Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 

Stereotipuri de conducători auto pe județe

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008

View Postarab, on 05 octombrie 2017 - 19:35, said:

@Owidiu: condu mai mult prin tara si fi atent cum o fac si ceilalti, din zona respectiva. Exista clar diferente, in majoritatea cazurilor. Exista si exceptii!
Am condus. Am tot citit povesti despre soferii din Alba. Trec foarte des si mi se par cat se poate de normali.
Singurul stereotip ar fi ca hunedorenii sunt foarte amabili, tot timpul se opreste cineva sa te ajute, iar bucurestenii sunt obisnuiti sa se bage cu botul in fundul celorlalti participanti la trafic.

#38
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 07.06.2014
asta si din cauza ca se aduna mai multi pe acolo, sunt mai la gramada. pe de alta parte, problema este si a bastinasilor de acolo, pt ca sunt tot mai nerabdatori, iar asta nu duce decat la ignorarea regulilor de circulatie si de cele mai multe ori, chiar a celor de bun simt.

#39
gamepad

gamepad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 04.10.2017

View PostDany_Darke, on 05 octombrie 2017 - 20:17, said:

la mine in oras se refac tot timpul marcajele, nu se sta pana se spala si pietrele de sub vopsea.

Eu am observat ca e o problema prin multe orase ale tarii... din cate am observat, de obicei le vopsesc in primavara si aia este pentru tot anul Posted Image
Mai des de atat cred ca doar la cerere se mai revopsesc... intradevar am vazut unele vopsite chiar si toamna, dar erau exceptii, deci presupun ca au fost vopsite la cerere, sau poate cine stie, locuia un baron local prin zona si ala era motivul favorizarii.

Edited by gamepad, 05 October 2017 - 20:33.


#40
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 07.06.2014
la mine de vreo 2 luni au revopsit tot orasul, insa si in primavara au mai facut vreo cateva.

#41
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Ce oras se fac marcajele de doua ori pe an? In Iasi se vopseste o data pe an. Marcajele sunt vizibile dar in toamna ajung cam sterse.
Nu ca le-ar respecta prea multi dar in caz de accident e bine sa ai marcaj.

Edited by Kroghy, 05 October 2017 - 20:38.


#42
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Eu vad aici, stereotipuri de utilizatori de SP.

#43
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
In Bucuresti nu ajunge marcajul sa se stearga pentru ca se schimba asfaltul inainte! Posted Image  Zilele trecute aici m-am trezit cu doua roti pe asfalt si cu doua mai jos pentru ca peste noapte razuisera asfaltul pe jumatate de strada!  Cu asfaltul initial in stare perfecta si fara ca lucrarea sa fie semnalizata, evident !

Edited by DannyMC, 05 October 2017 - 21:03.


#44
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010

View PostKroghy, on 05 octombrie 2017 - 20:31, said:

Bizoni gasesti in orice oras insa in Bucuresti frecventa de bizoni depaseste cu mult orice alt oras.
Asta pentru ca in Bucuresti se strang bizonii din toate zonele tarii. Oricum, e destul de usor sa-ti dai seama daca soferul respectiv e din Bucuresti sau nu, deobicei cei din afara cam incurca pentru ca nu sunt obisnuiti cu traficul respectiv. Mie de exemplu soferii din Eindhoven mi se par ca ar lesina daca i-ai pune sa conduca in Bucale, sunt foarte lenti in decizii, te asteapta sa treci in momente in care eu as fi avut timp sa trec de 5 ori, dar deh, iti adaptezi condusul la traficul respectiv. Iar in spatii stramte daca nu au cel putin inca jumatate din latimea masinii, nu prea trec. Doar ca la ei se respecta regulile de circulatie si nu prea sunt pusi in masura de a trece prin locuri stramte sau alte chestii care mie mi se par complet banale ca si sofer de Bucuresti.

Edited by Robiacs, 05 October 2017 - 21:37.


