Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Suzuki SX4 S-cross 1.4T AT Luxus

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
372 replies to this topic

#19
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Urmeaza sa vina o japoneza Posted Image  sper ca pe sfarsitul lunii sa fie.

#20
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Asteptare usoara! :)

De curiozitate, voi folositi start/stop la masinile voastre? Intreb in general, nu doar la cei cu Suzuki

#21
tot_iooo

tot_iooo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 18.04.2007
Foarte puțin, de regulă după primul semafor sau al doilea deja îl dezactivez.

#22
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Personal nu l-am dezactivat niciodata (si stau in TM, deci e aglomeratie).

#23
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Il dezactivez de prima data cum intru in masina.L-am tinut si activat insa,n-am constatat nici o economie de combustibil.Mai mult chinui aiurea motorul.In plus,cand vroiam sa fac stanga pe o strada,asteptandu-i pe cei din fata sa treaca,am avut neplacuta surpriza ca motorul sa se opreasca exact atunci cand vroiam sa plec mai tare de pe loc,pierzand fractiuni de secunda pretioase si incurcandu-i aiurea pe ceilalti.Dupa mine e o mare porcarie acest sistem,care se activeaza de fiecare data cand pornesc motorul.

#24
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Poate afli cum se poate dezactiva permanent ! Pe un alt topic de Suzuki SX4 zice un coleg ca e ceva senzor la capota motor care e folosit de mecanici , io am cautat de m-am spetit si nu am vazut acel senzor .
Si pe mine ma dispera S&S si cum merg mai rar cu masina aia de fiecare data uit sa dezactivez la plecare . Economie de carburant nu faci incat sa zici ca wow , in schimb faci uzura la tot sistemul de pornire si la acumulator .

#25
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Merci de raspunsuri!

Nu stiu sa zic daca se poate strica (mult) mai repede folosit S&S. Banuiesc ca sunt anumite modificari facute, astfel incat sa reziste la un numar mai mare de opriri/porniri, iar sistemul respectiv are ceva ani de acum. Totusi, 70% din prietenii care au S&S il dezactiveaza, si sunt curios daca chestia asta e valabila la scara larga. Adica daca 70% din soferi il dezactiveaza, inseamna ca economia de carburant e infima, iar sistemul e destul de enervant.

In alta ordine de idei, am fost pana la Sinaia si am prins serpentinele libere, eu singur in masina, mers putin mai sportiv cu ea (ma rog, cat de sportiv poti merge cu un SUV/crossover in conditii de siguranta), dupa un amic cu Kuga 1.5T. Diferenta la acceleratii/reprize e clar in favoarea asteia mici, chiar daca are 40cp in minus (bine, si multe sute de kg in minus). Evident, e mai confortabil Ford-ul si ceva mai "luxos", dar alea 10 minute de condus mai fun m-au lasat cu zambetul pe buze Posted Image .

O chestie negativa pe care am observat-o de vreo 3 ori de cand am masina, si mi s-a intamplat si acum e legata de sistemul de infotainement. Cand am telefonul conectat prin cablu si folosesc Apple Carplay se intampla sa se restarteze sistemul. Am incercat sa ma leg si cu un S8 si un Note 8 prin Mirror Link si n-am reusit, nu-mi dau exact seama de ce. Ma rog, e bine ca in 99% din cazuri merge bine cu iphone-ul.

Trebuie sa iau cauciucuri de iarna (cred ca tot WR D4 cum am la Mondeo - foarte multumit ultimele 2 ierni), dar cred ca o sa iau si niste jante de 16" de tabla. E mai usor sa schimb direct rotile cu totul, decat doar cauciurile. Totusi, imi place cum arata din lateral cu 17", dar parca n-as da banii pe 4 jante 17" + 4 anvelope 17".

Attached Files



#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Eu as zice sa iei pe 17" si sa schimbi anvelopele pe aceleasi jante ( arata naspa cu jante de tabla si /fara capace ) . Unii is de parere ca se f*t jantele la operatiile de schimbare vara/iarna , altii ( ca mine ) zic ca nu si eu am experienta pe vechiul SX4, 6 ani am schimbat anvelopele de iarna si vara si nu au patit nimic jantele deci asa voi proceda si la Vitara .

#27
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Vezi ca la schimbarea jentilor trebuie si senzori de presiune ca doar nu o sa stai toata iarna doar cu mesajul de eroare in bord. Atat timp cat un senzor arata ceva numai ai acces la meniul de bord, doar avertizarea apare. Acum cum doresti tu, insa ori dai jos si senzorii de rotile de 17 (cu riscurile aferete) ori mai dai cel putin 200 ron pe un senzor . Eu am pus in iarna cauciucuri de 17 tot nokian

#28
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Corect , un set de senzori de presiune e in jur de 1400 de lei + jantele de tabla ... chiar nu merita = parerea mea .

#29
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Baxon, on 18 octombrie 2017 - 23:19, said:

Eu as zice sa iei pe 17" si sa schimbi anvelopele pe aceleasi jante ( arata naspa cu jante de tabla si /fara capace ) . Unii is de parere ca se f*t jantele la operatiile de schimbare vara/iarna , altii ( ca mine ) zic ca nu si eu am experienta pe vechiul SX4, 6 ani am schimbat anvelopele de iarna si vara si nu au patit nimic jantele deci asa voi proceda si la Vitara .
Ai incercat ambele variante? Dupa vreo 4 ierni cu un singur rand de jante si 2 seturi de cauciucuri am trecut acum vreo 5 ani la 2 seturi de roti complet echipate. Nu incape comparatie intre cele 2 situatii. Jante de 17 pe SX4, mai ales iarna? Tichie de margaritar.
Sa nu mai vorbesc de costul plumbilor lipiti pe interior la jantele de aliaj de 2 ori pe an. Platesti depozitarea rotilor din banii aia si nu te cari cu ele ca cu cauciucurile.

Edited by underb, 19 October 2017 - 21:49.


#30
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Am uitat complet de senzori Posted Image

Daca aveti rabdare, spuneti-mi si mie pe scurt care e treaba cu senzorii. Din cate stiam, pot fi ori integrati in supapa, ori ca un fel de banda pusa pe janta. Cum sunt la SX4?
Nu e acelasi lucru daca iau anvelope noi, fie ca-s de 16", fie ca-s de 17"?

Eu la Clio aveam 2 seturi complete de roti (jante + cauciuc) pt iarna si vara, iar la Mondeo am 2 seturi de anvelope pe aceleasi jante. Mult mai simplu e primul caz. Pana si eu pot sa le schimb daca as avea chef :)

Edited by herculane, 19 October 2017 - 22:01.


#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cu senzorii pot sa-ti zic ca cica is mai multe tipuri si-s in functie de seria de sasiu . Chiar azi am comandat unul la reprezentanta ( conform seriei de sasiu ) pt roata de rezerva dupa patania ( https://forum.softpe...e-unde-si-care/ ) , cost 335 lei vine in 5 zile . Am cautat si pe a piese auto insa nu au stiut sa-mi zica exact care model se potriveste asa ca am apelat la reprezentanta . Senzorul e ca in poza atasata doar ca la Vitara stiu ca valva este metalica .

 underb, on 19 octombrie 2017 - 21:48, said:

Ai incercat ambele variante? Dupa vreo 4 ierni cu un singur rand de jante si 2 seturi de cauciucuri am trecut acum vreo 5 ani la 2 seturi de roti complet echipate. Nu incape comparatie intre cele 2 situatii. Jante de 17 pe SX4, mai ales iarna? Tichie de margaritar.
Sa nu mai vorbesc de costul plumbilor lipiti pe interior la jantele de aliaj de 2 ori pe an. Platesti depozitarea rotilor din banii aia si nu te cari cu ele ca cu cauciucurile.
Fiecare alege cum vrea , pt mine e mai important sa fac 2 echilibrari pe an si sa pun " plumbii " care de fapt nu sunt plumbi ( !!! ) . Nu trebuie sa platesc nici o depozitare intru-cat am un garaj in care incap 4 masini , iar de bani ce-s 100 de lei ?!
La faza cu " tichie de margaritar " nu stiu ce sa-ti raspund ca nu inteleg rautatea si in consecinta nu are rost sa-mi pun mintea cu un milog ca tine ....

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   17.77K   36 downloads


#32
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008

 Baxon, on 19 octombrie 2017 - 22:34, said:

La faza cu " tichie de margaritar " nu stiu ce sa-ti raspund ca nu inteleg rautatea si in consecinta nu are rost sa-mi pun mintea cu un milog ca tine ....

Asta cred ca ai inteles-o gresit...Nu vad rautate in mod voit acolo.

#33
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Am intrebat si dealer-ul si este exact cum zicea si lumea pe forumul Suzuki - 4 jante tabla 16" + 4 anvelope Yokohama iarna + 4 senzori = 3800 ron.
Daca iau 4 cauciucuri WR D4 de 17" si le pun pe jantele existente vreo 2300 ron.

Prefer prima varianta, ma mai gandesc... :)

Mi-am mai adus aminte de 2 chestii care nu-mi plac la masina:
- portbagajul trebuie trantit ca la 1310
- modul manual al cutiei de viteze este ultimul, iar in 99% din cazuri eu vreu sa ajung in D, adica la penultimul si trebuie sa am grija pana unde trag facaletul de fiecare data

In rest, astept si eu o zapada (de preferat, dupa ce-mi iau cauciucurile :) ) sa vad si eu care-i treaba cu 4x4

#34
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
Sunt dealeri care dau pachetul si la 3200lei ,,, cere oferte mai multe!

#35
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
Merci, m-am interesat, asa este.
La 3200 e o oferta foarte buna, nu-s eu foarte incantat de Yokohama-urile alea, dar banuiesc ca-s decente.

Am profitat de ploaia de azi din Bucuresti si am bagat masina pe un teren viran plin de namol, unde m-am distrat cu ea vreo 20 minute pana s-a aprins becul de la benzina :) .
La intoarcere mi s-a intamplat o chestie dubioasa: mergeam spre casa, evident bara la bara, si ma jucam cu piedica de la schimbatorul de viteze, iar la un moment dat imi apare camera de marsarier pe display, unde vad o masina cum se apropie de mine. Pt o fractiune de secunda am crezut ca am bagat in R, si intru in ala din spate, o senzatie ciudata. Noroc ca si-a revenit imediat, dar fu totusi amuzant :)

#36
mihaicsm

mihaicsm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 03.10.2008
Apropo de bara la bara, ACC functioneaza si atunci? Stie sa se "taraie" in aglomeratie?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate