Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 

4x4 offroad usor

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Baxon, on 13 octombrie 2017 - 17:17, said:

- ce poti face cu Grand Vitara faci si cu Dusterul
-pana cand se incinge cuplajul si decupleaza spatele. Iar ala nu se incinge cand doar tractiunea fata e suficienta ci cand abia face fata cu spatele cuplat. Momentul ideal sa ramai fwd.
-pana ai de ales intre a farama masina sau a farama ambreiajul pt ca viteza de ralanti e prea mare pt "drumul" pe care mergi.
-pana ii pui 100kg in portbagaj si pierzi 5cm din garda sau mai mult.
-pana le ridici pe ambele pe un elevator si vezi cum arata pe dedesubt.

Pe scurt, cu Dusterul poti face orice faci cu GV ultima generatie (aia mai SUV, nu aia veche mai offroader) cu exceptia tractarii doar ca cu GV poti face acelasi lucru si a2a zi. Cu Dusterul, nu intotdeauna

Vitara noua e o gluma sinistra dtpdv.

Edited by underb, 13 October 2017 - 22:10.


#20
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 underb, on 13 octombrie 2017 - 22:09, said:

Vitara noua e o gluma sinistra dtpdv.
Dar Duster cum e? Daca te uiti din spate ai impresia ca are suspensie pe baza de scobitori pentru ca are doua tevi lungi si subtiri care lega caroseria de rotile spate.

Edited by Kroghy, 13 October 2017 - 22:14.


#21
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu am analizat f mult suspensia dar asa, la o prima vedere, scobitorile alea nu sunt foarte solicitate la compresiune (aia ar aparea in curbe in bratele de jos, alea subtiri, dar oricum suspensia nu permite o solicitare prea mare la compresiune ca se da masina cu rotile in sus inainte sa rupi sau sa indoi bratele alea) ci mai mult trebuie sa reziste la tensiune axiala care nu e o problema. Adica solicitarea cea mai mare e cand iei gropi sau denivelari, moment in care fortele trag de scobitori. Doar in curbe inping in scobitori. Daca mergi drept, bratele de jos ar putea f bine sa fie niste cabluri. Doar nu crezi ca rotile din spate sunt intamplator putin cracanate asa "/ \" ? Greutatea masinii impinge in bratele de sus si trage de cele de jos.
Daca erau drepte sau invers, adica asa "\ /" apareau si solicitari la compresiune tot timpul in acele brate chiar si cand mergeai drept. Sau doar mie mi s-a parut ca Dusterul 4WD e usor cracanat pe spate? Oricum, ce e important, la gropi suspensia trage de scobitori nu le comprima sau indoaie.

 Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 22:11, said:

Dar Duster cum e?
Mai ieftin si mai capabil decat Vitara. Singura chestie buna la Vitara dpmdv este puntea H pe spate, solutie unica in mom asta la masina 4WD fiind mult mai robusta decat suspensia independenta si in acealsi timp superioara pe asfalt puntii rigide care face legea in offroad dar e nepotrivita pe asfalt. Adica compromisul ideal pt o masina polivalenta dpmdv. In rest, se stie...

Edited by underb, 13 October 2017 - 22:56.


#22
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 underb, on 13 octombrie 2017 - 22:39, said:



Mai ieftin si mai capabil decat Vitara.
Subscriu daca vorbesti de Vitara dupa 2015  si MK3 , insa daca facem comparatia Dusterului cu Vitara MK1 , Dusterul e masina de jucarie !
Din pacate rar, dar rar de tot gasesti o Grand Vitara MK1 in stare bunasi la un pret decent ...

#23
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Chiar si asa, GV e in alta liga.

 Baxon, on 13 octombrie 2017 - 22:56, said:

Subscriu daca vorbesti de Vitara dupa 2015  si MK3 , insa daca facem comparatia Dusterului cu Vitara MK1 , Dusterul e masina de jucarie !
Din pacate rar, dar rar de tot gasesti o Grand Vitara MK1 in stare bunasi la un pret decent ...
Vorbesc de ultima Vitara.

 Baxon, on 13 octombrie 2017 - 22:56, said:

Din pacate rar, dar rar de tot gasesti o Grand Vitara MK1 in stare bunasi la un pret decent ...
E plina Spania de Santane 300 si 350 dar pretul, desi decent dpmdv, e probabil mult peste asteptarile cumparatorilor de asa ceva.

#24
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 danghetau, on 13 octombrie 2017 - 18:10, said:

Si la astea tot (doar) piese OEM gasesti? Da esti cunoscator al pietei, nu gluma.

Toate bune.
Ei da, la Suzuki gasesti pe producator  la pret de OEM si nu orice reper . Calitatea pe producator lasa de dorit ( probabil tu esti multumit de " afacere " cu 2 lei mai ieftin ) sa fii sanatos !

 underb, on 13 octombrie 2017 - 22:59, said:




Vorbesc de ultima Vitara.



Ultima Vitara o am eu si e buna numa pe sosea , eventual sa urci un mic damb la iarba verde . E suv si suv-ul nu are treaba cu mersul prin padure , ma rog unii cred ca daca e suv poate sa faca off road ...

Edited by Baxon, 13 October 2017 - 23:04.


#25
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ceva rapid,
http://www.autoscout...sort=age&desc=1
Din pacate, lumea, daca vinde, stie ce vinde. (imi cer scuze pt toate virgulele alea dar erau necesare :) )

Edited by underb, 13 October 2017 - 23:26.


#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Baxon, on 13 octombrie 2017 - 18:07, said:

Ce sa ma uit la Tucson sau Sportage cand la astea nu gasesti piese decat OEM si cand auzi pretul , cazi pe jos si te zvarcolesti ... Masini coreene nici din greseala .
Coreene nu au ce cauta in discutie - parerea mea , dar fiecare face ce vrea cu banii lui .
ce prostii spui... daca si asta e scump.. http://www.piese-hyu...?id_product=249

#27
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Laudati prea mult GV, GV dupa 2006 nu mai are nicio treaba cu modelele mai vechi. Este plin youtube-ul de filmulete in care GV se face de rusine in fata multor masini fara reductor, incluisv Duster.

#28
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,693
  • Înscris: 21.08.2008
Dar cine s-a referit la GV de dupa 2006? Oricum cam toti s-au prostit, bune masini mai erau in trecut.

#29
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
dupa 12 ma duc sa vad/verific Dusterul. merita sa platesc o verificare la Dacia-Renault ?

#30
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Normal ca merita sa platesti verificarea, nu cred ca e mare avere. Macar pentru a certifica rulajul tot merita.
In plus stii ce alte cheltuieli te asteapta cu reparatiile in viitorul apropiat si poate mai negociezi la pret.

#31
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
acum is si mai rau in ceata, tocmai am gasit in zona mea cu 500 euro mai scump alt Duster cu 80 mii km in bord.
cu verificarea la dealer a patit-o cineva din familie la un A4(Audi Focsani), nu au "vazut" macar xenoanele made in china legate cu cable ties-uri in farurile alea led curba  de la Audi :)

#32
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
Am luat Duster 2012 cu 6500 euro. Are pachetul drumuri grele(suspensie +scuturi metal).L-am verificat la service-ul unui prieten care mi-a spus ca a vazut duster la 1.1 milioane km cu 3 ambreaje schimbate. Imi place cu toarce motorasul diesel si am urcat un pic pe un deal sa verific 4x4 si  mi-a depasit asteptarile. Urmeaza sa o echipez cu cauciucuri offroad.Multumesc tuturor de pareri.

#33
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Bravo, felicitari. Sa te bucuri de ea.

#34
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 csi1, on 16 octombrie 2017 - 16:34, said:

Am luat Duster 2012 cu 6500 euro. Are pachetul drumuri grele(suspensie +scuturi metal).L-am verificat la service-ul unui prieten care mi-a spus ca a vazut duster la 1.1 milioane km cu 3 ambreaje schimbate. Imi place cu toarce motorasul diesel si am urcat un pic pe un deal sa verific 4x4 si  mi-a depasit asteptarile. Urmeaza sa o echipez cu cauciucuri offroad.Multumesc tuturor de pareri.
ce inseamna pachet drumuri grele la duster?
Scut metalic inteleg, dar ce are deosebit la suspensie??

#35
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
are scuturi metalice care acopera partea din fata si cea din spate a masinii. suspensia e inaltata , senzatia pe care o am la volan pe teren accidentat e la fel ca in camioane/tiruri. masina e din flota Petrom pregatita pentru teren accidentat. are in bord aproape 150 mii km, o sa schimb distributia a 2-a oara ASAP.

#36
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Pai arunca niste poze si in pret sa vedem si noi ce si cum.
Are AC?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate