Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Întrebări istețe pentru creștini studioși
#37
Posted 11 October 2017 - 20:42
Dorele, zice asta în Biblie ca sunt ceilalți parti di corp?
Zic asta ca sunt sambatarii care se roagă doar la Isus. Acum alta întrebare, de ce se roagă lumea la icoană aia făcătoare de minuni, o pupa în draci. Sa nu-mi zici ca și aia e parte din corp, o fi unghiile oare? |
#38
Posted 11 October 2017 - 20:42
kirkik, on 11 octombrie 2017 - 09:35, said:
In Biblie se observa apoi ca sunt de fapt TREI Dumnezei diferiti:
|
#40
Posted 11 October 2017 - 22:13
ddaannii, on 11 octombrie 2017 - 20:42, said:
Dorele, zice asta în Biblie ca sunt ceilalți parti di corp? Zic asta ca sunt sambatarii care se roagă doar la Isus. Acum alta întrebare, de ce se roagă lumea la icoană aia făcătoare de minuni, o pupa în draci. Sa nu-mi zici ca și aia e parte din corp, o fi unghiile oare? Dar tu știi care-i diferența dintre cerere și rugăciune? |
#41
Posted 11 October 2017 - 22:34
Am înțeles, exista și depuneri de cereri mai nou.
Ce cer ăștia de la icoana? Tu știi ce înseamnă să nu-ți faci chip cioplit sa te închini lui? Tot în Biblie se găsește. |
#42
Posted 11 October 2017 - 22:51
#43
Posted 12 October 2017 - 08:49
#44
Posted 12 October 2017 - 22:02
Dorel666, on 11 octombrie 2017 - 18:43, said:
Într-adevăr, acesta era răspunsul! Da, Dumnezeu este dragoste, dar nu este Dragostea. Interesant că, ajungând la acest răspuns, realizezi și faptul că dragostea nu este o însușire permanentă a cuiva, ci este un instrument. Pe care ești liber să-l folosești sau nu. La fel cum este și inteligența, pe care o poți folosi oricând dorești, dar pot fi și momente în care vrei să te prostești și o faci. Așa și cu dragostea: ești liber să iubești și ești liber să urăști oricând. De aceea nimeni să nu se înșele că ar fi cumva plin de vreo dragoste permanentă, față de oricine, ci să ia seama că dragostea lui, chiar și față de cea mai iubită persoană, se poate răci oricând, dacă nu o practică zilnic. Și, ca orice abilitate, se îmbunătățește practicând-o și se pierde nefolosind-o! Dacă la Dumnezeu dragostea n-ar fi o însușire permanentă, definitorie, cu greu s-ar putea spune că este dragoste - adică întruchiparea. Pe de altă parte definiția dată de Pavel dragostei, că ”nu se mânie niciodată”, trebuie înțeleasă în context. Adică cine are dragoste nu se mânie nejustificat și nici pe termen lung. Același Pavel spune ”Mâniați-vă, dar nu păcătuiți”. Iar despre Dumnezeu este spus: ”Căci mânia Lui ţine numai o clipă” (Psalm 30:5) sau spune El însuși: ”Nu vreau să cert în veci, nici să ţin o mânie necurmată” (Isaia 57:16). |
#45
Posted 15 October 2017 - 04:07
Întrebarea a doua:
De ce i-a mai cerut Hristos, tânărului bogat, să-și vândă toată averea și să-I urmeze, când tocmai îi confirmase că va moșteni viața veșnică? |
#46
Posted 15 October 2017 - 19:12
Dorel666, on 15 octombrie 2017 - 04:07, said:
Întrebarea a doua: De ce i-a mai cerut Hristos, tânărului bogat, să-și vândă toată averea și să-I urmeze, când tocmai îi confirmase că va moșteni viața veșnică? Este o întrebare ”isteață” și răspunsul nu e prea simplu: Începând de la venirea lui Mesia în sec. I, viața veșnică se putea obține nu doar în perspectivă (a venirii împărăției în care oamenii ar intra în viață sau prin înviere, ar face fapte, ar fi judecați și apoi răsplătiți, adică în condiții normale, ascultând de porunci așa cum făceau evreii). Ci viața veșnică se putea obține și imediat prin aderarea nu fără riscuri la grupul de susținători ai lui Mesia, grup care trece de la moarte la viață veșnică în viața actuală, fără să mai vină la judecată. Acest grup (biserica) are statul regal și preoțesc și guvernează împreună cu Mesia în împărăția lui asupra celorlalți oameni. Dovezile se găsesc în context: 1. După ce Petru a observat că tânărul bogat s-a întristat când a fost vorba să renunțe la averi, care l-ar incomoda să-l urmeze pe Isus pe calea crucii, a sărit cu întrebarea: 27 Atunci Petru a luat cuvântul şi I-a zis: „Iată că noi am lăsat tot şi Te-am urmat; ce răsplată vom avea?” 2. După ce tânărul bogat spune că poruncile le-a păzit, îl întreabă pe Isus dacă mai există ceva ce poate fi făcut, la care Isus răspunde că există, ”dacă vrea să fie desăvârşit”. Biserica atinge desăvârșirea în viața prezentă, restul omenirii în împărăție cu ajutorul bisericii (în care toți membrii sunt preoți, deci pot da ajutor spiritual). Biserica este astfel alcătuită din ”întâi născuți”. Evrei 11 39 Toţi aceştia (credincioșii din VT), măcar că au fost lăudaţi pentru credinţa lor, totuşi n-au primit ce le fusese făgăduit; Evrei 12 arată că biserica este supusă de Dumnezeu unui proces de disciplină severă și din iubire, cu scopul de a atinge sfințenia Lui și desăvârșirea în viața prezentă (”Biserica celor întâi născuţi, care sunt scrişi în ceruri... duhurile celor neprihăniţi, făcuţi desăvârşiţi” v. 23). |
|
#47
Posted 15 October 2017 - 21:10
logic1, on 15 octombrie 2017 - 19:12, said: Este o întrebare ”isteață” și răspunsul nu e prea simplu: Începând de la venirea lui Mesia în sec. I, viața veșnică se putea obține nu doar în perspectivă (a venirii împărăției în care oamenii ar intra în viață sau prin înviere, ar face fapte, ar fi judecați și apoi răsplătiți, adică în condiții normale, ascultând de porunci așa cum făceau evreii). Ci viața veșnică se putea obține și imediat prin aderarea nu fără riscuri la grupul de susținători ai lui Mesia, grup care trece de la moarte la viață veșnică în viața actuală, fără să mai vină la judecată. Acest grup (biserica) are statul regal și preoțesc și guvernează împreună cu Mesia în împărăția lui asupra celorlalți oameni. Dovezile se găsesc în context: 1. După ce Petru a observat că tânărul bogat s-a întristat când a fost vorba să renunțe la averi, care l-ar incomoda să-l urmeze pe Isus pe calea crucii, a sărit cu întrebarea: 27 Atunci Petru a luat cuvântul şi I-a zis: „Iată că noi am lăsat tot şi Te-am urmat; ce răsplată vom avea?” 2. După ce tânărul bogat spune că poruncile le-a păzit, îl întreabă pe Isus dacă mai există ceva ce poate fi făcut, la care Isus răspunde că există, ”dacă vrea să fie desăvârşit”. Biserica atinge desăvârșirea în viața prezentă, restul omenirii în împărăție cu ajutorul bisericii (în care toți membrii sunt preoți, deci pot da ajutor spiritual). Biserica este astfel alcătuită din ”întâi născuți”. Evrei 11 39 Toţi aceştia (credincioșii din VT), măcar că au fost lăudaţi pentru credinţa lor, totuşi n-au primit ce le fusese făgăduit; Evrei 12 arată că biserica este supusă de Dumnezeu unui proces de disciplină severă și din iubire, cu scopul de a atinge sfințenia Lui și desăvârșirea în viața prezentă (”Biserica celor întâi născuţi, care sunt scrişi în ceruri... duhurile celor neprihăniţi, făcuţi desăvârşiţi” v. 23). Cam alambicat răspunsul, dar așa este: urmarea poruncilor asigură doar bunăstare în viața aceasta și moștenirea vieții veșnice după moarte și depunerea în Locuința Morților, la învierea tuturor morților. Pe câtă vreme urmarea lui Iisus Hristos te face cetățean al Împărăției Cerurilor încă din viața aceasta. De aceea, în acest moment, cerul a coborât pe pământ și unii se află deja în cer, în Împărăția Cerurilor, deși ei par a fi încă tot pe pământ. Ca o paranteză la cele de mai sus, când Apocalipsa spune ”în cer s-a arătat un semn mare”, de fapt se referă la cerul de pe pământ, adică la Biserica lui Hristos, la creștini. Iar când spune ”a treia parte din stelele cerului au căzut pe pământ”, de fapt se referă la acei creștini care cad din har și revin la Lege. |
#48
Posted 15 October 2017 - 22:26
Dorel666, on 15 octombrie 2017 - 21:10, said:
Ca o paranteză la cele de mai sus, când Apocalipsa spune ”în cer s-a arătat un semn mare”, de fapt se referă la cerul de pe pământ, adică la Biserica lui Hristos, la creștini. Iar când spune ”a treia parte din stelele cerului au căzut pe pământ”, de fapt se referă la acei creștini care cad din har și revin la Lege. Da, a treia parte din stelele cerului, cei care devin îngerii/reprezentanții balaurului, sunt creștini apostați eliminați din biserică. Interesant că știi asta ca ortodox... |
#49
Posted 16 October 2017 - 08:17
logic1, on 15 octombrie 2017 - 22:26, said:
Da, a treia parte din stelele cerului, cei care devin îngerii/reprezentanții balaurului, sunt creștini apostați eliminați din biserică. Interesant că știi asta ca ortodox... Interesant că tu crezi că nimeni dintre ortodocși nu citește Scriptura cu atenție... Plus că mă rog, uneori, vorbind în limbi și nici așa nu sunt singurul ortodox care o face... Edited by Dorel666, 16 October 2017 - 08:17. |
#50
Posted 16 October 2017 - 09:48
Întrebarea a treia:
Deși Scriptura spune clar ”vai de țara condusă de un copil” (Eclesiastul 10:16 Vai de tine, ţară al cărei împărat este un copil şi ai cărei voievozi benchetuiesc de dimineaţă!), Hristos pune un copil în mijlocul ucenicilor și zice ”așa trebuie să fie conducătorul vostru”. Ce voia Hristos să spună? Edited by Dorel666, 16 October 2017 - 09:48. |
#51
Posted 16 October 2017 - 10:05
Întrebarea a patra:
Deși Scriptura spune clar ”cel ce nu muncește, nici să nu mănânce”, Hristos nu numai că nu o ceartă pe Maria care îi ”mânca” cuvintele fără să muncească, dar o mai și laudă și-i spune Martei că ”Maria, partea cea bună și-a ales”. Ce semnificație are această întâmplare? Edited by Dorel666, 16 October 2017 - 10:07. |
|
#52
Posted 16 October 2017 - 16:54
Dorel666, on 16 octombrie 2017 - 09:48, said:
Întrebarea a treia: Deși Scriptura spune clar ”vai de țara condusă de un copil” (Eclesiastul 10:16 Vai de tine, ţară al cărei împărat este un copil şi ai cărei voievozi benchetuiesc de dimineaţă!), Hristos pune un copil în mijlocul ucenicilor și zice ”așa trebuie să fie conducătorul vostru”. Ce voia Hristos să spună? Scriptura folosește exemplul copiilor pentru a descrie imaturitatea și umilința. Deci cele două situații nu se contrazic. Dacă împăratul este un copil, va fi condus de voievozi care benchetuiesc de dimineață. Dacă creștinul este smerit, mic, va fi de fapt mare în ochii lui Dumnezeu. |
#53
Posted 17 October 2017 - 00:46
Întrebarea a cincia:
Dacă nimeni nu poate sluji la doi stăpâni, cum poate cel mai mare dintre noi să slujească tuturor?! |
#54
Posted 17 October 2017 - 10:28
Întrebarea a șasea:
Care este numele lui Dumnezeu: ”Eu Sunt Cel ce Sunt”, care este traducerea tetragramei YHWH, de la care a derivat numele Iehova, sau ”Eu Sunt”, pentru că este scris ”Exodul 3:14 Dumnezeu a zis lui Moise: „Eu sunt Cel ce sunt.” Şi a adăugat: „Vei răspunde copiilor lui Israel astfel: ‘Cel ce se numeşte Eu sunt m-a trimis la voi.’”? ddaannii, on 11 octombrie 2017 - 20:42, said:
Dorele, zice asta în Biblie ca sunt ceilalți parti di corp? Zic asta ca sunt sambatarii care se roagă doar la Isus. 1 Corinteni 12:27 Voi sunteţi trupul lui Hristos şi fiecare, în parte, mădularele lui. ddaannii, on 11 octombrie 2017 - 20:42, said:
Acum alta întrebare, de ce se roagă lumea la icoană aia făcătoare de minuni, o pupa în draci. Sa nu-mi zici ca și aia e parte din corp, o fi unghiile oare? Aceea este ureche și gură, exact ca telefonul tău! Edited by Dorel666, 17 October 2017 - 10:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users