#45
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Soferii francezi si belgieni fac cele mai mari aventuri in trafic . Nu semnalizeaza niciodata iesirea din giratorii  si te fac sa opresti cu 25 de tone incarcatura  la o nanosecunda dupa ce cu chiu cu vai reusesti sa urnesti camionul de pe loc . Atunci isi amintesc si ei ca ies pe cealalalta iesire si te trezesti fata in fata cu ei, pierzand demarajul . Bine , nu-i depasesc pe polonezi, pe astia nu-i depaseste oricum nimeni la nesimtire atat  in parcari cat si in trafic .
In tara cei mai naspeti sunt prahovenii si ialomitenii de departe , desi nici cu auto de Gl si BR nu mi-e rusine .Brasovenii sunt cei mai bunisori,  si chiar timisenii nostri .

#46
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
"Soferii francezi si belgieni"
Nici cu italienii nu mi-e rusine , conduc foarte tare, le place viteza dar nu constientizeaza nimic, ei efectiv "traiesc clipa". Cand intra pe serpentine merg cand pe stanga cand pe dreapta , cu viteza bineanteles , daca apare ceva in fata asta e , punem frana ...
Si zona geografica determina foarte mult comportamentul , il luam pe unul din Constanta si-l testam la Brasov , transpira daca trebuie sa traga tare pe la Azuga . Pe portiunea Pod Cernavoda - Constanta Port adorm ...de multe ori opresc , nu mai pot sa tin ochii deschisi, stau 15 minute, bag o cafea si mai departe , nu sunt facut pentru drumuri ca masa .
Orasul in care locuieste soferul , unde este obisnuit iar conteaza foarte mult , una e Fagaras si alta Bucuresti sau Cluj  si in general marile orase universitare , cand ajunge unul aici zice ca a nimerit in carusel , ai pierdut intrarea...peste borduri,alei,parcuri, maracini .
Important e sa conduca preventiv , chiar daca mai incet , daca ai masina slaba lasa-l pe cel cu masina sport sa mearga daca are cu ce , fa-i loc . Daca ai posibilitate de a ajuta intr-o intersectie chiar daca nu ai prioritate - ajuta ! nu te opri ca boul in mijlocul ei sa incurci 100 de participanti la trafic pentru ca tu esti pe drumul principal , astea nu tin de oras, tin de om , dar la noi nooo trebuie sa i-o tragi la ala din fata ta , sa vada cine-i "sefu" . In Spania m-am pierdut ...am stat intr-o intersectie circa 3 minute pana am intrebat pe unde sa o iau ca ma invarteam in cerc , nimeni, dar nimeni din spate nu a claxonat ! numai la noi sa te fereasca al de sus sa stai 0,1 nanosecunde dupa ce s-a facut verde ca si sirena de la fabrica suna dupa tine , tot romanul e grabit, minim 7 telefoane, vorbeste , afaceri, treburi importante dar nu are bani niciodata ...

Edited by ldpe, 06 October 2017 - 13:27.


#47
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
La italieni au mai mult soferi straini angajati si nu stiu bine . Dar cu belgienii si francezii  e lamurita treaba .Francezii chiar mai ceva ca belgienii si sunt si rasisti pe deasupra,  si de obicei la descarcarile pe France sunt descarcati cu prioritate ei  chiar daca au venit dupa tine .
Cei mai rasisti sunt francezii si fac zambre cand vad RO pe numere la capul tractor ! Posted Image

Edited by MareleGenghisHan, 06 October 2017 - 13:35.


#48
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
"fac zambre cand vad RO pe numere la capul tractor"
Numai noi i-am tot pupat in tur dar ei nu dau o ceapa degerata pe noi , da asa trebuie , dupa o palma nu te linistesti trebuie sa urmeze si o serie de pumni , ca "asa-i in tenis"

Edited by ldpe, 06 October 2017 - 13:37.


#49
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

View PostMareleGenghisHan, on 06 octombrie 2017 - 13:34, said:

La italieni au mai mult soferi straini angajati si nu stiu bine . Dar cu belgienii si francezii  e lamurita treaba .Francezii chiar mai ceva ca belgienii si sunt si rasisti pe deasupra,  si de obicei la descarcarile pe France sunt descarcati cu prioritate ei  chiar daca au venit dupa tine .
Cei mai rasisti sunt francezii si fac zambre cand vad RO pe numere la capul tractor ! Posted Image
Dintre TIR-isti cei mai prost conduc polonezii si romanii. E normal ca lumea sa faca urit cind vad RO. In plus sint si cei mai arongati.au cele mai proaste masini

#50
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Mai ,dar de CS nimic,nimic?

#51
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,364
  • Înscris: 10.09.2014
Eu sunt religios numai cand ma urc la volan in Romania. Ma rog la dumnezeii lor sa ii tina cat mai previzibili si neadormiti la volan.

Ca despre TIR-isti era un documentar german acum o luna, se vorbea despre educatia pe autostrada si amintea de supravegerea din aer cu elicopterul (care e scumpa) si la un moment dat vad un TIR lipit in curul altui TIR (la distanta periculoasa si nepermisa). Trimite politia: Era un roman, conducea asa sa consume cat mai putin (evident), era nedormit de peste 12 h iar in portofel nu avea decat 10 lire. Trageti concluzia. Baietilor i-au fost simpatic omul, l-au intrebat de adresa de acasa sa-i trimita acolo amenda si l-au lasat. Apoi discutia s-a directionat la colegii belgieni care sunt mai stricti.

Edited by LeopardSurd, 07 October 2017 - 15:34.


#52
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
1.IF
2.B
3.VS
4.DB
5.TR
6.CT
...
100. HARCOV.

#53
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 24.05.2006
deci:

AG- nu stiu daca e ramasita de pe vremea cand Pitestiul era capitala automobilistica a tarii, da' aia se cred toti in NFS, mai ales aia care au loganuri tunate (probabil tot ramasita de pe vremea Daciei 1300)

SV, NT, BC- mandri posesori de statii, si masini de UK. Nu se conduce foarte prost, dar ''se baga'', si merg cu viteza, si destul de haotic.

CT- in oras, tarani majoritatea, agresivi si fara nici o treaba cu condusul. O mentiune speciala pentru aia veniti de prin IL, CL si TL, care odata scapati in Constanta li se activeaza gena de schumahari, si baga tot felul de depasiri riscante, iti taie fata, opresc aiurea. Oricum, mana pe geam si maneaua la maxim, e moda generala.

Imi place sa conduc in bucuresti- e rapid, chiar daca destul de agresiv, dar si acolo, cum spunea cineva mai sus, se vede care e sofer de B si care e venit de la tara.

#54
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostKroghy, on 05 octombrie 2017 - 20:31, said:

Bizoni gasesti in orice oras insa in Bucuresti frecventa de bizoni depaseste cu mult orice alt oras.

Pentru ca in Bucuresti se aduna bizonii din toate orasele.

Daca vei pune cap la cap datele din Vehicule inmatriculate si accidente rutiere .Anul 2015 si vei face un raport ,  vei constata ca zona Bucuresti-Ilfov este  top 5 cele mai sigure orase/judete din RO. La polul opus probabil vor fi VS , TR , DB , etc

Bucuresti - Sofer haotic ; rapid ; cu o usoara tenta de agresivitate ; nu prea vireaza la stanga cum trebuie;  destul de atent in trafic (salvand multe situatii) ; foloseste frecvent regula fermoarului ; se poate adapta aproape oricarui trafic din lume.
Vaslui -  Nu-i poti cere prea mult pentru ca nu stii daca are mai mult de  4 clase.
Teleorman - Acolo nu cred ca se conduce cu carnet de conducere ci cu carnet de membru de partid.
Buzau - Uneori nu te lasa sa schimbi banda de circulatie (chiar da ai loc).  Blocheaza frecvent intersectiile nesamaforizate. Multi dintre soferi nu au auzit de regula fermoarului.

Edited by polizei, 02 November 2017 - 00:16.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate