Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Limitare temporara de viteza pe DN71: cum o tratam?
#19
Posted 05 October 2017 - 09:39
Limitarea o tratam, cu respect.
Ma auuza cum de cineva care presupunem ca are permis, se intreaba cum trateaza un indicator rutier... Edited by andreic, 05 October 2017 - 09:40. |
#20
Posted 05 October 2017 - 09:50
[i_unit], on 05 octombrie 2017 - 07:32, said:
Cum credeti ca ar trebui procedat? Dar poate camioanele pleaca de acolo la orice ora? Poti scrie politiei rutiere si administratorului drumului sa explici situatia si sa ceri solutiile de mai sus. |
#21
Posted 05 October 2017 - 10:27
f300, on 05 octombrie 2017 - 07:47, said:
Nu inteleg exact ce cauta la legis, crezi ca poti sa scapi de amenda daca indicatoarele sint temporare? Cred ca daca mergi si juma' de ora prin Romania oriunde intr-o zona mai variata (stiu eu nu pe un tronson de autostrada de exemplu) te intilnesti si cu indicatoare puse prost/aiurea/uitate si cu soferi care cred ca ei sint mai buni ca toti indiferent cit de riscanta sau nu e zona. Am pus-o la legis, pentru ca nu am stiut sa o incadrez altfel, astept sugestii. Topicul l-am creat ca sa vad cati dintre voi ar proceda ca mine si cati altfel. andreic, on 05 octombrie 2017 - 09:39, said:
Limitarea o tratam, cu respect. Ma auuza cum de cineva care presupunem ca are permis, se intreaba cum trateaza un indicator rutier... Daca asta mi-era adresat mie, am 40+ si de 14+ conduc zilnic. Dar banuiesc ca nu ai vazut in link-ul de pe google maps ca drumul este in camp si multi te iau in bascalie ca respecti indicatoarele. Cand am masina in fata, altfel se pune problema, dar de multe ori eu sunt melcul care deschide coloana de soferi nervosi. De asta am deschis topicul. Sa ma racoresc. Edited by [i_unit], 05 October 2017 - 10:31. |
#22
Posted 05 October 2017 - 10:28
[i_unit], on 05 octombrie 2017 - 10:15, said: Topicul l-am creat ca sa vad cati dintre voi ar proceda ca mine si cati altfel. Am omis un aspect. Spui că limita aia este pusă din cauza unui şantier. Atunci, cum arată semnul: alb, sau galben? Dacă e galben, e valabil provizoriu (pe perioada existenţei şi funcţionării şantierului); dacă e alb, normal, înseamnă că e limitare ca atare, n-are treabă cu şantierul, ci cu planul de amenzi. În ambele cazuri, trebuie respectată. Acum, că fiecare se orientează şi unii o mai şi comit, e altă poveste. Între Bucureşti şi Urziceni, pe E85, pe un segment de drum total drept şi fără nimic decât câmp pe ambele părţi, este limită de viteză 80 km/h. De ce? Aşa vrea poliţia rutieră. Nu există niciun factor de risc. Nimeni, dar absolut nimeni nu merge cu 80 acolo. Eu merg cu 100, alţii cu cât pot şi vor. Nici când am dat de radar acolo n-am lăsat-o sub 90 (indicat pe vitezometru). Edited by PSC, 05 October 2017 - 10:28. |
#23
Posted 05 October 2017 - 10:41
Problema e simpla. Iti place sau nu legea trebuie respectata, indiferent de domeniu. Legile nu sunt facute sa ne fie pe plac ci sa stabileasca o oarecare normalitate, desi multe sunt tampite. Daca incalci legea iti asumi riscurile de rigoare. Daca te prinde platesti pentru incalcarea ei, daca nu, hotul neprins...
Legal respecti toate indicatoarele. Nu le respecti iti asumi riscurile. Si din experienta mea destul de mare in trafic iti garantez ca amenda e cel mai mic risc in trafic. Unele greseli in trafic din pacate se platesc mult mai scump decat cu amenda si e cu atat mai grav cu cat ele au fost comise in mod constient si voluntar, asa ca ai fost smecher si poate plateste altul cu viata pentru smecheria ta dar e posibil sa nu te intereseze, important e ca nu ai luat amenda nu ca ai omorat un prost care circula regulamentar. Edited by PoeOvidiu, 05 October 2017 - 10:43. |
#24
Posted 05 October 2017 - 10:57
PoeOvidiu, on 05 octombrie 2017 - 10:41, said:
Unele greseli in trafic din pacate se platesc mult mai scump decat cu amenda si e cu atat mai grav cu cat ele au fost comise in mod constient si voluntar, asa ca ai fost smecher si poate plateste altul cu viata pentru smecheria ta dar e posibil sa nu te intereseze, important e ca nu ai luat amenda nu ca ai omorat un prost care circula regulamentar. Nu inteleg daca te referi la cazul meu, sau generalizezi, sper ca nu ma faci inconstient la volan care pune in pericol viata sumaharilor de pe sosea, constient fiind, doar de dragul de a nu lua o amenda... Si ca sa raspund unei postari anterioare, indicatoarele sunt asa cum am mentionat, temporare. Ce culoare au, deduce cel care a vrut sa stie... Edited by [i_unit], 05 October 2017 - 10:58. |
#25
Posted 05 October 2017 - 11:17
Deci sunt instituite de conducerea şantierului, la rugămintea adresată poliţiei rutiere. Trebuie respectate.
Ai răbdare până se termină şantierul. |
#26
Posted 05 October 2017 - 11:18
Nu m-am referit la cazul tau. Daca te durea la patina nu itrebai pe forum ce e cu indicatoarele alea. Faptul ca te interesezi arata ca ai discernamat.
Si faptul ca nimeni nu respecta...... e scuza cea mai uzuala desi e fara sens. La fel cum e fara sens sa dai flashuri la ala din fata ta poate nici nu se uita in oglinda [i_unit], on 05 octombrie 2017 - 10:57, said: Nu inteleg daca te referi la cazul meu, sau generalizezi, sper ca nu ma faci inconstient la volan care pune in pericol viata sumaharilor de pe sosea, constient fiind, doar de dragul de a nu lua o amenda... Si ca sa raspund unei postari anterioare, indicatoarele sunt asa cum am mentionat, temporare. Ce culoare au, deduce cel care a vrut sa stie... |
#27
Posted 05 October 2017 - 11:19
unbrutus, on 05 octombrie 2017 - 09:50, said: Poti scrie politiei rutiere si administratorului drumului sa explici situatia si sa ceri solutiile de mai sus. O idee buna. Poate mai multe controale in zona nu ar strica, in acest fel poate capata semnificatie acele indicatoare si in ochii celorlalti... |
#28
Posted 05 October 2017 - 11:21
Mie mi se pare cat se poate de normal sa fie o limitare de viteza intr-o zona unde ies frecvent utilaje lente pe drum. Nu neaparat ca intri in ala cu buldo ca iese ca berbecul, dar e posibil ca utilajele sa scoata noroi pe drum, noroi care nu cred ca se impaca prea bine cu 100+km/h
|
|
#29
Posted 05 October 2017 - 11:58
"Nu neaparat ca intri in ala cu buldo ca iese ca berbecul,"
Mai exista o problema la camioanele mari fara dotari de oglinzi suplimentare - au unghi mort , de auzit mai mult ca sigur nu te aude dar daca nici nu te vede ala esti , tu ai impresia ca te vede dar numai cand esti cu fata sub el iti dai seama ca ai gresit . Devin problematice depasirile , fiind ori lungi ori in coloana instinctul te impulsioneaza sa dai talpa uitand ca pe jos e patinuar , asa ca mai bine sa fi un "supozitor" respectand viteza impusa ( dictionar "Colegu" https://www.antena3....tie-429806.html) Edited by ldpe, 05 October 2017 - 12:00. |
#30
Posted 05 October 2017 - 12:09
PoeOvidiu, on 05 octombrie 2017 - 11:21, said:
Mie mi se pare cat se poate de normal sa fie o limitare de viteza intr-o zona unde ies frecvent utilaje lente pe drum. Nu neaparat ca intri in ala cu buldo ca iese ca berbecul, dar e posibil ca utilajele sa scoata noroi pe drum, noroi care nu cred ca se impaca prea bine cu 100+km/h |
#31
Posted 05 October 2017 - 12:49
PSC, on 05 octombrie 2017 - 10:28, said: . Între București și Urziceni, pe E85, pe un segment de drum total drept și fără nimic decât câmp pe ambele părți, este limită de viteză 80 km/h. De ce? Așa vrea poliția rutieră. Nu există niciun factor de risc. Nimeni, dar absolut nimeni nu merge cu 80 acolo. Eu merg cu 100, alții cu cât pot și vor. Nici când am dat de radar acolo n-am lăsat-o sub 90 (indicat pe vitezometru). In schimb in satele din zona craiovei unde se suprapun pe un tronson de drum doua drumuri europene mai precis de la Filiasi spre Craiova, in localitate sunt 4 benzi , limita la 70, si mereu inaintea unei zebre este 50. Sunt multe zebre. Niciodata dupa trecerea de pietoni nu am vazut acel indicator cu 70 sau sfarsit de limitare la 50 (acel semn barat), oricum majoritatea merg cu 80 pe acolo. |
#32
Posted 05 October 2017 - 12:56
PoeOvidiu, on 05 octombrie 2017 - 11:21, said:
Mie mi se pare cat se poate de normal sa fie o limitare de viteza intr-o zona unde ies frecvent utilaje lente pe drum. Nu neaparat ca intri in ala cu buldo ca iese ca berbecul, dar e posibil ca utilajele sa scoata noroi pe drum, noroi care nu cred ca se impaca prea bine cu 100+km/h Si vorbesc serios, asta e tendinta pe care o observ in trafic. Cu cat sunt conditiile mai proaste cu atat simt nevoia sa o calce mai tare. |
#33
Posted 05 October 2017 - 12:56
ldpe, on 05 octombrie 2017 - 11:58, said: "Nu neaparat ca intri in ala cu buldo ca iese ca berbecul," Mai exista o problema la camioanele mari fara dotari de oglinzi suplimentare - au unghi mort , de auzit mai mult ca sigur nu te aude dar daca nici nu te vede ala esti , tu ai impresia ca te vede dar numai cand esti cu fata sub el iti dai seama ca ai gresit . Devin problematice depasirile , fiind ori lungi ori in coloana instinctul te impulsioneaza sa dai talpa uitand ca pe jos e patinuar , asa ca mai bine sa fi un "supozitor" respectand viteza impusa ( dictionar "Colegu" https://www.antena3....tie-429806.html) Astoa cu statii sunt hamsteri si supozitoare cei care stau in spatele unui tir. |
|
#34
Posted 05 October 2017 - 13:10
PoeOvidiu, on 05 octombrie 2017 - 11:21, said:
Mie mi se pare cat se poate de normal sa fie o limitare de viteza intr-o zona unde ies frecvent utilaje lente pe drum. Nu neaparat ca intri in ala cu buldo ca iese ca berbecul, dar e posibil ca utilajele sa scoata noroi pe drum, noroi care nu cred ca se impaca prea bine cu 100+km/h Limitari de la 100 la 50 pe un DN? Iar periculos pt siguranta circulatiei. |
#35
Posted 05 October 2017 - 13:16
Si ce fac masinile care ies de pe drumurile neasfaltate?
Se sterg pe presul de la intrare pe drumul asfaltat? Sunt curios, unde scrie mai exact ca e ilegal sa ai noroi pe anvelope? Cati ani de puscarie faci? Sau e doar contraventie? |
#36
Posted 05 October 2017 - 14:03
Legal trebuie sa isi curete rotile inainte sa iasa pe DN. De aceea in ultimii ani aproape la toate intrarille/iesirile pe/de pe drumurile agricole s-a turnat o portiune de cativa metri de asfat. Parctic au asfaltat 10-20m din drumul agricol pentru ca acolo sa iti poti curata rotile de noroi. Problema e ca nimeni nu le curata. Cu atat mai putin in zona de santier unde utilajele traverseaza poate de 10 ori intr-o zi DN-ul.
Asa ca e buna o restrictie de viteza in zona. unbrutus, on 05 octombrie 2017 - 13:10, said:
noroi pe un drum national? este ilegal sa intri pe drum national cu noroi. Nu cred ca integi cum functioneaza circulatia pe drumurile publice. Limitari de la 100 la 50 pe un DN? Iar periculos pt siguranta circulatiei. Si tot in km astia am invatat ca nu isi curata nimeni rotile cand iese din aratura pe drum, am invatat ca la 500km facuti castigi maxim 30 de minute daca mergi peste limita legala, am invatat ca nu e asa obositor si ca e mult mai sigur sa circuli in limte legale, eventual cu 10-15km/ peste unde limita e mai mica de 100 dar nu mai mult de 60-65 in localitate. Am invatat multe, unele pe pielea mea, altele pe pielea altora. In 800.000 km am 3 amenzi de radar pentru depasire cu 10-20km/h a limitei. In rest curat ca lacrima, deci cred ca stiu cum functioneaza circulatia. Edited by PoeOvidiu, 05 October 2017 - 14:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users