Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
needs and wants - nevoi si dorinte

Antrenament picioare!

Cum sa izolez aici?

domo.ro =cel.ro...preturi diferit...
 Placa de baza Z370 cu memorie de ...

Earpad-uri pentru Audio-Technica ...

Cum sa cumpar lemnele pentru foc?...

De ce este Romania ultima?
 Cablu BNC

Iphone - motiv de fun. De ce?

Verificare metrologica a contorul...

Care au fost originile crizei eco...
 Program pentru fisiere corupte

KAON AR4010 si fix pentru KRACK

achizitionare placa video sh

Cheie telescopica pentru auto tip...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Parisul pune un dead-line masinilor termice: 2030

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
inuendo0

inuendo0

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,057
  • Înscris: 03.06.2007
  • ID membru: 187,340
  • Locație: Europa
Autoritățile Pariziene intenționează să interzica toate mașinile pe benzina si pe motorină din cel mai vizitat oraș din lume până în 2030, a anuntat primaria Parisului.

Măsura marchează o accelerare în planurile de a dezvata țara de gaz-guzzlers și trecerea la vehiculele electrice într-un oraș adesea obligat să impună interdicții temporare din cauza varfurilor în poluarea cu particule din aer.

Primaria Parisului a declarat ca Franța a setat deja o dată țintă - 2040 ca dead-line pentru mașinile cu combustibili fosili iar pentru aceasta este necesara accelerarea faza-out-ului în orașele mari.

„Este vorba despre planificarea pe termen lung cu o strategie care va reduce emisiile de gaze cu efect de seră“, a declarat Christophe Najdovski, un funcționar responsabil de politica în domeniul transporturilor la biroul primarului Anne Hidalgo.
„Transportul este unul dintre principalii producători de gaze cu efect de seră ... așa că planuim o eliminare a vehiculelor cu motor cu combustie, sau vehicule cu energie fosila, până în 2030“, declara aceasta pentru Radio France Info

Capitala franceză, care va găzdui Jocurile Olimpice în vara anului 2024 și a fost gazdă pentru ultimul pact la nivel mondial privind politicile de încălzirea globală, a intentionat deja sa puna capăt mașinilor diesel în oraș pana la Jocurilor Olimpice.
Primaria Parisului, care este deja sub atac din cauza crearii de zone pietonale, instituirii de zilele fără mașini și amenzi pentru conducătorii auto care intră în oraș cu mașini care au o vechime mai mare de 20 de ani, a declarat că nu a folosit cuvântul „interzicere“, ci mai degrabă introducând un termen limită fezabil prin care mașinile cu motor cu combustie ar fi eliminate treptat.

Există aproximativ 32 de milioane de automobile particulare în Franța, unde populația este de aproximativ 66 de milioane, potrivit datelor din 2016 ale publicației Argus, a industriei auto.
Mulți parizieni nu dețin mașini, bazându-se pe sistemele extinse de transport public și, din ce în ce mai mult, pe rețelele care oferă biciclete, scutere și mașini  hibride pentru închiriere pe termen scurt.

Interzicerea vehiculelor alimentate cu benzină sau motorina, marchează o escaladare radicală a politicii anti-poluare.

Multe alte orase din lume au în vedere masuri similare, iar China, cel mai mare poluator din lume, după Statele Unite, recent a anunțat că în curând va incerca să scape de mașinile cu motor cu combustie.

https://www.reuters....0-idUSKBN1CH0SI

http://www.rfi.ro/sp...zontul-lui-2030

Cu acordul moderatorilor, voi incerca sa centralizez pe acest topic anterioarele si viitoarele restrictii de circulatie si acces pentru masinile termice.

Edited by inuendo0, 12 October 2017 - 19:36.


#2
max_01

max_01

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,462
  • Înscris: 07.02.2017
  • ID membru: 978,837
Toti producatorii auto vor iesi in anul 2020, pe piata cu motorizari electrice.Peste 60% din motorizarile lor vor fi electrice.PSA a zis ca vor iesi cu 80% din autorismele fabricate dupa anul 2022 in versiune electrica.Este foarte clar ca viitorul apartine motorizarilor electrice, in cazul autoturismelor.Cu siguranta ca vor urma si camioanele, autobuzele.

#3
Baxon

Baxon

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,431
  • Înscris: 01.03.2017
  • ID membru: 981,329
Avioanele nu stiu cum or sa fie dar camioane , tractoare si autobuze DEJA sunt si electrice .

#4
andreic

andreic

    Superior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 71,123
  • Înscris: 07.02.2003
  • ID membru: 2,942
  • Locație: Bucuresti, KN34AL
Avioanele nu circula in Paris, camioanele pot fi si ele electrice. Autobuzele deja sunt pe alocuri... Deci cine nu gandeste ?

#5
modoran

modoran

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,092
  • Înscris: 08.02.2011
  • ID membru: 663,282
La noi probabil vor mai merge inca vreo 30 de ani dupa acea data toate rablele interzise prin Europa.

#6
max_01

max_01

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,462
  • Înscris: 07.02.2017
  • ID membru: 978,837

View Postmodoran, on 12 octombrie 2017 - 19:46, said:

La noi probabil vor mai merge inca vreo 30 de ani dupa acea data toate rablele interzise prin Europa.
Nici vorba.Din fericire, Romania, in calitate de tara membra UE, va fi obligata sa adopte legislatia europeana inclusiv pe linie de poluare.
Daca nu am fi tara membra UE, atunci ar fi asa cum zici tu.

Edited by max_01, 12 October 2017 - 19:50.


#7
Baxon

Baxon

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,431
  • Înscris: 01.03.2017
  • ID membru: 981,329

View Postmodoran, on 12 octombrie 2017 - 19:46, said:

La noi probabil vor mai merge inca vreo 30 de ani dupa acea data toate rablele interzise prin Europa.
Romania o faca ca si celelalte tari adica o sa plece capul si gata , Rusia in schimb ...

#8
fqx

fqx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,223
  • Înscris: 23.08.2014
  • ID membru: 876,385
Va agitati degeaba, dead-line ala se va prelungi si amana si tot asa .Vedeti cam ce se intampla cu acordul de la Kyoto.

#9
Hamdoulillah

Hamdoulillah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,759
  • Înscris: 29.03.2017
  • ID membru: 983,967
A si pentru cei care nu stiau :) exista avioane electrice :) https://en.wikipedia...ectric_aircraft

#10
Gaby_M

Gaby_M

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 524
  • Înscris: 29.04.2014
  • ID membru: 861,675
  • Locație: Arad
Sint perfect de acord ca trebuie facuta trecerea la vehicule electrice pentru a se diminua poluarea. Intrebarea mea este ca daca energia electrica necesara functionarii lor se obtine tot din combustibili fosili, unde este cistigul? Pentru un beneficiu real ar trebui ca si aceasta sa fie produsa tot prin metode nepoluante.

#11
mihaicozac

mihaicozac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,136
  • Înscris: 05.12.2005
  • ID membru: 56,263
  • Locație: Luftenberg, Austria
Sunt curios cum se rezolvă cu transportul auto electric pe distanţe mari, adică peste 1000km.

#12
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Motorola XT 890*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,689
  • Înscris: 10.07.2013
  • ID membru: 817,822
  • Locație: *Hanul lui Manuc*
Este o masura super ok........pe cand si in centrul Bucurestiului doamna primar Firea? Posted Image

Posted Image

Sa fie permise doar: troleibuzele, tramvaiele si autobuzele electrice...Posted Image

Edited by xmanyacs77, 12 October 2017 - 20:39.


#13
_bcristian_

_bcristian_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,861
  • Înscris: 31.12.2006
  • ID membru: 120,437
  • Locație: Bucuresti

View Postreten, on 12 octombrie 2017 - 19:49, said:

apropos, cand ai vazut ultimul "camion de gunoi" electric ?
Fix camioanele de gunoi sunt cele mai potrivite pentru "electrificare", pentru ca regimul lor de folosire e cel mai prost caz pentru motoarele cu ardere interna. Mitsubishile-a prezentat acum vreo 8 ani, prin Chicago umbla de vreo 3 ani.
Urmatoarele pe lista sunt autobuzele. Ambele stau mult mai bine decat masinile personale din punct de vedere al fezabilitatii electrificarii.
Iar Franta sta foarte bine din punt de vedere al "curateniei" curentului electric, produs in cea mai mare parte (peste 3/4) de centrale nuclear-electrice.

#14
inuendo0

inuendo0

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,057
  • Înscris: 03.06.2007
  • ID membru: 187,340
  • Locație: Europa

View Postreten, on 12 octombrie 2017 - 19:38, said:

autobuzele, camioanele utilitare, avioanele, etc, vor fi deasemenea electrice ?
..."noi muncim, nu gandim" ... Posted Image

View Postreten, on 12 octombrie 2017 - 19:49, said:

sunt speciala ! ...am ovare ! ... Posted Image
apropos, cand ai vazut ultimul "camion de gunoi" electric ?

View Postmihaicozac, on 12 octombrie 2017 - 20:20, said:

Sunt curios cum se rezolvă cu transportul auto electric pe distanţe mari, adică peste 1000km.

Vedeti aici https://forum.softpe.../#entry21604829
Incercam sa ramanem on topic, va rog?

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,521
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992
Gargara politica care prinde la hipsteri
Si Roma se lauda cu centrul interzis masinilor diesel si celor fara permis de centru.
Am colindat tot centrul Romei cu masina mea diesel fara nici o problema. Asta dupa ce am intrebat 3 echipaje de politie ca sa fiu sigur.
Una se spune si alta se face practic.

#16
missionnad

missionnad

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,277
  • Înscris: 13.11.2011
  • ID membru: 722,879
Sunt de parere că motorul cu combustie internă nu va dispărea atat de usor,tehnologia avanseaza si se vor pune la punct noi si noi filtre de particule din ce in ce mai performante .Gândiți-va in primul rand la statele exportatoare de petrol.
Sunt zeci,poate chiar sute de milioane de autoturisme in lume,spuneți-mi si mie in cati ani vor fi înlocuite toate cu electrice?

#17
missionnad

missionnad

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,277
  • Înscris: 13.11.2011
  • ID membru: 722,879

View PostKroghy, on 12 octombrie 2017 - 20:57, said:

Am colindat tot centrul Romei cu masina mea diesel fara nici o problema.
Are DPF ?

#18
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,521
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992

View Postmissionnad, on 12 octombrie 2017 - 21:36, said:

Are DPF ?
Nu. Eram turist si era weekend. Puteam sa intru cu orice masina si sa las fum 100 de metri in spate ca era totul ok. Am intrebat 3 masini de politie ca sa fiu sigur.
Nu va mai luati dupa toate prostiile din presa, realitatea e alta. Si eu eram oarecum preocupat ca trebuie sa las masina departe ca e diesel si nu are dpf si sa caut apoi tranport in comun, etc. In realitate m-am plimbat fara nici o problema, am parcat langa Coloseum, am facut poze, am lasat putin fum de TDI si sanatate la neamuri.

Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 21:43.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users