Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 

pierdere antigel golf 4 1.6 16v

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
DANUBOGDAN

DANUBOGDAN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 29.01.2015
Buna tuturor. De curand luna trecuta am avut o pierdere de antige la la masina de mi s a aprins martorul in bord adica mai aveam putin pe fundul vasului de expansiune. Bineintelese am fost la mecanici si cam toti s au gandit ca ar fi radiatorul, chiuloasa sau vreo fisura la vreo garnitura, colier si alte chestii de genul. Un mecanic mi a spus sa completez cu antigel pana la nivel sa merg in jur de 100 de km si sa vad cat consuma. Am completat am facut acesti kilometri si pare ca nu a consumat mai deloc, adica eu facusem semn si dupa 100 de km era undeva 1 milimetru sub semn. Problema e ca nu mai tin minte daca am completat la rece sau la cald ca am inteles ca acest antigel se dilata. Acum nefiind cunoscator va intreb daca cineva s a mai intalnit cu problema asta care a fost cauza si sa mi spuna cand se completeaza normal si corect cu antigel in vas (la rece sau la cald). Multumesc frumos.

#2
Sonic3R

Sonic3R

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 02.02.2011
Posibil sa fie pompa de apa. Eu am ignorat simpromele si am ramas in Bragadiru in pana... Eu stiu ca se completeaza la rece.

#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 Sonic3R, on 02 octombrie 2017 - 11:51, said:

.....si am ramas in Bragadiru in pana...
sa nu fi fiert motorul...

Edited by arg, 02 October 2017 - 11:58.


#4
DANUBOGDAN

DANUBOGDAN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 29.01.2015

 arg, on 02 octombrie 2017 - 11:53, said:

sa nu fi fiert motorul...
Adica sa ia motorul apa ca nu inteleg?

#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
in timpul mersului cu motorul cald, e ceva presiune in circuitul de racire si risti sa faci "baita" cu apa la 95grade, chiar i-ti doresti asa ceva?

#6
DANUBOGDAN

DANUBOGDAN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 29.01.2015

 arg, on 02 octombrie 2017 - 11:57, said:

in timpul mersului cu motorul cald, e ceva presiune in circuitul de racire si risti sa faci "baita" cu apa la 95grade, chiar i-ti doresti asa ceva?
din ce cauza as face baie la 95 de grade? cedeaza ceva in acel circuit?

#7
dark_angel_tgv

dark_angel_tgv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 28.11.2009
nu se deschide busonul de la vasul de expansiune cand motorul e cald! in circuitul de racire se creeaza presiune, si deschizand busonul, risti ca din cauza presiunii, lichidul de racire sa iti sara pe fata si te vedem la stirile pro tv.

#8
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 DANUBOGDAN, on 02 octombrie 2017 - 12:03, said:

cedeaza ceva in acel circuit?
dopul pe care il desfaci...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SJN3biTfdGE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

la motorul de 1.6 mpi apa sare de 90grade in cca 5min vara si 10min iarna.

Edited by arg, 02 October 2017 - 12:24.


#9
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014
Eu am pățit la astra g sa fie vasul de expansiune crăpat.
Avea al naibii mici fisuri pe care nu le vedeai cu ochiul liber.
La Rădăcini și la Di bas nu si-au dat seama.
Am avut eu inspirația sa deschid capota când apa ajunsese la 90 de grade și asa le-am descoperit.
Lasă apa sa ajungă la 90 și deschide capota.

#10
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
dar nu si capacul...

Edited by arg, 02 October 2017 - 13:02.


#11
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014
În nici un caz.
La mine era suspectat radiatorul care nu arata tocmai bine.
Nici o problema, l-am rezolvat asta iarna, am urcat pe un dâmb de zăpadă sa fac loc la alta mașină sa treacă și am spart conducta de plastic din dreapta lui, o gaurica mica de băgai tot pumnul!

#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,549
  • Înscris: 07.02.2003

 dark_angel_tgv, on 02 octombrie 2017 - 12:14, said:

nu se deschide busonul de la vasul de expansiune cand motorul e cald! in circuitul de racire se creeaza presiune, si deschizand busonul, risti ca din cauza presiunii, lichidul de racire sa iti sara pe fata si te vedem la stirile pro tv.
Asta daca nu e o masina calumea cu buson cu deschidere in 2 etape :)

#13
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Ați zăpăcit inițiatorul de tot.
Antigelul se completează la rece. La cald, din cauza presiunii îți sare lichidul in cap.
Posibil sa ai vreo pierdere, dar daca nu te ai mai uitat la el de câțiva ani un oarecare consum e normal iar mașina sa nu aibă absolut nimic.

#14
DANUBOGDAN

DANUBOGDAN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 29.01.2015
CIudat e ca am desfacut capacul cu motorul cald si nu a sarit deloc antigel, doar s a marit cu un deget nivelul acestuia. O fi si asta o problema?

sa inteleg ca am scapat ca prin minune? :|

#15
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
nu, poate doar un dop de aer pe undeva...

Edited by arg, 03 October 2017 - 10:47.


#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 DANUBOGDAN, on 03 octombrie 2017 - 10:46, said:

CIudat e ca am desfacut capacul cu motorul cald si nu a sarit deloc antigel, doar s a marit cu un deget nivelul acestuia. O fi si asta o problema?

sa inteleg ca am scapat ca prin minune? Posted Image
presiune avea? Cand desfaci busonul cu motorul cald(nu fierbinte), face ca o sticla de cola agitata in prealabil?
Ca mie-mi suna garnitura de chiulasa.

Edited by dan1980_25, 03 October 2017 - 20:21.


#17
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,549
  • Înscris: 07.02.2003

 DANUBOGDAN, on 03 octombrie 2017 - 10:46, said:

CIudat e ca am desfacut capacul cu motorul cald si nu a sarit deloc antigel, doar s a marit cu un deget nivelul acestuia. O fi si asta o problema?
sa inteleg ca am scapat ca prin minune? Posted Image
Nu, e bine, asa trebuie sa faca, a crescut caci era initial sub presiune, nu are de ce sa sara in cap... era o figura de stil.
Daca ai o urgenta poti sa-l completezi si la cald dar retine ca odata racita masina trebuie sa refaci nivelul sa fie corect si sa busonezi bine, sa fie etans.

Edited by andreic, 03 October 2017 - 20:54.


#18
DANUBOGDAN

DANUBOGDAN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 29.01.2015

 dan1980_25, on 03 octombrie 2017 - 20:19, said:

presiune avea? Cand desfaci busonul cu motorul cald(nu fierbinte), face ca o sticla de cola agitata in prealabil?
Ca mie-mi suna garnitura de chiulasa.
nu face spuma, nici capaacul de la ulei nu are spuma

AM cam 500 de kilometri parcursi, nivelul la rece este cam acelasi cand de atunci cand am resetat kilometrajul. Daca as fi avut chiulasa defecta ar fi trebuit sa consum ceva in 500 de kilometri?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate