Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...
 casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 

Despre taxe

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
c0szu

c0szu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 11.08.2015
Salut,mi-am facut si eu un cont la Unibet.Ideea e ca sunt student si dau rar pe acasa si am aflat ca pot primi ceva plic de la ANAF cu privire la impozitul de pe pariuri.Am facut o depunere de 25 de lei si momentan nu am retras nimic,mai am vreo 20 lei in cont.Nu vreau sa-mi ingrijorez parintii sau sa creada ca m-am apucat de jocuri de noroc sau altele.Cum si in ce circumstante se trimite acel plic?

#2
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Cand o sa ai castiguri, retrageri.
Daca lasi banii acolo neatinsi sau pierzi banii nu primesti nimic.

#3
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postc0szu, on 13 octombrie 2017 - 13:15, said:

Nu vreau sa-mi ingrijorez parintii sau sa creada ca m-am apucat de jocuri de noroc sau altele.Cum si in ce circumstante se trimite acel plic?

Bine ai venit pe calea pierzaniei! E bine ca ai inceput de tanar, altfle ajungi la 50 de ani cu regrete ca a trecut viata pe langa tine, fara sa ti-o poti juca la ruleta.