Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema motor Audi A4, B5 2001, 1.6 - benzina
Last Updated: Oct 09 2017 20:40, Started by
SPX808
, Oct 09 2017 09:33
·
0
#1
Posted 09 October 2017 - 09:33
Salutari.
De cateva saptamani am probleme cu masinuta. Asa cum am specificat si in titlu este vorba despre un Audi A4, B5 din 2001, 1,6, benzina. La turatii mai mari (2500-3000 rotatii/minut), motorul se ineaca si masina se zguduie destul de tare, iar accelaratia devine grea si sunt nevoit sa schimb in treapta superioara pentru a avea o deplasare normala. In unele zile porneste destul de greu, dar bomboana de pe coliva: ieri mi-a murit motorul la relanti, desi era in temperatura. Anul trecut in aprilie, am schimbat bobina de inductie, fisele si bujiile, dupa ce m-a lasat masina intr-o benzinarie. Banunind ca am aceeasi problema, m-am dus la diagnoza (desi nu aveam martorul de "check engine" aprins), iar diagnoza a aratat ca problema este la EGR. Din cate am citit pe vastul internet, aceasta minunata valva cauzeaza probleme mai degraba la turatii mici. De aici si nedumerirea mea: daca schimb EGR-ul, problema mea se rezolva, avand in vedere simptomele? Mentionez ca am schimbat filtre si tot tacamul in aprilie anul aceasta. Edited by SPX808, 09 October 2017 - 09:55. |
#2
Posted 09 October 2017 - 10:33
Unii anuleaza egr-ul, sau cauta prin dezmembrari, nu cred ca merita sa cumperi unul nou.
|
#5
Posted 09 October 2017 - 12:26
Multumesc pentru sfaturi. Dar mai degraba as dori sa stiu daca simptomele unui EGR "murder"/defect sunt cele descrise de mine? Nu stiu in ce masura ma ajuta curatarea lui, din moment ce am eroare de tip "mechanical failure" si din pacate este definitiva.
As da banii pe unul nou, daca as fi convins ca asta e problema. @sctnicu: o sa iti urmez sfatul. Sper sa dau de el . Edited by SPX808, 09 October 2017 - 12:27. |
#7
Posted 09 October 2017 - 13:03
Poti vorbi si pe vwforum pe privat,eu mai inainte am vorbit cu el,intra foarte des.
|
#8
Posted 09 October 2017 - 13:22
Astept sa imi activeze contul (ceea ce vad ca dureaza). Intre timp mai citesc si problemele altor colegi, in speranta ca voi gasi ceva asemanator cu problema mea, chiar daca au alte masini din grupul VAG .
|
#9
Posted 09 October 2017 - 13:27
suna-l , eu am vorbit cu el deschis la telefon. Sau ii poti da un mail cu descrierea detaliata la problemele tale, raspunde repede la mailuri.
|
#10
Posted 09 October 2017 - 18:47
Eu unul cred ca ai probleme cu pompa de benzina (presiune scazuta) si aia nu apare in veci la diagnoza.
|
|
#11
Posted 09 October 2017 - 20:40
Cand am schimbat bobina, a fost verificata si pompa de benzina. Era in regula, ba chiar aveam presiune ceva mai mare decat cea normala, parca 0,1 sau 0,2.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users