Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Achizitie auto second hand max 13000 EUR

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
ca bine zici.
am editat postul. contrele pe forumuri nu isi au rost, cu oricine.

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 20:20.


#56
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View PostDany_Darke, on 15 octombrie 2017 - 20:17, said:

colegul nostru intreaba de masina care o poate lua in suma lui de bani. certurile dintre voi nu-l ajuta cu nimic. nu mai bine renuntati la ele si fiecare isi vede de treaba lui ontopic?
100% de acord, in acest buget eu i-am recomandat si mentin recomandarea de clasa medie premium de aproximativ 4 ani vechime ca fiind cea mai buna alegere, cu argumentele.
Faptul ca unii (citez pe LauCalin) "nu inteleg niciodata" e problema lor si nu vad de ce trebuie sa se umple forumul cu explicatii pe care nu le vor intelege niciodata dar insista sa contrazica desi nu inteleg.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 20:28.


#57
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostKroghy, on 15 octombrie 2017 - 19:57, said:


Spune asta si celor de la Hyundai si Honda. Am un coleg cu i30 care a schimbat ambreiajul la o masina noua cu numai 20 mii km pe banii lui. Alt coleg a schimbat ambreiajul la 40 mii la un CR-V tot pe banii lui. la 90 mii km a vandut-o si si-a luat Ford. Amandoi soferi cu experienta. Ambreiajul si volanta de la Golf au rezistat eroic 100 mii la doi soferi incepatori. Ma declar multumit. Din experienta mea cu 3 masini second si 3 noi, pot sa fac o echivalare a 100 mii km de Romania cu 300 mii km de Germania. Tu cate masini noi si cate second ai avut ca sa poti sa faci o comparatie corecta? Si ma refer la masini de la compacte in sus cu motoare de peste 100 de cai, de clasa mica cu motor pe benzina si mai putin de 100 de cai.

Nu spurca Hyundayul, risti mult. Ma injura vreo 2 pe topicul colegului 4 foto care dorea hyundai i 20 ca le-am facut masina firma de aspiratoare. Cate nu am auzit, ca sunt cocalar, ca "bembeu", ca ii fac sarantoci, toate aberatiile le-am auzit.

#58
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 12:33, said:

Serios? Cumperi tu Jetta noua pe motorina, cutie automata si dotari de top la 13000 de euro, asa cum vrea initiatorul? Cumperi o Jetta de genul asta sh cu max 100000 de km si care noua a fost peste 17-18000, chiar 20000 de euro.
Si nu stiu cat de obiectiva e gandirea ta in cazul de fata, din moment ce tu ai luat A4 cu 12000 de euro, 200000 de km si ai mai bagat in el cateva mii de euro. Practic initiatorul nu are atatia bani, adica sa ajunga sa isi si puna masina la punct, avand un buget total de 13000 de euro. Despre asta vorbesc. Neamtul isi vinde masina cand face ceva rulaj, sansele sa bage bani in masina cresc, nu are timp si chef de asa ceva (volante, injectoare, egr... etc.) , le cumpara romanii si baga ei mii de euro in reparatii (gen tu) si apoi zic ca au facut afacerea vietii. Bun asa! Nemtii nu stramba din nas la o Octavia de 10000-12000 sh. Romanii considera ca e mai ok un A4. Ce destepti suntem noi si ce fraieri sunt aia! De-aia Germania e la nivelul Nigeriei si noi mai avem putin si ii depasim pe americani! Nu conteaza ca rulajul e dublu. A4 e masina, boss! Nu e ca un "low cost" VAG. :D

Macar atata drept mi-am castigat si eu pe SP. Cand e vorba de jette, intrebati-l pe Je. Urmeaza s-o primesc pe a treia (am uitat ca tata a avut o Bora, p-aia nu o numar, motor de 1.4, 75 cp, dar isi facea treaba cu ea).
Am configurat 3 jette, pe la 22-25000 euro, cu discount de flota, cea mai scumpa (cea de 2.0 tdi 140 cp, highline) a fost vreo 23700 in 2011. In 2014, cand am schimbat-o, mi-au cerut leasingul operational 11500 pe ea. Nu era cazul s-o iau, dar masina era impecabila la 145000 km, asa consum nu am vazut, manca 4-4.2 la suta la autostrada pe tempomat la 139 la ora. Stiu ca nu cred multi, ma lasa rece, nu sunt actionar VW, asa ca imi crut energia. Motorul ala hulit de multi, mie nu mi-a lasat impresia ca are vreo scama pe el. Pur si simplu perfect.
A doua a fost mai jos, 110 cp, tot 2.0, dar motor mai slab. Asta de acum e 150 cp si am pus de toate pe ea.
Disclaimer: masinile vw mi se par scumpe, dar ma gandesc ca or sti ei de ce mentin preturile sus. Probabil au cumparatori!

#59
snaker445

snaker445

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 891
  • Înscris: 31.08.2006
Confirm consumul foarte scăzut la motorul de 2 litri 150 de cai  de la VW. L-am avut aproape 3 ani pe Skoda Octavia si acum il am pe ultimul model de Jetta. De data asta am luat si cutia DSG. Consuma cam cu 0.5 l mai puțin decât manuala. Schimba foarte repede in treptele superioare. Altfel nu imi explic de ce consuma mai putin.

#60
gelutu980

gelutu980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 14.06.2016
Ce parere avetti de Insignia de pe linkul de mai jos?

https://www.autovit....html#fa88dc2e62

merita ori ba?

#61
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postsnaker445, on 20 octombrie 2017 - 22:43, said:

Confirm consumul foarte scăzut la motorul de 2 litri 150 de cai  de la VW. L-am avut aproape 3 ani pe Skoda Octavia si acum il am pe ultimul model de Jetta. De data asta am luat si cutia DSG. Consuma cam cu 0.5 l mai puțin decât manuala. Schimba foarte repede in treptele superioare. Altfel nu imi explic de ce consuma mai putin.

Cand le spuneam la service de consum de 4 la autostrada, nu erau mirati. Aici, pe SP, au fost destui colegi care au avut dubii. Sunt curios cati au si avut astfel de motoare pe masinile lor?

View Postgelutu980, on 06 noiembrie 2017 - 11:56, said:

Ce parere avetti de Insignia de pe linkul de mai jos?

https://www.autovit....html#fa88dc2e62

merita ori ba?

Eu cand vad piele, fug. Dar e doar parerea mea.

#62
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Are cârlig. Cine a avut-o a folosit-o pentru tractat, nimeni nu-și pune cârlig degeaba.

#63
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,131
  • Înscris: 13.11.2012
Il iei sa fie. Dacă ai ulterior nevoie e mai greu de pus.
Eu iau carlig de ex. doar ca sa pun suportul pt. biciclete.

#64
gelutu980

gelutu980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 14.06.2016

View Postct10dre, on 07 noiembrie 2017 - 14:52, said:

Are cârlig. Cine a avut-o a folosit-o pentru tractat, nimeni nu-și pune cârlig degeaba.

Pai si eu tractez. De-aia imi este folositor . Daca e prins si de lonjeroane...ar fi OK.

#65
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postct10dre, on 07 noiembrie 2017 - 14:52, said:

Are cârlig. Cine a avut-o a folosit-o pentru tractat, nimeni nu-și pune cârlig degeaba.
nu neaparat, poate fi doar pt suport biciclete etc.
Sint mai multe tipuri de carlig.

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:44, said:

Sa schimbi o volanta la 100000 de km, chiar e naspa. Si cel mai mizerabil ambreiaj rezista mai bine. Evident ca fanii VAG nu vor sa accepte sau sa inteleaga asa ceva.
3 ambreiaje schimbate la Megane 2

Urmareste atent anunturile de vanzare Peugeot 407 si vezi daca e vreuna sa nu mentioneze "ambreiaj schimbat"

La fel la Peugoet 308.

Frantuzoaicele au probleme mari cu ambreiajele. La VW, multi le schimba doar pt ca sint piesele ieftine si tremura un pic la pornire pe timp rece.

View Postgelutu980, on 13 octombrie 2017 - 12:43, said:

Buna ,

As vrea sa va cer parerea in ceea ce priveste achizitia auto SH :
- variante alese de mine - VW Passat variant (sau Alltrack) sau Ford Mondeo Break.
- an 2012-2013 , km la bord undeva la 110-130.000 km
-diesel
- cutie automata
-optiuni medii spre top level.
- buget undeva la 13.000 EURo

Am studiat putin piata , am vazut o multime de anunturi. Ce nelamurtiri am :
- motorul diesel - cam de la ce nr de km sa ma astept sa aiba probleme? Sau mai bine zis , cat duce un diesel in discutie? 150-200-250-peste 300?
- cum se comporta o cutie automata la nr asta de km?

Ca ce parere aveti , este o alegere Ok? daca nu , astept observatii si sugestii.


Multrumesc,
ce ai cumparat pana la urma? Hai ca sa inchidem treaba, ca au ramas certurile :)

#66
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View Postunbrutus, on 17 noiembrie 2017 - 23:38, said:


La VW, multi le schimba doar pt ca sint piesele ieftine si tremura un pic la pornire pe timp rece.


Ba chiar le si lasa mostenire urmasilor sa le monteze pe Golf 20 :) !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate