4x4 offroad usor
#19
Posted 13 October 2017 - 22:09
Baxon, on 13 octombrie 2017 - 17:17, said:
- ce poti face cu Grand Vitara faci si cu Dusterul -pana ai de ales intre a farama masina sau a farama ambreiajul pt ca viteza de ralanti e prea mare pt "drumul" pe care mergi. -pana ii pui 100kg in portbagaj si pierzi 5cm din garda sau mai mult. -pana le ridici pe ambele pe un elevator si vezi cum arata pe dedesubt. Pe scurt, cu Dusterul poti face orice faci cu GV ultima generatie (aia mai SUV, nu aia veche mai offroader) cu exceptia tractarii doar ca cu GV poti face acelasi lucru si a2a zi. Cu Dusterul, nu intotdeauna Vitara noua e o gluma sinistra dtpdv. Edited by underb, 13 October 2017 - 22:10. |
#20
Posted 13 October 2017 - 22:11
underb, on 13 octombrie 2017 - 22:09, said:
Vitara noua e o gluma sinistra dtpdv. Edited by Kroghy, 13 October 2017 - 22:14. |
#21
Posted 13 October 2017 - 22:39
Nu am analizat f mult suspensia dar asa, la o prima vedere, scobitorile alea nu sunt foarte solicitate la compresiune (aia ar aparea in curbe in bratele de jos, alea subtiri, dar oricum suspensia nu permite o solicitare prea mare la compresiune ca se da masina cu rotile in sus inainte sa rupi sau sa indoi bratele alea) ci mai mult trebuie sa reziste la tensiune axiala care nu e o problema. Adica solicitarea cea mai mare e cand iei gropi sau denivelari, moment in care fortele trag de scobitori. Doar in curbe inping in scobitori. Daca mergi drept, bratele de jos ar putea f bine sa fie niste cabluri. Doar nu crezi ca rotile din spate sunt intamplator putin cracanate asa "/ \" ? Greutatea masinii impinge in bratele de sus si trage de cele de jos.
Daca erau drepte sau invers, adica asa "\ /" apareau si solicitari la compresiune tot timpul in acele brate chiar si cand mergeai drept. Sau doar mie mi s-a parut ca Dusterul 4WD e usor cracanat pe spate? Oricum, ce e important, la gropi suspensia trage de scobitori nu le comprima sau indoaie. Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 22:11, said:
Dar Duster cum e? Edited by underb, 13 October 2017 - 22:56. |
#22
Posted 13 October 2017 - 22:56
#23
Posted 13 October 2017 - 22:59
Chiar si asa, GV e in alta liga.
Baxon, on 13 octombrie 2017 - 22:56, said:
Subscriu daca vorbesti de Vitara dupa 2015 si MK3 , insa daca facem comparatia Dusterului cu Vitara MK1 , Dusterul e masina de jucarie ! Din pacate rar, dar rar de tot gasesti o Grand Vitara MK1 in stare bunasi la un pret decent ... Baxon, on 13 octombrie 2017 - 22:56, said:
Din pacate rar, dar rar de tot gasesti o Grand Vitara MK1 in stare bunasi la un pret decent ... |
#24
Posted 13 October 2017 - 23:03
danghetau, on 13 octombrie 2017 - 18:10, said:
Si la astea tot (doar) piese OEM gasesti? Da esti cunoscator al pietei, nu gluma. Toate bune. underb, on 13 octombrie 2017 - 22:59, said:
Ultima Vitara o am eu si e buna numa pe sosea , eventual sa urci un mic damb la iarba verde . E suv si suv-ul nu are treaba cu mersul prin padure , ma rog unii cred ca daca e suv poate sa faca off road ...
Edited by Baxon, 13 October 2017 - 23:04. |
#25
Posted 13 October 2017 - 23:04
Ceva rapid,
http://www.autoscout...sort=age&desc=1 Din pacate, lumea, daca vinde, stie ce vinde. (imi cer scuze pt toate virgulele alea dar erau necesare ) Edited by underb, 13 October 2017 - 23:26. |
#26
Posted 14 October 2017 - 00:55
Baxon, on 13 octombrie 2017 - 18:07, said:
ce prostii spui... daca si asta e scump.. http://www.piese-hyu...?id_product=249
|
#28
Posted 14 October 2017 - 16:15
Dar cine s-a referit la GV de dupa 2006? Oricum cam toti s-au prostit, bune masini mai erau in trecut.
|
|
#29
Posted 16 October 2017 - 08:34
dupa 12 ma duc sa vad/verific Dusterul. merita sa platesc o verificare la Dacia-Renault ?
|
#30
Posted 16 October 2017 - 09:35
Normal ca merita sa platesti verificarea, nu cred ca e mare avere. Macar pentru a certifica rulajul tot merita.
In plus stii ce alte cheltuieli te asteapta cu reparatiile in viitorul apropiat si poate mai negociezi la pret. |
#31
Posted 16 October 2017 - 09:45
#32
Posted 16 October 2017 - 16:34
Am luat Duster 2012 cu 6500 euro. Are pachetul drumuri grele(suspensie +scuturi metal).L-am verificat la service-ul unui prieten care mi-a spus ca a vazut duster la 1.1 milioane km cu 3 ambreaje schimbate. Imi place cu toarce motorasul diesel si am urcat un pic pe un deal sa verific 4x4 si mi-a depasit asteptarile. Urmeaza sa o echipez cu cauciucuri offroad.Multumesc tuturor de pareri.
|
#34
Posted 16 October 2017 - 21:48
csi1, on 16 octombrie 2017 - 16:34, said:
Am luat Duster 2012 cu 6500 euro. Are pachetul drumuri grele(suspensie +scuturi metal).L-am verificat la service-ul unui prieten care mi-a spus ca a vazut duster la 1.1 milioane km cu 3 ambreaje schimbate. Imi place cu toarce motorasul diesel si am urcat un pic pe un deal sa verific 4x4 si mi-a depasit asteptarile. Urmeaza sa o echipez cu cauciucuri offroad.Multumesc tuturor de pareri. Scut metalic inteleg, dar ce are deosebit la suspensie?? |
#35
Posted 17 October 2017 - 08:10
are scuturi metalice care acopera partea din fata si cea din spate a masinii. suspensia e inaltata , senzatia pe care o am la volan pe teren accidentat e la fel ca in camioane/tiruri. masina e din flota Petrom pregatita pentru teren accidentat. are in bord aproape 150 mii km, o sa schimb distributia a 2-a oara ASAP.
|
#36
Posted 17 October 2017 - 09:21
Pai arunca niste poze si in pret sa vedem si noi ce si cum.
Are AC? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users