Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie auto second hand max 13000 EUR
#37
Posted 15 October 2017 - 13:21
Adica tu spui ca e mai logic ca o masina non premium sa isi piarda din valoare intr-un ritm mai lent decat una premium?
Cam care ar fi logica? 20% din pret scade cum ai iesit cu ea din reprezentanta indiferent de brand, si tu esti dispus sa dai pe una veche de cel putin 3 ani cu 20% mai putin decat pretul de achizitie... ciudata treaba. |
#38
Posted 15 October 2017 - 17:27
Ce spun eu si ce intelegi tu...
Hai sa-ti expli altfel. X-ulescu isi cumpara... o Skoda Octavia 2.0 TDI 150 CP, DSG, xenon, navigatie etc. Pret... sa zicem 20000 de euro. Dupa 3-4 ani se hotaraste sa o vanda. A mers cu ea 70-80000 de km, a facut reviziile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, a avut avut grija de ea si se gandeste sa o dea cu 12-13000 de euro. Buuun. Se mai da un caz. In urma cu 7-8 ani, la fel a facut si individul Y. Dar el si-a luat un Audi A4 2.0 TDI, cu niste dotari asemanatoare si pe care a dat 40000 de euro. Adica (cel putin) dublu fata de cat a dat X-ulescu. A venit vremea sa o vanda si el. Iar daca el cere tot 13000 de euro pe masina, ce rulaj si/sau in ce stare generala crezi tu ca e masina aia, comparativ cu cea alui X-ulescu? Si asta e cazul ideal cand vanzatorul da direct de individul Y, care e proprietar. Pentru ca, in multe cazuri, cumparatorul gaseste acel Audi A4 la un intermediar sau samsar. Bun, acum ai priceput diferenta? Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 17:30. |
#39
Posted 15 October 2017 - 17:41
De ce compari Octavia care e in clasa compacta cu A4 care e in clasa medie? De ce compari Octavia care in exemplul tau e de 4 ani cu Audi din exemplul tau care e de 8 ani? Compari mere cu pere si normal ca nu intelegi nimic. Eu am luat A4 in 2015 si era din 2011, deci avea 4 ani. Pretul era cu 1500 euro mai mult fata de Passat, la aceleasi dotari si exact acelasi motor, deci exact aceleasi potentiale probleme.Normal ca am ales A4. Km toate au 150 mii in bord si peste 200 mii real.
Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 17:48. |
#41
Posted 15 October 2017 - 18:11
#42
Posted 15 October 2017 - 18:12
Devalorizarea creste proportional cu pretul, cu cat masina este mai scumpa (indiferent ca este premium sau nu) cu atat si devaorizarea va fi mai mare.
|
#43
Posted 15 October 2017 - 18:14
Kroghy, on 15 octombrie 2017 - 18:11, said:
Eu am Golf, Passat, A4 ... Mereu esti off topic . P.S. Octavia e la fel de buna ca si passatul sau A4-le tau doar ca e mult mai ieftina la achizitie . Deci o Octavia gasesti la pret mai bun si implicit la ani mai tanara ca orice VW / Audi , Edited by Baxon, 15 October 2017 - 18:16. |
#44
Posted 15 October 2017 - 18:18
ionut_ionut, on 15 octombrie 2017 - 18:12, said:
Devalorizarea creste proportional cu pretul, cu cat masina este mai scumpa (indiferent ca este premium sau nu) cu atat si devaorizarea va fi mai mare. La o comparatie rapida observam ca: Passat nou costa undeva intre 25 si 30 mii euro iar A4 nou costa undeva intre 35 si 40 mii euro, ambele cu dotari medii. Diferenta de pret e de aproximativ 30%. Passat second de paroximativ 4 ani se vinde cu aprox. 10-12 mii euro iar A4 se vinde cu aprox. 12-14 mii euro. Diferenta de pret e de aproximativ 15%. Baxon, on 15 octombrie 2017 - 18:14, said:
care e pontul sa insiri ce " ai " ( vrea sa ai ) acasa Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 18:28. |
#45
Posted 15 October 2017 - 18:50
Doamne, uneori cred ca am gresit forumul! De ce compar o compacta de volum, cu o masina premium? Pentru ca vorbim de ambele LA ACELASI PRET, FIIND SH SI PUTAND COSTA CAM LA FEL! Nu pentru ca Octavia ar fi mai buna ca si confort, tinuta de drum, finisaje sau insonorizare. Ci pentru ca poate fi un sh cu un rulaj si uzura substantial mai mica, fata de un A4. Iar ca si fiabilitate, o masina premium nu inseamna ca e neaparat ca e mai cu mot! Am explicat de ce. Iar la 13000 de euro, km din bord aratati de o Octavia (gen 100-120000 de km), sunt sanse muuuuult mai mari sa fie reali, comparativ cu un A4 echivalent ca pret si dotari.
Cine are putere sa priceapa, bine. Cine nu, iar bine. Sa desenez" ce am scris, ca sa inteleaga si cei din ultima banca, nu stiu. Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 18:54. |
#46
Posted 15 October 2017 - 18:54
LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 18:50, said:
De ce compar o compacta... LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 18:50, said:
Iar ca si fiabilitate Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 18:55. |
|
#47
Posted 15 October 2017 - 19:09
Am explicat in mesajul anterior de ce am facut comparatia asta. Am scris cu Caps Look chiar. Tu nu poti sa intelegi ca aici se vorbeste de masini sh. Si tu puteai sa iei nu A4, ci A6 sau A8. Care poftim, sunt peste A4. Si totusi nu ai facut-o. Desi aveai buget sa gasesti una cat de cat ok. Ai preferat un A4 si sa mai bagi niste mii de euro in el. Bravo tie! Daca tu pui egal intre o masina intretinuta cu 100000 de km si una adusa din germania cu 200000 de km ("reali") si in care mai e nevoie sa mai bagi bani, pentru ca e premium, esti cam pe langa acest domeniu.
Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 19:14. |
#48
Posted 15 October 2017 - 19:15
Orice masina second are nevoie de reparatii dupa achizitie. Mai sunt si exceptii cum a fost Jetta mea pe care am vandut-o unui verisor dar alea sunt cazuri rare. Marea majoritate a masinilor second au nevoie de unele reparatii. Si ma refer in primul rand la distributie, preventiv, revizie, cauciucuri, lucruri obisnuite.
Eu sunt la a 3-a masina second si la fiecare din ele am schimbat distributia si am facut revizia (ulei, filtre) imediat dupa achizitie. CIne nu-si permite astfel de costuri mai bine cumpara Logan nou. Sau sa stranga bani sa o cumpere de noua. De la 13 mii pana la 40 de mii euro. Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 19:20. |
#49
Posted 15 October 2017 - 19:18
Poate ca da. Dar ma gandesc ca una e sa schimbi volanta si injectoarele pentru ca masina are peste 180-200000 de km, si alta e sa schimbi ulei, filtre, pivoti sau bucse, pentru ca masina are 80-100000 de km. Bine, tu ai spus ca o masina sh care are bucsaraia" uzata, e de evitat. Asa ca ma astept sa zici orice. Nu ma mai mira nimic. |
#50
Posted 15 October 2017 - 19:21
LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 17:27, said:
Ce spun eu si ce intelegi tu... Hai sa-ti expli altfel. X-ulescu isi cumpara... o Skoda Octavia 2.0 TDI 150 CP, DSG, xenon, navigatie etc. Pret... sa zicem 20000 de euro. Dupa 3-4 ani se hotaraste sa o vanda. A mers cu ea 70-80000 de km, a facut reviziile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, a avut avut grija de ea si se gandeste sa o dea cu 12-13000 de euro. Buuun. Se mai da un caz. In urma cu 7-8 ani, la fel a facut si individul Y. Dar el si-a luat un Audi A4 2.0 TDI, cu niste dotari asemanatoare si pe care a dat 40000 de euro. Adica (cel putin) dublu fata de cat a dat X-ulescu. A venit vremea sa o vanda si el. Iar daca el cere tot 13000 de euro pe masina, ce rulaj si/sau in ce stare generala crezi tu ca e masina aia, comparativ cu cea alui X-ulescu? Si asta e cazul ideal cand vanzatorul da direct de individul Y, care e proprietar. Pentru ca, in multe cazuri, cumparatorul gaseste acel Audi A4 la un intermediar sau samsar. Bun, acum ai priceput diferenta? Vorbeai cam vag, si lasai impresia ca tu compari doua masini de aceeasi varsta, nu una de 4 ani nonpremium cu alta de 8 ani premium... adica vechime dubla la cea premium. Si ai evitat si intrebarea mea in care te intrebam clar daca vorbesti de doua masini cu aceeasi vechime. |
#51
Posted 15 October 2017 - 19:23
LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:18, said:
una e sa schimbi volanta https://www.epiesa.r...dprod-87269700/ Volanta de la Octavia cu cutie manuala e mai scumpa. LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:18, said:
pentru ca masina are 80-100000 de km. Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 19:26. |
|
#52
Posted 15 October 2017 - 19:44
Sa schimbi o volanta la 100000 de km, chiar e naspa. Si cel mai mizerabil ambreiaj rezista mai bine. Evident ca fanii VAG nu vor sa accepte sau sa inteleaga asa ceva.
Oricum, vad ca esti mai descurcaret din fire. Bagi mii de euro in masina, recomanzi ceva cu peste 200000 de km, in conditiile in care scriai pe un alt topic ca e o problema daca o masina are bucsele uzate. E de evitat. Mare descurcaret, ce sa zic. Cand am vandut beetle-ul avea 80000 de km, folosit peste 90 % in nebunia numita Bucuresti. Mergea impecabil ambreiajul. Cred ca a fost printre putinele lucruri bune la masina aia. In fine. Eu ma retrag. Nu vad ce rost are sa mai spun ceva, in conditiile am explicat ca la... scoala si a fost in zadar. Succes initiatorului. Orice ar lua. Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 19:47. |
#53
Posted 15 October 2017 - 19:57
LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:44, said:
Sa schimbi o volanta la 100000 de km, chiar e naspa. Si cel mai mizerabil ambreiaj rezista mai bine Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 20:01. |
#54
Posted 15 October 2017 - 20:17
colegul nostru intreaba de masina care o poate lua in suma lui de bani. certurile dintre voi nu-l ajuta cu nimic. nu mai bine renuntati la ele si fiecare isi vede de treaba lui ontopic?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users