Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Minciuna timbrului de mediu si invechirea parcului auto !

* * * * * 7 votes
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#145
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Nu ai mai vazut Dacii cu faruri patrate sau opeluri kadett? Sunt destule masini prin Bucuresti. Problema cu masinile vechi e ca oamenii ce iai cumpara masina cu 2000-3000 euro nu le repara. Cate masini nu sunt fara toate becurile sau cu probleme grave? Masina nu este un drept.
Sunt de acord ca totul ar trebui sa inceapa cu rar si statiile itp

#146
Cristi_E

Cristi_E

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,036
  • Înscris: 31.03.2015

View PostMicroEdge, on 07 octombrie 2017 - 17:21, said:

Masina nu este un drept.
Dar ce este, o obligatie? :lol:

#147
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004

View PostMicroEdge, on 07 octombrie 2017 - 17:21, said:

Nu ai mai vazut Dacii cu faruri patrate sau opeluri kadett? Sunt destule masini prin Bucuresti. Problema cu masinile vechi e ca oamenii ce iai cumpara masina cu 2000-3000 euro nu le repara. Cate masini nu sunt fara toate becurile sau cu probleme grave? Masina nu este un drept.
Sunt de acord ca totul ar trebui sa inceapa cu rar si statiile itp

Am mai văzut, dar nu foarte multe. Sun 1 din 10 maşini.

#148
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,548
  • Înscris: 07.02.2003

View Postdjl, on 07 octombrie 2017 - 15:02, said:

Maşini Euro 0, -1, -2, -3 ... nu prea am mai văzut în Bucureşti spre exemplu.
La naiba, mi-ar plăcea să am un Lighean din 2006-2007 (dacă e să am aşa ceva), că e "de colecţie"   Posted Image
Euro3 e foarte popular... toate renault-urile, citroenurile, peugeot, opel etc... fab 2000-2004 sunt euro 3.
Diferneta intre 3 si 4 nu e mare, practic la euro 4 apare egr-ul si mai reduce din emisii, catalizatorul e cam la fel ca la euro 3.
Deasemenea majoritatea masinilor mai ieftine (cazanelor) din Germania sunt euro 3.

Edited by andreic, 10 October 2017 - 21:40.


#149
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016

View Postandreic, on 10 octombrie 2017 - 21:32, said:

Euro3 e foarte popular... toate renault-urile, citroenurile, peugeot, opel etc... fab 2000-2004 sunt euro 3.
Diferneta intre 3 si 4 nu e mare, practic la euro 4 apare egr-ul si mai reduce din emisii, catalizatorul e cam la fel ca la euro 3.
Deasemenea majoritatea masinilor mai ieftine (cazanelor) din Germania sunt euro 3.
Gresit pentru Opel.
Opel Vectra B benzina, 2000 - Euro 4, atat in brief cat si la RAR
Opel Corsa C, benzina, 2001 - Euro 4, atat in brief cat si la RAR
Opel Astra G, benzina, 2002 - Euro 4, atat in brief cat si la RAR
Vorbesc in stricta cunostinta de cauza, nu doar imi dau cu parerea sau din auzite. Deci, pe benzina cel putin, Opel are masini Euro 4 incepand cu 1999-2000.
O chestie tampita in schimb : Ford Fiesta 1.3, benzina, din 2000, pe brief de Germania = Euro 4, la RAR (unii mai destepti ca germanii) = Euro 3. Taxa platita din cauza asta, in 2013, a fost 460-490 eur in loc de 160 eur. Uite asa a luat statul roman, doar din pix, 300-330 eur.

Edited by Magicwisewolf, 11 October 2017 - 09:51.


#150
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Egr e si euro 2.

#151
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View Postpufonel, on 06 octombrie 2017 - 21:58, said:

Eu as face altfel ca sa scap de rable: n-as pune taxa de mediu la vanzare, ci impozit anual diferentiat in functie de cilindree si norma de poluare. As lasa 0 sau o suma modica pentru electrice si hibride, si as pune un impozit urias gen 1000 de lei pe an pentru non-euro. Romanul care si-a luat o rabla numai ca sa se dea mare ca are masina se va gandi de 2 ori daca s-o pastreze sau s-o dea la remat cand va vedea ca impozitul e cam cat valoarea masinii. Daca alege sa-si ia masina noua, asta il va responsabiliza, si poate n-ar mai scoate masina din parcare sa mearga 200 metri. Rezultat secundar: diminuarea blocajelor in trafic Posted Image

(PS La asta ar trebui sa se adauge investitii in sistemul de transport in comun, astfel incat majoritatea sa-l aleaga in detrimentul masinii pentru drumurile zilnice).
Impozitele merg la bugetele locale iar statul/guvernul, are nevoie de bani la bugetul central .

#152
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,548
  • Înscris: 07.02.2003

View PostMagicwisewolf, on 11 octombrie 2017 - 09:47, said:

Opel are masini Euro 4
Bun, Opel e oki... ia-i pe ceilalti.

Edited by andreic, 11 October 2017 - 13:54.


#153
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006
Dacia Logan fabricate pana in 2006 inclusiv sunt EURO3.
Dacia Solenza e EURO3.
Toate Daciile clasice cu injectie indirecta + Dacia Supernova sunt EURO2.
Si sunt masini fabricate din 2000 mai incolo.
EURO4 in Romania a intrat in vigoare la 01.07.2007 odata cu aderarea la UE iar in 2009 erau inca multe masini noi EURO4.
EURO5 a intrat in vigoare in 2009.
Sa ma contraziceti daca am gresit ceva.

#154
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
@ andreic : am zis Euro minus 3 când am scris -3 . Adică din vremuri apuse de mult...

#155
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016

View Postjadcomp, on 11 octombrie 2017 - 15:22, said:

Dacia Logan fabricate pana in 2006 inclusiv sunt EURO3.
Dacia Solenza e EURO3.
Toate Daciile clasice cu injectie indirecta + Dacia Supernova sunt EURO2.
Si sunt masini fabricate din 2000 mai incolo.
EURO4 in Romania a intrat in vigoare la 01.07.2007 odata cu aderarea la UE iar in 2009 erau inca multe masini noi EURO4.
EURO5 a intrat in vigoare in 2009.
Sa ma contraziceti daca am gresit ceva.
Insa in Europa masinile pe BENZINA s-au fabricat euro 4 din 2000.
Opel masinile din anul 2000 au fost euro 4, In 2003 Chevrolet, Hynday si KIA aduceau motoare pe benzina euro 4 in Europa.
VW dupa 2000 la fel pe benzinare au pus euro4, din 2001 inclusiv FORD a pus euro 4 pe benzina.
DACIA a vandut motoare euro 3 pentru ca Renault au pus pe LOGAN toate motoarele din 1995 - 2000, de pe Clio, Laguna, Megane 1 si chiar mai jos..., pentru ca le aveau prin depozite si trebuia scapat de gunoaie.
DACIA a fost o gura de aer pentru Renault care a vandut toate platformele si toate piese vechi din depozite.
Renault era in apropierea falimentului, DACIA i-a salvat ca au putut aduce toare vechiturile din depozite la lumina si vandute, au deblocat banii....

#156
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View Postnotrust, on 12 octombrie 2017 - 12:44, said:

DACIA a vandut motoare euro 3 pentru ca Renault au pus pe LOGAN toate motoarele din 1995 - 2000, de pe Clio, Laguna, Megane 1 si chiar mai jos..., pentru ca le aveau prin depozite si trebuia scapat de gunoaie.
DACIA a fost o gura de aer pentru Renault care a vandut toate platformele si toate piese vechi din depozite.
Renault era in apropierea falimentului, DACIA i-a salvat ca au putut aduce toare vechiturile din depozite la lumina si vandute, au deblocat banii....
Ai gandit mult ca sa scrii asta? Crezi ca exista vreun fabricant de masini in lumea asta care sa tina PE STOC cateva zeci de mii-sute de mii de motoare complete + multe milioane de alte piese in ideea ca poate o sa le vanda candva, peste 1 an 5 sau 10? NU. Toate au fost NOI, doar specificatiile erau ale unor produse mai vechi. Un motor cu depoluare EURO2 probabil (adica sigur) era mai ieftin de produs decat unul cu o depoluare EURO3 care la randul lui era mai ieftin decat unul EURO4. Sa nu uitam si combustibilii, rafinariile romanesti nu erau capabile la momentul respectiv sa produca combustibili la standarde EURO4, de fapt pana la sfarsitul anilor 90 benzina fara plumb era dificil de gasit iar calitatea motorinei (continutul de sulf si particule solide) era o mare problema. In 2000 majoritatea parcului auto era formata din motoare NON-EURO cu carburator care foloseau benzina cu plumb (care s-a produs pana prin 2003-2004 daca imi aduc aminte) si dieseluri la fel. Era imposibil de trecut peste noapte la EURO4, niciuna din tarile estice nu a facut asta peste noapte ci in etape.
Dacia a fost o gura de aer pentru Renault pentru ca i-a permis sa intre pe un nou segment de piata, al masinilor noi cu pret de SH. Si asta s-a realizat scutind cheltuielile de dezvoltare, s-au refolosit motoare si piese de la Renault-uri mai vechi. Si s-a dovedit profitabila si pentru Renault si pentru clienti.
Renault a evitat falimentul prin cresterea vanzarilor si a profitului nu prin vanzarea stocurilor, te asigur ca nu a fost vorba de asa ceva.

#157
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Aceeasi masina, acelasi motor, se putea vinde cu norma eurodiferita in tari diferite. In germania se omologa e4, de exemplu, ca nemtii erau interesați de norma de poluare, in italia e3 ca pe italieni ii durea in cot de ecologie. Romanul injura la rar, ca-l fura rarul si nu-i da e4, cand saracul rar nu putea da alta norma decat omologarea din tara de origine.

#158
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Pe lângă faptul că o parte din maşinile din Bulgaria au fost înmatriculate în România, faptul că s-a "umplut de rable" (expresie jurnalistică, că nimeni nu a studiat la modul de statistică în ce stare sunt maşinile vechi) se datorează şi faptului că s-au vândut mai multe automobile s.h. decât automobile noi. Dar aşa precum am zis "s-a umplut de rable" o expresie jurnlasitică, idioată de felul ei, şi din motivul menţionat înainte, dar şi pentru că nu au ajuns aşa de multe maşini vechi... la cum se exprimă, zici că s-ar fi importat cel puţin 500.000 de maşini s.h. în 2 ani (sau de când a dispărut taxa auto).
Să fiu sincer, mă deranjează că uneori nu prea mai ai loc de maşini. Pentru cei care parchează pe colţ sau la 5 m de trecerea de pietoni ar trebui să se aplice legea. Însă mi se par ridicoli cei care sunt contra maşinilor în general sau o ard eco, dar nu urlă "de ce nu îmbunătăţi transportul în comun?". Unii nu au să renunţe la maşină, dar există oameni care ar prefera transportul în comun dacă ar fi mai calitativ, sau, în cazul Bucureştiului şi dacă ar fi mai multe linii de metrou. Dar să ţipi interzicere (cu excepţia unor cazuri) fără a oferi alternative e uşor...
Singura chestie care ar trebuie să facă diferenţa dintre o maşină veche bună şi o rablă ar trebui să fie I.T.P.-ul. Ai probleme cu direcţia, cu frânele, scoate mai multe noxe decât trebuie (raportat la perioada în care a fost produsă), atunci ori o repari, ori nu mai circlui cu ea.

Edited by djl, 30 March 2018 - 15:47.


#159
silenced

silenced

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 30.11.2008
Adică golful meu 4 din 1999. 1.9 tdi, e rabla?

Ma faceti sa rad. Funcționează tot la Ea.
O am de vreo 8 ani, timp în care am făcut cca 150000 km.
Am schimbat, amortizoare discuri plăcute, bucsaraie senzor de aer, bineînțeles plăcute motorina ulei filtre două distribuții complete.
În prezent nu bate nu troncane, franeaza, face ce trebuie să faca.

De ce trebuie să renunț la ea, daca o întrețin?

Am la servici masini mult mai noi in stare mult mai proastă.

Parerea mea e ca un Itp făcut pe corect ar face parcul mai sigur si mai curat.

Ar obliga omul sa întrețină mașină.
Sunt si eu de părere că ptr sănătatea noastră a tuturor toate masinile din trafic sa fie corespunzătoare la direcție frane.

Sanatate va doresc

#160
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Rablă e după unii. După mine, dacă e întreţinut e o maşinuţă bună Posted Image
Rable sunt alea care-s ca vai de ele. Bine, un "Mercedes" W111 (" Heckflosse/coadă de rândunică/fintail") sau mai bătrânul W120/180 (Ponton) ori modele mai noi nu-s rable, chiar dacă a prins mult rugina la ele. Că unele pot fi pornite şi după ani  de nefolosinţă   Posted Image    Ca ăsta de mai jos (e un "Ponton")

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/joJBvDDNPcc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 30 March 2018 - 16:03.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate