Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Zbor anulat Wizz - recuperare bani

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
ac_crazy_dc

ac_crazy_dc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 02.09.2010
Buna seara,

Am cumparat acum o saptamana bilete pentru un zbor cu Wizz air. Zborul va avea loc peste 50 de zile. Intrand astazi in contul meu wizz, am vazut ca zborul de intoarcere a fost anulat si mi se ofera 3 optiuni:

- mutarea automata la un zbor in ziua urmatoare (exclus in cazul meu)
- rambursarea banilor in contul wizz cu un bonus de 20% (nu prea ma intereseaza)
- rambursarea pe card a banilor (asta imi doresc)

Cand incerc sa selectez a treia optiune, imi zice:

Quote

Dacă doriți să primiți o rambursare prin transfer bancar sau pe cardul utilizat în timpul procesului de rezervare, consultați punctul trei al e-mailului de notificare privind modificarea orarului.

Problema mea este ca eu nu am primit niciun email de la ei!!! Am verificat si in spam si peste tot. Am primit alte mailuri de la ei (confirmare plata, itinerariu etc). Banuiesc ca fac asta special. Nu le trimit deloc sau cu intarziere.

A mai patit cineva ceva similar? Ce scria in "faimosul" email la acel punct 3? Nu vreau sa sun la ei la call center sa ma jupoaie de bani (0,62 euro minutul si sa ma tina in asteptare minute in sir).

Daca aleg rambursarea in contul wizz, e vreo smecherie? Gen creditul expira sau nu il pot folosi decat rezervand prin telefon, suma minima etc.

Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc.

#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Este cea mai nesimtita companie, parerea mea.
Ia-ti banii, nu-i lasa in contul lor si data aviitoare, alege-i pe altii.

#3
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
ciu-ciu rambursare de la companii low cost !

#4
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View PostYourFan, on 05 octombrie 2017 - 21:43, said:

La cum conduc compania, ma mir cum de n-a cazut niciun Wizz din cer.

Airbus 320-200 si 321-200 sunt avione aparute in 1986, proiectate si fabricate cu alta filozofie de rezistenta fata de cum se practica acum...
Daca le vine ideea sa scoata piese proiectate acum, diferenta o sa inceapa sa se estompeze...
La Boeingurile mai noi de pasageri au facut balamale la usi din aluminiu pe ideea cretina ca o sa castige cateva kg - de parca avea importanta la cate sute de tone are...Si zboara peste ocean si in diverse zone cu alcalinitate mare si se corodeaza, plus ca oboseste oricum mult mai repede, si desigur nu e nici cel mai bun aliaj ca nu e avion de vanatoare, asa ca au echipe care tot schimba balamalele, si alte lucruri care sunt facute la fel de "inteligent"...
Oricum zborul cu avioanele de pasageri atarna de un fir, pt ca sunt proiectate sa reziste la doar 2G plus o mica marja.

Edited by loock, 05 October 2017 - 23:09.


#5
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
Si saru'mana, ia banii chiar si cu o mica pierdere, pe multi asta i-au lasat cu ochii'n soare cand mai aveau cateva zile pana la zbor.

#6
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,275
  • Înscris: 22.07.2005
AirHelp... este o aplicatie care cica rezolva astfel de probleme. Aplici online si astepti sa-ti preia cererea... trei luni!!!

#7
camerevideo

camerevideo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 05.02.2004
Mie mi-au rambursat rapid banii in cont bancar, in singurul caz in care au anulat zborul, dar si in cazurile in care am solicitat personal anularea pe motiv medical sau de deces in familie.

#8
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.11.2005

 camerevideo, on 12 decembrie 2017 - 07:17, said:

Mie mi-au rambursat rapid banii in cont bancar, in singurul caz in care au anulat zborul, dar si in cazurile in care am solicitat personal anularea pe motiv medical sau de deces in familie.
Dupa 3 ani ma trezesc si eu Posted Image Cum ai reusit sa intri in legatura cu ei ?

#9
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,513
  • Înscris: 14.03.2006
S-a mai discutat pe topicul Totul despre Wizzair, acum este o situatie speciala si cred ca va mai dura ceva pana vor rambursa banii pe zborurile anulate, este multa lume in aceasta situatie.

#10
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.11.2005
Pentru cei care au probleme cu Wizz recomand > Semneaza petitia "Wizz Air, dati-ne banii inapoi! Ordonanta de Urgenta pentru anularea zborurilor."!

Semneaza aici!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate