motocositoare carpatina
Last Updated: Mar 03 2019 11:47, Started by
cutzu_rexi
, Sep 28 2017 21:03
·
0
#1
Posted 28 September 2017 - 21:03
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qAxdRN3zb7Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#2
Posted 28 September 2017 - 21:15
Omori utilajul, mai bine cosesti mai des.
Acum 40 de ani nu se făcea rabat la tratamentul metalului. Ce motor are? Vad un rezervor de drujba ural acolo. |
#3
Posted 30 September 2017 - 09:54
Sincer si eu detin una.Cutia de viteze foarte buna păcat ca nu are si a doua viteza pt. Deplasări.Lama prea mare Pt puterea motorului,dca mergi foarte turat se incalzeste foarte tare.,motorul mi se pare slab.La chinez daca merg turat la maxim nu se incalzeste la jumate.Dar acum si norocoasa e menajata coseste intre pomi si unde e teren pe pantA in rest greul il duce rotativa poloneza.
|
#4
Posted 01 October 2017 - 08:47
Si eu mai detin una , care de vreo cativa ani o duce lejer cu munca , coseste aproximativ 1 ha pe an .... dar in anii trecuti cosea si 14 ha , fara gluma ori lauda !
O cositoare reusita care muncea ca un catar , cu ea faceam tot lucrul meu + la atii , contra cost , ori altul imi ara cu tractorul , altu recolta cu combina ... etc . Recordul de coasa l-am avut intr-o zi pe care nici acuma nu pot sa o uit ... era sambata si am cosit 1,74 ha , a doua zi noroc ca a fost duminica , nu am mai fost bun de nimic ... La cositoare i-am adus cateva modificari care zic eu i-au facut viata mai usoara , i-am scurtat lama cu doi dinti , am dat jos capetele de lama , bratul care angreneaza lama l-am facut pe rulmenti in loc de bucjele alea grafitate care faceau imediat joc si trebuia sa tot gresezi la ele ... in volanta la fel i-am pus un rulment oscilant ... Motorul merge mult mai lejer si cositoarea are reduse foarte mult vibratiile . Am vrut odata sa o vand , dar mi-am revenit ... o tin mai mult de amintirea anilor trecuti , pentru cat m-a putut ajuta ea ... iar si acuma printre pomii din gradina ii indispensabila . |
#5
Posted 07 November 2017 - 18:14
Salutare . Am cumparat si eu o motocositoare din asta , in conditii deplorabile , dar sper sa o pot pune la punct .
Am si eu cateva intrebari . Ce marca este (carpatina sigur nu ) , pentru ca nu se mai vede nimic scris pe ea . Cum deblochez motorul , daca voi cunoasteti ceva solutii , momentan am pus ceva ulei de drujba in motor , sa vad poate se deblocheaza . Ii lipseste '' demarorul '' , stie cineva cam ce as putea adapta , sau unde as gasi originalul ? Multumesc deocamdata . Attached Files |
#6
Posted 11 November 2017 - 18:40
Am reusit sa pun pe picioare motorul . Motocositoarea se numeste Adriatica . Un video cu motorul in rodaj ca sa zic asa . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ejtD7I00SUQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#7
Posted 24 February 2019 - 01:00
salut e prima oara cand postez, deci poate gresesc ceva...
am vazut ca sunt vreo cativa foarte priceputi la carpatina am si eu o foarte mare problema cu ea... toate pinioanele varza problema si mai grava e ca am gasit pinioane pentru cutia cu 1+1 viteze , iar a mea e cu 3+3 -stiti vreo sursa pe unde pot gasi pinioane am fost la cineva care se ocupa de dezmembrat carpatina , avea pinioanele (1 viteza) axul rotilor care este mai scurt, dar nu avea si carcasa pinioanelor care si aia este mai ingusta fata de a mea (dupa forma exterioara nu ar fi diferente de prindere la carcasa ,singura diferenta vizibila ar fi ca a mea e mai adanca) atasez si ceva poze cu ele + desenul transmisiei din cartea tehnica Attached Files |
#8
Posted 25 February 2019 - 06:27
la ce te referi cand zici ca toate pinioanele sunt varza? eu vad vreo 2 cu dinți rupți. este o firma in bv care face pinioane, dar dureaza.. dar daca nu găsești si nu ai alta posibilitate.. m a anunti si ti zic numele firmei.
|
#9
Posted 26 February 2019 - 08:01
Salutare.
