Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Parisul pune un dead-line masinilor termice: 2030

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

View Postinuendo0, on 13 octombrie 2017 - 14:55, said:

Aham...prin jurul Londrei si Parisului naveta de 150-200km zilnic...sigur. Cand ai fost ultima data pe acolo si ai circulat lejer la 120?
Ai vreo statistica pentru aia "extrem de multi"? Sau e doar o inventie proprie? Vad ca e greu sa recunosti ca nu prea ai dreptate si o dai din minciuna in minciuna poate o scoti la capat.

      Toma Necredinciosu....

#38
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Statistica....sau vorbim vorbe?

#39
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View Postcspot, on 13 octombrie 2017 - 14:40, said:

  Asta din cauza ca nu ai vazut niciodata autostrazi.
  In Londra sunt extrem de multi care calatoresc distante mari pana la job. Fie locuiesc in afara Londrei si au job in Londra si invers.
   Distante de 150-200 de km de job pana acasa sunt o nimica toata. Pe autostrada se circula lejer cu 120kmh.
Hai sa fim realisti si seriosi.Chiar si fara limita de viteza, sa faci de acasa pana la munca, 150-200km, pe un traseu frecventat si de altii, unde apar frecvent aglomeratii si incetiniri in trafic.Ca sa ajungi de acasa si pana la destinatie si retur iti trebuie macar 4 ore pentru ca nu intotdeauna locuiesti la iesirea pe autostrada ci in cel mai fericit caz la cativa km distanta.Uneori chiar peste 9 km distanta.Adunand timpul petrecut cu naveta, plus cel petrecut la locul de munca, nu ai o viata privata de invidiat.Sa nu mai vorbim de costurile legate de aceasta naveta(o masina buna, costurile de intretinere si exploatare, etc).Deci cei 150-200km sunt un cosmar, la ore de varf si mai ales cand vine vorba sa intri si sa iesi in Londra.Nu am fost vreodata in Anglia insa am vazut in Germania, pe autostrada, la ore de varf, pe portiuni unde nu ai limita de viteza, cat iti ia sa faci 90 km pe un circuit tranzitat la greu.

Edited by max_01, 13 October 2017 - 16:47.


#40
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

View Postinuendo0, on 13 octombrie 2017 - 11:52, said:

Poftim? Cand ai facut ultima data 500km/zi? Si sa nu mai zic numai in oras, ca iti ia 10 ore.
Iar o electrica scoate consum mai mic in oras, asa ca aia 630km pot fi mult mai multi, recordul cu o Tesla Model S e peste 1000 km la o viteza media de 40km/h.
Nu vreau sa te jignesc dar trebuie sa te mai informezi inainte de a face afirmatii false.
Si ca sa revenim la topic, in jurul parsului sunt 4 Superchargere Tesla, la care incarci 80% in 30min, ca tot vorbeai de Tesla. Si sunt alte sute de puncte de incarcare publice si alte zeci de puncte de incarcare rapida. Deci nu e chiar asa dificil pentru bastinasi
Tu te-ai uitat prea mult la documentare despre tesla.In general, o masina electrica are nevoie de vreo 3 incarcari ca sa parcurga 600 km, asta in conditii ideale.daca sint 40 de grade afara sau -15 si mergi cu clima/caldura la maxim , nu faci mai mult de 100 km cu un "plin"...
Ca se vinde si asa, se vinde, e buna in oras, majoritatea celor care detin electrice, detin si una conventionala pentru drumuri lungi.Chiar daca se rezolva pana la urma problema autonomiei, pana le mai si scade pretul ca sa fie accesibile, mai dureaza.
E simplu sa zici in 2017 ca peste 10 ani facem asta, daca peste 10 ani nu va fi inca posibil, se va amana.Americanii ziceau prin 1970 ca in 10-20 de ani ajung pe marte, acu nu mai pot nici ce puteau acum 50 de ani.Cand s-a inceput moda diesel la autoturisme, se vorbea ca benzinarul va disparea, dar e tot aici.

#41
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Uite simulatorul de la Opel Ampera E. Pe forumul marcii am vazut ca e apropiat de realitate din ce spun posesorii, e drept destul de putini.

http://www.opel.de/f...nsimulator.html

In cele mai proaste conditii (-20 grade, caldura pornita si viteza de 130-140 km/h) ai autonomie de 210 km. Deci in nici-un caz numai 100 km.
Joaca-te putin cu acest simulator si o sa descoperi multe lucruri interesante. Astfel cel mai mult conteaza viteza si nu atat temperatura. Astfel daca cresti temperatura la 0 grade nu castigi la autonomie decat 35 km. In schimb daca mergi tot la -20 de grade doar cu 100 km/h (ceea ce de obicei se intampla fiindca la -20 *C o sa ai putine portiuni de drum pe care sa mergi cu 140 km/h) autonomia va creste cu 46 km.
Nu stiu daca 210 km iti sunt de ajuns in conditiile in care sa zicem ca tu acum mergi iarna la -20*C cu 140 km/h.
Pentru mine si pentru multi dintre cunoscuti insa ar fi o masina foarte buna atat iarna cu 250 km autonomie cat mai ales vara cu aprox. 400 km autonomie la o viteza medie de 100 km/h, temperatura ext. de 30*C si AC pornit. Despre oras nu mai vorbim ca ar fi o masina ideala.
Eu sunt insa convins ca in numai 5 ani autonomiile vor creste cu cel putin 50% iar numarul statiilor de incarcare va fi mult mai mare chiar si in Romania. Si atunci le va fi cam greu masinilor cu motoare termice sa concureze cu cele electrice.

#42
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
din pacate nu o sa apuci ..deoarece stirile astea is abureli.

#43
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008
Atata timp cat PSA si Renault vor fabrica autoturisme echipate cu motorizari diesel, posibila decizie care face obiectul acestui topic nu va fi adoptata.Si la francezi, politicul va impune justitiei si autoritatilor locale ,tergiversarea si amanarea implementarii unei asemenea decizii pana ce constructorii auto francezi nu vor renunta definitiv sa fabrice motorizari diesel.
Anul 2040 este foarte pertinent ca reper, pentru momentul in care se va renunta definitiv la motorizarile cu combustie interna.

#44
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postdennis_2005, on 14 octombrie 2017 - 12:33, said:

Si la francezi, politicul va impune justitiei.

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Cum poți spune asa ceva despre o tara care are unul dintre simboluri Bastilia Posted Image ?
Până și la noi in democratia noastra originala as paria mai mult pe Kovesi decât pe Dragnea Posted Image !

#45
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008

View PostFord3, on 14 octombrie 2017 - 17:22, said:

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Cum poți spune asa ceva despre o tara care are unul dintre simboluri Bastilia Posted Image ?
Până și la noi in democratia noastra originala as paria mai mult pe Kovesi decât pe Dragnea Posted Image !
Pot sa aiba francezii ca simbol, Bastilia.Si la francezi, interesele marilor firme si utilizatorilor care constituie grosul poporului francez, de autoturisme cu combustie interna, majoritare in exploatare fata de cele 100% electrice sau hibride,  primeaza.
Kovesi este procuror.Sentintele le dau judecatorii care pot zice ca se interzic motorizarile cu combustie interna sa aiba accesul in localitati insa doar din data de....,adica peste cativa ani.

Edited by dennis_2005, 14 October 2017 - 18:22.


#46
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Și dată care poate fi ulterior modificată.
Nu e nevoie de dead line uri si alte aiureli.
Piata dictează. Dacă e bună electrica va fi cerută și vor fi oferte de la toți producătorii.

#47
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Niste idei despre poluare si schimbarile din China:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4ikX-Cg-TMI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate