Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 

audi a3 8p 2.0tdi BKD pornire grea la rece

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
a fost doua nopti frig
prima data i a dat doamna 4-5 automate dimineata si nu a luat o .dupa amiaza i a mai dat 4 chei si cu greu a pornit si cu trepidatii
a doua noapte de frig am lasat o cu botul in jos si m am speriat ce pornire a avut
erori nu are absolut deloc pe masina decat caloriferul ala din bord pentru incalzire suplimentara
om vedea ,anunt ce se schimba etc . multumesc

#20
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
Poate fi un senzor care nu are erori, dar îl vezi cu vcds că e sărit din parametrii normali de funcționare.
Uneori sint coincidente încît juri că are ceva și de fapt e altceva....

As zice sa fie verificati toti senzorii de temperatura

#21
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,248
  • Înscris: 06.07.2007

 Evergreen, on 06 octombrie 2017 - 18:42, said:

Poate fi un senzor care nu are erori, dar ĂŽl vezi cu vcds că e sărit din parametrii normali de funcționare.
Uneori sint coincidente ĂŽncĂŽt juri că are ceva și de fapt e altceva....

As zice sa fie verificati toti senzorii de temperatura
Nu-i nici un senzor. Exact acelea sunt simptomele unei pompe tandem in fibrilatie. Pornire usoara cu botul in jos  +restul.
La orice masina din lumea asta, daca are toane la pornire in functie de cum o lasi parcata(botul in sus sau jos), problema trebuie cautata pe circuitul de alimentare nu la senzori.

#22
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
asa si la mine la Opel ,cand e vorba de porniri grele e 95% dezamorsare ,cine are 2.0dti / y20dth stie despre ce vorbesc .
la Audi nu mi s priceput .am vazit ca sunt trei coduri puse si schimbate de a lungul anilor
pe masina e 03g145209 ,iar ultima din 2009 e cu D la urma .am sa i iau cu D  second hand .
va multumesc .

#23
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
Problema e aparuta odata cu frigul.
Nu cauta nici un senzor, ca e mai usor :) desfa pompa :)

#24
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,248
  • Înscris: 06.07.2007

 Evergreen, on 07 octombrie 2017 - 16:44, said:


Nu cauta nici un senzor, ca e mai usor Posted Image desfa pompa Posted Image
mai usor e sa schimbe un prezon. Poate e de acolo. Apoi daca nu se rezolva, sa caute la senzori, de preferinta sa-i schimbe pe toti ca e usor si ieftin. Pompa sa o lase la urma, chiar daca e 100% de acolo problema.

#25
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
orice sugestie ,idee e binevenita si de luat in seama.
intre timp am comandat pompa sh ,am optat pentru ceva de pe extern ,la noroc [ sunt norocos la sh-uri !]
om vedea ,e de acolo  e altceva , un diesel de 12 ani cere bani si a doamnei nu mi se pare ca cere multi !

#26
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
E o masina buna care se repara ieftin indiferent de problema.

Ti-am spus, pentru o revizie generala/verificare cap coada tot ce implica turbo/erg/injectoare/sistem de alimentare/bujii/ axa cu came, eu mergeam la Catalin/Excalade Bacau odata la 20-30.000km si imi luam o noapte de cazare in Bacau la hotel, si cu tot cu drum si manopera la el, ieseam la pretul cat mi-ar fi luat in Bucuresti, diferenta este ca el stie ce face si am totala incredere in el, e cel mai corect om pe care l-am intalnit, pe cand daca o faceam la Bucuresti, mai apelam la 2 mecanici dupa ca sa-mi remedieze ce a stricat primul, sau ce nu a facut complet bine.

Batrana mea a ajuns la cineva si momentan are 325.000km -golf 5 1.9 tdi nu are nici o problema- an productie 2004.

Pompa tandem obosita se manifesta cu un tremurat ritmit la mers la ralanti, il simti foarte subtil si e acolo mereu, apare o foarte mica smucitura si o simti doar daca esti foarte foarte atent.

Edited by Deenman, 08 October 2017 - 10:03.


#27
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
@Deenman ,te am foarte inteles din prima si stiu ce e la BC :)   multi inainte km. inmulteste cu 2 si iti va da nr de km ai masinii mele [ aia cu care ma dau exclusiv pe urban]
deocamdata o imprumut pe doamna sa se achizitioneze pompa tandem !!  de aia si doream sa merg la ,,punct ochit punct lovit,, in ce priveste pornirea greoaie
uitasem sa adaug ca si dupa 3-4 zile nepornita o ia f.f. greu [ propetara dixit !] . nu am prins episodul asta ,pentruca eu de cand cunosc masina si a fost cald i a pornit la prima cheie ,cu mers zi de zi

#28
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
update
am luat o pompa tandem sh  modelul de dupa 2009 ,revin cu simptome dupa schimbare

avea vreo 10 litri de motorina masina si am decis sa i pun un plin cu motorina ,cat mai mùlta
dupa vreo 45 litri pusi la pompa a inceput sa curga pe la rezervor pe sub mașina ,e normal ?  deci cu totul avea vreo 55-58 litri
a curs vreo 4-6 litri si zice propietara ca s a oprit cand a ajuns cu ea acasa
?

#29
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
Umblași pe la pompa din rezervor?

#30
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
nu

#31
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Rezervorul din cate stiu are o gura de varsare in caz ca bagi prea mult, el nu da pe la busonul de umplere ci prin alta parte. Posibil sa se fi intamplat asta, sau sa fie fisurat undeva mai sus intre rezervor si buson, iar la supraplin curge, citeste putin pe google despre curs motorina supraplin.

#32
vio1971

vio1971

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.11.2016
am sa verific odata cu schimbarea pompei tandem ,am si eu 2 masini si le pun plin pana n gura [nu mai intra nici 100 ml] dar asa ceva nu am auzit
sa vrei sa i pui cat mai multa motorina si sa ti curga , e clar ca e spart
vreo 10 litri mai avea + 47 de la pompa si au curs vreo 3-4 litri

#33
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,248
  • Înscris: 06.07.2007
pana la urma ce a avut masina? Vad ca fiecare vine in genunchi cu rugamintea sa fie ajutat cu sfaturi, dar dupa ce-si rezolva treaba, tranteste usa si pleaca fara sa se uite inapoi la altii care se pot lovi de aceeasi problema. Astfel apar un milion de topicuri inutile si toate fara rezolvare.

#34
danutzutm

danutzutm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.12.2005
Salut,

@vio1971: Ne poti spune daca problema s-a rezolvat dupa inlocuirea pompei tandem?

Detin o Skoda cu motor 2.0TDI 170hp BMN, si ma confrunt cu aceeasi problema. Cand afara sunt sub 5-7 grade, dupa o perioada mai lunga de stationare (~8ore), masina porneste mai lung si trepideaza timp de 1-2secunde dupa ce porneste.
Bateria este noua, electromotorul este in stare buna, toate bujiile sunt noi, oringurile de la injectoare sunt noi, senzorii de temperatura arata valori corecte (testat cu vcds), pompa din rezervor se aude la punerea contactului, distributia este reglata bine.

Problema a aparut iarna trecuta. La -15grade trebuia sa dau la automat timp de ~10secunde ca sa porneasca.
Pe timp de vara masina a pornit bine chiar daca a stat nepornita 2 zile.

O data cu scaderea temperaturii (a venit iarna), problema a reaparut.

Ma gandesc sa mai incerc: montarea unei supape de sens pe tur, inlocuire carcasa filtru motorina, inlocuire pompa rezervor, inlocuire pompa tandem.

Ce parere aveti?

#35
danutzutm

danutzutm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.12.2005
Am inlocuit pomptandem cu una din dezmembrari. Acum masina trage un pic mai bine dar dimineata la +2.5 grade a pornit destul de lung. Asadar problema nu s-a rezolvat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate