Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi achizitie Opel Astra H benzina
Last Updated: Oct 04 2017 19:50, Started by
Raulz0r
, Oct 03 2017 17:56
·
0
#3
Posted 03 October 2017 - 18:20
#5
Posted 04 October 2017 - 12:21
Au prostul obicei sa manance ceva ulei...cele de 1.6.Mai bine iei 1.4/90gloabe...mult mai fiabil decat 1.6
|
#6
Posted 04 October 2017 - 15:15
#7
Posted 04 October 2017 - 16:14
asa este, din genul celor care au tot mai putine interventii mecanice si care functioneaza fara mari probleme. astea sunt cele mai problematice, nu te fac sa simti ca ai masina.
am avut in familie, am condus si eu si mai am si alti cativa colegi de munca ce au astra g si h, mai nou stiu pe cineva care si-a luat si astra k, nimeni nu s-a plans de nimic pana acum. discutam de exploatari normale ale motorului, adica in parametri, nu fortate pe camp sau la tractat tractoare. |
#8
Posted 04 October 2017 - 19:48
detin un Opel astra H din 2007, motor 16XER (cred) de 115CP. incepusem si un jurnal de bord pe aici pe undeva, dar spre rusinea mea l-am abandonat.
pina acum masina a facut cca 85.000 km, condusi cam jumate-jumate in oras / afara, in principal de sotie. pina acum problemele majore au fost: - acum vre-o doi ani s-a intepenit o roata pe dreapta spate (de fapt etrierii - roata se invartea, dar greu). descoperit roata incinsa pe A1 la km 50, intors la Radacini in Bucuresti, desfacut, curatat, schimbat placute - vre-o 2-300 lei; - asta vara a picat din senin bobina de inductie, motorul mergea in 3 cilindri si nu mai tragea la turatii joase; bobina a costat vre-o 400 (nu de origine, dar luata prin Radacini) si montajul inca vre-o 100; - la ultima revizie - acum doua saptamani - sotia a primit un check list care include discuri fata si spate, placute fata si ambele tobe (prima ar avea racordul flexibil rupt, iar a doua este exfoliata). deviz (Radacini) aproape 4.000 lei. mai marunte (dar poate mai enervante, fiindca e clar ca-s probleme de proiectare): - capacele care acopera suruburile pentru portbagazul de pe plafon au zburat unul cite unul la spalatorie. cost "de origine" - cca 100 lei/buc (sunt 4); alternativa - 100 lei toate 4, nu m-am invrednicit sa le schimb inca; - oglinzile electrice la care mecanismul a inceput sa "agate" in timp si acum nu se mai pot regla doar pe o zona limitata; problema principala la masina asta a fost insa consumul, care mie mi se pare mare - 12-13% in bucuresti, 7.5-8% afara. adica mai mult decit loganul 1.6 90 cp de la munca, din exact acelasi an - 2007. ca fapt divers, o revizie uzuala (ulei si filtre de origine) la dealer este in jur de 400 lei, au diverse promotii pentru masini mai vechi de 4 ani. |
#9
Posted 04 October 2017 - 19:50
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users