Mi-a murit bateria la mașină
#19
Posted 07 October 2017 - 18:57
TruculMagic, on 07 octombrie 2017 - 18:53, said: De ce se cere acumulatorul vechi la schimb ? Kroghy, on 07 octombrie 2017 - 18:55, said:
La pret da, iesti mai ieftin cu una ieftina insa la confort iesi mai bine cu una scumpa. Eu prefer un lucru mai scump, de calitate, care sa ma tina mai mult si sa nu am stres iarna ca iar pica bateria. Pe o masina am Bosch si pe alta am Varta. |
#20
Posted 07 October 2017 - 18:57
Acumulatorul vechi la schimb iti da o reducere modica prin faptul ca -l reciclezi...., de fapt ei castiga mai mult......
Daca esti un pasionat in reutilizarea diverselor chestii, acel accumulator s-ar putea sa-l mai folosesti ceva ani la diverse prin curte la tara, dar cum spunea un politician "intelept" chestiile astea nu aduc beneficii la buget, deci nu mananci oua si nu folosesti acumulatori reutilizabili. Se predau la centru sa faca aia bani sa ia statul impozit si tot asa.... Edited by keta, 07 October 2017 - 19:03. |
#21
Posted 07 October 2017 - 18:58
TruculMagic, on 07 octombrie 2017 - 18:53, said: De ce se cere acumulatorul vechi la schimb ? Edited by sags, 07 October 2017 - 19:04. |
#22
Posted 07 October 2017 - 19:01
keta, on 07 octombrie 2017 - 18:49, said:
Din descrierea ta nu ai nevoie de sfaturi aici..... Te duci la un service care vor constata defectul si vor inlocui bateria, vor acorda garantie si vei fi linistit. Sa ai cardul la tine sau bani numerar. chiar daca ai cumpara tu bateria si ai monta acea baterie pe masina , tot ai nevoie de prezenta la service pentru garantie baterie. Costa vreo 20 RON in plus, in Bucuresti |
#23
Posted 07 October 2017 - 19:06
IMPORTANT: Conform legii (HG 1132/2008), clientilor care nu predau acumulatorul vechi(uzat) la schimb, li se va percepe o taxa de 10% din pretul acumulatorului nou, denumita taxa de depozit. Aceasta suma poate fi recuperata in termen de 30 de zile de la data cumpararii acumulatorului nou, daca clientul revine cu un acumulator vechi(uzat). In caz contrar, aceasta taxa intra intr-un fond special pentru mediu.
|
#24
Posted 07 October 2017 - 19:10
ech, on 07 octombrie 2017 - 19:01, said:
...exista firme care trimit omul cu bateria noua la masina ta, testeaza incarcarea, preiau bateria veche si iti dau garantia... Mi-o schimbat mie un dorel dinăsta acumulatorul anu' trecut, de era să fac pe mine când am călcat pedala de frână. Smulsese păcăliciul un conector de vacuum, cu cotu'... Și tot el întreba mirat: da' ce treabă are acumulatorul cu faptul că nu vă mai merg frânele? |
#26
Posted 07 October 2017 - 19:14
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Mi-ați fost de mare ajutor.
Edited by Mihai-Cosmin, 07 October 2017 - 19:15. |
#27
Posted 07 October 2017 - 19:14
Normal că avea, mă şi mir cum de nu l-am blagoslovit cu un şpiţ în cur...
|
#28
Posted 07 October 2017 - 19:18
scaiba, on 07 octombrie 2017 - 19:10, said:
Mda. Mi-o schimbat mie un dorel dinăsta acumulatorul anu' trecut, de era să fac pe mine când am călcat pedala de frână. Smulsese păcăliciul un conector de vacuum, cu cotu'... Și tot el întreba mirat: da' ce treabă are acumulatorul cu faptul că nu vă mai merg frânele? Mie mi-a zis ca nu incarca bine masina, dar tot mi-a dat garantia De fapt, mi-a zis ca daca nu ma duc la verificare la fiecare 6 luni oricum nu e valabila garantia aia ... |
|
#29
Posted 07 October 2017 - 19:20
#30
Posted 07 October 2017 - 19:27
Pe naiba, un puștan slăbănog, de fugeam cu el sub braț două ture de stadion...
ech, on 07 octombrie 2017 - 19:18, said:
Asta oricum se poate intampla si la un service... Până și strângerea la borne am refăcut-o. Nu-s atenți defel, asta-i trist. le: accu luat din Dede, cu montaj/verificare instalaţie incluse. Adică nu le-am plătit nimic celor de la service, ăsta o fi fost baiu'. |
#31
Posted 07 October 2017 - 19:31
Mihai-Cosmin, on 07 octombrie 2017 - 18:28, said:
Mi-a murit bateria la mașină. De aseară nu mai pornește deloc. Uzura și-a spus cuvântul. A ținut ceva nu ? 5 ani și jumătate. PS;masina e diesel,mai locuiesc si la munte unde e frig,primii 7 ani a stat afara,porniri zilnice,drumuri scurte de 2-3-4 km iarna la -12 grade.Nu a sughitat deloc. sags, on 07 octombrie 2017 - 18:46, said:
Ar fi foarte ciudat sa nu scrie nimic pe baterie. Te-ai uitat bine pe peretii ei laterali? Edited by missionnad, 07 October 2017 - 19:34. |
#32
Posted 07 October 2017 - 19:33
missionnad, on 07 octombrie 2017 - 19:31, said:
A mea de pe Mazda 3 face 10 ani in decembrie si inca e in parametri,zilele trecute am verificat-o. PS;masina e diesel,mai locuiesc si la munte unde e frig. Nici pe a mea nu scrie nimic in afara de marca,model si data fabricatiei .Am cautat pe net si abia am gasit ca are 68 Ah.Marca;GS YUASSA. |
#33
Posted 07 October 2017 - 19:35
scaiba, on 07 octombrie 2017 - 19:27, said:
le: accu luat din Dede, cu montaj/verificare instalaţie incluse. Adică nu le-am plătit nimic celor de la service, ăsta o fi fost baiu'. Vad ca cea de 74 Ah este 376 RON, cu 26 RON mai mult decat am dat eu pe cea adusa acasa si montata pe masina Inainte am avut o Varta Black, care m-a tinut 8 ani in conditiile in care am descarcat-o cel putin de 3 ori complet, de nu se mai aprindeau led-urile in bord. Din greseala, binenteles. Edited by ech, 07 October 2017 - 19:37. |
|
#34
Posted 07 October 2017 - 19:53
Voi pt schimbarea bateriei mergeti la service?
Chiar si la completare lichid spalare parbriz? Deja pt verificare presiune pneuri sunt SF-uri? Deja ma gandesc la faptul ca un service auto e o nisa de piata cu clienti non stop. Caut asociat cu bani. Rezolv eu doar partea cu personal calificat. Gasesc 5 oameni rapid. |
#36
Posted 07 October 2017 - 20:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users