Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Achizitie auto second hand max 13000 EUR

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 cdsoft, on 13 octombrie 2017 - 20:34, said:

Toate au minim 250.000 reali, doar ca unii se mint ca samsarul lor era cinstit si n-a dat deloc inapoi Posted Image
Pretul e in grafic, e samsar cu adaos mic, sau care vrea sa vanda repede, nu sa astepte fraierul 1 an de zile, ca masinile pierd din valoare la fiecare luna, nu devin mai valoroase in timp.

Samsar evazionist, adica se sustrage de la plata tva, care a cumparat masina de pe site-uri de licitatii, cel mai probabil o masina de IT sau Be. Sunt sanse reale ca masina sa aiba km mai multi sau sa fii fost lovita.

#20
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Samsar neevazionist nu exista, e un oximoron

#21
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 cdsoft, on 13 octombrie 2017 - 20:59, said:

Samsar neevazionist nu exista, e un oximoron
Cam asa ceva. Important e sa te folosesti de el. Important e sa cumperi masina gata inmatriculata in Ro, pe persoana fizica. Ce a facut inainte nu e problema ta.

#22
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 gelutu980, on 13 octombrie 2017 - 12:43, said:

Am studiat putin piata , am vazut o multime de anunturi. Ce nelamurtiri am :
- motorul diesel - cam de la ce nr de km sa ma astept sa aiba probleme? Sau mai bine zis , cat duce un diesel in discutie? 150-200-250-peste 300?
- cum se comporta o cutie automata la nr asta de km?
Nu prea bine. Cutia e punctul slab.
Daca poti renunta la automata, una manuala e practic fara moarte.
In rest, sint toate probleme relativ ieftine, cutia e o reparatie f scumpa si tot o carpeala de fapt

#23
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Da, dar iti omoara tie confortul una manuala.

#24
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 14:10, said:

De stricat se pot strica accesoriile motorului adica turbina, egr, pompa, injectoare, etc.
Plus DPFul
EGR si DPF off ar mai fi o posibila solutie...

 Kroghy, on 13 octombrie 2017 - 15:43, said:

Gasesti fara nici o problema A4 B8.5 (adica facelift) pana in 13 mii euro. La 15 mii euro eu as lua A6 C7. Uita-te la masinile gata aduse pt. ca sunt mai ieftine. Eu asa am facut si dupa doi ani si ceva de folosire sunt foarte multumit de masina.
Sau un Audi A6 Allroad (ca tot a mentionat Alltrack)
Atentie la Alltrack ca nu toate sint 4x4

Dar un A6 Allroad cu suspensii pe aer este o bijuterie... si ai avantajul ca are garda la sol si suspensii mai pt ro... https://www.olx.ro/o...ro-ID8SxFN.html

 Baxon, on 13 octombrie 2017 - 17:34, said:

Irelevant atata timp cat nu spui cati km preconizezi ca faci pe an .
Si eu am un suv pe benzina doar pt concedii , ski , barca / caiac , biciclete ... cam 20 k km pe an . Daca nu faci un minim 30 k km /an nu merita sa te uiti la diesel parerea mea .
20.000 e pragul pt diesel. La 30.000 e diesel all the way
La 20.000 poti alege oricare pt ca esti fix la pragul de rentabilitate.

Insa dieselurile sint mai numeroase si mai ieftine pe mobile, asa ca dieselul castiga (prin diferenta de bani de la achizitie)

 ionut_ionut, on 13 octombrie 2017 - 20:49, said:

Samsar evazionist, adica se sustrage de la plata tva, care a cumparat masina de pe site-uri de licitatii, cel mai probabil o masina de IT sau Be. Sunt sanse reale ca masina sa aiba km mai multi sau sa fii fost lovita.
cel mai probabil? Dar scrie clar in anunt tara de provenienta...

 Baxon, on 13 octombrie 2017 - 18:08, said:

Pare a fi o teapa !
Are numerele ascunse, asta e primul semn de teapa.
Pozele sint f f mici, ca si cum le-ar fi copiat de pe un site.
Nu a publicat VINul

Edited by unbrutus, 13 October 2017 - 23:14.


#25
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Pozele mici sunt o strategie a samsarilor:
- cu cat compreseaza mai multi pixeli cu atat pare masina mai frumoasa.
- cu cat e mai mica poza cu atat nu se pot observa chestii care te pot face sa nu vrei sa apelezi sau sa te intalnesti in persoana si sa te poata combina.

De exemplu, chiar si din pozele alea mici eu pot observa ca masina are tendinta ca in mers sa traga dreapta... de ce ramane de vazut.

#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 cdsoft, on 13 octombrie 2017 - 23:05, said:

De exemplu, chiar si din pozele alea mici eu pot observa ca masina are tendinta ca in mers sa traga dreapta... de ce ramane de vazut.
sa fim seriosi :)

#27
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 cdsoft, on 13 octombrie 2017 - 20:59, said:

Samsar neevazionist nu exista, e un oximoron

Corect, insa una este samsarul care nu plateste impozit la un profit de 3-500e si alta samsarul care uita sa plateasca tva-ul la o masina de 10k euro sau 50k euro.

#28
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Care e diferenta?
Acelasi infractor :D

Sau tu esti din categoria sefu, am furat si eu putin, cateva mii de euro lasa-ma pe mine vezi ca eu sunt nevinovat, vezi ca vecinul a furat mai mult, cateva zeci de mii.

#29
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu am inteles niciodata de ce sa dai 12-130000 de euro pe un A4 sau orice masina medie premium, cu peste 150-200000 de km. Mai ales cand o vei folosi la drumuri lungi si vei face anual peste 15-20000 de km. Inevitabil vei ajunge sa bagi bani in ea. Iar asta inseamna o grija in plus, atat financiar cat si ca timp pierdut prin service-uri. Ma rog, unii poate vor sa fie prieteni cu mecanicii si sa-si vada masina pe elevator o data la cateva luni.
Este un buget suficient de mare pentru o Octavia cum vrea initiatorul si cu max. 100-120000 de km. Sau Jetta. Sau Avensis. Sau Accord. Sau Mondeo. Sau Insignia. Sau Passat.
Un Audi asemanator este vreo 20000 de euro. Pentru ca nou a fost 35-40000 de euro.

#30
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Pai daca nu intelegi atunci de ce nu asculti de altii care au.
Cu 13 mii euro iei Jetta noua, nu cum scrii tu cu 120 mii km.
Eu am dat Jetta cumparata de noua de mine in 2007 si care avea 110 mii km. Am mai pus inca o data pe atat ca bani si am trecut la A4 din 2011 cu 200 mii km. Diferenta este enorma la absolut tot. Confort, calitate, siguranta, performanta. Ma asteptam ca A4 sa fie mai buna ca Jetta pt. ca am si Passat insa realitatea a depasit cu mult asteptarile. Rulajul mare a insemnat niste costuri in plus pt. schimbarea distributiei, ulei la cutia de viteze, volanta, un rulment, cauciucuri. Cu toate astea am iesit la aprox. 13 mii euro dar cu o masina de vis fata de Jetta anterioara care a costat 20 mii euro sau fata de Passatul care a costat 24 mii euro, ambele cumparate noi.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 12:12.


#31
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Serios? Cumperi tu Jetta noua pe motorina, cutie automata si dotari de top la 13000 de euro, asa cum vrea initiatorul? Cumperi o Jetta de genul asta sh cu max 100000 de km si care noua a fost peste 17-18000, chiar 20000 de euro.
Si nu stiu cat de obiectiva e gandirea ta in cazul de fata, din moment ce tu ai luat A4 cu 12000 de euro, 200000 de km si ai mai bagat in el cateva mii de euro. Practic initiatorul nu are atatia bani, adica sa ajunga sa isi si puna masina la punct, avand un buget total de 13000 de euro. Despre asta vorbesc. Neamtul isi vinde masina cand face ceva rulaj, sansele sa bage bani in masina cresc, nu are timp si chef de asa ceva (volante, injectoare, egr... etc.) , le cumpara romanii si baga ei mii de euro in reparatii (gen tu) si apoi zic ca au facut afacerea vietii. Bun asa! Nemtii nu stramba din nas la o Octavia de 10000-12000 sh. Romanii considera ca e mai ok un A4. Ce destepti suntem noi si ce fraieri sunt aia! De-aia Germania e la nivelul Nigeriei si noi mai avem putin si ii depasim pe americani! Nu conteaza ca rulajul e dublu. A4 e masina, boss! Nu e ca un "low cost" VAG. :D

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 12:36.


#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 10:26, said:

Nu am inteles niciodata...

 LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 12:33, said:

boss!
Am incercat sa-ti explic pt. ca tu ai spus ca nu intelegi. Dar ca sa intelegi trebuie sa-ti deschizi putin gandirea si sa asculti ce spun si altii.
Ai avut o masina compacta sau medie cumparata de nou? Eu am avut si Jetta si Passat. Ai avut o masina second adusa din Germania? Eu am avut si Vectra si Astra si A4.
Daca tot nu intelegi mai bine citeste si lasa mistourile.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 12:38.


#33
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016

 LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 10:26, said:

Nu am inteles niciodata de ce sa dai 12-130000 de euro pe un A4 sau orice masina medie premium, cu peste 150-200000 de km. Mai ales cand o vei folosi la drumuri lungi si vei face anual peste 15-20000 de km. Inevitabil vei ajunge sa bagi bani in ea. Iar asta inseamna o grija in plus, atat financiar cat si ca timp pierdut prin service-uri. Ma rog, unii poate vor sa fie prieteni cu mecanicii si sa-si vada masina pe elevator o data la cateva luni.
Este un buget suficient de mare pentru o Octavia cum vrea initiatorul si cu max. 100-120000 de km. Sau Jetta. Sau Avensis. Sau Accord. Sau Mondeo. Sau Insignia. Sau Passat.
Un Audi asemanator este vreo 20000 de euro. Pentru ca nou a fost 35-40000 de euro.

Si care e diferenta dintre un SH brand non-premium si un SH brand premium?
Sansele sa te trezesti ca pica treburi la ea sunt aceleasi.
Cat despre kilometraj, nu stiu daca in Romania sunt mai mult de 10% din masini care au kilometraj real (din cele care nu sunt la primul proprietar real, nu in tara).

#34
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
La o masina non premium, sansele sa bagi bani seriosi" in ea, sunt mai mari. Pentru ca o masina premium noua a fost peste 30000 de euro lejer. O masina non premium, gen Skoda Octavia dotata ok, este 15-16-17000 de euro. Ia zi-mi tu acum, la un pret sh de 13000 de euro, pe care ai sanse mai mari sa o gasesti intr-o stare tehnica (foarte) buna si cu rulaj "de bun simt", de la proprietar, cu carte service...

@k:
Imi pare rau, ti-am demonstrat ca nu este cazul sa-mi explicu tu de ce. Tu ai luat o masina cu 200000 de km, ai mai bagat cateva mii de euro in ea si incurajezi si pe altii sa faca asta... Ca A4, e A4! Nu conteaza ca masina are rulaj dublu, nu conteaza ca uzura este dubla. Da, confortul e mai bun, tinuta de drum e mai buna, finisajele sunt mai bune. Nu te contrazic. Dar si sansele sa bagi bani continuu in masina, sunt mai mari. La peste 200000 de km, te poti astepta mereu sa fie nevoie sa schimbi ceva, mai scump sau mai ieftin. Personal as cumpara A4 daca as avea cel putin 16-17000 de euro disponibili doar pentru masina.

Edited by LauCalin, 15 October 2017 - 12:46.


#35
cdsoft

cdsoft

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 03.11.2016
Intrebarea este, ambele masini sunt din acelasi an?
Daca da, inseamna ca te tepuiesti singur...

Si vad ca te cam contrazici, spui chiar tu ca:

 LauCalin, on 15 octombrie 2017 - 12:42, said:

La o masina non premium, sansele sa bagi bani seriosi" in ea, sunt mai mari.
Asadar de ce recomanzi o masina non premium daca asta e cazul?

#36
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Pentru ca noua a fost mult mai ieftina. Iar la 13000 de euro, sunt sanse mai mari sa iei una intr-o stare tehnica mai buna, decat una premium care noua a costat cu cel putin 10-12000 de euro mai mult si are si rulaj considerabil mai mare, de peste 60-70000 de euro lejer.
Una e sa dai 13000 de euro pe o masina care noua a costat 16-17-18000 de euro si alta e sa dai 13000 de euro pe una care noua a costat peste 35000. E chiar atat de greu de inteles de ce?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate