Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

DPF defecteaza Turbo

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
Un coleg de la munca imi povesteste astazi ce ii s-a intamplat. I-am zis ca intreb pe forum si ii sar in ajutor pentru ca nu ma pricep atat de bine incat sa ii dau raspunsul corect.

Acum o luna cand accelera,masina (un Seat Leon II pe diesel, mai mult nu stiu)  facea un zgomot puternic. S-a dus la un mecanic, ala i-a zis ca in turbo este ceva ulei si sa schimbe turbo-ul. Si-a cumparat un turbo la mana a doua refurbished de TurboTec (400€), dupa montaj (inca 300€) sunetul era si mai puternic. Dupa 2 zile s-a intors la mecanic, care i-a spus ca si turbo-ul asta este defect ca are scurgeri de ulei. El s-a dus la Turbotec si a incercat sa le dea turbo-ul inapoi pe motiv ca este stricat. Cei de la Turbotec nu ca nu este de la ei, ei verifica orice produs refurbished de x ori, nu este de la ei ei nu accepta. Dupa ce asta s-a tot tinut de ei, pana la urma l-au chemat la service-ul Turbotec sa se uite ei la masina. Astazi il suna Turbotec si ii spune ca DPF-ul ar fi de vine pentru ca este infundat total.

Acum intrebarea mea este, este posibil ca DPF-ul sa fi distrus turbo-ul vechi si turbo-ul nou in doar 2 zile? In bord nu ii apare nimic la DPF ca ar fi infundat sau ceva. Oare astia de la Turbotec vor sa dea vina pe DPF ca sa se scoata ei cu turbo-ul sau este posibil sa fie de la DPF sau a fost idiot mecanicul care a zis ca e turbo-ul stricat.

Masina este intr-un service acum fara turbo, colegul nu vrea sa monteze turbo-ul ca nu stie daca asta este problema si nu vrea sa dea bani pe montaje degeaba.

Mersi!

Edited by business11, 10 October 2017 - 16:57.


#2
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
Daca a schimbat turbo si zgomotul a persistat, ce ne spune asta ?

#3
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Daca DPF-ul e infundat total atunci e foarte posibil sa fie de la el. Nu mai lasa gazele arse sa iasa afara cum trebuie si astfel afecteaza turbina care se chinuie sa le impinga.
Cum cred eu ca s-a ajuns aici: vechea turbina a scapat ulei pe evacuare, a infundat DPF-ul care a facut ca vechea turbina sa fie zgomotoasa. Acum au pus turbina noua care buna, dar face la fel din cauza DPF-ului infundat.

Edited by Friskey, 10 October 2017 - 16:59.


#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Nu are cum ca acel DPF sa fie infundat total, pt ca ar innsemna ca gazele de esapemant nu ar mai putwa iesi deloc => BUM la motor.

Sa incerce sa curete cu ultrasunete DPF e solutia clasica ca prim pas.
Daca nu, schimbarea sa sau in dulcele spirit romanesc: scoaterea sa de tot.

#5
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Eu stiam ca gazele antreneaza turbina care introduce aer (supraalimenteaza) in motor in vederea arderii. Deci turbina nu da gazele afara, deci n-are ce presiune sa creeze in sistemul de evacuare. Sau gresesc?

#6
dresler

dresler

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,035
  • Înscris: 26.03.2013
sa-i arate pe manometru (mecanic) sau diagnoza obd diferentele de presiune intre amonte / aval la DPF.
daca e de la DPF vina e a mecanicului care a montat o turbina noua fara sa verifice in prealabil starea sistemului, cauza defectiunilor anterioare si implicit a DPF.

Edited by dresler, 10 October 2017 - 17:09.


#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 Adm, on 10 octombrie 2017 - 16:59, said:

Nu are cum ca acel DPF sa fie infundat total, pt ca ar innsemna ca gazele de esapemant nu ar mai putwa iesi deloc => BUM la motor.
Total nu prea ar avea cum, ceva ceva poate mai scapa. Sau poate e chiar infundat total dar scapa presiunea prin alte parti. Imbinarile la esapament nu sunt perfecte.
Sau poate elibereaza presiunea chiar pe la imbinarile turbinei cu esapamentul si de aici turbina zgomotoasa. Sau scapa presiune la imbinarea DPF-ului cu esapamentul si e numai impresia ca turbo face galagie.

 Octavian_SK, on 10 octombrie 2017 - 17:04, said:

Eu stiam ca gazele antreneaza turbina care introduce aer (supraalimenteaza) in motor in vederea arderii. Deci turbina nu da gazele afara, deci n-are ce presiune sa creeze in sistemul de evacuare. Sau gresesc?
Nu gresesti, m-am exprimat eu gresit. Gazele de esapament invart elicea aflata pe evacuare care invarte elicea aflata pe admisie. Dar daca se creeaza suprapresiune pe evacuare din cauza de dpf infundat (sau alta cauza), clar turbina nu va mai functiona cum trebuie.

Edited by Friskey, 10 October 2017 - 17:15.


#8
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Mecanicul care a schimbat turbo prima data e responsabil. Cand schimbi turbo verifici si restul masinii. Putea sa aiba span in intercooler. Putea sa fie infundat DPF-ul. Putea sa aiba probleme cu actuatorul turbinei, cu sistemul de vacuum care actioneaza actuatorul, etc.
Ala a trantit turbina de schimb acolo si gata, si-a facut treaba.

Edited by uhu10uhu, 10 October 2017 - 17:19.


#9
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
Cu DPF-ul înfundat ar trebui să intre în Limp Mode şi să avertizeze pe bord, cred eu.

#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
i-am povestit, faza e incurcata. Fratele mecanicului are un service auto, mecanicul defapt nu este mecanic ci se "pricepe" si el cica. A facut totul la negru si a scos o factura pe firma lu' frasu' ca sa aiba ca dovada la Turbotec. Turbotec a intrebat unde a montat turbo-ul si sa lase un numar ca sa intrebe Turbotec pe mecanici cum au procedat.

Deci e buleala mare.

#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Daca e sau nu service autorizat pentru acea lucrare se poate verifica la RAR.
Din cate stiu e si pe site.
Sunt multi care au autorizare RAR doar pe schimb ulei si se apuca sa repare motoare.

Edited by alexa32, 10 October 2017 - 19:52.


#12
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Parerea mea: Traseu ungere problematic. Ori sorbul pompei este infundat ori furtunul/conducta de ungere a uleiului este infundata (unele au o sita mica in interior si se infunda ). Trebuie verificat daca turbina se lubrifiaza corect....atfel poti sa pui 100 de turbine si va face la fel. Iar problema asta buleste imediat turbina dar nu iti dai nici limp mode si nici eroare in bord.

Edited by tehnics, 10 October 2017 - 20:16.


#13
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
Mi-a zis ca turbo-ul vechi avea nu stiu ce probleme la garnituri, acum habar nu am despre ce garnituri vorbeste, ce si cum.

#14
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Montajul ala de 300 euro e aberant. A si sfintit-o de banii aia?
Omul a vrut ieftin si a iesit scump, ca sa nu spun ca a dat 700 euro pe nimic. A luat o teapa din pacate.

#15
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 uhu10uhu, on 11 octombrie 2017 - 10:47, said:

Montajul ala de 300 euro e aberant. A si sfintit-o de banii aia?
Omul a vrut ieftin si a iesit scump, ca sa nu spun ca a dat 700 euro pe nimic. A luat o teapa din pacate.

cam da, astia de la TurboTec ii cer 200€ sa ii curete DPF-ul, problema si mai mare este, ca omul nu poate circula cu masina lui si lucreaza pe teren. Si-a inchiriat si masina pentru 2 saptamani ca sa aiba cum sa lucreze. Deci per total cred ca il duce la 2-3000€, de la un nimic.

#16
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Dpf se curãțã la Odorheiu Secuiesc,tipii sunt profi, garanție 14 luni și tocmai e promoție 290 Ron, cautã pe net

Edited by daniMMM, 11 October 2017 - 12:24.


#17
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006

 business11, on 11 octombrie 2017 - 10:55, said:

Deci per total cred ca il duce la 2-3000€, de la un nimic.
Si probabil ca de acum inainte o sa spuna ca VW-urile sunt proaste, nu ca mecanicul i-a facut toata minunea. Mecanic care defapt nici nu e mecanic ci doar se "pricepe".

Eu am facut o reparatie la turbina la Golf 5 in Iasi. Fluiera foarte putin si rar dar de frica sa nu apara probleme am dus masina la un service mare din Iasi care e renumit la reparat turbine. Asta a fost acum un an. A iesit bine, parca si merge ceva mai bine desi nici inainte nu mergea rau.

Edited by Kroghy, 11 October 2017 - 12:40.


#18
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
treaba se petrece in Austria, el s-a dus la niste turci ca cica ii cunostea si ii faceau totul ieftin. Acum i-au facut mai mare paguba. Nu este "suparat" pe masina, pentru ca nu a avut pana acum niciodata probleme, dar asta este.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate