Suzuki SX4 S-cross 1.4T AT Luxus
Last Updated: Mar 08 2024 09:10, Started by
herculane
, Oct 14 2017 13:09
·
3
#19
Posted 16 October 2017 - 17:17
Urmeaza sa vina o japoneza sper ca pe sfarsitul lunii sa fie.
|
#20
Posted 17 October 2017 - 11:13
Asteptare usoara!
De curiozitate, voi folositi start/stop la masinile voastre? Intreb in general, nu doar la cei cu Suzuki |
#21
Posted 17 October 2017 - 11:45
Foarte puțin, de regulă după primul semafor sau al doilea deja îl dezactivez.
|
#22
Posted 17 October 2017 - 13:30
Personal nu l-am dezactivat niciodata (si stau in TM, deci e aglomeratie).
|
#23
Posted 18 October 2017 - 17:31
Il dezactivez de prima data cum intru in masina.L-am tinut si activat insa,n-am constatat nici o economie de combustibil.Mai mult chinui aiurea motorul.In plus,cand vroiam sa fac stanga pe o strada,asteptandu-i pe cei din fata sa treaca,am avut neplacuta surpriza ca motorul sa se opreasca exact atunci cand vroiam sa plec mai tare de pe loc,pierzand fractiuni de secunda pretioase si incurcandu-i aiurea pe ceilalti.Dupa mine e o mare porcarie acest sistem,care se activeaza de fiecare data cand pornesc motorul.
|
#24
Posted 18 October 2017 - 17:43
Poate afli cum se poate dezactiva permanent ! Pe un alt topic de Suzuki SX4 zice un coleg ca e ceva senzor la capota motor care e folosit de mecanici , io am cautat de m-am spetit si nu am vazut acel senzor .
Si pe mine ma dispera S&S si cum merg mai rar cu masina aia de fiecare data uit sa dezactivez la plecare . Economie de carburant nu faci incat sa zici ca wow , in schimb faci uzura la tot sistemul de pornire si la acumulator . |
#25
Posted 18 October 2017 - 21:25
Merci de raspunsuri!
Nu stiu sa zic daca se poate strica (mult) mai repede folosit S&S. Banuiesc ca sunt anumite modificari facute, astfel incat sa reziste la un numar mai mare de opriri/porniri, iar sistemul respectiv are ceva ani de acum. Totusi, 70% din prietenii care au S&S il dezactiveaza, si sunt curios daca chestia asta e valabila la scara larga. Adica daca 70% din soferi il dezactiveaza, inseamna ca economia de carburant e infima, iar sistemul e destul de enervant. In alta ordine de idei, am fost pana la Sinaia si am prins serpentinele libere, eu singur in masina, mers putin mai sportiv cu ea (ma rog, cat de sportiv poti merge cu un SUV/crossover in conditii de siguranta), dupa un amic cu Kuga 1.5T. Diferenta la acceleratii/reprize e clar in favoarea asteia mici, chiar daca are 40cp in minus (bine, si multe sute de kg in minus). Evident, e mai confortabil Ford-ul si ceva mai "luxos", dar alea 10 minute de condus mai fun m-au lasat cu zambetul pe buze . O chestie negativa pe care am observat-o de vreo 3 ori de cand am masina, si mi s-a intamplat si acum e legata de sistemul de infotainement. Cand am telefonul conectat prin cablu si folosesc Apple Carplay se intampla sa se restarteze sistemul. Am incercat sa ma leg si cu un S8 si un Note 8 prin Mirror Link si n-am reusit, nu-mi dau exact seama de ce. Ma rog, e bine ca in 99% din cazuri merge bine cu iphone-ul. Trebuie sa iau cauciucuri de iarna (cred ca tot WR D4 cum am la Mondeo - foarte multumit ultimele 2 ierni), dar cred ca o sa iau si niste jante de 16" de tabla. E mai usor sa schimb direct rotile cu totul, decat doar cauciurile. Totusi, imi place cum arata din lateral cu 17", dar parca n-as da banii pe 4 jante 17" + 4 anvelope 17". Attached Files |
#26
Posted 18 October 2017 - 23:19
Eu as zice sa iei pe 17" si sa schimbi anvelopele pe aceleasi jante ( arata naspa cu jante de tabla si /fara capace ) . Unii is de parere ca se f*t jantele la operatiile de schimbare vara/iarna , altii ( ca mine ) zic ca nu si eu am experienta pe vechiul SX4, 6 ani am schimbat anvelopele de iarna si vara si nu au patit nimic jantele deci asa voi proceda si la Vitara .
|
#27
Posted 19 October 2017 - 08:50
Vezi ca la schimbarea jentilor trebuie si senzori de presiune ca doar nu o sa stai toata iarna doar cu mesajul de eroare in bord. Atat timp cat un senzor arata ceva numai ai acces la meniul de bord, doar avertizarea apare. Acum cum doresti tu, insa ori dai jos si senzorii de rotile de 17 (cu riscurile aferete) ori mai dai cel putin 200 ron pe un senzor . Eu am pus in iarna cauciucuri de 17 tot nokian
|
#28
Posted 19 October 2017 - 09:39
Corect , un set de senzori de presiune e in jur de 1400 de lei + jantele de tabla ... chiar nu merita = parerea mea .
|
|
#29
Posted 19 October 2017 - 21:48
Baxon, on 18 octombrie 2017 - 23:19, said:
Eu as zice sa iei pe 17" si sa schimbi anvelopele pe aceleasi jante ( arata naspa cu jante de tabla si /fara capace ) . Unii is de parere ca se f*t jantele la operatiile de schimbare vara/iarna , altii ( ca mine ) zic ca nu si eu am experienta pe vechiul SX4, 6 ani am schimbat anvelopele de iarna si vara si nu au patit nimic jantele deci asa voi proceda si la Vitara . Sa nu mai vorbesc de costul plumbilor lipiti pe interior la jantele de aliaj de 2 ori pe an. Platesti depozitarea rotilor din banii aia si nu te cari cu ele ca cu cauciucurile. Edited by underb, 19 October 2017 - 21:49. |
#30
Posted 19 October 2017 - 21:59
Am uitat complet de senzori
Daca aveti rabdare, spuneti-mi si mie pe scurt care e treaba cu senzorii. Din cate stiam, pot fi ori integrati in supapa, ori ca un fel de banda pusa pe janta. Cum sunt la SX4? Nu e acelasi lucru daca iau anvelope noi, fie ca-s de 16", fie ca-s de 17"? Eu la Clio aveam 2 seturi complete de roti (jante + cauciuc) pt iarna si vara, iar la Mondeo am 2 seturi de anvelope pe aceleasi jante. Mult mai simplu e primul caz. Pana si eu pot sa le schimb daca as avea chef Edited by herculane, 19 October 2017 - 22:01. |
#31
Posted 19 October 2017 - 22:34
Cu senzorii pot sa-ti zic ca cica is mai multe tipuri si-s in functie de seria de sasiu . Chiar azi am comandat unul la reprezentanta ( conform seriei de sasiu ) pt roata de rezerva dupa patania ( https://forum.softpe...e-unde-si-care/ ) , cost 335 lei vine in 5 zile . Am cautat si pe a piese auto insa nu au stiut sa-mi zica exact care model se potriveste asa ca am apelat la reprezentanta . Senzorul e ca in poza atasata doar ca la Vitara stiu ca valva este metalica .
underb, on 19 octombrie 2017 - 21:48, said:
Ai incercat ambele variante? Dupa vreo 4 ierni cu un singur rand de jante si 2 seturi de cauciucuri am trecut acum vreo 5 ani la 2 seturi de roti complet echipate. Nu incape comparatie intre cele 2 situatii. Jante de 17 pe SX4, mai ales iarna? Sa nu mai vorbesc de costul plumbilor lipiti pe interior la jantele de aliaj de 2 ori pe an. Platesti depozitarea rotilor din banii aia si nu te cari cu ele ca cu cauciucurile. La faza cu " tichie de margaritar " nu stiu ce sa-ti raspund ca nu inteleg rautatea si in consecinta nu are rost sa-mi pun mintea cu un milog ca tine .... Attached Files |
#32
Posted 19 October 2017 - 23:18
#33
Posted 20 October 2017 - 22:51
Am intrebat si dealer-ul si este exact cum zicea si lumea pe forumul Suzuki - 4 jante tabla 16" + 4 anvelope Yokohama iarna + 4 senzori = 3800 ron.
Daca iau 4 cauciucuri WR D4 de 17" si le pun pe jantele existente vreo 2300 ron. Prefer prima varianta, ma mai gandesc... Mi-am mai adus aminte de 2 chestii care nu-mi plac la masina: - portbagajul trebuie trantit ca la 1310 - modul manual al cutiei de viteze este ultimul, iar in 99% din cazuri eu vreu sa ajung in D, adica la penultimul si trebuie sa am grija pana unde trag facaletul de fiecare data In rest, astept si eu o zapada (de preferat, dupa ce-mi iau cauciucurile ) sa vad si eu care-i treaba cu 4x4 |
|
#34
Posted 23 October 2017 - 22:35
Sunt dealeri care dau pachetul si la 3200lei ,,, cere oferte mai multe!
|
#35
Posted 24 October 2017 - 21:52
Merci, m-am interesat, asa este.
La 3200 e o oferta foarte buna, nu-s eu foarte incantat de Yokohama-urile alea, dar banuiesc ca-s decente. Am profitat de ploaia de azi din Bucuresti si am bagat masina pe un teren viran plin de namol, unde m-am distrat cu ea vreo 20 minute pana s-a aprins becul de la benzina . La intoarcere mi s-a intamplat o chestie dubioasa: mergeam spre casa, evident bara la bara, si ma jucam cu piedica de la schimbatorul de viteze, iar la un moment dat imi apare camera de marsarier pe display, unde vad o masina cum se apropie de mine. Pt o fractiune de secunda am crezut ca am bagat in R, si intru in ala din spate, o senzatie ciudata. Noroc ca si-a revenit imediat, dar fu totusi amuzant |
#36
Posted 26 October 2017 - 15:35
Apropo de bara la bara, ACC functioneaza si atunci? Stie sa se "taraie" in aglomeratie?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users