Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
4x4 offroad usor
Last Updated: Oct 19 2017 06:50, Started by
csi1
, Oct 13 2017 15:25
·
0
#1
Posted 13 October 2017 - 15:25
Pana luni trebuie sa decid daca iau un Duster 2012 diesel 110 cai 4x4. Duminica trecuta am fost prin targul auto si cam la aceeasi bani as lua Rav4, Jeep Compass, Grand Vitara de prin 2007-2008.Masina va fi folosita pe drumuri forestiere si prin sat.Am de 10 ani 2 frontere sport dar a venit vremea sa le dau la fier vechi.
|
#4
Posted 13 October 2017 - 15:49
Bugetul ar fi 7 mii euro dar daca gasesc masina buna l-as suplimenta cu alte 2-3 mii.Masina noua nu gasesc la banii astia. As vrea diesel, m-am saturat de 30-40 l/100 km la 2.0 i-urile de pe frontere.Ideal ar fi sa gasesc masina inmatriculata altfel Rar-ul abia in 2018 il mai pot face. Pe mobile.de gasisem Duster 2013 la 5500 .
Am uitat sa spun ca Dusterul pe care vreau sa-l iau e de la Petrom cu vreo 130 mii km in bord. Edited by csi1, 13 October 2017 - 15:51. |
#5
Posted 13 October 2017 - 15:53
Eu as lua asa ceva https://www.autovit....a-ID7GncDf.html
|
#7
Posted 13 October 2017 - 16:42
Pai si ce Dusterul are motor de Bentley si zboara ca un supersonic?
Edited by uhu10uhu, 13 October 2017 - 16:42. |
#8
Posted 13 October 2017 - 17:01
Eu am zis de GV (nu Vitara) benzina, nu diesel. Alea sunt motoare Suzuki, cele diesel sunt Mazda sau Peugeot (nu stiu exact).
Si faptul ca au reductor (de fapt cutie de transfer) e un plus pentru offroad oricat ar fi el de "usor", nu e mai lenta o masina care are reductor decat atunci cand il folosesti (si e si logic). |
#9
Posted 13 October 2017 - 17:17
Duster pentru ca :
- piese ieftine si le gasesti de pe o zi pe alta - suspensie perfecta pt drumuri forestiere - motorul diesel 1,5 s-a dovedit f f fiabil - cel mai important , pretul de achizitie ! Grand Vitara nu pentru ca : - piese scumpe si nu gasesti pe stoc niciodata , doar pe comanda si doar OEM - ce poti face cu Grand Vitara faci si cu Dusterul - consum de carburant mare pe diesel si foarte mare pe benzina ( la motorul de 2,4i ) - impozit si rca mai mari ca si la Duster - pretul de achizitie cam mare Parerea mea . |
#10
Posted 13 October 2017 - 17:31
Esti total pe langa, parerea mea.
Am si GV din 1999, piese gasesc absolut permanent si la preturi normale, nu poti face cu Dusterul ce faci cu GV (asta e clar), nu stiu de motorul de 2,4i pe GV MK 1, pretul de achizitie de vreo 2 ori (cel putin) mai mic, consum benzina/GPL 10% E japoneza, nu romaneasca. A, si impozitul e tot in gama de pana in 1,6 litri. Eu sunt boer si am luat de 2 litri. Edited by danghetau, 13 October 2017 - 17:33. |
|
#11
Posted 13 October 2017 - 17:51
MK 1 , da . ca au reductor dar is niste vechituri ruginite majoritatea iar daca ai noroc sa gasesti una fara rugina , te costa s-o cumperi cat un Duster aproape nou ...totusi discutia este de a lua masina din 2012 nu din 1995 !
Colegul de mai sus ( uhu10uhu ) zicea de MK3 care la versiunea 5 usi motorizarea benzina nu gasesti decat 2,4i care consuma foarte mult , el a dat un ex cu motorizare diesel . Pe versiunea 3 usi gasesti si 1,6i . Dar is niste cotete vechi care nu se compara cu un Duster . P.S. Nu am citit ca vrea sa faca off road serios asa discutia cu GV si alte trompete vechi si obosite nu - si are rostul ... |
#12
Posted 13 October 2017 - 17:57
Baxon, on 13 octombrie 2017 - 17:51, said:
Dar is niste cotete vechi care nu se compara cu un Duster . Arunca un ochi si la Tucson vechi si Sportage vechi, sunt cam urate dar se descurca ok in teren greu. La compacter/clasa mica cu tractiune integrala te-ai uitat? Golf 4Motion, SX4, Panda 4x4? Edited by Kroghy, 13 October 2017 - 18:01. |
#13
Posted 13 October 2017 - 18:07
#14
Posted 13 October 2017 - 18:10
Si la astea tot (doar) piese OEM gasesti? Da esti cunoscator al pietei, nu gluma.
Toate bune. |
#16
Posted 13 October 2017 - 18:57
Daca initiatorul topicului a si condus dusterul si ii place atunci e ok.
Variante sunt destule. Mai noi sau mai vechi. Insa nu stiu cati din cei care tot recomanda dusterul au mers cu unul sau si-ar cumpara asa ceva. Mie nu mi-a placut deloc. Si am mers si cu prima generatie si cu ultima, diesel si benzina. Detest pozitia de condus din Duster. Nu ma simt in largul meu la volan. Plus siguranta zero oferita si tinuta de drum de mare angajament si tabla negalvanizata. Edited by uhu10uhu, 13 October 2017 - 19:02. |
#17
Posted 13 October 2017 - 19:10
Nu am condus dusterul , de asta am intrebat aici. Ma gandesc ca e o masina ieftina de intretinut. Are si portbagajul suficient sa intre si partenerul actual dw drumetii, un malamut de vreo 50 kg.
|
#18
Posted 13 October 2017 - 19:20
Grand Vitara dupa 2006 este un model destul de slab in off-road, cu tot cu reductor. NU stiu daca sistemul 4x4 este problema (cu toate ca nu ar trebui) sau garda sol.
Ca tot era vb de Duster vs G. Vitara: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kiT5GNZ2UqU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La un buget de 7000e eu as merge pe Pathfinder 2.5dci, confort bun pe sosea (nu are punti rigide), dotari ok, putere suficienta, spatiu mai mult decat ok. Comportament ok off-road, garda la sol buna, unghiuri ok, diferential central, reductor si lsd spate (intr-adevar lsd-ul nu este diferential dar este mai bun decat nimic). Sisietmul 4x4 poate fi folosit si pe sosea. Dezavantaje : cauta unul automat, considerabil mai fiabil decat manuala, probleme cu rugina+ probleme specifice unui diesel euro 3 sau 4 dupa caz. Ar mai fi posibilitatea sa optezi pt o masina f buna de off-road si f. ok de sosea (nu are punti rigide), anume Pajero III cu 4x4 super select. Masina este f ok de off-road: reductor, cutie de transfer (face ac lucru cu dif central, adica imparte cuplul 50:50 cuplul intre punti) , plus diferential spate (mare avantaj in off-road). Toate acestea sunt mecanice (fiabilitate buna). Masina are marele avantaj fata de un Patrol / Jimny / Pajero sport etc ca se poate conduce pe asfalt cu 4x4 cuplat. Garda la sol este buna, la fel si unghiurile de atac, mai ales daca se opteaza pt versiunea in 3 usi. Daca ti se pun piticii, la nevoie, gasesti usor kit inaltare. Gasesti destule la 5000e. Dezavantaje: 3.2d, deci trebuiei musai sa fie utilitara (sunt destule la vanzare), fiabilitate redusa cu pompa de injectie, rugina+ probleme specifice unui diesel euro 3, vechi, consum mare. 2.5d este mult mai fiabil insa are doar 116cp si sunt foarte rare. Alte suv-uri ok in off-road, dar sub cele doua: Freelander 2, Forester, x-Trail, Duster, Outlander, Grand Vitara. Edited by ionutMembruAnonimut, 13 October 2017 - 19:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users