Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Difuzor (earpiece speaker) defect Samsung Galaxy S8

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Salut,

   Detin un Galaxy S8 cumparat in primavara de la Samsung Mobile Store Romania. De 2 saptamani nu mai pot efectua apeluri cu el deoarece difuzorul nu mai functioneaza. De ce am stat 2 saptamani cu el asa si nu am fost la service va intrebati? Pai am fost ca tot omul in vacanta in afara tarii 2 saptamani, si atunci s-a gasit sa se strice. Toata vacanta nu am putut vorbii la telefon doar pe speaker sau la casti, de aici pleaca si frustrarea mea. Tin sa mentionez ca am avut grija de telefon, nu l-am bagat in apa/are folie de protectie/are husa/nu a fost supus la socuri etc.
   Acum ca am facut un summary pentru toata aventura asta sper ca veti intelege de ce imi doresc cu vehementa sa imi recuperez banii pe device sau sa primesc unul nou. Intrebarea e, pot obtine cumva legal pe baza garantiei un device nou/banii inapoi? Am citit pe diferite forumuri ca ramane la alegerea service-ului daca il repara sau returneaza banii/produs nou.
  E deja a2a oara cand o patesc. Anul trecut am fost prin service cu un S7 edge de 5 ori pentru ca dorel fixa o problema si strica altceva. De aceea nu vreau ca acum sa isi bage iar dorel nasul in telefonul meu. Plus ca nu mai am incredere dupa ce il desfac ei ca mai are rezistenta la praf/apa.

Sper ca voi gasi la voi raspunsul. Multumesc.

#2
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Raspunsul este sa-l trimiti la garantie.
Da, 99% este la latitudinea firmei (service/magazin) daca se repara sua inlocuieste sau returneaza banii (nu stiu exact cele 3 variante, dar cam astea sint).
Oricum, pentru asa ceva 99% va fi reparat.
Te anunta ei frumos daca-l repara sau inlocuiesc.
Nu are nici o relevanta ce ai patit cu celalalt telefon.
Nu are nici o relevanta ca ai fost in vacanta si nu l-ai trimis la garantie, mai ai destula garantie.
Deci, oricum o dai, oricum o iei, trebuie trimis la garantie, in acest moment chiar nu exista absolut nici o alternativa.
Nici nu vad care ar fi aceasta alternativa acum :)

Edited by buyonevideo, 04 October 2017 - 13:53.


#3
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
nu prea,de asta ai garantie...stiu ca Apple ofera device-uri noi noute in caz de ,defect !

#4
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008
Uite, de asta e bine sa nu te arunci ca musca-n lapte imediat ce apare un telefon pe piata.

Orice telefon, indiferent ca e Samsung, iPhone sau Vertu poate avea probleme la primele loturi cu bateria, ecranul, casca pentru apeluri si multe altele.

#5
KreutzerKonig

KreutzerKonig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 395
  • Înscris: 04.10.2017
Probabil vei primi un telefon nou. La asemenea telefoane nu prea se stă la discuții. N-au niciun interes să tărăgăneze problema și să-și strice renumele aiurea.

#6
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Alternativa ar fii sa ai un device care sa nu se strice cand ti-e lumea mai draga nu? Acum pe mine cine ma despagubeste ca nu m-am putut folosi de telefon 2 saptamani? Daca nu mi-l schimba sau nu imi dau banii inapoi inseamna ca nu pot garanta ca produsele lor viitoare vor fii mai bune si ma vor pierde de client. Nu stiu daca ar risca sa iasa iar un scandal precum cel cu bateria.

 Hider141, on 04 octombrie 2017 - 14:24, said:

Uite, de asta e bine sa nu te arunci ca musca-n lapte imediat ce apare un telefon pe piata.

Orice telefon, indiferent ca e Samsung, iPhone sau Vertu poate avea probleme la primele loturi cu bateria, ecranul, casca pentru apeluri si multe altele.

Cel mai probabil asa e. Dar pentru asta ai garantia. Iar problemele din fabrica cred ca apar mai repede de ~6 luni.

#7
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007

 Hider141, on 04 octombrie 2017 - 14:24, said:

Uite, de asta e bine sa nu te arunci ca musca-n lapte imediat ce apare un telefon pe piata.

Orice telefon, indiferent ca e Samsung, iPhone sau Vertu poate avea probleme la primele loturi cu bateria, ecranul, casca pentru apeluri si multe altele.

Am observat si eu, e cam scump beta testingul in zilele noastre.
Plus ca midrange-urile sunt foarte fiabile acum, a evoluat bine androidul, in concediu puteai sa-ti iei altul...

#8
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Nu a mai trecut nimeni prin situatia asta si a scoso la capat?

#9
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 florynyk_92, on 04 octombrie 2017 - 14:58, said:

Alternativa ar fii sa ai un device care sa nu se strice cand ti-e lumea mai draga nu? Acum pe mine cine ma despagubeste ca nu m-am putut folosi de telefon 2 saptamani? Daca nu mi-l schimba sau nu imi dau banii inapoi inseamna ca nu pot garanta ca produsele lor viitoare vor fii mai bune si ma vor pierde de client. Nu stiu daca ar risca sa iasa iar un scandal precum cel cu bateria.
Cel mai probabil asa e. Dar pentru asta ai garantia. Iar problemele din fabrica cred ca apar mai repede de ~6 luni.
Nu exista device care sa nu se strice.
Orice se strica, mai mult sau mai putine (bucati), mai repede sau mai incet.

Nu te despagubeste nimeni pentru nimic, totul se incadreaza in parametri normali.
Deoarece... vezi pct. 1.

Nu iti garanteaza nimeni nimic, nu are legatura produsul actual cu produsele viitoare.
Self explanatory.

Nu cred ca ii intereseaza PUNCTUL ca te-au pierdut pe TINE de client, nici magazinul, nici Samsung.
Esti doar o cifra de 1 din zeci/sute de mii/milioane.

Scandalul cu bateria - Samsung este in continuare nr. 1 la vinzare telefoane, deci... CUM i-a afectat scandalul ?

Garantie - de ce nu apelezi la garantie ?

Probleme din fabrica, 6 luni... nu am inteles exact asta.

 florynyk_92, on 04 octombrie 2017 - 16:13, said:

Nu a mai trecut nimeni prin situatia asta si a scoso la capat?
Probabil au trimis telefonul la garantie.
Asta este absolut obligatoriu primul pas.
Tu cum ai vrea telefonul reperat sau inlocuit sau banii inapoi, daca nu returnezi telefonul vechi ?!
Iar posibilitatea de returnare este... ai ghicit, GARANTIA.
Mai ai una singura, eu asa am reusit retur + banii inapoi dupa 6 luni: neconformitate.
Dar la mine chiar asa era: am dat comanda un model de telefon (XT1036) si am primit altul (XT1039).
La tine, nu cred ca este cazul.
Deci, ramine... da, garantia.

#10
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Evident ca raspunsul e garantia si il voi duce la garantie dar as vrea sa mi se inlocuiasca device-ul sau sa primesc banii inapoi. Prin scandalul cu bateria samsung a pierdut foarte multi bani. Ma rog, voiam intai niste pareri, apoi ma voi duce la garantie. Am stat asa 2 saptamani... deja m-am obijnuit.

#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ehhhh, una este ce vrei tu si alta este ce se intimpla in realitate.
La lege spune foarte foarte clar, ca optiunea de reparare/inlocuire/returnare bani depinde de service.
Deci, poti tu sa vrei luna de pe cer, tot de service depinde.
Daca dupa reparatie constati alte probleme, aparute din cauza reparatiei sau pur si simplu defecte "obisnuite", trimiti din nou la service.
Si asa mai departe, pina nu se mai poate repara, atunci vei avea si alte optiuni.
Chestia cu trimis de 3 ori la service nu mai exista in lege, deci poti sa-l tirmiti si de 18 ori.
Poate ca a pierdut bani dupa scandalul cu bateria, dar tot este pr primul loc la vinzari, deci recupereaza imediat, stai linistit.
Si, cum ziceam, nu cred ca pling dupa un singur client.

PS: vezi sa nu ai surpriza ca-ti refuza complet reparatia, pe motiv ca s-a defectat din cauza socurilor mecanice sau din alta cauza provocata de tine.
S-au mai intimplat cazuri ;)

#12
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
Am fost azi cu el. Mi-au schimbat difuzorul, nu am reusit sa ii fac sa imi schimbe device-ul cu totul. Merci tuturor pt info.

#13
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Et voila, a durut, a fost greu ?!
Normal ca nu ai reusit sa-i convingi.
Ti-am spus asta de la inceput.
Pentru o asemenea defectiune, slabe sanse de inlocuire/retur bani.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate