Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
suport zero de la vodafone - numărul este blocat pentru apelurile de sosire
Last Updated: Oct 07 2017 22:52, Started by
addy1607
, Oct 03 2017 21:29
·
0
#1
Posted 03 October 2017 - 21:29
Salutare!
De 4 zile nu pot să fiu apelat din rețeaua Telekom pe numărulmeu, deoarece spune la cel care apelează că numărul este blocat pentru apelurile de sosire. Am resetat telefonul și am introdus cartela în alt dispozitiv, nu am restrctionari active...Am mers la un magazin vodafone cele de acolo mi-au spus ca o să își revină sigur, am sunat la *555 ( 0,68 de euro / apel) acolo mi-au spus sa revin ziua urmatoare cu un apel ca era duminica si aveau sistemul restrctionat ceva de genul, iar apoi ca mi-a inregistrat sesizarea.. Mai jos aveti tote mesaje mele purtate cu ei si raspunsurile lor la misto. Eu le-am pus că din telekom nu pot sa fiu apelat, iar primesc mail in care imi cer alt numar de contact sa ma sune, deci ei nici macar nu au verificat problema. 1.PNG 83.61K 146 downloads 2.PNG 52.49K 134 downloads 3.PNG 25.02K 111 downloads 4.PNG 35.94K 104 downloads 5.PNG 27.69K 96 downloads Stie cineva cum pot rezolva acesta problema ca cei de la vodafone su stiu? |
#2
Posted 03 October 2017 - 21:38
Asteapta sa te sune cei de la tehnic, probabil inca nu s-a finalizat in proportie de 100% portarea numarului din cauza telekomului.
|
#3
Posted 03 October 2017 - 21:50
Cand a oferit Vodafone suprt corect? Stai linistit , ca si eu aveam probleme cu o celula in oras.. m-am certat 3 luni cu dansii sa vina sa modifice... nu e bai, sesizare mai departe nu merita ca dau banii frumosi mai departe oamenii..
|
#4
Posted 03 October 2017 - 22:15
aris86, on 03 octombrie 2017 - 21:38, said:
Asteapta sa te sune cei de la tehnic, probabil inca nu s-a finalizat in proportie de 100% portarea numarului din cauza telekomului. Numarul a fost portat acum 2 ani, iar vineri brusc au aparut problemele Dar cum pot sa sun la relatii cu clientii la *222 sa vorbesc cu un operator ca la *555 am tot sunat dar nu mai am credit? |
#6
Posted 03 October 2017 - 22:21
Ai cumparat ceva " pachet " online de la ceva operator ?
|
#7
Posted 03 October 2017 - 22:25
Nu stiu ce telefon ai, du-te pe setari apeluri - call barring (sau barare apeluri cred), vezi ce ai pe incoming (primite), vezi sa nu fie on (pornit sau bifat).
|
#8
Posted 03 October 2017 - 22:25
#10
Posted 03 October 2017 - 22:38
|
#11
Posted 03 October 2017 - 22:39
Man, aia e setare de retea, nu de telefon, plm asculti ce iti zic sau faci ca si cu aia de la voda?
Dar ma rog, timpul meu e prea pretios pentru asta. Succes. Edited by RealThing, 03 October 2017 - 22:40. |
#12
Posted 03 October 2017 - 22:46
#13
Posted 03 October 2017 - 22:50
Ma nene, fii atent aici:
1. call barring, call forwarding, call waiting sunt setari de retea. Bagi sim-ul ala in ce telefon vrei tu, ele vor ramane active/inactive exact asa cum s-a facut request pe ele din un telefon oarecare. 2. black list, screen saver, ringtone personalizate, etc, sunt setari de telefon, alea se schimba cu resetare generale/telefon schimbat, etc. Tu ai o setare de retea pe call barring pe incoming (daca ala pe care l-ai descris e mesajul care se aude, aia e), e setare de retea, poti sa resetezi telefonul, sa bagi simul in 5 telefoane diferite, tot aia ramane. Verifica in meniul descris de mine mai sus daca e activa. Ce dumnezeu e asa greu? daca nu ai bararea pe apeluri primite activa, e vina lor, dar numai atunci. Si am niste indoieli in privinta asta. |
#14
Posted 03 October 2017 - 22:52
Ai incercat sa tastezi ##002# si tasta de apel sa vezi daca nu isi revine?
|
#15
Posted 03 October 2017 - 22:58
RealThing, on 03 octombrie 2017 - 22:50, said:
Ma nene, fii atent aici: 1. call barring, call forwarding, call waiting sunt setari de retea. Bagi sim-ul ala in ce telefon vrei tu, ele vor ramane active/inactive exact asa cum s-a facut request pe ele din un telefon oarecare. 2. black list, screen saver, ringtone personalizate, etc, sunt setari de telefon, alea se schimba cu resetare generale/telefon schimbat, etc. Tu ai o setare de retea pe call barring pe incoming (daca ala pe care l-ai descris e mesajul care se aude, aia e), e setare de retea, poti sa resetezi telefonul, sa bagi simul in 5 telefoane diferite, tot aia ramane. Verifica in meniul descris de mine mai sus daca e activa. Ce dumnezeu e asa greu? daca nu ai bararea pe apeluri primite activa, e vina lor, dar numai atunci. Si am niste indoieli in privinta asta. Am intrast in setari, la apel, iar la blocare am totul dezactivat. Am tastat si codul de mai jos pentru a anula redirectionarile de pe cartela, dar fara succes. Doar cei din telekom nu pot sa ma apeleze. Restricţie valabilă DOAR pentru apelurile primite *35*Cheie de restricţie*11#Yes (Send) pentru activare #35*Cheie de restricţie*11#Yes (Send) pentru [b]dezactivare[/b] LunaCrystal, on 03 octombrie 2017 - 22:52, said:
Ai incercat sa tastezi ##002# si tasta de apel sa vezi daca nu isi revine? Am tastat acum, dar fara succes. Edited by addy1607, 03 October 2017 - 22:56. |
|
#16
Posted 03 October 2017 - 22:58
##002# e pentru redirectionari active, Luna cred ca nu si-a baut pepsi pe ziua de azi.
A pai asa zi, doar aia din Telekom nu te pot apela? formeaza de pe telefon asa: #330*0000# Edited by RealThing, 03 October 2017 - 23:02. |
#17
Posted 03 October 2017 - 23:05
Interesant, am incercat eu sa te apelez din reteaua Telekom si nu pot, robotul anunta ceea ce ai reclamat si tu. Mare porcarie.
|
#18
Posted 03 October 2017 - 23:36
Ntz Ntz Ntz, si ai apelat si pe un numar din o alta retea? Si nu-ti intra IVR? Curat murdar coane Fanica.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users