Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Întrebări istețe pentru creștini studioși
#19
Posted 11 October 2017 - 10:06
Ce fel de istet, care se da istet, scrie " va i-a " ?
Asa sunt si raspunsurile Scriptura are autori multipli - primele carti de Moise si restul de ... restul Si multe alte carti au ramas pe dinafara cand s-au facut "culegerile" Initiatorul mixeaza idei din VT cu NT, ori schimbarea de filozofie intre acestea e fundamentala, probabil sunt 4000 de ani intre ele Daca la inceput Dumnezeu se ocupa de genocidul bastinasilor si cucerirea tarii fagaduite pentru imigrantii din Egipt, apoi a trecut prin medicina (Moise), filozofie (Iov), istorie, Babilon, pana a ajuns la Iisus - si abia aici a aparut ideea iubirii, iertarii fara razbunare, mare lucru pentru un popor unde si azi se practica "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte"... Unde apare ca Dumnezeu este un zeu al razbunarii? Si care nu a iertat, ci a facut pace prin curcubeu? Crestinismul pe la noi prin tara este agnostic. Un bun crestin nu va raspunde niciodata "eu stiu", ci "eu cred ca..." similar cu "dupa umila mea parere..." Edited by Oxigen1234, 11 October 2017 - 10:13. |
#20
Posted 11 October 2017 - 10:16
Dorel666, on 11 octombrie 2017 - 09:03, said:
Prima întrebare pe care vreau să o adresez oricui dorește să-și bată capul cu ea și la care voi da eu însumi răspunsul, așa cum mă pricep mai bine, dacă nimeni nu va da mai înaintea mea acest răspuns, este următoarea: 1. Dacă Dumnezeu este dragoste și ”dragostea nu se mânie niciodată”, de ce scrie Scriptura și că Dumnezeu se mânie și nu că se mânie în glumă, ci mânia Lui este cruntă și distruge chiar popoare întregi? Te inseli. Iisus, trimisul Domnului pe Pamant a spus: "Nu am venit sa aduc pacea, ci sabia." Cele mai crunte crime ale umanitatii s-a petrecut cu sabia, de mana omului, in numele Domnului. Dumnezeu este dragoste pura doar pentru cei lipsiti de pacat, sau angrenati puternic pe calea mantuirii spirituale, adica sub 0.1% din populatie. Restul sunt pleava care se va cerne. Cei care merg constant la Biserica sau la moaste se pacalesc singuri crezand ca Dumnezeu e dragoste pura neconditionata si e preocupat de rugaciunile si inchinaciunile unor pacatosi (lucru desigur fals). Edited by rosix, 11 October 2017 - 10:19. |
#21
Posted 11 October 2017 - 11:04
Dorel666, on 11 octombrie 2017 - 09:03, said:
Prima întrebare pe care vreau să o adresez oricui dorește să-și bată capul cu ea și la care voi da eu însumi răspunsul, așa cum mă pricep mai bine, dacă nimeni nu va da mai înaintea mea acest răspuns, este următoarea: 1. Dacă Dumnezeu este dragoste și ”dragostea nu se mânie niciodată”, de ce scrie Scriptura și că Dumnezeu se mânie și nu că se mânie în glumă, ci mânia Lui este cruntă și distruge chiar popoare întregi? Sa zicem ca cineva iti omoara copilul . Dumnezeu zice " nu te razbuna ca razbunarea este a mea". Dumnezeu iti ia mania ta si o pune deoparte. Apoi asteapta ca cel care ti-a omorat copilul sa se caiasca pentru fapta care a facut-o si sa vina sa-si ceara iertare, si sa indrepte raul facut prin fapte bune atat catre tine dar si catre altii. Acela trebuie sa faca pocainta atat pentru copilul tau care ti l-a luat cat si pentru viata lui si sa faca numai bine de acum incolo. Daca refuza, Dumnezeu in marea sa dragoste, ii da semne se sa indrepte. Daca nu se indreapta si ramane indaratnic atunci dupa moartea lui , il duce direct in Iad, unde il lasa pe mana diavolilor care ii vor face exact ce i-a facut el fiului tau, doar ca va fi vesnic.Adica il omoara , el simte durere dupa care revine la starea initiala, apoi diavolii il omoara din noul el simte durerile dupa care revine la starea initala si acest chin va fi pe vecie. In schimb tu vei fi rasplatit pt ca ai respectat cuvantul lui Dumnezeu si nu te-ai razbunat, si ai facut eforturi sa te abtii de la razbunare. Iei cununa, asa cum se spune la Fericiri la inceputul Liturghiei. |
#22
Posted 11 October 2017 - 12:26
#23
Posted 11 October 2017 - 13:58
Eu nu vad nici o problema ca se manie Dumnezeu doar El este Judecatorul Suprem si ne da tuturor dupa cum meritam fie ca sunt bune fie ca sunt rele
|
#24
Posted 11 October 2017 - 14:44
#25
Posted 11 October 2017 - 15:32
dark, on 11 octombrie 2017 - 14:44, said:
De unde ai această informație? Probabil din cărțile popilor, dar nu din Biblie. În Scripturi nu apare o așa inepție. Sfintiilor parinti s-au relevat acestea , restul sunt sectari, ustensile in mana satanei asa cum spunea si parintele Cleopa. |
#26
Posted 11 October 2017 - 17:46
overseas, on 11 octombrie 2017 - 09:43, said:
Io stiu asa: Dumnezeu = adevarul + viata Uitati-va si va minunati , cum a aparut el sa-mi strice clipa de maretie . Sa arunce norul indoielii asupra adevarurilor rostite de mine . Se duce naibii pamantul asta , mo ! In loc sa ma ajute , sa ma sustina ....sa dea un " like " ca nu-l doare mana ....da' el batman-batman ...ca nu-i asa ...ca-i cum stie el . Edited by JurasikMan, 11 October 2017 - 17:46. |
#27
Posted 11 October 2017 - 18:33
kirkik, on 11 octombrie 2017 - 09:35, said:
Pentru ca nu a fost niciun Dumnezeu. Popoarele alea intregi au fost exterminate de cataclisme naturale ce au fost atribuite unui "zeu", asa cum inca din vremuri preistorice, omul primitiv atribuia fulgerele si tunetele, ploaia, eclipsa, eruptia vulcanica, cometele unor zei. Cand era furtuna, tuna si fulgera, se presupunea ca zeii sunt maniosi si sa se razboiesc intre ei. In Biblie se observa apoi ca sunt de fapt TREI Dumnezei diferiti:
Chiar dacă pari ateu, deduc că ai studiat totuși subiectul, înainte de a vorbi, pentru că răspunsul tău este unul inteligent și ai făcut niște observații extrem de pertinente. Într-adevăr, unul este Dumnezeu până la Avraam și altul este Dumnezeu după Avraam și altul este Dumnezeu după Iisus Hristos. Pentru că este scris: Exodul 6:3 Eu M-am arătat lui Avraam, lui Isaac şi lui Iacov ca Dumnezeul cel Atotputernic, dar n-am fost cunoscut de el sub Numele Meu ca ‘Domnul’. Dar Avraam însuși a devenit cândva o altă persoană, motiv pentru care Dumnezeu i-a pus numele Avraam, deși până atunci se numise Avram. Revenind, chiar dacă este unul și același Dumnezeu (cum și Avraam a rămas aceeași persoană chiar dacă numele i-a fost schimbat), în funcție de propria transformare ori în funcție de modul cum a fost perceput de omenire, numele lui apare schimbat (Elohim, Adonai, YHWH). |
#28
Posted 11 October 2017 - 18:34
javaEEDevOps, on 11 octombrie 2017 - 15:32, said:
Noi suntem crestini ortodocsi iar conform credintei ortodoxa(singura Biserica a lui Dumnezeu , Adevarata Biserica) prin intermediul Sfintiilor parinti s-au relevat acestea , restul sunt sectari, ustensile in mana satanei asa cum spunea si parintele Cleopa. Deci sfinții părinți credeau că omului rău, după ce moare, îi iese sufletul care este preluat de draci și dus în ”Iad” pentru a fi torturat de aceștia. Dar dacă eu îți arăt în Biblie că în Iad a mers și un om bun, ce părere ți-ai face? Biblia e mai tare decât sfinții părinți, nu-i așa? |
|
#29
Posted 11 October 2017 - 18:43
overseas, on 11 octombrie 2017 - 09:36, said: Pentru ca Dumnezeu e dragoste si nu Dragostea e Dumnezeu. Faptul ca Dz se manie si rade popoare e o dovada a inexistentei lui ?! Într-adevăr, acesta era răspunsul! Da, Dumnezeu este dragoste, dar nu este Dragostea. Interesant că, ajungând la acest răspuns, realizezi și faptul că dragostea nu este o însușire permanentă a cuiva, ci este un instrument. Pe care ești liber să-l folosești sau nu. La fel cum este și inteligența, pe care o poți folosi oricând dorești, dar pot fi și momente în care vrei să te prostești și o faci. Așa și cu dragostea: ești liber să iubești și ești liber să urăști oricând. De aceea nimeni să nu se înșele că ar fi cumva plin de vreo dragoste permanentă, față de oricine, ci să ia seama că dragostea lui, chiar și față de cea mai iubită persoană, se poate răci oricând, dacă nu o practică zilnic. Și, ca orice abilitate, se îmbunătățește practicând-o și se pierde nefolosind-o! rosix, on 11 octombrie 2017 - 10:16, said: Te inseli. Iisus, trimisul Domnului pe Pamant a spus: "Nu am venit sa aduc pacea, ci sabia." Cele mai crunte crime ale umanitatii s-a petrecut cu sabia, de mana omului, in numele Domnului. Adevărat, dar sabia lui Hristos se află în... gura Lui! |
#30
Posted 11 October 2017 - 18:57
Acum, pun și eu o întrebare.
În Biblie spune ca Isus a zis, Doar prin mine veți ajunge la domnul. Biserica de ce se mai roagă și te pune sa te rogi la Maria, Iosif și tot clanul? Edited by ddaannii, 11 October 2017 - 18:59. |
#31
Posted 11 October 2017 - 18:59
#32
Posted 11 October 2017 - 19:00
#34
Posted 11 October 2017 - 19:50
Dorel666, on 11 octombrie 2017 - 09:03, said:
Dacă Dumnezeu este dragoste și ”dragostea nu se mânie niciodată”, de ce scrie Scriptura și că Dumnezeu se mânie și nu că se mânie în glumă, ci mânia Lui este cruntă și distruge chiar popoare întregi? Un alt taifas fata de cel declarat castigator ar fi acesta: Dumnezeu fiind neschimbator, cum oare sa se manie? De aici (boldat): "Care sunt insusirile lui Dumnezeu? - Dumnezeu este unul. Sf. Apostol Pavel scrie corintenilor: "Totusi, pentru noi este un singur Dumnezeu-Tatal, din Care sunt toate si noi intru El; si un singur Domn Iisus Hristos, prin Care sunt toate si noi prin El" (I Cor. 8, 6). Dumnezeu este unul singur pentru ca unul singur e uni-versul pe care l-a facut75 (Origen, Contra lui Cels, 1, 23, Migne, P. G., XI, col. 701). Sf. Efrem zice: «Daca nu e un singur Dumnezeu, nu e Dumnezeu»76 (Sf. Efrem Sirul, Cuvant contra ereziilor, 3, Assemanni, 2, p. 443). - Dumnezeu este Duh, cum o marturiseste Mantuitorul insusi femeii samarinence: "Duh este Dumnezeu, si cei ce 1 se inchina trebuie sa 1 se inchine in duh si in adevar" (Ioan 4, 24). «El e nematerial si netrupesc, spune Sf. Ioan Damaschin77 (Sf. Ioan Damaschin, Dogmatica, 2, 3, Migne, P. G., XCIV, col. 865). El e izvorul din care-si ia inceputul toata firea intelegatoare si duhul78 (Origen, Despre Principii, 1, 1, 6, Migne, P. G., XI, col. 124). - Dumnezeu e simplu, adica necompus, fiindca e nematerial. Firea Sa e necompusa si duhovniceasca79 (Didim, Despre Sf. Duh, 35, Migne, P. G., XXXK, col. 1064). El nu admite nici un fel de adaos in Sine si nu are ceva mai mare, sau mai mic, in Sine80 (Origen, Despre Principii, 1, 1, 6, Migne, P. G., XI, col. 124). - Dumnezeu e neschimbator, cum ne-o arata Sf. Iacov prin cuvintele: "Parintele luminilor, la Care nu e schimbare sau umbra de mutare" (1, 17). - Dumnezeu este vesnic, cum ne incredinteaza cuvintele Apocalipsei: "Sfant, Sfant, Sfant, Domnul Dumnezeu, Atottiitorul, Cel ce era, Cel ce este si Cel ce vine" (Apoc. 4, 8). El e inainte de timp, pentru ca timpul e de la El. Insusirea Lui vesnica e ca El este vesnic81 (Sf. Ilarie, Despre Sf. Treime, 2, 7, Migne, P. L., X, col. 54). - Dumnezeu e necuprins, pentru ca este nesfarsit si de nespus. Dumnezeu este nevazut. Cuvantul se adreseaza catre El in tacere, simtul se toceste vrand sa-L cerceteze, iar intelegerea se inchirceste vrand sa-L imbratiseze82 (Sf. Ilarie, Despre Sf. Treime, loc. cit.). - Dumnezeu e atotprezent, cum ne spune Psalmistul: "De ma voi sui in cer, Tu acolo esti; de ma voi cobori in iad, de fata esti. De voi lua ari-pile mele de dimineata si ma voi salaslui la marginile marii, si acolo mana Ta ma va povatui si ma va tine dreapta Ta" (Ps. 138, 8-10). Fiind fara inceput si fara sfarsit, Dumnezeu este atotprezent, pentru ca nu El e in altceva, dar toate sunt in El. El e pretutindeni si e in intregime pretutindeni83 (Sf. Ilarie, Despre Sf. Treime, loc. cit.). - Dumnezeu e atotputernic, cum ne incredinteaza Sf. Evanghelie: " Cele ce nu sunt cu putinta la oameni sunt cu putinta la Dumnezeu" (Luca 18, 27). Atotputernicia lui Dumnezeu o sustin toti Sf. Parinti, indeosebi Aristide, Teofil al Antiohiei, Sf. Irineu, Clement Alexandrinul, Sf. Chiril al Ierusalimului. Puterea lui Durnnezeu e nevazuta si ascunde o mare patrundere si simtire a Duhului84 (Sf. Irineu, Contra ereziilor, 2, 6, 1, Migne, P. G., VII, col. 724). - Dumnezeu e atotstmtor, cum ne spune Sf. Apostol Pavel: "O, adancul bogatiei si al intelepciunii si al stiintei lui Dumnezeu! Cat sunt de necercate judecatile Lui si nepatrunse caile Lui!" (Rom. 11, 33). Stiinta lui Dumnezeu cunoaste toate deodata: cele trecute, cele prezente, cele viitoare. El cunoaste totul din veci; El stie inainte de facerea lumii ce se va intampla pana in ultimele clipe ale acesteia. Dumnezeu nu S-a sfatuit cu nimeni despre noi, in momentul cand am fost creati, pentru ca El cunostea rostul nostru inainte de facerea pamantului si a veacurilor85 (Sf. Chiril al Alexandriei, Teza despre Sf. si cea de o fiinta Treime, 15, Migne, P. G, LXXV, col. 292). Prin prestiinta Sa, Dumnezeu nu ne obliga sa facem cele viitoare86 (Fer. Augustin, Despre liberul arbitru, 3, 4, 11, Migne, P. L., XXXII, col. 1276). Dumnezeu stie toate cate se vor intampla prin libera vointa a oamenilor, dar aceasta prestiinta nu nimiceste liberul arbitru sau libera hotarire87 (Teodoret, Comentar la Romani, 8, 30, Migne, P. G; LXXXII, col. 141). Dumnezeu priveste in inimi, stie toate si aude toate88 (Sf. Chiril al Ierusalimului, Cateheza 4-5 Migne, P. G., XXXIII, col. 460). - Dumnezeu e drept, cum spune Psalmistul: "Domnul iubeste judecata si nu va parasi pe cei cuviosi ai Sai; (acestia) in veac vor fi paziti; iar cei fara-de-lege vor fi izgoniti si semintia celor necredinciosi va fi starpita" (Ps. 36, 28). - Dumnezeu e bun, cum declara insusi Mantuitorul: "Nimeni nu este bun decat numai unul Dumnezeu" (Matei 19, 17). - Dumnezeu e iubire, cum ne incredinteaza Sf. Apostol Ioan (I Ioan 4, 8 si 16). - Dumnezeu este lumina (I Ioan 1, 5). - Dumnezeu este desavarsit, dupa cuvantul Mantuitorului: "Fiti dar desavarsiti, precum Tatal vostru din ceruri des (Sf. Irineu, Contra ereziilor, 4, 11, 2, Migne, P. G., VII, col. 1002) savarsit este" (Matei 5, 48). Dumnezeu e desavarsit in toate, egal si asemenea cu Sine89. Nu e supus prefacerii lucrurilor, nici nasterii, nici intamplarii. El nu Se micsoreaza, nici nu creste, ci e totdeauna acelasi90 (Sf. Chiril al Ierusalimului, Cateheza 4-5, Migne, P. G., XXXIII, col. 460; Sf. Ioan Damaschin, Dogmatica, 1, 5, Migne, P. G., XCIV, col. ,801)." |
#35
Posted 11 October 2017 - 20:25
#36
Posted 11 October 2017 - 20:35
ddaannii, on 11 octombrie 2017 - 18:57, said:
Acum, pun și eu o întrebare. În Biblie spune ca Isus a zis, Doar prin mine veți ajunge la domnul. Biserica de ce se mai roagă și te pune sa te rogi la Maria, Iosif și tot clanul? Printre altele, pentru că Hristos este doar Capul Bisericii. Dar toți sfinții ceilalți formează trupul, format din mâini, picioare, trunchi și alte organe. Printre altele și ”inima”, adică Fecioara Maria. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users