Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Achizitie auto second hand max 13000 EUR

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Adica tu spui ca e mai logic ca o masina non premium sa isi piarda din valoare intr-un ritm mai lent decat una premium?
Cam care ar fi logica?

20% din pret scade cum ai iesit cu ea din reprezentanta indiferent de brand, si tu esti dispus sa dai pe una veche de cel putin 3 ani cu 20% mai putin decat pretul de achizitie... ciudata treaba.

#38
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Ce spun eu si ce intelegi tu...
Hai sa-ti expli altfel. X-ulescu isi cumpara... o Skoda Octavia 2.0 TDI 150 CP, DSG, xenon, navigatie etc. Pret... sa zicem 20000 de euro. Dupa 3-4 ani se hotaraste sa o vanda. A mers cu ea 70-80000 de km, a facut reviziile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, a avut avut grija de ea si se gandeste sa o dea cu 12-13000 de euro. Buuun.
Se mai da un caz. In urma cu 7-8 ani, la fel a facut si individul Y. Dar el si-a luat un Audi A4 2.0 TDI, cu niste dotari asemanatoare si pe care a dat 40000 de euro. Adica (cel putin) dublu fata de cat a dat X-ulescu. A venit vremea sa o vanda si el. Iar daca el cere tot 13000 de euro pe masina, ce rulaj si/sau in ce stare generala crezi tu ca e masina aia, comparativ cu cea alui X-ulescu?  Si asta e cazul ideal cand vanzatorul da direct de individul Y, care e proprietar. Pentru ca, in multe cazuri, cumparatorul gaseste acel Audi A4 la un intermediar sau samsar.
Bun, acum ai priceput diferenta?

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 17:30.


#39
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
De ce compari Octavia care e in clasa compacta cu A4 care e in clasa medie? De ce compari Octavia care in exemplul tau e de 4 ani cu Audi din exemplul tau care e de 8 ani? Compari mere cu pere si normal ca nu intelegi nimic. Eu am luat A4 in 2015 si era din 2011, deci avea 4 ani. Pretul era cu 1500 euro mai mult fata de Passat, la aceleasi dotari si exact acelasi motor, deci exact aceleasi potentiale probleme.Normal ca am ales A4. Km toate au 150 mii in bord si peste 200 mii real.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 17:48.


#40
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Rau ai facut , pt ca Passat nu este la fel de mic ca si A4 .

#41
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
Eu am Golf, Passat, A4 si am avut Jetta. A4 e doar putin mai mic decat Passat. Dar daca zici tu ca stii mai bine atunci sigur tu ai dreptate.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 18:13.


#42
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Devalorizarea creste proportional cu pretul, cu cat masina este mai scumpa (indiferent ca este premium sau nu) cu atat si devaorizarea va fi mai mare.

#43
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostKroghy, on 15 octombrie 2017 - 18:11, said:

Eu am Golf, Passat, A4 ...
Si cat timp doua is prin service ai o a treia cu care sa circuli ? Sau care e pontul sa insiri ce " ai " ( vrea sa ai ) acasa ? Crezi ca intereseaza pe cineva ?
Mereu esti off topic .
P.S. Octavia e la fel de buna ca si passatul sau A4-le tau doar ca e mult mai ieftina la achizitie . Deci o Octavia gasesti la pret mai bun si implicit la ani mai tanara ca orice VW / Audi ,

Edited by Baxon, 15 October 2017 - 18:16.


#44
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006

View Postionut_ionut, on 15 octombrie 2017 - 18:12, said:

Devalorizarea creste proportional cu pretul, cu cat masina este mai scumpa (indiferent ca este premium sau nu) cu atat si devaorizarea va fi mai mare.
Asa este.
La o comparatie rapida observam ca:
Passat nou costa undeva intre 25 si 30 mii euro iar A4 nou costa undeva intre 35 si 40 mii euro, ambele cu dotari medii. Diferenta de pret e de aproximativ 30%.
Passat second de paroximativ 4 ani se vinde cu aprox. 10-12 mii euro iar A4 se vinde cu aprox. 12-14 mii euro. Diferenta de pret e de aproximativ 15%.

View PostBaxon, on 15 octombrie 2017 - 18:14, said:

care e pontul sa insiri ce " ai " ( vrea sa ai ) acasa
Ai facut o comparatie, dupa poze, fara sa ai nici una din acele masini. Eu pot sa fac acea comparatie, avand exact acele masini in curte. Dar daca tu stii mai bine atunci e sigur cum spui tu. Si pe discutia cu roata de rezerva sustineai niste prostii cand noi iti spuneam cum e roata din portbagaj si tu batman, batman.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 18:28.


#45
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Doamne, uneori cred ca am gresit forumul! De ce compar o compacta de volum, cu o masina premium? Pentru ca vorbim de ambele LA ACELASI PRET, FIIND SH SI PUTAND COSTA CAM LA FEL! Nu pentru ca Octavia ar fi mai buna ca si confort, tinuta de drum, finisaje sau insonorizare. Ci pentru ca poate fi un sh cu un rulaj si uzura substantial mai mica, fata de un A4. Iar ca si fiabilitate, o masina premium nu inseamna ca e neaparat ca e mai cu mot! Am explicat de ce. Iar la 13000 de euro, km din bord aratati de o Octavia (gen 100-120000 de km), sunt sanse muuuuult mai mari sa fie reali, comparativ cu un A4 echivalent ca pret si dotari.
Cine are putere sa priceapa, bine. Cine nu, iar bine. Sa desenez" ce am scris, ca sa inteleaga si cei din ultima banca, nu stiu.

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 18:54.


#46
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 18:50, said:

De ce compar o compacta...
De ce o compari cu clasa medie? Compara Octavia cu A3 sau cu Golf sau cu ce vrei tu din clasa compacta. E normal ca Octavia sa fie mai ieftina decat Passat si A4 pt. ca e diferenta de clasa.

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 18:50, said:

Iar ca si fiabilitate
Este acelasi motor 2.0TDI cu aceleasi probleme (rare dar comune la toate modelele).

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 18:55.


#47
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Am explicat in mesajul anterior de ce am facut comparatia asta. Am scris cu Caps Look chiar. Tu nu poti sa intelegi ca aici se vorbeste de masini sh. Si tu puteai sa iei nu A4, ci A6 sau A8. Care poftim, sunt peste A4. Si totusi nu ai facut-o. Desi aveai buget sa gasesti una cat de cat ok. Ai preferat un A4 si sa mai bagi niste mii de euro in el. Bravo tie! Daca tu pui egal intre o masina intretinuta cu 100000 de km si una adusa din germania cu 200000 de km ("reali") si in care mai e nevoie sa mai bagi bani, pentru ca e premium, esti cam pe langa acest domeniu.

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 19:14.


#48
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
Orice masina second are nevoie de reparatii dupa achizitie. Mai sunt si exceptii cum a fost Jetta mea pe care am vandut-o unui verisor dar alea sunt cazuri rare. Marea majoritate a masinilor second au nevoie de unele reparatii. Si ma refer in primul rand la distributie, preventiv, revizie, cauciucuri, lucruri obisnuite.
Eu sunt la a 3-a masina second si la fiecare din ele am schimbat distributia si am facut revizia (ulei, filtre) imediat dupa achizitie. CIne nu-si permite astfel de costuri mai bine cumpara Logan nou. Sau sa stranga bani sa o cumpere de noua. De la 13 mii pana la 40 de mii euro.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 19:20.


#49
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
:D
Poate ca da. Dar ma gandesc ca una e sa schimbi volanta si injectoarele pentru ca masina are peste 180-200000 de km, si alta e sa schimbi ulei, filtre, pivoti sau bucse, pentru ca masina are 80-100000 de km. Bine, tu ai spus ca o masina sh  care are bucsaraia" uzata, e de evitat. Asa ca ma astept sa zici orice. Nu ma mai mira nimic.

