IKEA Romania + Pro Natur = ...
Last Updated: Dec 28 2017 10:38, Started by
Ciubex
, Sep 28 2017 16:54
·
0
#1
Posted 28 September 2017 - 16:54
Imi pare rau, draga citotrule ca vei citi niste randuri scrise intr-un moment de frustrare, dar rabdarea mi-a ajuns la capat cu cei de la Pro Natur petru o livrarea unei simple comenzi, o plapuma, de la IKEA Romania.
In locul punctelor puteti scrie ce doriti, eu unul ma gandeam la nesimtire la superlativ sau neseriozitate maxima sau numai nervi... sa fiu mai "bland". Am comandat (#313527) o plapuma, pardon, pilota, si-am platit-o online, odata cu efectuarea comenzii. Produsul comandat nu a fost livrat nici macar la 7 zile de la data predarii catre curier. Comanda am efectuat-o duminica, 17.09.2017, pe 19.09.2017 pe la 21:30 a fost predata curierului. Deci produsul a fost pe stoc. De marti, hai sa zicem, miercuri dimineata si pana astazi au trecut 7... 6 zile lucratoare. Conform paginii celor de la IKEA: Quote Livrarea produselor se face in termen de 7 zile lucratoare (luni - vineri) de la confirmarea comenzii[...] Din partea mea, intreaga vina e a celor de la IKEA, caci chiar daca produsul se afla la curier, curierul este partener IKEA, iar IKEA este asadar responsabil pentru contractele de transport produse pe care le pune la dispozitie clientilor. Am tot sunat la curier, la toate cele 3 numere de telefon afisate pe site-ul lor, am asteptat pana mi se inchidea automat apelul, fara a fi preluat. Atasat sunt cateva instantanee pentru a "dovedi" situatia. Dupa cum veti vedea in imaginile atasate nu se poate alege alt curier pentru livrarea produselor. Attached FilesEdited by Ciubex, 28 September 2017 - 17:10. |
#4
Posted 28 September 2017 - 17:05
fa reclamatie la IKEA direct !
Am avut o situatie similara la o benzinarie, furtun de alimentare era ciupit, se vedea plasa metalica de sub invelisul cauciucat. Cei de la statie au spus ca au anuntat (adica ei sunt acoperiti de hartii) dar problema nu s-a remediat. Pe scurt, am trimis direct la centru o poza + locatia statiei. Surpriza, in 2 zile era un nou furtun de alimentare .... |
#6
Posted 28 September 2017 - 17:12
Ah, sa nu credeti ca nu am sunat la cei de la IKEA, ei au spus ca livrarile curierilor se fac in zilele lucratoare, doar ca produsele "pleaca" din Bucuresti in provincie in weekend-uri.
Astfel livrarea in Cluj, dupa cum au precizat cei de la IKEA ar fi trebuit sa se faca in aceasta saptamana, daca in weekendul 23 - 24 septembrie produsul a fost livrat spre provincie de catre cei din Bucuresti. Am incercat si online sa fac o reclamatie, dar le-a crapat site-ul, ma rog am primit un e-mail cu o eroare legata de formular, din cate mi-a spus sotia, dar o sa verific cand voi ajunge acasa asta. Completare ulterioara Am atasat captura cu eroarea primita dupa ce am completat formularul online de reclamatii de la IKEA Attached FilesEdited by Ciubex, 28 September 2017 - 19:51. |
#7
Posted 28 September 2017 - 17:14
Nu mai plati cu cardul, alege ramburs, sa vezi cum se misca atunci.
|
#8
Posted 28 September 2017 - 17:19
Mie nu mi-au livrat cu Pro Natur ci cu FAN Courier.
Cu Pro Natur mi-au livrat doar in Bucuresti daca le predam eu personal catre ei fizic in magazin. Cei de la Ikea mi-au spus ca dureaza pana la 12 zile lucratoare livrarea produselor comandate online. Am facut o comanda vineri seara pe la ora 18:00 si luni dimineata le aveam deja in ograda. |
#9
Posted 28 September 2017 - 17:20
Adevarul e ca si sotia mi-a spus ca restul cumparaturilor nu au avut intarzieri, la toate a platit ramburs.
Am vrut sa fiu mai cu mot si sa le platesc cu cardul. Cum nu am avut pana acum probleme la alti comercianti cu livrarile si platile online, am zis ca poate nu-i nici o problema. Ei... la astia se pare ca e o regula, dupa cateva zile am mai gasit pe net niste blog-uri in care oamenii se plangeau de cei de la ProNatur. Am zis sa nu scriu nimic pana nu-mi ajunge coletul, ca nu cumva sa-mi deterioreze pilota sau mai stiu eu ce stricaciuni sa-mi faca (s-o murdareasca, sa se 3.14159/π-se pe ea), dar nu mai am rabdare cu astia |
#10
Posted 28 September 2017 - 17:28
Ai fost de acord cu “Termenii şi condiţiile” impuse de IKEA?
Daca da … sa fii sanatos IKEA depune toate eforturile pentru a livra Produsele în conformitate cu data de livrare asumată, menționată în e-mailul cu detalii despre livrare, transmis potrivit prevederilor din secțiunea 7.1. Menționăm că toate informațiile cu privire la livrare oferite de IKEA (pe website, la telefon sau prin e-mail) sunt doar cu titlu estimativ şi, de aceea, pot varia de la caz la caz. Vă rugăm să consultați Punctul 7 pentru mai multe informaţii despre livrare; |
|
#11
Posted 28 September 2017 - 17:28
Bine ca n-ai comandat de pe emag ...
Acuma daca vrei un produs urgent, invata-te si nu lua online, pune mana direct pe el, din raft. Cat despre situatie de fata, din pacate nu imi pare iesita din comun. Chiar daca este anormala si neplacuta... |
#13
Posted 28 September 2017 - 17:50
honeymik, am evitat sa scriu alte firme de la care am comandat online pentru a nu se face o asociere sau ... mai stiu eu ce.
Nu am avut probleme legate de timpul de livrare la alti curieri, repet, in perioade in care nu sunt in perioada "marilor cumparaturi". Naijax, ceea ce ai citat tu, am citit si eu, insa nu are legatura cu speta mea. In termenii si conditiile lor (link), chestiile legate de livrare sunt la punctul 8. Repet, tot pe site-ul lor scrie pe pagina: Livrare produse Quote Livrarea produselor se face in termen de 7 zile lucratoare (luni - vineri) de la confirmarea comenzii f300, Pronatur e un SRL care are contract de livrare si asamblare a produselor comandate de la IKEA Romania. Chiar la telefon mesajul de intampinare este: "Firma de transport si montaj pentru produsele IKEA" Attached FilesEdited by Ciubex, 28 September 2017 - 17:52. |
#14
Posted 28 September 2017 - 17:58
Ciubex - Inteleg perfect ce spui mai ales ca si eu m-am confruntat cu astfel de situatii neplacute
Spunea un coleg pe aici sa alegi numai plata ramburs si sa nu mai platesti niciodata produsul in avans. Imi permit sa-ti ofer aceeasi sugestie iar cu privire la situatia actuala, crede-ma pe cuvant, in afara de nervi si peri albi (ai tai desigur) nu va iesi nimic. Poti face orice reclamatie/plangere doresti. O sa-i doara la bascheti. Din punct de vedere "juridic" sunt acoperiti |
#15
Posted 28 September 2017 - 18:10
Pe site am vazut ca trebuie sa primesti mesaj cand au dat pachetul curierului, apoi se poate urmari coletul (cu trackul).
Daca a fost predat in weekend e posibil sa-l fi trimis luni abia si sa ajunga la inceputul sapt viitoare. Si au am dat comenzi care nu au ajuns fix in ziua prestabilita, ba chiar au ajuns in weekend ori la prima ora luni. |
|
#16
Posted 28 September 2017 - 18:32
Naijax, na, eu fiind patit doar cu astia, am zis sa postez mesajul ca o reclama negativa, sunt sigur ca ii doare la basca. Doar ca Google indexeaza discitia si va aparea povestea la cautari. Asta e "razbunarea" mea, profit de Internet si motoarele de cautare sa-mi vars frustrarea.
Arianna-D, din pozele atasate se poate vedea cand a intrat produsul in posesia firmei de curierat si cand a ajuns chiar la curier, pe 19 septembrie, comanda am facut-o pe 17, deci dupa o zi lucratoare. Asta e scris pe site-ul celor de la Pronatur, nu la IKEA. |
#17
Posted 28 September 2017 - 19:04
Cred că s-au gândit că poți să mai stai vreo lună, încă nu e vremea de plapumă. Au banii în cont și afară e cald încă!
|
#18
Posted 28 September 2017 - 23:01
Ciubex, in primul rand nu te mai scuza atata ca tu nu ai gresit cu nimic.
Si in privinta comenzii eu in locul tau as refuza primirea cand soseste si as cere rambursarea banilor. Mai ales ca nici nu mi se pare de mare calitate pilota aia. Iar pretul e chiar nesimtit, nu am pus mana pe ea dar din poze pare f subtire. Am cumparat multe de la Ikeea dar numai personal dupa ce am am intors pe toate fetele fiecare lucru. De la sectiunea dormitor/lenjerie nu am luat niciodata nimic pentru ca raportul calitate/pret mi s-a parut neconform. Bafta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users