Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Ford Fiesta Titanium cu probleme

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Mfo21, on 12 octombrie 2017 - 11:31, said:

Am cumparat acum trei ani un automobil Ford Fiesta Titanium. Ce sa zic ok masina in primii doi ani dar cum am trecut de aceasta perioada si 20.000 km au inceput problemele. Am ramas cu masina de trei ori pe drum fara sa se identifice problema. Din cate observ este plin internetul de probleme cu acest model. In plus acum am si rugina in interior pe piesele metalice si am primit raspuns ca nu fac obiectul garantiei. Bataie de joc maxima, evitati service bdt daca nu va explica costurile cu piesele si manopeta. La final surpriza va fi maxima avand in vedere adaosul comercial 0-500%. Eu am avut un soc cand am constatat ca trebuie sa dau peste 1200 ron pt o revizie de 3 ani in confitiile in care la masina nu a fost facut nimic special ( filtre, ulei, bujiile care la ei sunt obligatorii la 3 ani si lichidul de frana).Piesele au preturi aberante si tehnicienii evita sa vorbeasca despre aceste aspecte -Daca nu va convine mergeti in alta parte- un raspuns dat de un "profesionist" dupa ce a vandut o masina cu probleme de calitate si a incasat banuti economisiti cu greu. Eu sigur nu voi mai cumpara masina de la aceasta marca. Nu merita banii, timpul si efortul tau.

Am vazut soferi care au faramat masini mai fiabile decat Fiesta in 10000 km. Am vazut soferi la fel de socati cand nu si-au permis primul schimb de anvelope de iarna. Tu pari troll.

#20
Mfo21

Mfo21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.10.2017
Xwh- din respect nu comentez nimic la adresa ta desi meriti cateva apelative urate. Masina despre care am mentionat este intretinuta foarte bine de catre acest troll si merge foarte bine atunci cand nu apare defectul electric care ne pune pe butuci. Nu contes,fiesta mea din 2014 este o masina buna doar ca acum ma confrunt cu niste probleme care nu sunt depistate. La iesirile din tara am fost foarte aproape de consumul dat de producator nu stiu cum conduci tu dar pentru un troll este un rezultat bun
O zi buna din partea unui troll si daca esti biped nu te opera asa esti nascut...

#21
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
E posibil ca xwh sa aiba dreptate. In loc sa vii cu poze si detalii clare (nu desene animate cum vad in postari), preferi sa vii cu ironii/sarcasme la adresa unor useri care au indoieli.

Edited by polizei, 12 October 2017 - 15:11.


#22
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

 Mfo21, on 12 octombrie 2017 - 11:31, said:

Am cumparat acum trei ani un automobil Ford Fiesta Titanium. Ce sa zic ok masina in primii doi ani dar cum am trecut de aceasta perioada si 20.000 km au inceput problemele. Am ramas cu masina de trei ori pe drum fara sa se identifice problema. Din cate observ este plin internetul de probleme cu acest model. In plus acum am si rugina in interior pe piesele metalice si am primit raspuns ca nu fac obiectul garantiei. Bataie de joc maxima, evitati service bdt daca nu va explica costurile cu piesele si manopeta. La final surpriza va fi maxima avand in vedere adaosul comercial 0-500%. Eu am avut un soc cand am constatat ca trebuie sa dau peste 1200 ron pt o revizie de 3 ani in confitiile in care la masina nu a fost facut nimic special ( filtre, ulei, bujiile care la ei sunt obligatorii la 3 ani si lichidul de frana).Piesele au preturi aberante si tehnicienii evita sa vorbeasca despre aceste aspecte -Daca nu va convine mergeti in alta parte- un raspuns dat de un "profesionist" dupa ce a vandut o masina cu probleme de calitate si a incasat banuti economisiti cu greu. Eu sigur nu voi mai cumpara masina de la aceasta marca. Nu merita banii, timpul si efortul tau.
Defect electric, cum se manifesta cand ai ramas in drum, nu dai nici un detaliu doar te plangi:P .Zi exact, ce se intampla, cum ramai in drum, etc.
Rugina pe interior, apare de obicei din cauza utilizatorului.De exemplu, mie imi rugineste pe interior, dupa ce am varsat din greseala ceva azotat de amoniu, zona de contact rugineste.Piesele din interior nu sint de obicei foarte bine protejate anticoroziv deoarece nu este nevoie.Da poze sa vedem si noi :P

#23
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011
si chiar daca ar fi in interior rugina, as vrea sa stiu de la ce rugineste, faci baie in masina sau de ce?

#24
Mfo21

Mfo21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.10.2017
Salut,
Nu vreau sa jignescpe nimeni doar am dat un feedback catre dl xwh care stie doar sa faca glume pe seama unor persoane car se confrunta cu probleme. Credeam ca este un forum in care oamenii se ajuta si isi impartasesc experientele prin care au trecut nu intra doar ca sa spuna rautati. Masina dupa cum am spus este intreinuta foarte bine, nu am rasturnat lichide in interior doar iarna sa zicem ca sunt sanse ca in spate pasagerii de pe bancheta sa ajunga cu incaltamintea pe sine. Problema este ca sinele sunt ruginite si in fata si acolo nu ajunge nimeni cu picioarele ca doar conduci nu stai cu picioarele sub scaun. Mai jos este un link cu ce am mai apucat sa filmez la ultima patanie cand am ramas imobilizat in ploaie. Defectul este foarte periculos pentru ca nu se depisteaza la tester, masina a fost veificata pe calculator in doua unitati de service si nu a fost depistat nimic desi se vede clar in filmare ca sunt fluctuatii de tensiune. Electricienii au spus ca este bateria cu probleme dar ca daca nu da mesaj de baterie defecta nu se inlocuieste chiar daca masina este in garantie. Nu pot sa plec la drum lung cu ea pentru ca se poate intampla oricand sa raman iar blocat.

https://drive.google...iew?usp=sharing

Mai jos pozele cu sinele ruginite despre care am discutat.

Acestea sunt pozele

Attached Files



#25
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011
este ceva normal, sunt fiare care nu sunt protejate impotriva ruginii pentru ca in interior in general nu este foarte mare umezeala. Prima rugina de pe bara de scaun, este de la o zgarietura care a "deschis" materialul si in combinatie cu un lichid a ruginit, este usor sa remediezi problema.

Partea a doua la surub este mai grav, pentru vine de dedesupt, asa ca ai grija sub mocheta sa nu cumva sa gasesti o surpriza. Eu zis sa te duci la o reprezentata, masina este noua din 2014, nu are voie sa se comporte asa.

#26
Mfo21

Mfo21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.10.2017
Salut! Eu am sesizat problema cand am fost la bdt pentru revizie si initial au zis ca le schimba pentru ca este masina in garantie.Cand am fost sa ridic masina surpriza cineva incercase o smecherie cu putin spray negru mat doar ca nu stia ca este rugina pe toate sinele si nici nu a vazut ca este vopseaua umflata. La verificarea facuta cu tehnicianul pentru preluare am ramas masca amandoi, situatia a fost explicata ca o problema de comunicare intre departamente. Am revenit in service si am discutat cu directorul, foarte ok omul a inteles problema si a trecut la treaba fara tot felul de explicatii fara rost..Dupa discutie pozele au fost trimise catre producator in Germania cu solictare de inlocuire in garantie. Multumesc pentru sugestie voi incerca sa ma uit si sub covorase, spre sa nu am o surpriza!

Vecinul meu a avut mk3 pe urma 4 si de la el am plecat catre Ford. Cu adevarat generatiile vechi de fiesta au fost si sunt fiabile. Vecinul are acum 195000 cu fiesta lui din 2006 din care 100.000 pe gaz si nu a calcat in service in afara reviziilor.

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 business11, on 12 octombrie 2017 - 16:40, said:

este ceva normal, sunt fiare care nu sunt protejate impotriva ruginii pentru ca in interior in general nu este foarte mare umezeala.
Eu am avut 5 masini pana acum, 3 second si doua noi si nu am vazut asa ceva nici dupa 10 ani.

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Mfo21, on 12 octombrie 2017 - 14:54, said:

Xwh- din respect nu comentez nimic la adresa ta desi meriti cateva apelative urate. Masina despre care am mentionat este intretinuta foarte bine de catre acest troll si merge foarte bine atunci cand nu apare defectul electric care ne pune pe butuci. Nu contes,fiesta mea din 2014 este o masina buna doar ca acum ma confrunt cu niste probleme care nu sunt depistate. La iesirile din tara am fost foarte aproape de consumul dat de producator nu stiu cum conduci tu dar pentru un troll este un rezultat bun
O zi buna din partea unui troll si daca esti biped nu te opera asa esti nascut...

La cele 3 situatii cand ai ramas in drum, ce motive au fost ?

 Mfo21, on 12 octombrie 2017 - 16:35, said:

Salut,
Nu vreau sa jignescpe nimeni doar am dat un feedback catre dl xwh care stie doar sa faca glume pe seama unor persoane car se confrunta cu probleme. Credeam ca este un forum in care oamenii se ajuta si isi impartasesc experientele prin care au trecut nu intra doar ca sa spuna rautati. Masina dupa cum am spus este intreinuta foarte bine, nu am rasturnat lichide in interior doar iarna sa zicem ca sunt sanse ca in spate pasagerii de pe bancheta sa ajunga cu incaltamintea pe sine. Problema este ca sinele sunt ruginite si in fata si acolo nu ajunge nimeni cu picioarele ca doar conduci nu stai cu picioarele sub scaun. Mai jos este un link cu ce am mai apucat sa filmez la ultima patanie cand am ramas imobilizat in ploaie. Defectul este foarte periculos pentru ca nu se depisteaza la tester, masina a fost veificata pe calculator in doua unitati de service si nu a fost depistat nimic desi se vede clar in filmare ca sunt fluctuatii de tensiune. Electricienii au spus ca este bateria cu probleme dar ca daca nu da mesaj de baterie defecta nu se inlocuieste chiar daca masina este in garantie. Nu pot sa plec la drum lung cu ea pentru ca se poate intampla oricand sa raman iar blocat.

https://drive.google...iew?usp=sharing

Mai jos pozele cu sinele ruginite despre care am discutat.

Acestea sunt pozele


Se intampla si la case mai mari domnule trollescu. Multe subansamble nu sunt facute de catre Ford direct, banuiesc ca stii asta. Scorurile de fiabilitate nu sunt date de sine de scaun ruginite. Sunt actiuni de rechemare in service in general.

http://www.auto-moto...st-7974730.html


https://www.google.r...ils rust recall

#29
Mfo21

Mfo21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.10.2017
Si eu am avut un mondeo acum 8 ani masina de serviciu la care nu am avut probleme. Doar fugea de spate daca o fortai in curbe. In rest fiabilitate si forta bruta. Acum se lucraza cu materiale cat mai ieftine si probabil ca de aici apar tote necazurile.

#30
Mfo21

Mfo21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.10.2017
1. Pana de curent fara a se se descopere cauza. 2. Electromotor blocat 3. Imibilizare tot pe parte electrica asa cum se vede si in filmare.

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai discutat cu cei de pe clubford.ro ? poate gasesc povestea interesanta.

o pana de curent genereaza un fault code, stocat in ecu. se identifica cauza.

electromotorul este practic consumabil, se tolereaza si la bentley asta. mai nou sunt zeci de masini noi cu compresoare de a/c blocate. loturi proaste de la valeo facute de la Kia pana la Maybach.

bateriile generaza tipul ala de problema. bateriile sunt consumabile.

nu prea vad fiabilitatea aia oribila despre care povestesti

Edited by MembruAnonim, 12 October 2017 - 18:39.


#32
Mfo21

Mfo21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 12.10.2017
1. Pana de curent fara se se descopere cauza. 2. Electromotor blocat 3. Imibilizare tot pe parte electrica asa cum se vede si in filmare.

Daca aparea ceva pe tester se rezolva si probla dl geniu. Bateria se inlocuieste in garantie daca are probleme dovedite.

#33
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Se muta pe "Service Area"

#34
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 MembruAnonim, on 12 octombrie 2017 - 17:20, said:

Se intampla si la case mai mari domnule trollescu.
de ce spui ca troleaza? A postat cu poze, cu dovezi, de ce spui ca troleaza?

 MembruAnonim, on 12 octombrie 2017 - 18:37, said:

Ai discutat cu cei de pe clubford.ro ? poate gasesc povestea interesanta.

o pana de curent genereaza un fault code, stocat in ecu. se identifica cauza.

electromotorul este practic consumabil, se tolereaza si la bentley asta. mai nou sunt zeci de masini noi cu compresoare de a/c blocate. loturi proaste de la valeo facute de la Kia pana la Maybach.

bateriile generaza tipul ala de problema. bateriile sunt consumabile.

nu prea vad fiabilitatea aia oribila despre care povestesti
si pe aici sint ceva probleme raportate la Ford-uri noi: https://forum.softpe...6#entry21787542

Fiabilitatea scazuta e comuna in ziua de azi se pare, la cam toate marcile

#35
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,832
  • Înscris: 13.07.2011

 Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 17:10, said:

Eu am avut 5 masini pana acum, 3 second si doua noi si nu am vazut asa ceva nici dupa 10 ani.

nici eu nu am avut niciodata rugina interioara, dar este posibil pentru ca nu sunt fiarele tratate impotriva ruginei. Daca zgarii un metal cum este sina de la scaune, se umfla vopseaua si rugineste. Nu mi s-a intamplat, sper sa nu mi se intample, dar sansa exista.

#36
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,218
  • Înscris: 04.11.2016
Dintr-o zgarietura, indiferent cat de adanca ar fi ea, vopseaua NU se umfla niciodata.
Vopseaua umflata este un semn clar si indiscutabil ca rugina vine din interior. Asta inseamna ca suprafata metalica respectiva nu a fost decapata corespunzator si acoperirea anticoroziva ulterioara nu a facut altceva decat sa amane aparitia ruginii.
Initiatorul ar trebui sa incerce sa dea la o parte mocheta si sa verifice podeaua. Portbagajul si compartimentul motor ar trebui sa fie verificate la sange. In plus ar trebui sa urce masina pe o rampa si sa verifice cu mare atentie cum se prezinta pe dedesubt. Daca nu apar alte zone afectate, sinele alea nu sunt decat o bagatela. Este adevarat ca este neplacut la o masina noua, destul de scumpa, dar tot o bagatela ramane. Le poate curata el singur mai bine decat orice mecanic indiferent de la Ford.
Eu am fost cu un Fusion din 2010 la o revizie. Am vazut cu ochii mei cum arata masina pe dedesubt, adica absolut impecabil. Dupa 7 ani si 71.000 km mecanicul nu a avut nici cel mai mic motiv sa recomande schimbarea vreunei piese. A fost schimbat un bec si a fost curatata clapeta de acceleratie. Masina a fost cumparata de noua din Romania si pana anul acesta nu a rulat decat in Franta.

Edited by gabrieln2016, 13 October 2017 - 09:54.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate