Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

suport zero de la vodafone - numărul este blocat pentru apelurile de sosire

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
addy1607

addy1607

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 03.02.2010
Salutare!

De 4 zile nu pot să fiu apelat din rețeaua Telekom pe numărulmeu, deoarece  spune la cel care apelează că numărul este blocat pentru apelurile de sosire. Am resetat telefonul și am introdus cartela în alt dispozitiv, nu am restrctionari active...Am mers la un magazin vodafone cele de acolo mi-au spus ca o să își revină sigur, am sunat la *555 ( 0,68 de euro / apel) acolo mi-au spus sa revin ziua urmatoare cu un apel ca era duminica si aveau sistemul restrctionat ceva de genul, iar apoi ca mi-a inregistrat sesizarea..
Mai jos aveti tote mesaje mele purtate cu ei si raspunsurile lor la misto.
Eu le-am pus că din telekom nu pot sa fiu apelat, iar primesc mail in care imi cer alt numar de contact sa ma sune, deci ei nici macar nu au verificat problema.
Attached File  1.PNG   83.61K   146 downloads
Attached File  2.PNG   52.49K   134 downloads
Attached File  3.PNG   25.02K   111 downloads
Attached File  4.PNG   35.94K   104 downloads
Attached File  5.PNG   27.69K   96 downloads



Stie cineva cum pot rezolva acesta problema ca cei de la vodafone su stiu?

#2
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,720
  • Înscris: 26.02.2010
Asteapta sa te sune cei de la tehnic, probabil inca nu s-a finalizat in proportie de 100% portarea numarului din cauza telekomului.

#3
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Cand a oferit Vodafone suprt corect? Stai linistit , ca si eu aveam probleme cu o celula in oras.. m-am certat 3 luni cu dansii sa vina sa modifice... nu e bai, sesizare mai departe nu merita ca dau banii frumosi mai departe oamenii..

#4
addy1607

addy1607

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 03.02.2010

View Postaris86, on 03 octombrie 2017 - 21:38, said:

Asteapta sa te sune cei de la tehnic, probabil inca nu s-a finalizat in proportie de 100% portarea numarului din cauza telekomului.


Numarul a fost portat acum 2 ani, iar vineri brusc au aparut problemele

Dar cum pot sa sun la relatii cu clientii la *222 sa vorbesc cu un operator ca la *555 am tot sunat dar nu mai am credit?

#5
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Call barring pe incoming activ?

#6
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ai cumparat ceva " pachet " online de la ceva operator ?

#7
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Nu stiu ce telefon ai, du-te pe setari apeluri - call barring (sau barare apeluri cred), vezi ce ai pe incoming (primite), vezi sa nu fie on (pornit sau bifat).

#8
addy1607

addy1607

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 03.02.2010

View PostRealThing, on 03 octombrie 2017 - 22:20, said:

Call barring pe incoming activ?

Nu am barat eu apelurile.


View PostBaxon, on 03 octombrie 2017 - 22:21, said:


Nu.
Ai cumparat ceva " pachet " online de la ceva operator ?


#9
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Ai verificat sau nu le-ai restrictionat tu?

#10
addy1607

addy1607

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 03.02.2010

View PostRealThing, on 03 octombrie 2017 - 22:26, said:

Ai verificat sau nu le-ai restrictionat tu?


Am verificat, am dat si revenire la setarile din fabrica

#11
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Man, aia e setare de retea, nu de telefon, plm asculti ce iti zic sau faci ca si cu aia de la voda?

Dar ma rog, timpul meu e prea pretios pentru asta. Succes.

Edited by RealThing, 03 October 2017 - 22:40.


#12
addy1607

addy1607

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 03.02.2010

View PostRealThing, on 03 octombrie 2017 - 22:39, said:

Man, aia e setare de retea, nu de telefon, plm asculti ce iti zic sau faci ca si cu aia de la voda?

Dar ma rog, timpul meu e prea pretios pentru asta. Succes.


Nu am inteles, poti sa imi explici mai exact ce sa fac te rog?

#13
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Ma nene, fii atent aici:

1. call barring, call forwarding, call waiting sunt setari de retea. Bagi sim-ul ala in ce telefon vrei tu, ele vor ramane active/inactive exact asa cum s-a facut request pe ele din un telefon oarecare.

2. black list, screen saver, ringtone personalizate, etc, sunt setari de telefon, alea se schimba cu resetare generale/telefon schimbat, etc.

Tu ai o setare de retea pe call barring pe incoming (daca ala pe care l-ai descris e mesajul care se aude, aia e), e setare de retea, poti sa resetezi telefonul, sa bagi simul in 5 telefoane diferite, tot aia ramane. Verifica in meniul descris de mine mai sus daca e activa. Ce dumnezeu e asa greu? daca nu ai bararea pe apeluri primite activa, e vina lor, dar numai atunci. Si am niste indoieli in privinta asta.

#14
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,386
  • Înscris: 20.10.2006
Ai incercat sa tastezi ##002# si tasta de apel sa vezi daca nu isi revine?

#15
addy1607

addy1607

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 03.02.2010

View PostRealThing, on 03 octombrie 2017 - 22:50, said:

Ma nene, fii atent aici:

1. call barring, call forwarding, call waiting sunt setari de retea. Bagi sim-ul ala in ce telefon vrei tu, ele vor ramane active/inactive exact asa cum s-a facut request pe ele din un telefon oarecare.

2. black list, screen saver, ringtone personalizate, etc, sunt setari de telefon, alea se schimba cu resetare generale/telefon schimbat, etc.

Tu ai o setare de retea pe call barring pe incoming (daca ala pe care l-ai descris e mesajul care se aude, aia e), e setare de retea, poti sa resetezi telefonul, sa bagi simul in 5 telefoane diferite, tot aia ramane. Verifica in meniul descris de mine mai sus daca e activa. Ce dumnezeu e asa greu? daca nu ai bararea pe apeluri primite activa, e vina lor, dar numai atunci. Si am niste indoieli in privinta asta.


Am intrast in setari, la apel, iar la blocare am totul dezactivat.
Am tastat si codul de mai jos pentru a anula redirectionarile de pe cartela, dar fara succes. Doar cei din telekom nu pot sa ma apeleze.

Restricţie valabilă DOAR pentru apelurile primite
*35*Cheie de restricţie*11#Yes (Send) pentru activare
#35*Cheie de restricţie*11#Yes (Send) pentru [b]dezactivare[/b]


View PostLunaCrystal, on 03 octombrie 2017 - 22:52, said:

Ai incercat sa tastezi ##002# si tasta de apel sa vezi daca nu isi revine?


Am tastat acum, dar fara succes.

Edited by addy1607, 03 October 2017 - 22:56.


#16
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
##002# e pentru redirectionari active, Luna cred ca nu si-a baut pepsi pe ziua de azi.

A pai asa zi, doar aia din Telekom nu te pot apela?

formeaza de pe telefon asa:

#330*0000#

Edited by RealThing, 03 October 2017 - 23:02.


#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Interesant, am incercat eu sa te apelez din reteaua Telekom si nu pot, robotul anunta ceea ce ai reclamat si tu. Mare porcarie.

#18
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Ntz Ntz Ntz, si ai apelat si pe un numar din o alta retea? Si nu-ti intra IVR? Curat murdar coane Fanica.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate