Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Suzuki SX4 S-cross 1.4T AT Luxus
Last Updated: Mar 08 2024 09:10, Started by
herculane
, Oct 14 2017 13:09
·
3
#37
Posted 26 October 2017 - 18:27
Din cate tin eu minte, in manual scrie ca nu functioneaza sub 40km/h. Si chiar daca ar functiona, cred ca ar fi cam aiurea, ca ar pastra vreo 10m fata de masina din fata
|
#38
Posted 28 October 2017 - 18:28
Pana la urma am comandat 4 anvelope Dunlop Winter Sport 5: http://www.tyrerevie...ter-Sport-5.htm
Voiam sa iau Nokian-urile, de care am fost foarte multumit pe Mondeo pe zapada/la munte, dar parca pe uscat rup destul de repede aderenta la un mers mai alert. Am tot "rasfoit" niste review-uri pe net, si intr-adevar, pt zapada/gheata WR D4 sunt smechere, dar pe uscat sunt doar mediocre. 80% din timp probabil o sa merg cu ele pe uscat, asa ca Dunlop-urile mi se par o alegere mai buna. Daca tot suntem la capitolul anvelope, azi am avut o surpriza neplacuta. Pt ca ploua, am luat masina sa iau niste mancare de la 200m de casa. Am ajuns la restaurant, am ridicat mancarea, cand am pornit masina, bordul portocaliu - mesajul de low tyre pressure afisat (la o roata 190kpa in loc de 260). M-am dat jos, m-am uitat la roata, nu vedeam nicio diferenta fata de restul, dar m-am dus totusi pana la o vulcanizare, si intr-adevar, mai avea 190. A umflat-o, mi-a zis ca probabil am un cui, dar cu mancarea dupa mine n-am mai avut rabdare sa stau sa vad ce si cum, asa ca m-am intors acasa. Vedem pana maine care e treaba. Si da, asa cum ziceau colegii, e foarte enervant mesajul ala de eroare, nu neaparat pt ca-ti face display-ul portocaliu, dar pt ca nu poti accesa meniul CB-ului. Attached FilesEdited by herculane, 28 October 2017 - 18:34. |
#39
Posted 28 October 2017 - 18:34
Pana la urma ce ai ales ? Alte jante de tabla + anvelope + senzori sau doar anvelope ? Ca nu am inteles
|
#40
Posted 28 October 2017 - 22:15
Am luat doar anvelopele pe 17", pt ca am prins un pret foarte bun, si nu ma mai complic cu cumparat 3 lucruri: anvelope. jante, senzori
Acu', din partea mea, sa vina zapada |
#41
Posted 04 November 2017 - 19:24
Intre timp au venit si anvelopele, si s-a nimerit sa le montez exact cand erau 17 grade afara
Am avut noroc ca am primit DOT foarte bun, cauciucurile n-au nici 2 luni de cand au fost produse. Mi-au spus ca vin in 10 zile si au venit in 5, deci foarte multumit de cauciucuridirect. Si-n alta ordine de idei, asta aveam in anvelopa de vara, de pierdea 20kpa/zi Attached Files |
#42
Posted 06 November 2017 - 13:50
ce meșteri. măcar dacă îl strângeau și ei cum trebuie ))
|
#43
Posted 06 November 2017 - 13:53
Si ai rezolvat cu snur , tu singur sau ai preferat sa dai bani ?
|
#44
Posted 06 November 2017 - 22:47
N-am rezolvat-o inca, cand le pun la primavara...
Eu aveam rotile de vara umflate la 2,6 de reprezentanta si le-am lasat asa pana le-am dat jos, insa p-astea noi mi le-a umflat la 2,3 + cauciucul mai moale, masina a devenit mult mai confortabila pe denivelari |
#45
Posted 06 November 2017 - 23:10
Ma mir ca erau la 2,6 bar . Eu cand am luat-o erau la 2.3 bar .
|
#46
Posted 08 November 2017 - 17:59
Si la mine tot 2,3.
Am avut de 2 ori mesajul cu presiunea in roti si de fiecare data am avut un cui in roata. Pentru cauciucuri m-am decis si eu la 4 de 17'', in loc de jante de 16+senzori+cauciucuri. |
|
#47
Posted 08 November 2017 - 19:01
#48
Posted 10 November 2017 - 21:44
Baxon, on 06 noiembrie 2017 - 23:10, said:
Ma mir ca erau la 2,6 bar . Eu cand am luat-o erau la 2.3 bar . Probabil le-au umflat pt consum (ca in poza), nu pt confort, chiar daca nu le-am dat vreodata de inteles ca ma deranjeaza consumul Apropo de consum, ar trebui sa-l fac si eu odata, ca ma tot intreaba lumea cat consuma, dar oricum mult sub Mondeo 2.0 si putin sub Clio 1.6, dupa frecventa cu care alimentez domnujim, on 08 noiembrie 2017 - 17:59, said:
Si la mine tot 2,3. Am avut de 2 ori mesajul cu presiunea in roti si de fiecare data am avut un cui in roata. Pentru cauciucuri m-am decis si eu la 4 de 17'', in loc de jante de 16+senzori+cauciucuri. Culmea e ca eu in 17 ani de cand conduc, n-am avut niciodata un cui in roata, si cu toate ca era logic ca asa e comportamentul - sa se dezumfle putin cate putin cand o patesti, eu tot ziceam ca e busit senzorul, pt ca roata nu parea mai moale (ochiometric) andrew1980, on 08 noiembrie 2017 - 19:01, said:
Cu snur? Sincer nici de ar vrea nu le-as lasa...cu petec, frumos din interior si macar sti o treaba, siguaranta inainte de toate. Cu toate ca nici eu n-am incredere in chestia asta (adica suna a incropeala), bunica-miu, la tara, a "vulcanizat" un cauciuc asa acum 15-20 de ani la o 1300, si cu masina aia, cu aceleasi roti, inca mai face 1km dus-intors pana la camp la cateva zile Attached Files |
#49
Posted 11 November 2017 - 21:39
Ma intereseaza si pe mine un SX4.La concurenta cu noul 3008.Am citit tot topicul si voiam sa te intreb de consum,dar na,ai raspuns deja...Asa ca te-as mai intreba daca atunci cand rabatezi bancheta spate se obtine o suprafata plana in portbagaj?Cat de lung este aprox portbagajul asa?
Si ceva subiectiv acum.In lista initiala n-am vazut 3008...De ce?Mentionez ca nu ma intereseaza povestile cu COY Si ceva legat de sezorul de presiune in roti..Cei de la PSA au un sistem mai simplu.Si mai ieftin fara cheltuieli inutile.Este legat de ESP. Edited by jabadar, 11 November 2017 - 21:44. |
#50
Posted 12 November 2017 - 00:07
jabadar, on 11 noiembrie 2017 - 21:39, said:
Ma intereseaza si pe mine un SX4.La concurenta cu noul 3008.Am citit tot topicul si voiam sa te intreb de consum,dar na,ai raspuns deja...Asa ca te-as mai intreba daca atunci cand rabatezi bancheta spate se obtine o suprafata plana in portbagaj?Cat de lung este aprox portbagajul asa? Si ceva subiectiv acum.In lista initiala n-am vazut 3008...De ce?Mentionez ca nu ma intereseaza povestile cu COY Si ceva legat de sezorul de presiune in roti..Cei de la PSA au un sistem mai simplu.Si mai ieftin fara cheltuieli inutile.Este legat de ESP. poți vedea și noul qq...doar e cel mai vândut suv |
#51
Posted 12 November 2017 - 09:05
jabadar, on 11 noiembrie 2017 - 21:39, said:
Ma intereseaza si pe mine un SX4.La concurenta cu noul 3008.Am citit tot topicul si voiam sa te intreb de consum,dar na,ai raspuns deja...Asa ca te-as mai intreba daca atunci cand rabatezi bancheta spate se obtine o suprafata plana in portbagaj?Cat de lung este aprox portbagajul asa? Si ceva subiectiv acum.In lista initiala n-am vazut 3008...De ce?Mentionez ca nu ma intereseaza povestile cu COY Si ceva legat de sezorul de presiune in roti..Cei de la PSA au un sistem mai simplu.Si mai ieftin fara cheltuieli inutile.Este legat de ESP. Consumul ar trebui sa fie vreo 9-11 in Bucuresti la mers normal (adica daca ar conduce tata ). Eu banuiesc ca am vreo 11-12, dar merg intotdeauna pe sport. Suprafata nu e plana, vezi poza atasata (am luat-o dintr-un review) Desi 3008 arata de departe cel mai bine la interior din clasa sa, n-are 4x4, deci n-a avut nicio sansa sa intre in lista mea. Cerintele principale au fost 4x4, automata, benzina turbo. Deasemenea, cu toate ofertele de pe piata, mi se pare inca best-buy SX4, pt cine are niste dorinte asemanatoare cu ale mele, si poate trece usor peste chestiile mai ieftine din interior. Attached FilesEdited by herculane, 12 November 2017 - 09:14. |
|
#52
Posted 12 November 2017 - 11:09
Mersi pt raspuns.Pe mine nu ma prea intereseaza tehnologia..Si nici faptul ca sunt sau nu sunt plastice pe interior.Ma intereseaza doar ca masina sa fie fun to drive,portbagaj incapator,si designul exterior.Si aici se incadreaza ambele masini,cu specificatia ca 3008 este mai scumpa indiferent de echipare.
Portbagajul eu il vad plan,nu exista nici o denivelare in zona unde se rabat scaunele.Se poate scoate cumva sezutul banchetei spate pt ca suprafata sa fie total plana?Si inca ceva.Benzinarul tau e facut in house sau tot de pe la Fiat ca motorina? Inca o data iti doresc sa te bucuri de masina |
#54
Posted 12 November 2017 - 18:04
jabadar, on 12 noiembrie 2017 - 11:09, said:
Mersi pt raspuns.Pe mine nu ma prea intereseaza tehnologia..Si nici faptul ca sunt sau nu sunt plastice pe interior.Ma intereseaza doar ca masina sa fie fun to drive,portbagaj incapator,si designul exterior.Si aici se incadreaza ambele masini,cu specificatia ca 3008 este mai scumpa indiferent de echipare. Portbagajul eu il vad plan,nu exista nici o denivelare in zona unde se rabat scaunele.Se poate scoate cumva sezutul banchetei spate pt ca suprafata sa fie total plana?Si inca ceva.Benzinarul tau e facut in house sau tot de pe la Fiat ca motorina? Inca o data iti doresc sa te bucuri de masina |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users