Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ET - Cararacteristici janta
Last Updated: Oct 03 2017 08:55, Started by
MembruAnonim
, Oct 03 2017 06:49
·
0
#2
Posted 03 October 2017 - 06:59
Factorul de echilibru – ET sau Offset
Acest parametru apare obligatoriu atat pe jantele din otel cat si pe cele din aliaj. Este practic ultima inscriptie din descrierea tehnica a jantelor si este de forma ET insotita de o valoare pozitiva sau negativa exprimata in milimetri. In cazul jantelor din otel sau din aliaj de prima echipare, valoarea ET este stabilita de producatorul masinii careia janta ii este destinata iar la inlocuirea ei trebuie tinut cont si de acest aspect. Pentru jantele din aliaj din categoria after-market, producatorii auto permit anumite tolerante pentru acest ET, de pana la 1,5 cm catre exteriorul masinii in asa fel incat sa nu existe riscuri majore ca roata sa atinga parti ale caroseriei in timpul rularii. Pentru a avea o idee cat mai clara asupra valorii acestui ET, facem mentiunea ca o valoare pozitiva, cu cat este mai indepartata de 0 (zero) cu atat intra mai mult sub caroseria masinii in timp ce o valoare negativa a acestuia scoate jantele in exteriorul masinii. In cele mai multe cazuri, masinile pregatite pentru off road au valori foarte apropiate de 0 (zero) si chiar negative, pentru a castiga un plus de stabilitate in timpul catararilor. Determinarea valorii ET se face masurand distanta dintre linia imaginara care strabate janta pe mijloc si suprafata de montare a jantei pe butuc. Atentie: o valoare necorespunzatoare a acestui factor de echilibru poate determina multe probleme de ordin tehnic precum vibratii in roti la franarea de la viteze mari, suspensii care reactioneaza gresit, directie greoaie sau dimpotriva, usoara dar instabila iar in cel mai rau caz lovirea unor elemente ale caroseriei in timpul virajelor sau la incarcarea masinii la capacitate maxima. sursa:vadrexim Edited by arab, 03 October 2017 - 06:59. |
#3
Posted 03 October 2017 - 07:14
Multumesc
Masina a venit cu urmatoarele jante OEM : 205/60/R16 - 6.5Jx16 ET50 - 5x114.3 cu gaura centrala 67.1 Si acum intrebarea : O janta cu ET 48 , adica 205/60/R16 - 6.5Jx16 ET48 - 5x114.3 cu gaura centrala 67.1 merge sau credeti ca vor aparea probleme de echilibru sau de orice alta natura ? |
#4
Posted 03 October 2017 - 07:19
Ce masina-marca-model?
2mm nu ar trebui sa fie probleme, e infim! |
#6
Posted 03 October 2017 - 07:25
Vei avea rotile iesite mai in afara cu...2mm! Nu iti face probleme! E infim!
https://www.wheel-si...da/mazda3/2017/ Edited by arab, 03 October 2017 - 07:27. |
#7
Posted 03 October 2017 - 08:25
1. E aici un calculator.
http://www.1010tires...fset-Calculator 2. Problemele ce pot aparea la un ET mai mic sunt legate de posibila frecare a etrierilor sau a aripii masinii. Un ET mai mare iti scoate roata putin mai ina fara; nu sunt probleme la 2mm. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users