Sunt rupti dintii la pinioanele pentru viteza 1 si 3 atat pe trenul fix cat si pe cel mobil Am gasit la cineva pe la Joita pinioanele pentru viteza 1 , ca numar de dinti corespund insa trebuie facuta vreo adaptare ceva (sa vedem ce zice strungarul) pentru ca nu se potrivesc la cuplajul pe ax. La mine era pinionul pentru viteza 3 (care se vede in poza 3 pe axul rotilor) este mobil ca un fel de manson si se muta stanga-dreapta din maneta cu ajutorul unei furci pentru cuplarea vitezelor , daca se vede in poze pe axul rotilor sunt niste dinti , la fel si pe pinioane astfel cuplandu-se vitezele La carpatina cu 1 viteza pinionul mare are niste dinti pe interior si sta fix tot timpul pe axul rotilor O sa ma duc astazi la un atelier sa vedem rezolvarea adaptarii "romanesti"... |
#10
Posted 26 February 2019 - 08:04
nu ai ce adaptare face tu la strung daca nu se potrivește la caneluri. aia trebuie să se plumbe pe avu ala. si alea au tratament de durificare facut nu se i a la strung.
|
|
#11
Posted 26 February 2019 - 08:27
Uite o poza cu ambele piniane mari pentru viteza 1
Se vede ca "originalul" are la prinderea pe ax niste dinti exteriori Incerc la strung sa-i ia la celalalt pinion cota de interior si apoi ori sa-i faca o piesa cu dinti pentru cuplare , ori sa taie dintii pinionului original si sa-l prinda ca o flansa pe celalalt , spatiu ar fi pentru ca de la viteza 3 mi-am luat gandul ,oricum nu o foloseam decat la deplasat Pinionul original era mai subtire in material ca sa zic asa , ca sa poata veni pinionul mobil sa-l cupleze, se vede ca mai are o degajare in plus fata de celalalt Attached FilesEdited by stanculie, 26 February 2019 - 08:32. |
#12
Posted 26 February 2019 - 08:47
orice piesa cu dinti pentru cuplare facuta la strung, fara tratamentul de durificare in cateva zile e praf. chiar sunt curios, baga strungarul cutitele in pinionul ala calit... ca la mine nu o vrut niciunul. de unde esti?
|
#13
Posted 26 February 2019 - 09:02
din giurgiu
io sper sa tina.... Edited by stanculie, 26 February 2019 - 09:10. |
#14
Posted 02 March 2019 - 19:56
@silesax am fost la 3 ateliere si nici unul nu se baga la asa ceva ...
Unul care i-l cunosteam mai bine mi-a aratat ca nu ia pila din material si mai mult spiral de 8 (de carbura sau ceva de genul nu ma pricep) se indoia si nici macar nu a zgariat pinionul deci daca vrei sa-mi dai numarul de telefon .... ... |
#15
Posted 02 March 2019 - 22:02
))
cand ti am zis.. iti dau pe pm, firma e din bv, trimiti pinioanele ce trebuiesc facute si piesele ce pe invart adică si pinioanele, axele pereche, si ei ti le fac. cu aproximatie te costa cam 400 fiecare piesa. |
|
#17
Posted 03 March 2019 - 07:36
multumesc silesax
Da asa e piesa pe viata , pe vremea lu" Ceasca nu se facea rabat de la calitate. Astept raspuns de la firma in cauza Inca o data multumesc frumos Silesax . |
#18
Posted 03 March 2019 - 08:11
Cred ca o sa renunt la viteza 3 , oricum nu o foloseam.Ma intereseaza viteza 1 care era folosita la plug,freza,instalatie de ierbicidat ,prasitoare (+rarita si coasa pe care eu nu le am)
Pentru viteza 2 pinioanele sunt bune Viteza 3 era folosita decat la deplasare Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users