauciucuridirect.

Si-n alta ordine de idei, asta aveam in anvelopa de vara, de pierdea 20kpa/zi

Attached Files



#42
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
ce meșteri. măcar dacă îl strângeau și ei cum trebuie :)))

#43
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Si ai rezolvat cu snur , tu singur sau ai preferat sa dai bani ?

#44
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
N-am rezolvat-o inca, cand le pun la primavara...

Eu aveam rotile de vara umflate la 2,6 de reprezentanta si le-am lasat asa pana le-am dat jos, insa p-astea noi mi le-a umflat la 2,3 + cauciucul mai moale, masina a devenit mult mai confortabila pe denivelari :)

#45
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ma mir ca erau la 2,6 bar . Eu cand am luat-o erau la 2.3 bar  .

#46
domnujim

domnujim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 918
  • Înscris: 04.12.2007
Si la mine tot 2,3.
Am avut de 2 ori mesajul cu presiunea in roti si de fiecare data am avut un cui in roata.

Pentru cauciucuri m-am decis si eu la 4 de 17'', in loc de jante de 16+senzori+cauciucuri.

#47
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

View PostBaxon, on 06 noiembrie 2017 - 13:53, said:

Si ai rezolvat cu snur , tu singur sau ai preferat sa dai bani ?
Cu snur? Sincer nici de ar vrea nu le-as lasa...cu petec, frumos din interior si macar sti o treaba, siguaranta inainte de toate.

#48
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006

View PostBaxon, on 06 noiembrie 2017 - 23:10, said:

Ma mir ca erau la 2,6 bar . Eu cand am luat-o erau la 2.3 bar  .

Probabil le-au umflat pt consum (ca in poza), nu pt confort, chiar daca nu le-am dat vreodata de inteles ca ma deranjeaza consumul :)
Apropo de consum, ar trebui sa-l fac si eu odata, ca ma tot intreaba lumea cat consuma, dar oricum mult sub Mondeo 2.0 si putin sub Clio 1.6, dupa frecventa cu care alimentez

View Postdomnujim, on 08 noiembrie 2017 - 17:59, said:

Si la mine tot 2,3.
Am avut de 2 ori mesajul cu presiunea in roti si de fiecare data am avut un cui in roata.

Pentru cauciucuri m-am decis si eu la 4 de 17'', in loc de jante de 16+senzori+cauciucuri.

Culmea e ca eu in 17 ani de cand conduc, n-am avut niciodata un cui in roata, si cu toate ca era logic ca asa e comportamentul - sa se dezumfle putin cate putin cand o patesti, eu tot ziceam ca e busit senzorul, pt ca roata nu parea mai moale (ochiometric)

View Postandrew1980, on 08 noiembrie 2017 - 19:01, said:

Cu snur? Sincer nici de ar vrea nu le-as lasa...cu petec, frumos din interior si macar sti o treaba, siguaranta inainte de toate.

Cu toate ca nici eu n-am incredere in chestia asta (adica suna a incropeala), bunica-miu, la tara, a "vulcanizat" un cauciuc asa acum 15-20 de ani la o 1300, si cu masina aia, cu aceleasi roti, inca mai face 1km dus-intors pana la camp la cateva zile :)

Attached Files



#49
jabadar

jabadar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 18.06.2017
Ma intereseaza si pe mine un SX4.La concurenta cu noul 3008.Am citit tot topicul si voiam sa te intreb de consum,dar na,ai raspuns deja...Asa ca te-as mai intreba daca atunci cand rabatezi bancheta spate se obtine o suprafata plana in portbagaj?Cat de lung este aprox portbagajul asa?
Si ceva subiectiv acum.In lista initiala n-am vazut 3008...De ce?Mentionez ca nu ma intereseaza povestile cu COY
    Si ceva legat de sezorul de presiune in roti..Cei de la PSA au un sistem mai simplu.Si mai ieftin fara cheltuieli inutile.Este legat de ESP.

Edited by jabadar, 11 November 2017 - 21:44.


#50
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postjabadar, on 11 noiembrie 2017 - 21:39, said:

Ma intereseaza si pe mine un SX4.La concurenta cu noul 3008.Am citit tot topicul si voiam sa te intreb de consum,dar na,ai raspuns deja...Asa ca te-as mai intreba daca atunci cand rabatezi bancheta spate se obtine o suprafata plana in portbagaj?Cat de lung este aprox portbagajul asa?
Si ceva subiectiv acum.In lista initiala n-am vazut 3008...De ce?Mentionez ca nu ma intereseaza povestile cu COY
Si ceva legat de sezorul de presiune in roti..Cei de la PSA au un sistem mai simplu.Si mai ieftin fara cheltuieli inutile.Este legat de ESP.
sunt de părere că luta este atât de aprigă în segment încât fiecare concurent știe foarte bine pentru ce cere fiecare euro. eu cred că fiecare model este un best buy pentru bugetul pe care îl plătești.
poți vedea și noul qq...doar e cel mai vândut suv

#51
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006

View Postjabadar, on 11 noiembrie 2017 - 21:39, said:

Ma intereseaza si pe mine un SX4.La concurenta cu noul 3008.Am citit tot topicul si voiam sa te intreb de consum,dar na,ai raspuns deja...Asa ca te-as mai intreba daca atunci cand rabatezi bancheta spate se obtine o suprafata plana in portbagaj?Cat de lung este aprox portbagajul asa?
Si ceva subiectiv acum.In lista initiala n-am vazut 3008...De ce?Mentionez ca nu ma intereseaza povestile cu COY
Si ceva legat de sezorul de presiune in roti..Cei de la PSA au un sistem mai simplu.Si mai ieftin fara cheltuieli inutile.Este legat de ESP.

Consumul ar trebui sa fie vreo 9-11 in Bucuresti la mers normal (adica daca ar conduce tata Posted Image ). Eu banuiesc ca am vreo 11-12, dar merg intotdeauna pe sport.
Suprafata nu e plana, vezi poza atasata (am luat-o dintr-un review)

Desi 3008 arata de departe cel mai bine la interior din clasa sa, n-are 4x4, deci n-a avut nicio sansa sa intre in lista mea. Cerintele principale au fost 4x4, automata, benzina turbo.
Deasemenea, cu toate ofertele de pe piata, mi se pare inca best-buy SX4, pt cine are niste dorinte asemanatoare cu ale mele, si poate trece usor peste chestiile mai ieftine din interior.

Attached Files


Edited by herculane, 12 November 2017 - 09:14.


#52
jabadar

jabadar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 18.06.2017
Mersi pt raspuns.Pe mine nu ma prea intereseaza tehnologia..Si nici faptul ca sunt sau nu sunt plastice pe interior.Ma intereseaza doar ca masina sa fie fun to drive,portbagaj incapator,si designul exterior.Si aici se incadreaza ambele masini,cu specificatia ca 3008 este mai scumpa indiferent de echipare.
    Portbagajul eu il vad plan,nu exista nici o denivelare in zona unde se rabat scaunele.Se poate scoate cumva sezutul banchetei spate pt ca suprafata sa fie total plana?Si inca ceva.Benzinarul tau e facut in house sau tot de pe la Fiat ca motorina?
    Inca o data iti doresc sa te bucuri de masina

#53
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
De fapt nu ai 4x4 , nu mai costa masina atat daca aveai ci mai mult. Ai AWD ( all wheel drive) deci un 4WD mai soft ca sa priceapa tot romanu. Ajuta , nu zic nu dar nu se compara cu un 4x4 adevarat. Daca S-Cross avea 4x4 in banii astia era intradevar un best-buy.

#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postjabadar, on 12 noiembrie 2017 - 11:09, said:

Mersi pt raspuns.Pe mine nu ma prea intereseaza tehnologia..Si nici faptul ca sunt sau nu sunt plastice pe interior.Ma intereseaza doar ca masina sa fie fun to drive,portbagaj incapator,si designul exterior.Si aici se incadreaza ambele masini,cu specificatia ca 3008 este mai scumpa indiferent de echipare.
    Portbagajul eu il vad plan,nu exista nici o denivelare in zona unde se rabat scaunele.Se poate scoate cumva sezutul banchetei spate pt ca suprafata sa fie total plana?Si inca ceva.Benzinarul tau e facut in house sau tot de pe la Fiat ca motorina?
    Inca o data iti doresc sa te bucuri de masina
Sx4 este în clasa cu 2008. Peugeot 3008 este mai mare din toate punctele de vedere

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate