Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Minciuna timbrului de mediu si invechirea parcului auto !

* * * * * 7 votes
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#19
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

 poadol, on 04 octombrie 2017 - 12:18, said:

Si daca impozitele si taxele ar fi foarte mici romanii si nu numai ei ar face acelasi lucru = "Ar cauta metode pe cat posibil legale sa evite impozitele si taxele Statului". Posted Image
Nu-i adevarat.
Asta se intampla prin anii '90 - 2000, cand veneam din comunism si nu eram obisnuiti cu taxele.
Acum mentalitatea s-a schimbat.
Insa si politicienii daca au vazut ca se poate si se plateste, au inmultit si marit taxele, stimuland in continuare incercare evitarii taxelor exagerate.

#20
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

 notrust, on 04 octombrie 2017 - 12:15, said:

Iti spun eu ca majoritatea au fost casate.
Ieri am facut 800km si chiar ma miram ca nu am vazut un Cielo, Matiz, Golf, 3 etc..
Si mi-am adus aminte ca la mine in spatele blocului, erau niste masini care s-au schimbat in 2017.
- solenza - Logan 2005
- solenza - Logan 2009
- fiat punto 1998 - Golf 4
- Golf 3 - Octavia 2
- Cielo - Golf 5
- Dacia Pickup 1999 - Logan MCV
- Golf 4 - Duster (prima generatie).
- Cielo - Astra G 2002

Daca nu se scotea taxa auto astea inca circulau si asta e valabil pentru toata Romania.
Stiu sigur ca Cielo, Golful 3 , Punto si Pickupul au ajuns la dezmebrari, a venit un colorat si le-a dat intre 1000 si 1200 lei/buc.
Au dat masini vechi pe altele tot vechi.

Pe ansamblu parcul auto tot vechi a ramas. Posted Image

Edited by poadol, 04 October 2017 - 12:21.


#21
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

 arab, on 04 octombrie 2017 - 12:20, said:

Unde zici ca au plecat masinile alea din 90? Nu cumva la altii, tot romani? Ca doar nu s-au scurs la canal! O mare parte circula inca, si-au schimbat proprietarul doar.

Adica...polueaza, ca discutam de asta!
Garantat 7 din 10 sau casat...
Insa nu mai au viata lunga oricum....

 poadol, on 04 octombrie 2017 - 12:21, said:

Au dat masini vechi pe altele tot vechi.

Pe ansamblu parcul auto tot vechi a ramas. Posted Image
Nici nu se poate innoi, ca nu avem bani de masini noi.
Defapt parcul auto in esenta a intinerit, cu putin in medie.
Totusi cred ca e mai bine sa vezi in majoritate masini dupa 2002 decat din anii '90....

Edited by notrust, 04 October 2017 - 12:25.


#22
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 notrust, on 04 octombrie 2017 - 11:40, said:

Se tot spune ca de cand s-a scos taxa auto ne-am umplut de rable si ca am invechit parcul autor.
Este o mare minciuna.

Nu trebuie sa te uiti la televizor ca sa vezi ce s-a intamplat dupa ridicarea taxei; e suficient sa mergi nu doar duminica, pe soselele patriei sa vezi toroape de golf cu faruri rotunde, fiat-uri in doua usi si tot felul de cazane.
Acum cine are 5-6 sute de euro isi poate lua o chestie cu roti si niste forme ciudate, de zici ca a incercat sa intre in curte pe poarta mica, ce se cheama masina; la 1000 deja e lux. Romania s-a blocat din cauza taxei alea ridicate si a devenit tinta gunoaiel;or din vest.
Eu nu contest ca nu sunt si masini decente la 15 ani vechime; de hodoroabele alea spun care, sa fie vorba intre noi, nu mai vad in veci vreun service; totul se face pe genunchi la coltul ulitei.
...
Prin urmare trebuie sa vezi ce s-a intamplat, nu sa auzi.

Edited by iancuMIC, 04 October 2017 - 12:28.


#23
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

 notrust, on 04 octombrie 2017 - 12:23, said:

Garantat 7 din 10 sau casat...
Insa nu mai au viata lunga oricum....

Si eu ce am zis? Deci...polueaza inca! De acord...nu? Sunt cu noi si fac parte din parcul auto national...invechit si mai tare acum, prin sportul national cu adusul rablelor altora, la noi.

Pai e bine asa?

Apropo...sunt si in stare tehnica de invidiat si de aici alte necazuri in trafic.

Edited by arab, 04 October 2017 - 12:30.


#24
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Orice proiect fiscal, orice noua taxa in RO e tzeapa curata, dintr-un motiv simplu - banii ajung la pensionari in loc sa ajunga in autostrazi.

De aceea recomand sa nu platiti nimic, sa nu aveti nimic trecut pe numele vostru.

#25
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

 iancuMIC, on 04 octombrie 2017 - 12:26, said:

Nu trebuie sa te uiti la televizor ca sa vezi ce s-a intamplat dupa ridicarea taxei; e suficient sa mergi nu doar duminica, pe soselele patriei sa vezi toroape de golf cu faruri rotunde, fiat-uri in doua usi si tot felul de cazane.
La noi in Muntenia nu mai vezi ce spui tu de mult.
Golf 2 a disparut odata cu intrare in UE...
Asa ca ce sustii tu, nu e valabil prin Muntenia, adica eu nu am mai vazut demult un Golf 2 ruland, si ziele astea ma uitam daca mai vad macar un 3 sau astra F.
Cat a fost taxa pana in 2012 Muntenia se umpluse de masini din 1995 - 2000, dupa timbrul de mediu din 2013 se blocase, aceste rable, Golf 3, Astra F, Corsa B, Polo 1, Modeo 1, BMW "pisica", Cielo, Fiat Punto, Ford Escort, care in 2017 s-au schimbat cu masini trecute de 2002.

Edited by notrust, 04 October 2017 - 12:32.


#26
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Romania nu s-a umplut de nici o rabla dupa scoaterea taxei. Cine spune asa ceva e rupt de realitate pentru ca rablele alea mergeau de multi ani pe strazile din Ro, numai ca aveau numere de Bulgaria sau Ungaria. Dupa scoaterea taxei s-au ingramadit toti sa si le inmatriculeze in Ro. De aici "avalansa" de rable, dar ele existau printre noi de multi ani.

 eiffel, on 04 octombrie 2017 - 12:19, said:

Cunosc multi care au curte si pana in 89 si-au tinut masinile in ea.
Acum parcheaza doar in strada, ca de, de ce sa-si ocupe curtea...
Asa, si care e problema?
Pana in '89 era ratie de benzina de 20 de litri pe luna, iar iarna circulatia masinilor era interzisa. Asa ca omul scotea masina numai la zile mari.
Acum nu mai e ratia si nici interdictia de a circula. Ti-e ti-ar placea sa tot deschizi si sa inchizi portile de cel putin 4 ori pe zi?
O lasa la poarta si basta. Ii trebuie, se urca in ea si se duce fara timp pierdut cu inchisul si deschisul portilor.

Edited by Friskey, 04 October 2017 - 12:36.


#27
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Ai tai sunt la pensie?

 rosix, on 04 octombrie 2017 - 12:26, said:

Orice proiect fiscal, orice noua taxa in RO e tzeapa curata, dintr-un motiv simplu - banii ajung la pensionari in loc sa ajunga in autostrazi.

De aceea recomand sa nu platiti nimic, sa nu aveti nimic trecut pe numele vostru.

Edited by arab, 04 October 2017 - 12:32.


#28
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

 Friskey, on 04 octombrie 2017 - 12:30, said:

Romania nu s-a umplut de nici o rabla dupa scoaterea taxei. Cine spune asa ceva e rupt de realitate pentru ca rablele alea mergeau de multi ani pe strazile din Ro, numai ca aveau numere de Bulgaria sau Ungaria. Dupa scoaterea taxei s-au ingramadit toti sa si le inmatriculeze in Ro. De aici "avalansa" de rable, dar ele existau printre noi de multi ani.
Si multe au fost casate si cumparate masini dupa 2002.
Deci parcul auto a evoluat, incet dar a evoluat.
Din 2013 pana-n 2017 a stagnat in realitate..

 arab, on 04 octombrie 2017 - 12:31, said:

Ai tai sunt la pensie?
Votezi PSDul ?

 arab, on 04 octombrie 2017 - 12:26, said:

Si eu ce am zis? Deci...polueaza inca! De acord...nu? Sunt cu noi si fac parte din parcul auto national...invechit si mai tare acum, prin sportul national cu adusul rablelor altora, la noi.
Tu ai zis ca circula si alea vechi, eu ti-am spus ca 7 din 10 au fost casate, iar restul n-o vor mai duce mult, deci ?

#29
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 arab, on 04 octombrie 2017 - 12:31, said:

Ai tai sunt la pensie?

Da.. dar asta nu inseamna ca doresc ca Dragnea sa-i umple de bani, sa aiba din ce cumpara seminte de spart in fata TV-ului cu Antena3, in detrimentul autostrazilor si a altor proiecte majore.

Nu sunt de acord sa platesc niciun leu chior (in afara de CAS) pentru pensionarii din RO, sa fim bine intelesi.

Edited by rosix, 04 October 2017 - 12:37.


#30
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 iancuMIC, on 04 octombrie 2017 - 12:26, said:

Nu trebuie sa te uiti la televizor ca sa vezi ce s-a intamplat dupa ridicarea taxei; e suficient sa mergi nu doar duminica, pe soselele patriei sa vezi toroape de golf cu faruri rotunde, fiat-uri in doua usi si tot felul de cazane.
Acum cine are 5-6 sute de euro isi poate lua o chestie cu roti si niste forme ciudate, de zici ca a incercat sa intre in curte pe poarta mica, ce se cheama masina; la 1000 deja e lux. Romania s-a blocat din cauza taxei alea ridicate si a devenit tinta gunoaiel;or din vest.
Eu nu contest ca nu sunt si masini decente la 15 ani vechime; de hodoroabele alea spun care, sa fie vorba intre noi, nu mai vad in veci vreun service; totul se face pe genunchi la coltul ulitei.
...

Neeah , nu toate vechiturile is cazane , unele au noroc de stapani marinimosi care baga bani multi in piese noi ca sa fie in rand cu suratele lor fabricate in 2017 ... oricum acele cazane de care amintesti se vor rupe in doua inainte de viitorul ITP !

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Uite aşa m-a determinat statul să rămân cu Primera mea din 2007.
În 2020, sau 2025, când o să devină la fel de rablă ca şi maşinile din 1999-2000 acum (cu excepţiile de rigoare), o să fiu mândru că nu intru în jocul ăsta mizerabil al taxei de mediu. Este o maşină care promite să ţină până atunci, fiindcă şi eu promit s-o întreţin.

#32
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,024
  • Înscris: 07.11.2006

 eiffel, on 04 octombrie 2017 - 12:19, said:

Cunosc multi care au curte si pana in 89 si-au tinut masinile in ea.
Acum parcheaza doar in strada, ca de, de ce sa-si ocupe curtea...
Ai inteles exact sensul comentariului meu.De asta am si folosit ghilimelele.

#33
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

 notrust, on 04 octombrie 2017 - 12:20, said:

1. Nu-i adevarat.
2. Asta se intampla prin anii '90 - 2000, cand veneam din comunism si nu eram obisnuiti cu taxele.
3. Acum mentalitatea s-a schimbat.
4. Insa si politicienii daca au vazut ca se poate si se plateste, au inmultit si marit taxele, stimuland in continuare incercarea evitarii taxelor exagerate.
1. Unii dintre romani ar fenta taxele si impozitele si legati la ochi in realitatea din Romania.
2. Atunci "prin anii '90 - 2000" inca era "totul nou" = "capitalismul" (ca de altfel si astazi pentru majoritatea romanilor), ce sa fenteze daca abia ceva mai tarziu au invatat metodele vesticilor de evitare a impozitarii si taxarii ca ai nostri erau habarnisti majoritatea in acea perioada, eventual nu cunosteau legile si de aceea nu plateau.
3. Da, care-i mentalitatea schimbata de acum? Posted Image
4. Exact politicienii stiu de mult timp ca romanul este indiferent si de foarte multe ori habarnist (fara suparare).

Probabil ca au facut astia statistici mincinoase: Posted Image

Quote

Statisticile care ne sperie

Una din trei mașini achiziționate în România are o vechime mai mare de 10 ani, potrivit statisticilor Autovit.ro. Tranzacțiile cu mașini second-hand au avut un avans de 130%, înmatriculările de mașini noi au crescut cu 27%, iar cele de mașini second-hand din import au urcat cu 86%, depășind 250.000 de unități. potrivit aceleiași surse.
REPORTAJ. Mașinile la mâna a treia, coșciuge pe patru roți



#34
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,024
  • Înscris: 07.11.2006

 rosix, on 04 octombrie 2017 - 12:26, said:

Orice proiect fiscal, orice noua taxa in RO e tzeapa curata, dintr-un motiv simplu - banii ajung la pensionari in loc sa ajunga in autostrazi.

De aceea recomand sa nu platiti nimic, sa nu aveti nimic trecut pe numele vostru.

Si pe-al cui nume sa le trecem?Banuiesc ca nu te oferi voluntar Posted Image

#35
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ajung banii la pensionari? La care, cei cu pensii speciale?
Coşciug pe 4 roţi poate fi şi o maşină nouă, cu numere roşii, depinde de şofer.

#36
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

 poadol, on 04 octombrie 2017 - 12:40, said:

Probabil ca au facut astia statistici mincinoase: Posted Image
Sunt statistici nerealiste.
Vezi strada/circulatia si masinile din 2012 - 2017, si masinile aparute in 2017 pe strada.
Timbrul de mediu a blocat romanul, si l-a facut sa traga de cosciuge pe roti.
In 2017 romanii au avut posibilitatea sa arunce 70% din rablele din anii '90 cumparand masini dupa 2002.
Daca taxa auto ramanea, nimeni nu-si cumpara masina noua in 2017, in concluzie trageau romanasii tot de pisicute si golf 3uri pe BG...

Edited by notrust, 04 October 2017 - 12:45.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate