Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema electrica?
Last Updated: Oct 23 2017 09:36, Started by
beck1392
, Oct 11 2017 12:26
·
0
#19
Posted 11 October 2017 - 19:13
Eu am avut o problema la incarcare si in timp ce cautam un servis' care sa-mi repare alternatorul (deci mergeam doar pe baterie ) avea momente cand i-mi oprea din dotari inclusiv servodirectia ..... deci fi precaut ! Ia si tu un aparat de masura de la un prieten si pune-l pe borne !
|
#20
Posted 11 October 2017 - 19:52
O lasi intr-un garaj cu geamurile deschise.Sau afara cand este cald, deschizi geamurile sau usile.Se poate sa fe condens pe undeva pe l electrica(patit eu, rezolvat cum am spus, testerul dadea tot felul de anomalii care nu duceau nicaieri, ecu si toate erau tare in pom, se aprindea inclusiv airbag, imobilizatorul, pornea singur aerul, eroi in ac, se opreau ceasurile si iluminarea, plus altele, era bomba pe roti). O lasi cateva ore, verifici dupa.Nu mai merge asa cu ea pt ca-i f periculoasa. Daca nu dispare, trebuie facuta diagnoza pe tester serios.
Daca isi revine, nu mai face f cald in ea, se va aburi iar, nu ma intra ud in ea, evita macar, toata apa aia se va duce pe gemuri, instalatii, etc. Edited by ionutz_joe2009, 11 October 2017 - 20:06. |
#21
Posted 11 October 2017 - 20:52
ionutz_joe2009, on 11 octombrie 2017 - 19:52, said:
O lasi intr-un garaj cu geamurile deschise.Sau afara cand este cald, deschizi geamurile sau usile.Se poate sa fe condens pe undeva pe l electrica(patit eu, rezolvat cum am spus, testerul dadea tot felul de anomalii care nu duceau nicaieri, ecu si toate erau tare in pom, se aprindea inclusiv airbag, imobilizatorul, pornea singur aerul, eroi in ac, se opreau ceasurile si iluminarea, plus altele, era bomba pe roti). O lasi cateva ore, verifici dupa.Nu mai merge asa cu ea pt ca-i f periculoasa. Daca nu dispare, trebuie facuta diagnoza pe tester serios. Daca isi revine, nu mai face f cald in ea, se va aburi iar, nu ma intra ud in ea, evita macar, toata apa aia se va duce pe gemuri, instalatii, etc. O sa incerc,multumesc Foarte cald nu am avut cand sa fac ca o am din vara numai ) |
#22
Posted 12 October 2017 - 14:24
ionutz_joe2009, on 11 octombrie 2017 - 19:52, said:
O lasi intr-un garaj cu geamurile deschise.Sau afara cand este cald, deschizi geamurile sau usile.Se poate sa fe condens pe undeva pe l electrica(patit eu, rezolvat cum am spus, testerul dadea tot felul de anomalii care nu duceau nicaieri, ecu si toate erau tare in pom, se aprindea inclusiv airbag, imobilizatorul, pornea singur aerul, eroi in ac, se opreau ceasurile si iluminarea, plus altele, era bomba pe roti). O lasi cateva ore, verifici dupa.Nu mai merge asa cu ea pt ca-i f periculoasa. Daca nu dispare, trebuie facuta diagnoza pe tester serios. Daca isi revine, nu mai face f cald in ea, se va aburi iar, nu ma intra ud in ea, evita macar, toata apa aia se va duce pe gemuri, instalatii, etc. Diagnoza aia i s-a facut deja si s-a dat si verdictul:CB nu comunica cu motorul. Iar recomandarile cu abureala,apa,etc.,sunt cel putin amuzante. Edited by adisz, 12 October 2017 - 14:25. |
#23
Posted 13 October 2017 - 10:04
Si cu alte module comunica? Deoarece nu exista comunicatie directa intre ECU si IC.
|
#24
Posted 13 October 2017 - 10:12
#25
Posted 13 October 2017 - 13:56
adisz, on 12 octombrie 2017 - 14:24, said:
Diagnoza aia i s-a facut deja si s-a dat si verdictul:CB nu comunica cu motorul. Iar recomandarile cu abureala,apa,etc.,sunt cel putin amuzante. Clar!Cele mai amuzante, doar ca eu mi-am dat seama inaintea mecanicului care este pbl.Si uite asa, masina si-a revenit singura dupa ce am lasat-o cu usile deschise in garaj la el, mecanicul a ramas perplex cand a vazut ca masina era ok in 5 ore. Si de atunci, 20 de mii, nu s-a mai repetat.Unora le poti spune clar ce s-a facut si ca s-a rezolvat, tot in lumea lor mica si plata vor trai.Boss, stii ce inseamna ca Ecu nu comunica cu motorul?Ce zici?E maxim de fals si doar batut in cap sa fii sa crezi asa ceva?Ca tot asa imi cam dadea si mie, mecanicul vroia sa se apuce sa-mi desfaca toata masina.Miza pe cabluri roase de soareci.Deja vedeam bordul jos, toata masina bucati facuta. E vb de un scurt undeva, de la apa, de la ceva.In vreo mufa, undeva , poate fi apa/condens si da toata instalatia peste cap. In prima dimineata, mi-a dat o singura data in imobilizator. A pornit la a doua cheie.A doua zi, nici moarta n-a mai vrut, dadea mereu eroare in imobilizator.Dusa tractata, acolo erori suspecte rau in diagnoza.A pornit dupa vreo 3 ore dupa ce am lasat-o cu usile deschise, dar erori multe, pe la mai toate sistemele.Tras de fire, am gasit la interior si mufa inculpata cu condens intr-un final, cand o miscam pornea ac-ul(nu si aeroterma), cadeau luminile din bord, cadeau indicatoarele, se aprindeau sisteme pe acolo..Erau inclusiv papucii verzi. Edited by ionutz_joe2009, 13 October 2017 - 14:26. |
#26
Posted 23 October 2017 - 09:36
Exista vreo modalitate prin care sa pot verifica ceasurie din bord?Sau eventual sa montez alte cesuri functionale si sa vad daca asa imi mai apar erorile.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users