Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Minciuna timbrului de mediu si invechirea parcului auto !
Last Updated: Mar 30 2018 15:58, Started by
notrust
, Oct 04 2017 11:40
·
0
#145
Posted 07 October 2017 - 17:21
Nu ai mai vazut Dacii cu faruri patrate sau opeluri kadett? Sunt destule masini prin Bucuresti. Problema cu masinile vechi e ca oamenii ce iai cumpara masina cu 2000-3000 euro nu le repara. Cate masini nu sunt fara toate becurile sau cu probleme grave? Masina nu este un drept.
Sunt de acord ca totul ar trebui sa inceapa cu rar si statiile itp |
#146
Posted 07 October 2017 - 19:00
#147
Posted 08 October 2017 - 13:30
MicroEdge, on 07 octombrie 2017 - 17:21, said:
Nu ai mai vazut Dacii cu faruri patrate sau opeluri kadett? Sunt destule masini prin Bucuresti. Problema cu masinile vechi e ca oamenii ce iai cumpara masina cu 2000-3000 euro nu le repara. Cate masini nu sunt fara toate becurile sau cu probleme grave? Masina nu este un drept. Sunt de acord ca totul ar trebui sa inceapa cu rar si statiile itp Am mai văzut, dar nu foarte multe. Sun 1 din 10 maşini. |
#148
Posted 10 October 2017 - 21:32
djl, on 07 octombrie 2017 - 15:02, said:
Maşini Euro 0, -1, -2, -3 ... nu prea am mai văzut în Bucureşti spre exemplu. La naiba, mi-ar plăcea să am un Lighean din 2006-2007 (dacă e să am aşa ceva), că e "de colecţie" Diferneta intre 3 si 4 nu e mare, practic la euro 4 apare egr-ul si mai reduce din emisii, catalizatorul e cam la fel ca la euro 3. Deasemenea majoritatea masinilor mai ieftine (cazanelor) din Germania sunt euro 3. Edited by andreic, 10 October 2017 - 21:40. |
#149
Posted 11 October 2017 - 09:47
andreic, on 10 octombrie 2017 - 21:32, said:
Euro3 e foarte popular... toate renault-urile, citroenurile, peugeot, opel etc... fab 2000-2004 sunt euro 3. Diferneta intre 3 si 4 nu e mare, practic la euro 4 apare egr-ul si mai reduce din emisii, catalizatorul e cam la fel ca la euro 3. Deasemenea majoritatea masinilor mai ieftine (cazanelor) din Germania sunt euro 3. Opel Vectra B benzina, 2000 - Euro 4, atat in brief cat si la RAR Opel Corsa C, benzina, 2001 - Euro 4, atat in brief cat si la RAR Opel Astra G, benzina, 2002 - Euro 4, atat in brief cat si la RAR Vorbesc in stricta cunostinta de cauza, nu doar imi dau cu parerea sau din auzite. Deci, pe benzina cel putin, Opel are masini Euro 4 incepand cu 1999-2000. O chestie tampita in schimb : Ford Fiesta 1.3, benzina, din 2000, pe brief de Germania = Euro 4, la RAR (unii mai destepti ca germanii) = Euro 3. Taxa platita din cauza asta, in 2013, a fost 460-490 eur in loc de 160 eur. Uite asa a luat statul roman, doar din pix, 300-330 eur. Edited by Magicwisewolf, 11 October 2017 - 09:51. |
#151
Posted 11 October 2017 - 10:11
pufonel, on 06 octombrie 2017 - 21:58, said:
Eu as face altfel ca sa scap de rable: n-as pune taxa de mediu la vanzare, ci impozit anual diferentiat in functie de cilindree si norma de poluare. As lasa 0 sau o suma modica pentru electrice si hibride, si as pune un impozit urias gen 1000 de lei pe an pentru non-euro. Romanul care si-a luat o rabla numai ca sa se dea mare ca are masina se va gandi de 2 ori daca s-o pastreze sau s-o dea la remat cand va vedea ca impozitul e cam cat valoarea masinii. Daca alege sa-si ia masina noua, asta il va responsabiliza, si poate n-ar mai scoate masina din parcare sa mearga 200 metri. Rezultat secundar: diminuarea blocajelor in trafic (PS La asta ar trebui sa se adauge investitii in sistemul de transport in comun, astfel incat majoritatea sa-l aleaga in detrimentul masinii pentru drumurile zilnice). |
#152
Posted 11 October 2017 - 13:51
#153
Posted 11 October 2017 - 15:22
Dacia Logan fabricate pana in 2006 inclusiv sunt EURO3.
Dacia Solenza e EURO3. Toate Daciile clasice cu injectie indirecta + Dacia Supernova sunt EURO2. Si sunt masini fabricate din 2000 mai incolo. EURO4 in Romania a intrat in vigoare la 01.07.2007 odata cu aderarea la UE iar in 2009 erau inca multe masini noi EURO4. EURO5 a intrat in vigoare in 2009. Sa ma contraziceti daca am gresit ceva. |
#154
Posted 11 October 2017 - 22:19
@ andreic : am zis Euro minus 3 când am scris -3 . Adică din vremuri apuse de mult...
|
|
#155
Posted 12 October 2017 - 12:44
jadcomp, on 11 octombrie 2017 - 15:22, said:
Dacia Logan fabricate pana in 2006 inclusiv sunt EURO3. Dacia Solenza e EURO3. Toate Daciile clasice cu injectie indirecta + Dacia Supernova sunt EURO2. Si sunt masini fabricate din 2000 mai incolo. EURO4 in Romania a intrat in vigoare la 01.07.2007 odata cu aderarea la UE iar in 2009 erau inca multe masini noi EURO4. EURO5 a intrat in vigoare in 2009. Sa ma contraziceti daca am gresit ceva. Opel masinile din anul 2000 au fost euro 4, In 2003 Chevrolet, Hynday si KIA aduceau motoare pe benzina euro 4 in Europa. VW dupa 2000 la fel pe benzinare au pus euro4, din 2001 inclusiv FORD a pus euro 4 pe benzina. DACIA a vandut motoare euro 3 pentru ca Renault au pus pe LOGAN toate motoarele din 1995 - 2000, de pe Clio, Laguna, Megane 1 si chiar mai jos..., pentru ca le aveau prin depozite si trebuia scapat de gunoaie. DACIA a fost o gura de aer pentru Renault care a vandut toate platformele si toate piese vechi din depozite. Renault era in apropierea falimentului, DACIA i-a salvat ca au putut aduce toare vechiturile din depozite la lumina si vandute, au deblocat banii.... |
#156
Posted 12 October 2017 - 15:29
notrust, on 12 octombrie 2017 - 12:44, said:
DACIA a vandut motoare euro 3 pentru ca Renault au pus pe LOGAN toate motoarele din 1995 - 2000, de pe Clio, Laguna, Megane 1 si chiar mai jos..., pentru ca le aveau prin depozite si trebuia scapat de gunoaie. DACIA a fost o gura de aer pentru Renault care a vandut toate platformele si toate piese vechi din depozite. Renault era in apropierea falimentului, DACIA i-a salvat ca au putut aduce toare vechiturile din depozite la lumina si vandute, au deblocat banii.... Dacia a fost o gura de aer pentru Renault pentru ca i-a permis sa intre pe un nou segment de piata, al masinilor noi cu pret de SH. Si asta s-a realizat scutind cheltuielile de dezvoltare, s-au refolosit motoare si piese de la Renault-uri mai vechi. Si s-a dovedit profitabila si pentru Renault si pentru clienti. Renault a evitat falimentul prin cresterea vanzarilor si a profitului nu prin vanzarea stocurilor, te asigur ca nu a fost vorba de asa ceva. |
#157
Posted 13 October 2017 - 06:14
Aceeasi masina, acelasi motor, se putea vinde cu norma eurodiferita in tari diferite. In germania se omologa e4, de exemplu, ca nemtii erau interesați de norma de poluare, in italia e3 ca pe italieni ii durea in cot de ecologie. Romanul injura la rar, ca-l fura rarul si nu-i da e4, cand saracul rar nu putea da alta norma decat omologarea din tara de origine.
|
#158
Posted 30 March 2018 - 15:39
Pe lângă faptul că o parte din maşinile din Bulgaria au fost înmatriculate în România, faptul că s-a "umplut de rable" (expresie jurnalistică, că nimeni nu a studiat la modul de statistică în ce stare sunt maşinile vechi) se datorează şi faptului că s-au vândut mai multe automobile s.h. decât automobile noi. Dar aşa precum am zis "s-a umplut de rable" o expresie jurnlasitică, idioată de felul ei, şi din motivul menţionat înainte, dar şi pentru că nu au ajuns aşa de multe maşini vechi... la cum se exprimă, zici că s-ar fi importat cel puţin 500.000 de maşini s.h. în 2 ani (sau de când a dispărut taxa auto).
Să fiu sincer, mă deranjează că uneori nu prea mai ai loc de maşini. Pentru cei care parchează pe colţ sau la 5 m de trecerea de pietoni ar trebui să se aplice legea. Însă mi se par ridicoli cei care sunt contra maşinilor în general sau o ard eco, dar nu urlă "de ce nu îmbunătăţi transportul în comun?". Unii nu au să renunţe la maşină, dar există oameni care ar prefera transportul în comun dacă ar fi mai calitativ, sau, în cazul Bucureştiului şi dacă ar fi mai multe linii de metrou. Dar să ţipi interzicere (cu excepţia unor cazuri) fără a oferi alternative e uşor... Singura chestie care ar trebuie să facă diferenţa dintre o maşină veche bună şi o rablă ar trebui să fie I.T.P.-ul. Ai probleme cu direcţia, cu frânele, scoate mai multe noxe decât trebuie (raportat la perioada în care a fost produsă), atunci ori o repari, ori nu mai circlui cu ea. Edited by djl, 30 March 2018 - 15:47. |
#159
Posted 30 March 2018 - 15:56
Adică golful meu 4 din 1999. 1.9 tdi, e rabla?
Ma faceti sa rad. Funcționează tot la Ea. O am de vreo 8 ani, timp în care am făcut cca 150000 km. Am schimbat, amortizoare discuri plăcute, bucsaraie senzor de aer, bineînțeles plăcute motorina ulei filtre două distribuții complete. În prezent nu bate nu troncane, franeaza, face ce trebuie să faca. De ce trebuie să renunț la ea, daca o întrețin? Am la servici masini mult mai noi in stare mult mai proastă. Parerea mea e ca un Itp făcut pe corect ar face parcul mai sigur si mai curat. Ar obliga omul sa întrețină mașină. Sunt si eu de părere că ptr sănătatea noastră a tuturor toate masinile din trafic sa fie corespunzătoare la direcție frane. Sanatate va doresc |
|
#160
Posted 30 March 2018 - 15:58
Rablă e după unii. După mine, dacă e întreţinut e o maşinuţă bună
Rable sunt alea care-s ca vai de ele. Bine, un "Mercedes" W111 (" Heckflosse/coadă de rândunică/fintail") sau mai bătrânul W120/180 (Ponton) ori modele mai noi nu-s rable, chiar dacă a prins mult rugina la ele. Că unele pot fi pornite şi după ani de nefolosinţă Ca ăsta de mai jos (e un "Ponton") [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/joJBvDDNPcc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 30 March 2018 - 16:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users