Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
pierdere antigel golf 4 1.6 16v
Last Updated: Oct 12 2017 09:23, Started by
DANUBOGDAN
, Oct 02 2017 11:42
·
0
#1
Posted 02 October 2017 - 11:42
Buna tuturor. De curand luna trecuta am avut o pierdere de antige la la masina de mi s a aprins martorul in bord adica mai aveam putin pe fundul vasului de expansiune. Bineintelese am fost la mecanici si cam toti s au gandit ca ar fi radiatorul, chiuloasa sau vreo fisura la vreo garnitura, colier si alte chestii de genul. Un mecanic mi a spus sa completez cu antigel pana la nivel sa merg in jur de 100 de km si sa vad cat consuma. Am completat am facut acesti kilometri si pare ca nu a consumat mai deloc, adica eu facusem semn si dupa 100 de km era undeva 1 milimetru sub semn. Problema e ca nu mai tin minte daca am completat la rece sau la cald ca am inteles ca acest antigel se dilata. Acum nefiind cunoscator va intreb daca cineva s a mai intalnit cu problema asta care a fost cauza si sa mi spuna cand se completeaza normal si corect cu antigel in vas (la rece sau la cald). Multumesc frumos.
|
#2
Posted 02 October 2017 - 11:51
Posibil sa fie pompa de apa. Eu am ignorat simpromele si am ramas in Bragadiru in pana... Eu stiu ca se completeaza la rece.
|
#3
Posted 02 October 2017 - 11:53
#4
Posted 02 October 2017 - 11:53
#5
Posted 02 October 2017 - 11:57
in timpul mersului cu motorul cald, e ceva presiune in circuitul de racire si risti sa faci "baita" cu apa la 95grade, chiar i-ti doresti asa ceva?
|
#6
Posted 02 October 2017 - 12:03
#7
Posted 02 October 2017 - 12:14
nu se deschide busonul de la vasul de expansiune cand motorul e cald! in circuitul de racire se creeaza presiune, si deschizand busonul, risti ca din cauza presiunii, lichidul de racire sa iti sara pe fata si te vedem la stirile pro tv.
|
#8
Posted 02 October 2017 - 12:21
DANUBOGDAN, on 02 octombrie 2017 - 12:03, said:
cedeaza ceva in acel circuit? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SJN3biTfdGE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] la motorul de 1.6 mpi apa sare de 90grade in cca 5min vara si 10min iarna. Edited by arg, 02 October 2017 - 12:24. |
#9
Posted 02 October 2017 - 13:01
Eu am pățit la astra g sa fie vasul de expansiune crăpat.
Avea al naibii mici fisuri pe care nu le vedeai cu ochiul liber. La Rădăcini și la Di bas nu si-au dat seama. Am avut eu inspirația sa deschid capota când apa ajunsese la 90 de grade și asa le-am descoperit. Lasă apa sa ajungă la 90 și deschide capota. |
#10
Posted 02 October 2017 - 13:02
dar nu si capacul...
Edited by arg, 02 October 2017 - 13:02. |
|
#11
Posted 02 October 2017 - 13:37
În nici un caz.
La mine era suspectat radiatorul care nu arata tocmai bine. Nici o problema, l-am rezolvat asta iarna, am urcat pe un dâmb de zăpadă sa fac loc la alta mașină sa treacă și am spart conducta de plastic din dreapta lui, o gaurica mica de băgai tot pumnul! |
#12
Posted 02 October 2017 - 16:30
dark_angel_tgv, on 02 octombrie 2017 - 12:14, said:
nu se deschide busonul de la vasul de expansiune cand motorul e cald! in circuitul de racire se creeaza presiune, si deschizand busonul, risti ca din cauza presiunii, lichidul de racire sa iti sara pe fata si te vedem la stirile pro tv. |
#13
Posted 02 October 2017 - 21:27
Ați zăpăcit inițiatorul de tot.
Antigelul se completează la rece. La cald, din cauza presiunii îți sare lichidul in cap. Posibil sa ai vreo pierdere, dar daca nu te ai mai uitat la el de câțiva ani un oarecare consum e normal iar mașina sa nu aibă absolut nimic. |
#14
Posted 03 October 2017 - 10:46
CIudat e ca am desfacut capacul cu motorul cald si nu a sarit deloc antigel, doar s a marit cu un deget nivelul acestuia. O fi si asta o problema?
sa inteleg ca am scapat ca prin minune? |
#15
Posted 03 October 2017 - 10:47
nu, poate doar un dop de aer pe undeva...
Edited by arg, 03 October 2017 - 10:47. |
|
#16
Posted 03 October 2017 - 20:19
DANUBOGDAN, on 03 octombrie 2017 - 10:46, said:
CIudat e ca am desfacut capacul cu motorul cald si nu a sarit deloc antigel, doar s a marit cu un deget nivelul acestuia. O fi si asta o problema? sa inteleg ca am scapat ca prin minune? Ca mie-mi suna garnitura de chiulasa. Edited by dan1980_25, 03 October 2017 - 20:21. |
#17
Posted 03 October 2017 - 20:53
DANUBOGDAN, on 03 octombrie 2017 - 10:46, said:
CIudat e ca am desfacut capacul cu motorul cald si nu a sarit deloc antigel, doar s a marit cu un deget nivelul acestuia. O fi si asta o problema? sa inteleg ca am scapat ca prin minune? Daca ai o urgenta poti sa-l completezi si la cald dar retine ca odata racita masina trebuie sa refaci nivelul sa fie corect si sa busonezi bine, sa fie etans. Edited by andreic, 03 October 2017 - 20:54. |
#18
Posted 10 October 2017 - 11:00
dan1980_25, on 03 octombrie 2017 - 20:19, said:
presiune avea? Cand desfaci busonul cu motorul cald(nu fierbinte), face ca o sticla de cola agitata in prealabil? Ca mie-mi suna garnitura de chiulasa. AM cam 500 de kilometri parcursi, nivelul la rece este cam acelasi cand de atunci cand am resetat kilometrajul. Daca as fi avut chiulasa defecta ar fi trebuit sa consum ceva in 500 de kilometri? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users