#50
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 17:27, said:

Ce spun eu si ce intelegi tu...
Hai sa-ti expli altfel. X-ulescu isi cumpara... o Skoda Octavia 2.0 TDI 150 CP, DSG, xenon, navigatie etc. Pret... sa zicem 20000 de euro. Dupa 3-4 ani se hotaraste sa o vanda. A mers cu ea 70-80000 de km, a facut reviziile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, a avut avut grija de ea si se gandeste sa o dea cu 12-13000 de euro. Buuun.
Se mai da un caz. In urma cu 7-8 ani, la fel a facut si individul Y. Dar el si-a luat un Audi A4 2.0 TDI, cu niste dotari asemanatoare si pe care a dat 40000 de euro. Adica (cel putin) dublu fata de cat a dat X-ulescu. A venit vremea sa o vanda si el. Iar daca el cere tot 13000 de euro pe masina, ce rulaj si/sau in ce stare generala crezi tu ca e masina aia, comparativ cu cea alui X-ulescu?  Si asta e cazul ideal cand vanzatorul da direct de individul Y, care e proprietar. Pentru ca, in multe cazuri, cumparatorul gaseste acel Audi A4 la un intermediar sau samsar.
Bun, acum ai priceput diferenta?

Vorbeai cam vag, si lasai impresia ca tu compari doua masini de aceeasi varsta, nu una de 4 ani nonpremium cu alta de 8 ani premium... adica vechime dubla la cea premium.
Si ai evitat si intrebarea mea in care te intrebam clar daca vorbesti de doua masini cu aceeasi vechime.

#51
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:18, said:

una e sa schimbi volanta
300 euro e mult? Eu am gasit chiar mai ieftin, tot SACHS, tot noua, dar sa luam acel pret de referinta pt. ca nu toti se descurca ca mine.
https://www.epiesa.r...dprod-87269700/
Volanta de la Octavia cu cutie manuala e mai scumpa.

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:18, said:

pentru ca masina are 80-100000 de km.
Am schimbat volanta si la Golf, 100 mii km de frecat in oras au facut uzura mai mare decat la o masina cu 200 mii km de autostrada, asa ca calculele tale se dau peste cap cand comparam uzura de oras cu uzura de autostrada. Volanta de la Golf cu 100 mii km a costa mai mult decat volanta de la A4 cu 200 mii km.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 19:26.


#52
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Sa schimbi o volanta la 100000 de km, chiar e naspa. Si cel mai mizerabil ambreiaj rezista mai bine. Evident ca fanii VAG nu vor sa accepte sau sa inteleaga asa ceva.
Oricum, vad ca esti mai descurcaret din fire. Bagi mii de euro in masina, recomanzi ceva cu peste 200000 de km, in conditiile in care scriai pe un alt topic ca e o problema daca o masina are bucsele uzate. E de evitat. Mare descurcaret, ce sa zic.
Cand am vandut beetle-ul avea 80000 de km, folosit peste 90 % in nebunia numita Bucuresti. Mergea impecabil ambreiajul. Cred ca a fost printre putinele lucruri bune la masina aia.
In fine. Eu ma retrag. Nu vad ce rost are sa mai spun ceva, in conditiile am explicat ca la... scoala si a fost in zadar.
Succes initiatorului. Orice ar lua.

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 19:47.


#53
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006

View PostLauCalin, on 15 octombrie 2017 - 19:44, said:

Sa schimbi o volanta la 100000 de km, chiar e naspa. Si cel mai mizerabil ambreiaj rezista mai bine
Spune asta si celor de la Hyundai si Honda. Am un coleg cu i30 care a schimbat ambreiajul la o masina noua cu numai 20 mii km pe banii lui. Alt coleg a schimbat ambreiajul la 40 mii la un CR-V tot pe banii lui. la 90 mii km a vandut-o si si-a luat Ford. Amandoi soferi cu experienta. Ambreiajul si volanta de la Golf au rezistat eroic 100 mii la doi soferi incepatori. Ma declar multumit. Din experienta mea cu 3 masini second si 3 noi, pot sa fac o echivalare a 100 mii km de Romania cu 300 mii km de Germania. Tu cate masini noi si cate second ai avut ca sa poti sa faci o comparatie corecta? Si ma refer la masini de la compacte in sus cu motoare de peste 100 de cai, de clasa mica cu motor pe benzina si mai putin de 100 de cai.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 20:01.


#54
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
colegul nostru intreaba de masina care o poate lua in suma lui de bani. certurile dintre voi nu-l ajuta cu nimic. nu mai bine renuntati la ele si fiecare isi vede de treaba lui ontopic?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate