Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Mi-a murit bateria la mașină

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#19
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostTruculMagic, on 07 octombrie 2017 - 18:53, said:


De ce se cere acumulatorul vechi la schimb ?
Nu e obligatoriu dar daca ai faci economie de timbru verde .

View PostKroghy, on 07 octombrie 2017 - 18:55, said:

La pret da, iesti mai ieftin cu una ieftina insa la confort iesi mai bine cu una scumpa.
Eu prefer un lucru mai scump, de calitate, care sa ma tina mai mult si sa nu am stres iarna ca iar pica bateria.
Pe o masina am Bosch si pe alta am Varta.



Si una si alta te lasa la fel , in drum , pe nepregatite asa ca eu prefer Rombat Ciclon hehehe 150 de lei si 3 ani is boier apoi alta noua direct chiar daca nu e pe moarte ( inainte de iarna ) .

#20
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Acumulatorul vechi la schimb iti da o reducere modica prin faptul ca -l reciclezi...., de fapt ei castiga mai mult......

Daca esti un pasionat in reutilizarea diverselor chestii, acel accumulator s-ar putea sa-l mai folosesti ceva ani la diverse  prin curte la tara, dar cum spunea un politician "intelept" chestiile astea nu aduc beneficii la buget, deci nu mananci oua si nu folosesti acumulatori reutilizabili.
Se predau la centru sa faca aia bani sa ia statul impozit si tot asa....

Edited by keta, 07 October 2017 - 19:03.


#21
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,953
  • Înscris: 24.04.2013

View PostTruculMagic, on 07 octombrie 2017 - 18:53, said:

De ce se cere acumulatorul vechi la schimb ?
Pentru reciclare. Si pentru bani Posted Image. Daca nu predai un acumulator vechi atunci ai de platit 10% in plus ‘Taxa de depozit’ (pe care in principiu ii recuperezi daca intr-un timp rezonabil predai acumulatorul vechi)

Edited by sags, 07 October 2017 - 19:04.


#22
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,822
  • Înscris: 01.09.2006

View Postketa, on 07 octombrie 2017 - 18:49, said:

Din descrierea ta nu ai nevoie de sfaturi aici.....
Te duci la un service care vor constata defectul si vor inlocui bateria, vor acorda garantie si vei fi linistit.  Sa ai cardul la tine sau bani numerar.


chiar daca ai cumpara tu bateria si ai monta acea baterie pe masina , tot ai nevoie de prezenta la service pentru garantie baterie.
Sau si mai simplu, exista firme care trimit omul cu bateria noua la masina ta, testeaza incarcarea, preiau bateria veche si iti dau garantia.
Costa vreo 20 RON in plus, in Bucuresti

#23
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,225
  • Înscris: 22.02.2017
IMPORTANT: Conform legii (HG 1132/2008), clientilor care nu predau acumulatorul vechi(uzat) la schimb, li se va percepe o taxa de 10% din pretul acumulatorului nou, denumita taxa de depozit. Aceasta suma poate fi recuperata in termen de 30 de zile de la data cumpararii acumulatorului nou, daca clientul revine cu un acumulator vechi(uzat). In caz contrar, aceasta taxa intra intr-un fond special pentru mediu.

#24
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

View Postech, on 07 octombrie 2017 - 19:01, said:

...exista firme care trimit omul cu bateria noua la masina ta, testeaza incarcarea, preiau bateria veche si iti dau garantia...
Mda.
Mi-o schimbat mie un dorel dinăsta acumulatorul anu' trecut, de era să fac pe mine când am călcat pedala de frână.
Smulsese păcăliciul un conector de vacuum, cu cotu'...
Și tot el întreba mirat: da' ce treabă are acumulatorul cu faptul că nu vă mai merg frânele?

#25
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Avea dreptate Dorel Posted Image

#26
Mihai-Cosmin

Mihai-Cosmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,343
  • Înscris: 17.06.2007
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Mi-ați fost de mare ajutor. Posted Image

Edited by Mihai-Cosmin, 07 October 2017 - 19:15.


#27
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Normal că avea, mă şi mir cum de nu l-am blagoslovit cu un şpiţ în cur...

#28
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,822
  • Înscris: 01.09.2006

View Postscaiba, on 07 octombrie 2017 - 19:10, said:

Mda.
Mi-o schimbat mie un dorel dinăsta acumulatorul anu' trecut, de era să fac pe mine când am călcat pedala de frână.
Smulsese păcăliciul un conector de vacuum, cu cotu'...
Și tot el întreba mirat: da' ce treabă are acumulatorul cu faptul că nu vă mai merg frânele?
Asta oricum se poate intampla si la un service.
Mie mi-a zis ca nu incarca bine masina, dar tot mi-a dat garantia :lol:
De fapt, mi-a zis ca daca nu ma duc la verificare la fiecare 6 luni oricum nu e valabila garantia aia ...

#29
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postscaiba, on 07 octombrie 2017 - 19:14, said:

Normal că avea, mă şi mir cum de nu l-am blagoslovit cu un şpiţ în cur...
Era de doua ori cat tine ? Posted Image

#30
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Pe naiba, un puștan slăbănog, de fugeam cu el sub braț două ture de stadion...

View Postech, on 07 octombrie 2017 - 19:18, said:

Asta oricum se poate intampla si la un service...
La un service am pățit-o și eu, am zis să nu stau ca nesimțitul lângă el să-l supraveghez și m-am dus să fumez o cafea și să beau o țigare Posted Image
Până și strângerea la borne am refăcut-o.
Nu-s atenți defel, asta-i trist.

le: accu luat din Dede, cu montaj/verificare instalaţie incluse.
Adică nu le-am plătit nimic celor de la service, ăsta o fi fost baiu'.

#31
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View PostMihai-Cosmin, on 07 octombrie 2017 - 18:28, said:

Mi-a murit bateria la mașină. De aseară nu mai pornește deloc. Uzura și-a spus cuvântul. A ținut ceva nu ? 5 ani și jumătate.
A mea de pe Mazda 3 face 10 ani in decembrie si inca e in parametri,zilele trecute am verificat-o.
PS;masina e diesel,mai locuiesc si la munte unde e frig,primii 7 ani a stat afara,porniri zilnice,drumuri scurte de 2-3-4 km iarna la -12 grade.Nu a sughitat deloc.

View Postsags, on 07 octombrie 2017 - 18:46, said:

Ar fi foarte ciudat sa nu scrie nimic pe baterie. Te-ai uitat bine pe peretii ei laterali?
Nici pe a mea nu scrie nimic in afara de marca,model si data fabricatiei .Am cautat pe net si abia am gasit ca are 68 Ah.Marca;GS YUASSA.

Edited by missionnad, 07 October 2017 - 19:34.


#32
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postmissionnad, on 07 octombrie 2017 - 19:31, said:

A mea de pe Mazda 3 face 10 ani in decembrie si inca e in parametri,zilele trecute am verificat-o.
PS;masina e diesel,mai locuiesc si la munte unde e frig.


Nici pe a mea nu scrie nimic in afara de marca,model si data fabricatiei .Am cautat pe net si abia am gasit ca are 68 Ah.Marca;GS YUASSA.
Mai conteaza si cat curent a trecut prin ea in cei 10 ani.

#33
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,822
  • Înscris: 01.09.2006

View Postscaiba, on 07 octombrie 2017 - 19:27, said:

le: accu luat din Dede, cu montaj/verificare instalaţie incluse.
Adică nu le-am plătit nimic celor de la service, ăsta o fi fost baiu'.
Cam scump la Dede Posted Image
Vad ca cea de 74 Ah este 376 RON, cu 26 RON mai mult decat am dat eu pe cea adusa acasa si montata pe masina Posted Image
Inainte am avut o Varta Black, care m-a tinut 8 ani in conditiile in care am descarcat-o cel putin de 3 ori complet, de nu se mai aprindeau led-urile in bord. Din greseala, binenteles.

Edited by ech, 07 October 2017 - 19:37.


#34
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,379
  • Înscris: 01.12.2001
Voi pt schimbarea bateriei mergeti la service?
Chiar si la completare lichid spalare parbriz?

Deja pt verificare presiune pneuri sunt SF-uri?

Deja ma gandesc la faptul ca un service auto e o nisa de piata cu clienti non stop.
Caut asociat cu bani. Rezolv eu doar partea cu personal calificat. Gasesc 5 oameni rapid.

#35
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
Exide Carbonboost sau Caranda Suprema.

#36
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postdorin_2k, on 07 octombrie 2017 - 19:53, said:

Voi pt schimbarea bateriei mergeti la service?
Da pentru ca 1. nu am cheie asa de lunga si 2. pt. garantie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate