Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Anvelope iarna 205/60/r16
#20
Posted 12 October 2017 - 19:30
TruculMagic, on 12 octombrie 2017 - 18:45, said:
Clasificarea nu are importanta pentru mine. PS: Vezi ca hankook echipeaza si modele de la Mercedes, deci nu's tocmai ieftine si nici motorizari mici nu au. Arata-mi Hankook pe SUV-urile Mercedes sau pe clasele C+ Anvelopele OEM asigura volume imense, dar doar cu discounturi socante! |
#21
Posted 12 October 2017 - 19:31
Adm, on 12 octombrie 2017 - 19:30, said:
Da, maxim clasa C, motoarele fara valeitati sportive. Arata-mi Hankook pe SUV-urile Mercedes sau pe clasele C+ mai citeste o tura ce am postat ! Cele mai noi modele intrate în portofoliul sud-coreenilor sunt Mercedes GLC și recent lansatul BMW Seria 7. Ele se adaugă unei game destul de largi, care mai include Porsche Macan, Audi TT și TTS, precum și noile A4, S4 și A4 Avant. În gama BMW, anvelopele sunt foarte răspândite, ele fiind folosite ca echipare originală pe modelele Seria 1, Seria 2, Seria 3, Seria 4, Seria 5, X5 și pe modelele subsidiarului Mini. La rândul lor, rivalii de la Mercedes le folosesc și ei pe modelle C-Klasse, E-Klasse și S-Klasse. În gama de volum, Hankook livrează anvelope celor de la Volkswagen, care le folosesc pe noile Passat și Touran. Tot în segmentul de volum se mai află Toyota, Chevrolet și Honda. Edited by TruculMagic, 12 October 2017 - 19:33. |
#22
Posted 12 October 2017 - 19:34
Ai postat gogomania asta:
Quote Clasificarea nu are importanta pentru mine. PS: Vezi ca hankook echipeaza si modele de la Mercedes, deci nu's tocmai ieftine si nici motorizari mici nu au. In afara de "hankook ventus s1 evo2", nu prea au cu ce scoate capul din multimea mid-range. Da, sunt ok, dar la fel sunt si Toyo, Vredestein, Yokohama, Falken etc |
#24
Posted 12 October 2017 - 19:44
Adm, on 12 octombrie 2017 - 19:34, said:
Ai postat gogomania asta: In afara de "hankook ventus s1 evo2", nu prea au cu ce scoate capul din multimea mid-range. Da, sunt ok, dar la fel sunt si Toyo, Vredestein, Yokohama, Falken etc Ventusul prime 3 si 2 au iesit in top in clasamente alaturi de michelin si continental care sunt producatori premium, pirelli se cam lasa. In aceleasi dimensiuni pe hankook cu aderenta A, am dat 239 lei, iar un michelin costa in jur la 350 lei. Crezi ca merita diferenta de 100lei (adica vreo 40% din pretul unui hankook) ? Nu cred. Oricum toate sunt bune, pentru mine conteaza sa fie noi nu sh cum fac majoritatea, nu ma intereseaza firma. De exemplu acuma iarna, decat sa am anvelope michelin de vreo 150lei bucata, cu DOT 09-12 aduse din afara , mai bine prefer o pereche de Tigar cu dot 2017 la 180lei bucata. Doar ziceam ca fapt divers pentru cei care nu au idee cine sunt cei de la hankook. |
#25
Posted 12 October 2017 - 20:02
Experientele personale cu fiecare tip de anvelopa au o mare doza de subiectivism. Oamenii folosesc diferit anvelopele . Unii le umfla prea tare , altii prea putin , altii merg mult pe carosabil pietruit , altii pe asfalt aderent , altii permanent pe drum virajat si in panta . Unii le cumpara dupa firma si nu tin cont de caracteristici . O parere pertinenta pate fi emisa dupa macar 4-5 ani de utilizare , perioada in care majoritatea modelelor de anvelopa suporta un upgrade pentru a ramane interesante in ochii cumparatorilor , deci modelele de care vorbim ies de pe piata . Este important unde va fi folosita masina peste iarna , ce putere si ce greutate are ?
Edited by JurasikMan, 12 October 2017 - 20:04. |
#26
Posted 12 October 2017 - 20:04
Eu am Nokian WR A4 pentru sezonul rece si Brigestone Potenza Adrenalin pentru sezonul cald.
Daca nu duci masina la extrem(acolo unde poti vedea diferenta dintre ele, care nu e foarte mare) alege de la marcile consacrate profilul care iti place. |
#27
Posted 12 October 2017 - 20:14
Daca nu ai o masina foarte puternica si nu mergi foarte sportiv, nu prea are rost sa iei anvelope scumpe, acestea nu isi vor justifica pretul. Iarna oricum majoritatea merg destul de incet, insa vara cand mergi mai tare, merita nise anvelope cat de cat ok, adica si din alea low-cost, insa nu m-as uita niciodata la anvelope de vara care au clasa de aderenta mai mica de C sau B, la consum sau zgomot nu ma intereseaza.
|
#28
Posted 12 October 2017 - 20:32
Care din cele doua profiluri (asimetric sau unidirectional) e recomandat pentru iarna de la noi puse pe un SUV mic (Suzuki Vitara), unde nu vezi viteze mari pe autostrazi, dar nici zapada de peste 20cm pe drumuri?
Nokian-WR-D4.jpg 80.56K 14 downloads 321492787.hankook-winter-icept-evo2-w320-205-60-r16-92h.jpg 58.86K 16 downloads |
|
#29
Posted 12 October 2017 - 20:34
Profilul din stanga e pt. zapada mare si viteza mica. Profilul din dreapta e pt. zapada mica si viteza mare.
Eu merg cu prima varianta pt. ca in Iasi ninge mult si am nevoie de masina 365 de zile pe an, la ora 7 dimineata indiferent de cat de mult ninge. Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 20:38. |
#30
Posted 13 October 2017 - 00:18
Oho, a venit ca o mănușă subiectul, am căutat in arhivă și nu am găsit, ori nu am scormonit bine
Cine cum cind schimba gumele pentru sezonul alunecos și friguros ? In/pentru București zic, anul asta. Cine le știe cu meteo pe termen mediu/lung. Edited by crisstonne, 13 October 2017 - 00:37. |
#31
Posted 13 October 2017 - 00:51
Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 20:34, said:
Profilul din stanga e pt. zapada mare si viteza mica. Profilul din dreapta e pt. zapada mica si viteza mare. Eu merg cu prima varianta pt. ca in Iasi ninge mult si am nevoie de masina 365 de zile pe an, la ora 7 dimineata indiferent de cat de mult ninge. Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 17:33, said:
O fi dar eu nu am auzit de ea decat ocazional. Si Nokian sunt recunoscute dar mie nu-mi plac. berila_mz, on 12 octombrie 2017 - 20:32, said:
Care din cele doua profiluri (asimetric sau unidirectional) e recomandat pentru iarna de la noi puse pe un SUV mic (Suzuki Vitara), unde nu vezi viteze mari pe autostrazi, dar nici zapada de peste 20cm pe drumuri? Nokian-WR-D4.jpg 321492787.hankook-winter-icept-evo2-w320-205-60-r16-92h.jpg |
#32
Posted 13 October 2017 - 06:55
@crisstonne - Nokian wr d4 au rezistenta mare la inaintare; daca nu esti intr-o zona montana sau unde ninge mai mult, nu are rost sa le iei, dar da bine sa te pregatesti pt sf lumii prin frig.
Ia unele cu mai putina carne (rezistenta mai mica la inaintare). Eu ma gandesc sa ma duc preventiv sa schimb anvelopele, pt ca tare imi e ca iarna asta va veni brutal, dupa o toamna nesperat de blanda. |
#33
Posted 13 October 2017 - 07:20
Ma folosesc cat pot de cele de vara, altfel sta pe curbe masina
Cand ninge sau ingheata puternic afara, doar le dau jos in garaj si le pun pe cele de iarna care sunt pregatite de vreo luna |
|
#34
Posted 13 October 2017 - 09:54
Mai este toamna. Inainte de 1 noiembrie nu are rost sa schimbati anvelopele , mai ales daca nu locuiti in zona de munte . La mine toate cele trei masini stau inca pe gume de vara . Eu previzionez ca si dupa 1 noiembrie vom ma merge vreo luna pe uscat dar sigur vor exista controale . La Bv sunt la moda cele pentru trusa medicala, stingator ( in termen ) si trunghuri ( neaparat doua ).
Edited by JurasikMan, 13 October 2017 - 09:55. |
#35
Posted 13 October 2017 - 10:52
Nokian WR D4 nu au rezistenta mare la inaintare. Are clasa C la consum, A la aderenta pe mediul umed si foarte silentioase. Au dezavantajul ca,fiind mai moi, marginile cauciucului se dezintegreaza (se desprind bucati). Sunt mai multe cazuri pe net. Cred ca are si legatura ca sunt made in Rusia ce se importa la noi.
|
#36
Posted 15 October 2017 - 01:10
TruculMagic, on 12 octombrie 2017 - 19:44, said:
Tigar cu dot 2017 la 180lei bucata. Doar ziceam ca fapt divers pentru cei care nu au idee cine sunt cei de la hankook. razvan_andrei82, on 13 octombrie 2017 - 10:52, said:
Nokian WR D4 nu au rezistenta mare la inaintare. Are clasa C la consum, A la aderenta pe mediul umed si foarte silentioase. Au dezavantajul ca,fiind mai moi, marginile cauciucului se dezintegreaza (se desprind bucati). Sunt mai multe cazuri pe net. Cred ca are si legatura ca sunt made in Rusia ce se importa la noi. Aderenta clasa A nu vine fara un pret. Trebuie ales echilibrat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users