Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Anvelope iarna 205/60/r16

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Am spus ca eu am incredere in Hankook. Sunt din aceeasi tara cu Samsung, e normal sa faca produse de calitate. Si daca si Audi le foloseste pe A4/S4 atunci m-ai convins. Posted Image

Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 18:59.


#20
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003

 TruculMagic, on 12 octombrie 2017 - 18:45, said:

Clasificarea nu are importanta pentru mine.

PS: Vezi ca hankook echipeaza si modele de la Mercedes, deci nu's tocmai ieftine si nici motorizari mici nu au.
Da, maxim clasa C, motoarele fara valeitati sportive.
Arata-mi Hankook pe SUV-urile Mercedes sau pe clasele C+

Anvelopele OEM asigura volume imense, dar doar cu discounturi socante!

#21
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Adm, on 12 octombrie 2017 - 19:30, said:

Da, maxim clasa C, motoarele fara valeitati sportive.
Arata-mi Hankook pe SUV-urile Mercedes sau pe clasele C+

mai citeste o tura ce am postat !


Cele mai noi modele intrate în portofoliul sud-coreenilor sunt Mercedes GLC și recent lansatul BMW Seria 7. Ele se adaugă unei game destul de largi, care mai include Porsche Macan, Audi TT și TTS, precum și noile A4, S4 și A4 Avant.
În gama BMW, anvelopele sunt foarte răspândite, ele fiind folosite ca echipare originală pe modelele Seria 1, Seria 2, Seria 3, Seria 4, Seria 5, X5 și pe modelele subsidiarului Mini.
La rândul lor, rivalii de la Mercedes le folosesc și ei pe modelle C-Klasse, E-Klasse și S-Klasse. În gama de volum, Hankook livrează anvelope celor de la Volkswagen, care le folosesc pe noile Passat și Touran. Tot în segmentul de volum se mai află Toyota, Chevrolet și Honda.

Edited by TruculMagic, 12 October 2017 - 19:33.


#22
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Ai postat gogomania asta:

Quote

Clasificarea nu are importanta pentru mine.
PS: Vezi ca hankook echipeaza si modele de la Mercedes, deci nu's tocmai ieftine si nici motorizari mici nu au.

In afara de "hankook ventus s1 evo2", nu prea au cu ce scoate capul din multimea mid-range.

Da, sunt ok, dar la fel sunt si Toyo, Vredestein, Yokohama, Falken etc

#23
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 TruculMagic, on 12 octombrie 2017 - 18:53, said:


Nokian sunt anvelope foarte bune. Stiu ca ai alergie la orice nu scrie pe el VW sau J5 , insa sunt Nokian, nu au legatura cu telefoanele Nokia Posted Image
Intamplarea face sa aiba de fapt o istorie comuna.

#24
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Adm, on 12 octombrie 2017 - 19:34, said:

Ai postat gogomania asta:



In afara de "hankook ventus s1 evo2", nu prea au cu ce scoate capul din multimea mid-range.

Da, sunt ok, dar la fel sunt si Toyo, Vredestein, Yokohama, Falken etc

Ventusul prime 3 si 2 au iesit in top in clasamente alaturi de michelin si continental care sunt producatori premium, pirelli se cam lasa. In aceleasi dimensiuni pe hankook cu aderenta A, am dat 239 lei, iar un michelin costa in jur la 350 lei. Crezi ca merita diferenta de 100lei (adica vreo 40% din pretul unui hankook) ? Nu cred.
Oricum toate sunt bune, pentru mine conteaza sa fie noi nu sh cum fac majoritatea, nu ma intereseaza firma. De exemplu acuma iarna, decat sa am anvelope michelin de vreo 150lei bucata, cu DOT 09-12 aduse din afara , mai bine prefer o pereche de Tigar cu dot 2017 la 180lei bucata.
Doar ziceam ca fapt divers pentru cei care nu au idee cine sunt cei de la hankook.

#25
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Experientele personale cu fiecare tip de anvelopa au o mare doza de subiectivism. Oamenii folosesc diferit anvelopele . Unii le umfla prea tare , altii prea putin , altii merg mult pe carosabil pietruit , altii pe asfalt aderent , altii permanent pe drum virajat si in panta . Unii le cumpara dupa firma si nu tin cont de caracteristici . O parere pertinenta pate fi emisa dupa macar 4-5 ani de utilizare , perioada in care majoritatea modelelor de anvelopa suporta un upgrade pentru a ramane interesante in ochii cumparatorilor , deci modelele de care vorbim ies de pe piata . Este important unde va fi folosita masina peste iarna  , ce putere si ce greutate are ?

Edited by JurasikMan, 12 October 2017 - 20:04.


#26
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Eu am Nokian WR A4 pentru sezonul rece si Brigestone Potenza Adrenalin pentru sezonul cald.
Daca nu duci masina la extrem(acolo unde poti vedea diferenta dintre ele, care nu e foarte mare)  alege de la marcile consacrate profilul care iti place.

#27
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Daca nu ai o masina foarte puternica si nu mergi foarte sportiv, nu prea are rost sa iei anvelope scumpe, acestea nu isi vor justifica pretul. Iarna oricum majoritatea merg destul de incet, insa vara cand mergi mai tare, merita nise anvelope cat de cat ok, adica si din alea low-cost, insa nu m-as uita niciodata la anvelope de vara care au clasa de aderenta mai mica de C sau B, la consum sau zgomot nu ma intereseaza.

#28
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Care din cele doua profiluri (asimetric sau unidirectional) e recomandat pentru iarna de la noi puse pe un SUV mic (Suzuki Vitara), unde nu vezi viteze mari pe autostrazi, dar nici zapada de peste 20cm pe drumuri?

Attached File  Nokian-WR-D4.jpg   80.56K   14 downloadsAttached File  321492787.hankook-winter-icept-evo2-w320-205-60-r16-92h.jpg   58.86K   16 downloads

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Profilul din stanga e pt. zapada mare si viteza mica. Profilul din dreapta e pt. zapada mica si viteza mare.
Eu merg cu prima varianta pt. ca in Iasi ninge mult si am nevoie de masina 365 de zile pe an, la ora 7 dimineata indiferent de cat de mult ninge.

Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 20:38.


#30
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,292
  • Înscris: 13.01.2011
Oho, a venit ca o mănușă  subiectul, am căutat in arhivă și nu am găsit, ori nu am scormonit bine :D
Cine cum cind schimba gumele pentru sezonul alunecos și friguros ?
In/pentru București zic, anul asta.

Cine le știe cu meteo pe termen mediu/lung.

Edited by crisstonne, 13 October 2017 - 00:37.


#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 20:34, said:

Profilul din stanga e pt. zapada mare si viteza mica. Profilul din dreapta e pt. zapada mica si viteza mare.
Eu merg cu prima varianta pt. ca in Iasi ninge mult si am nevoie de masina 365 de zile pe an, la ora 7 dimineata indiferent de cat de mult ninge.
Prima varianta e Nokian de care tocmai ziceai ca nu-ti place !Le intorci de nici tu nu mai stii ce spui Posted Image Deci cum e ?!

 Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 17:33, said:

O fi dar eu nu am auzit de ea decat ocazional. Si Nokian sunt recunoscute dar mie nu-mi plac.

 berila_mz, on 12 octombrie 2017 - 20:32, said:

Care din cele doua profiluri (asimetric sau unidirectional) e recomandat pentru iarna de la noi puse pe un SUV mic (Suzuki Vitara), unde nu vezi viteze mari pe autostrazi, dar nici zapada de peste 20cm pe drumuri?

Nokian-WR-D4.jpg 321492787.hankook-winter-icept-evo2-w320-205-60-r16-92h.jpg
Eu am pe Vitara , Nokian wr d4 si ti le recomand cu caldura !

#32
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
@crisstonne - Nokian wr d4 au rezistenta mare la inaintare; daca nu esti intr-o zona montana sau unde ninge mai mult, nu are rost sa le iei, dar da bine sa te pregatesti pt sf lumii prin frig.
Ia unele cu mai putina carne (rezistenta mai mica la inaintare).

Eu ma gandesc sa ma duc preventiv sa schimb anvelopele, pt ca tare imi e ca iarna asta va veni brutal, dupa o toamna nesperat de blanda.

#33
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ma folosesc cat pot de cele de vara, altfel sta pe curbe masina Posted Image
Cand ninge sau ingheata puternic afara, doar le dau jos in garaj si le pun pe cele de iarna care sunt pregatite de vreo luna Posted Image

#34
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Mai este toamna. Inainte de 1 noiembrie nu are rost sa schimbati anvelopele , mai ales daca nu locuiti in zona de munte . La mine toate cele trei masini stau inca pe gume de vara . Eu previzionez ca si dupa 1 noiembrie vom ma merge vreo luna pe uscat  dar sigur vor exista controale .  La Bv sunt la moda cele pentru trusa medicala, stingator (  in termen )  si trunghuri ( neaparat doua ).

Edited by JurasikMan, 13 October 2017 - 09:55.


#35
razvan_andrei82

razvan_andrei82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 26.01.2015
Nokian WR D4 nu au rezistenta mare la inaintare. Are clasa C la consum, A la aderenta pe mediul umed si foarte silentioase. Au dezavantajul ca,fiind mai moi, marginile cauciucului se dezintegreaza (se desprind bucati). Sunt mai multe cazuri pe net. Cred ca are si legatura ca sunt made in Rusia ce se importa la noi.

#36
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 TruculMagic, on 12 octombrie 2017 - 19:44, said:

Tigar cu dot 2017 la 180lei bucata.
Doar ziceam ca fapt divers pentru cei care nu au idee cine sunt cei de la hankook.
Tigar e produs de Michelin din ce am inteles?

 razvan_andrei82, on 13 octombrie 2017 - 10:52, said:

Nokian WR D4 nu au rezistenta mare la inaintare. Are clasa C la consum, A la aderenta pe mediul umed si foarte silentioase. Au dezavantajul ca,fiind mai moi, marginile cauciucului se dezintegreaza (se desprind bucati). Sunt mai multe cazuri pe net. Cred ca are si legatura ca sunt made in Rusia ce se importa la noi.
feriti-va de anvelope clasa A aderenta daca vreti sa nu se dezintegreze, sint f f moi si nu rezista in timp.
Aderenta clasa A nu vine fara un pret.
Trebuie ales echilibrat

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate