Parisul pune un dead-line masinilor termice: 2030
Last Updated: Oct 23 2017 23:17, Started by
inuendo0
, Oct 12 2017 19:29
·
0
#37
Posted 13 October 2017 - 15:11
inuendo0, on 13 octombrie 2017 - 14:55, said:
Aham...prin jurul Londrei si Parisului naveta de 150-200km zilnic...sigur. Cand ai fost ultima data pe acolo si ai circulat lejer la 120? Ai vreo statistica pentru aia "extrem de multi"? Sau e doar o inventie proprie? Vad ca e greu sa recunosti ca nu prea ai dreptate si o dai din minciuna in minciuna poate o scoti la capat. Toma Necredinciosu.... |
#39
Posted 13 October 2017 - 16:46
cspot, on 13 octombrie 2017 - 14:40, said:
Asta din cauza ca nu ai vazut niciodata autostrazi. In Londra sunt extrem de multi care calatoresc distante mari pana la job. Fie locuiesc in afara Londrei si au job in Londra si invers. Distante de 150-200 de km de job pana acasa sunt o nimica toata. Pe autostrada se circula lejer cu 120kmh. Edited by max_01, 13 October 2017 - 16:47. |
#40
Posted 13 October 2017 - 19:46
inuendo0, on 13 octombrie 2017 - 11:52, said:
Poftim? Cand ai facut ultima data 500km/zi? Si sa nu mai zic numai in oras, ca iti ia 10 ore. Iar o electrica scoate consum mai mic in oras, asa ca aia 630km pot fi mult mai multi, recordul cu o Tesla Model S e peste 1000 km la o viteza media de 40km/h. Nu vreau sa te jignesc dar trebuie sa te mai informezi inainte de a face afirmatii false. Si ca sa revenim la topic, in jurul parsului sunt 4 Superchargere Tesla, la care incarci 80% in 30min, ca tot vorbeai de Tesla. Si sunt alte sute de puncte de incarcare publice si alte zeci de puncte de incarcare rapida. Deci nu e chiar asa dificil pentru bastinasi Ca se vinde si asa, se vinde, e buna in oras, majoritatea celor care detin electrice, detin si una conventionala pentru drumuri lungi.Chiar daca se rezolva pana la urma problema autonomiei, pana le mai si scade pretul ca sa fie accesibile, mai dureaza. E simplu sa zici in 2017 ca peste 10 ani facem asta, daca peste 10 ani nu va fi inca posibil, se va amana.Americanii ziceau prin 1970 ca in 10-20 de ani ajung pe marte, acu nu mai pot nici ce puteau acum 50 de ani.Cand s-a inceput moda diesel la autoturisme, se vorbea ca benzinarul va disparea, dar e tot aici. |
#41
Posted 13 October 2017 - 21:11
Uite simulatorul de la Opel Ampera E. Pe forumul marcii am vazut ca e apropiat de realitate din ce spun posesorii, e drept destul de putini.
http://www.opel.de/f...nsimulator.html In cele mai proaste conditii (-20 grade, caldura pornita si viteza de 130-140 km/h) ai autonomie de 210 km. Deci in nici-un caz numai 100 km. Joaca-te putin cu acest simulator si o sa descoperi multe lucruri interesante. Astfel cel mai mult conteaza viteza si nu atat temperatura. Astfel daca cresti temperatura la 0 grade nu castigi la autonomie decat 35 km. In schimb daca mergi tot la -20 de grade doar cu 100 km/h (ceea ce de obicei se intampla fiindca la -20 *C o sa ai putine portiuni de drum pe care sa mergi cu 140 km/h) autonomia va creste cu 46 km. Nu stiu daca 210 km iti sunt de ajuns in conditiile in care sa zicem ca tu acum mergi iarna la -20*C cu 140 km/h. Pentru mine si pentru multi dintre cunoscuti insa ar fi o masina foarte buna atat iarna cu 250 km autonomie cat mai ales vara cu aprox. 400 km autonomie la o viteza medie de 100 km/h, temperatura ext. de 30*C si AC pornit. Despre oras nu mai vorbim ca ar fi o masina ideala. Eu sunt insa convins ca in numai 5 ani autonomiile vor creste cu cel putin 50% iar numarul statiilor de incarcare va fi mult mai mare chiar si in Romania. Si atunci le va fi cam greu masinilor cu motoare termice sa concureze cu cele electrice. |
#42
Posted 14 October 2017 - 05:01
din pacate nu o sa apuci ..deoarece stirile astea is abureli.
|
#43
Posted 14 October 2017 - 12:33
Atata timp cat PSA si Renault vor fabrica autoturisme echipate cu motorizari diesel, posibila decizie care face obiectul acestui topic nu va fi adoptata.Si la francezi, politicul va impune justitiei si autoritatilor locale ,tergiversarea si amanarea implementarii unei asemenea decizii pana ce constructorii auto francezi nu vor renunta definitiv sa fabrice motorizari diesel.
Anul 2040 este foarte pertinent ca reper, pentru momentul in care se va renunta definitiv la motorizarile cu combustie interna. |
#44
Posted 14 October 2017 - 17:22
#45
Posted 14 October 2017 - 18:21
Ford3, on 14 octombrie 2017 - 17:22, said: Cum poți spune asa ceva despre o tara care are unul dintre simboluri Bastilia ? Până și la noi in democratia noastra originala as paria mai mult pe Kovesi decât pe Dragnea ! Kovesi este procuror.Sentintele le dau judecatorii care pot zice ca se interzic motorizarile cu combustie interna sa aiba accesul in localitati insa doar din data de....,adica peste cativa ani. Edited by dennis_2005, 14 October 2017 - 18:22. |
#46
Posted 15 October 2017 - 17:58
Și dată care poate fi ulterior modificată.
Nu e nevoie de dead line uri si alte aiureli. Piata dictează. Dacă e bună electrica va fi cerută și vor fi oferte de la toți producătorii. |
|
#47
Posted 23 October 2017 - 23:17
Niste idei despre poluare si schimbarile din China:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4ikX-Cg-TMI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users