Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DPF defecteaza Turbo
#1
Posted 10 October 2017 - 16:48
Un coleg de la munca imi povesteste astazi ce ii s-a intamplat. I-am zis ca intreb pe forum si ii sar in ajutor pentru ca nu ma pricep atat de bine incat sa ii dau raspunsul corect.
Acum o luna cand accelera,masina (un Seat Leon II pe diesel, mai mult nu stiu) facea un zgomot puternic. S-a dus la un mecanic, ala i-a zis ca in turbo este ceva ulei si sa schimbe turbo-ul. Si-a cumparat un turbo la mana a doua refurbished de TurboTec (400€), dupa montaj (inca 300€) sunetul era si mai puternic. Dupa 2 zile s-a intors la mecanic, care i-a spus ca si turbo-ul asta este defect ca are scurgeri de ulei. El s-a dus la Turbotec si a incercat sa le dea turbo-ul inapoi pe motiv ca este stricat. Cei de la Turbotec nu ca nu este de la ei, ei verifica orice produs refurbished de x ori, nu este de la ei ei nu accepta. Dupa ce asta s-a tot tinut de ei, pana la urma l-au chemat la service-ul Turbotec sa se uite ei la masina. Astazi il suna Turbotec si ii spune ca DPF-ul ar fi de vine pentru ca este infundat total. Acum intrebarea mea este, este posibil ca DPF-ul sa fi distrus turbo-ul vechi si turbo-ul nou in doar 2 zile? In bord nu ii apare nimic la DPF ca ar fi infundat sau ceva. Oare astia de la Turbotec vor sa dea vina pe DPF ca sa se scoata ei cu turbo-ul sau este posibil sa fie de la DPF sau a fost idiot mecanicul care a zis ca e turbo-ul stricat. Masina este intr-un service acum fara turbo, colegul nu vrea sa monteze turbo-ul ca nu stie daca asta este problema si nu vrea sa dea bani pe montaje degeaba. Mersi! Edited by business11, 10 October 2017 - 16:57. |
#2
Posted 10 October 2017 - 16:55
Daca a schimbat turbo si zgomotul a persistat, ce ne spune asta ?
|
#3
Posted 10 October 2017 - 16:57
Daca DPF-ul e infundat total atunci e foarte posibil sa fie de la el. Nu mai lasa gazele arse sa iasa afara cum trebuie si astfel afecteaza turbina care se chinuie sa le impinga.
Cum cred eu ca s-a ajuns aici: vechea turbina a scapat ulei pe evacuare, a infundat DPF-ul care a facut ca vechea turbina sa fie zgomotoasa. Acum au pus turbina noua care buna, dar face la fel din cauza DPF-ului infundat. Edited by Friskey, 10 October 2017 - 16:59. |
#4
Posted 10 October 2017 - 16:59
Nu are cum ca acel DPF sa fie infundat total, pt ca ar innsemna ca gazele de esapemant nu ar mai putwa iesi deloc => BUM la motor.
Sa incerce sa curete cu ultrasunete DPF e solutia clasica ca prim pas. Daca nu, schimbarea sa sau in dulcele spirit romanesc: scoaterea sa de tot. |
#5
Posted 10 October 2017 - 17:04
Eu stiam ca gazele antreneaza turbina care introduce aer (supraalimenteaza) in motor in vederea arderii. Deci turbina nu da gazele afara, deci n-are ce presiune sa creeze in sistemul de evacuare. Sau gresesc?
|
#6
Posted 10 October 2017 - 17:05
sa-i arate pe manometru (mecanic) sau diagnoza obd diferentele de presiune intre amonte / aval la DPF.
daca e de la DPF vina e a mecanicului care a montat o turbina noua fara sa verifice in prealabil starea sistemului, cauza defectiunilor anterioare si implicit a DPF. Edited by dresler, 10 October 2017 - 17:09. |
#7
Posted 10 October 2017 - 17:13
Adm, on 10 octombrie 2017 - 16:59, said:
Nu are cum ca acel DPF sa fie infundat total, pt ca ar innsemna ca gazele de esapemant nu ar mai putwa iesi deloc => BUM la motor. Sau poate elibereaza presiunea chiar pe la imbinarile turbinei cu esapamentul si de aici turbina zgomotoasa. Sau scapa presiune la imbinarea DPF-ului cu esapamentul si e numai impresia ca turbo face galagie. Octavian_SK, on 10 octombrie 2017 - 17:04, said:
Eu stiam ca gazele antreneaza turbina care introduce aer (supraalimenteaza) in motor in vederea arderii. Deci turbina nu da gazele afara, deci n-are ce presiune sa creeze in sistemul de evacuare. Sau gresesc? Edited by Friskey, 10 October 2017 - 17:15. |
#8
Posted 10 October 2017 - 17:18
Mecanicul care a schimbat turbo prima data e responsabil. Cand schimbi turbo verifici si restul masinii. Putea sa aiba span in intercooler. Putea sa fie infundat DPF-ul. Putea sa aiba probleme cu actuatorul turbinei, cu sistemul de vacuum care actioneaza actuatorul, etc.
Ala a trantit turbina de schimb acolo si gata, si-a facut treaba. Edited by uhu10uhu, 10 October 2017 - 17:19. |
#9
Posted 10 October 2017 - 17:52
Cu DPF-ul înfundat ar trebui să intre în Limp Mode şi să avertizeze pe bord, cred eu.
|
#10
Posted 10 October 2017 - 18:41
i-am povestit, faza e incurcata. Fratele mecanicului are un service auto, mecanicul defapt nu este mecanic ci se "pricepe" si el cica. A facut totul la negru si a scos o factura pe firma lu' frasu' ca sa aiba ca dovada la Turbotec. Turbotec a intrebat unde a montat turbo-ul si sa lase un numar ca sa intrebe Turbotec pe mecanici cum au procedat.
Deci e buleala mare. |
|
#11
Posted 10 October 2017 - 19:51
Daca e sau nu service autorizat pentru acea lucrare se poate verifica la RAR.
Din cate stiu e si pe site. Sunt multi care au autorizare RAR doar pe schimb ulei si se apuca sa repare motoare. Edited by alexa32, 10 October 2017 - 19:52. |
#12
Posted 10 October 2017 - 20:16
Parerea mea: Traseu ungere problematic. Ori sorbul pompei este infundat ori furtunul/conducta de ungere a uleiului este infundata (unele au o sita mica in interior si se infunda ). Trebuie verificat daca turbina se lubrifiaza corect....atfel poti sa pui 100 de turbine si va face la fel. Iar problema asta buleste imediat turbina dar nu iti dai nici limp mode si nici eroare in bord.
Edited by tehnics, 10 October 2017 - 20:16. |
#13
Posted 11 October 2017 - 10:21
Mi-a zis ca turbo-ul vechi avea nu stiu ce probleme la garnituri, acum habar nu am despre ce garnituri vorbeste, ce si cum.
|
#14
Posted 11 October 2017 - 10:47
Montajul ala de 300 euro e aberant. A si sfintit-o de banii aia?
Omul a vrut ieftin si a iesit scump, ca sa nu spun ca a dat 700 euro pe nimic. A luat o teapa din pacate. |
#15
Posted 11 October 2017 - 10:55
uhu10uhu, on 11 octombrie 2017 - 10:47, said:
Montajul ala de 300 euro e aberant. A si sfintit-o de banii aia? Omul a vrut ieftin si a iesit scump, ca sa nu spun ca a dat 700 euro pe nimic. A luat o teapa din pacate. cam da, astia de la TurboTec ii cer 200€ sa ii curete DPF-ul, problema si mai mare este, ca omul nu poate circula cu masina lui si lucreaza pe teren. Si-a inchiriat si masina pentru 2 saptamani ca sa aiba cum sa lucreze. Deci per total cred ca il duce la 2-3000€, de la un nimic. |
|
#16
Posted 11 October 2017 - 12:23
Dpf se curãțã la Odorheiu Secuiesc,tipii sunt profi, garanție 14 luni și tocmai e promoție 290 Ron, cautã pe net
Edited by daniMMM, 11 October 2017 - 12:24. |
#17
Posted 11 October 2017 - 12:39
business11, on 11 octombrie 2017 - 10:55, said:
Deci per total cred ca il duce la 2-3000€, de la un nimic. Eu am facut o reparatie la turbina la Golf 5 in Iasi. Fluiera foarte putin si rar dar de frica sa nu apara probleme am dus masina la un service mare din Iasi care e renumit la reparat turbine. Asta a fost acum un an. A iesit bine, parca si merge ceva mai bine desi nici inainte nu mergea rau. Edited by Kroghy, 11 October 2017 - 12:40. |
#18
Posted 11 October 2017 - 12:46
treaba se petrece in Austria, el s-a dus la niste turci ca cica ii cunostea si ii faceau totul ieftin. Acum i-au facut mai mare paguba. Nu este "suparat" pe masina, pentru ca nu a avut pana acum niciodata probleme, dar asta este.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users