Intrebare scuter chinezesc 50cc 4t
Last Updated: Oct 07 2017 15:10, Started by
StarLordRO
, Sep 27 2017 16:27
·
0
#1
Posted 27 September 2017 - 16:27
Salut! Recent a inceput sa nu imi mai traga ca inainte si am cateva intrebari.. Tin sa mentionez ca inainte de aceasta "problema" am cureaua de transmisie si rolele de la variator.. deci:
1.Cand se duc segmentii ce semne da acesta? gen.. se duc din prima, nu mai merge sau incepe sa ma lase usor? 2.Uleiul de la motor cam la cat timp se schimba si ce semne da acesta 3.Posibil ca rolele de la variator sa nu fie chiar potrivite? am de 6g cele originale nu stiu cat aveau.. 4.Cureaua de la variator daca nu e chiar de asa buna calitate are de aface cu viteza si/sau puterea sa la un deal? Multumesc pentru timpul vostru.. as dori raspunsuri cat mai precise de la cunoscatori.. P.s. sunt incepator.. (nu ca nu v-ati dat seama) ) |
#2
Posted 27 September 2017 - 16:33
In primul rand spune cati km are scuterul, daca i-ai facut rodajul cum trebuie si din ce vad eu acolo, ce modificari ai facut, cand si in ce conditii au aparut problemele ?
Posibil problema sa fie fix din cauza ta. |
#3
Posted 27 September 2017 - 16:41
Are 120mii km ) si nu am avut probleme cu el.. Cat despre rodaj.. daca e atunci cand faci ceva modificari la motor sau etc
. si trebuie sa mergi cativa km la viteza mica/minima.. da am mers.. |
#4
Posted 27 September 2017 - 16:54
120 000 km pe scuter ? Sigur asta e kilometrajul real ?
Pai daca e asa...sincer sa fiu, a tras destul cu o singura segmentare, desi nu stiu de ce am impresia ca nu este adevarat. Scuterele chinesesti cam dupa 2000km incep sa faca figuri. |
#5
Posted 27 September 2017 - 17:01
Atat are.. dar numarul cu negru pe alb se pune? sau ce semnifica?.. pun o poza imd
https://imgur.com/a/1aLD6 iar scuterul a fost cumparat nou, sunt km reali |
#6
Posted 27 September 2017 - 17:06
vezi ca ai 12.034 km (550m)
120.000 pe un scuter nu este posibil, se buleste de 3 ori pana atunci. Si referitor la @technis, nu este adevarat ca chinezariile se duc la 2000km sau fac figuri. Eu am avut 3 modele si m-au tinut peste 10.000 toate 3 fara probleme (2 x 2T si 1 x 4T) |
#7
Posted 27 September 2017 - 17:08
A, ok.. chiar nu aveam habar daca se ia sau nu in considerare ultimul nr. dar totusi ala ce rol are?
Edited by StarLordRO, 27 September 2017 - 17:08. |
#8
Posted 27 September 2017 - 17:16
StarLordRO, on 27 septembrie 2017 - 17:08, said:
A, ok.. chiar nu aveam habar daca se ia sau nu in considerare ultimul nr. dar totusi ala ce rol are? Ma rog, acum dat fiind faptul ca tu nu ai habar daca ai facut 12 sau 120 de mii de km, treaca de la noi ,) SI inca un indiciu, ti-a raspuns deja business11 la intrebarea asta. Edited by elbjorn, 27 September 2017 - 17:19. |
#9
Posted 27 September 2017 - 17:16
#10
Posted 27 September 2017 - 17:30
Nu trebuie sa sariti ) am zis ca sunt incepator.. nu am condus decat la tara dat fiind faptul ca aici sunt stabilit si nu am fost chiar asa curios sa stiu pentru ce sunt toate.. toate la timpul lor.. Multumesc pt raspunsuri si intelegere.. astept raspuns si pentru celelalte intrebari.
|
|
#11
Posted 27 September 2017 - 18:04
business11, on 27 septembrie 2017 - 17:06, said:
vezi ca ai 12.034 km (550m) 120.000 pe un scuter nu este posibil, se buleste de 3 ori pana atunci. Si referitor la @technis, nu este adevarat ca chinezariile se duc la 2000km sau fac figuri. Eu am avut 3 modele si m-au tinut peste 10.000 toate 3 fara probleme (2 x 2T si 1 x 4T) |
#12
Posted 27 September 2017 - 18:08
Zi care e modelul de scuter sa vedem ce role iti trebuie ; dar daca spui ca incepe sa nu mai traga asa de bine si cureaua este noua si binenteles la dimensiunea care trebuie s-ar putea ca sabotii de ambreiaj sa fie dusi si / sau role neconforme , uzate ( patrate ) . Cand ti se duce setul motor pur si simplu nu mai porneste scuterul . dar poti verifica compresia daca esti in dubii .
|
#13
Posted 27 September 2017 - 18:12
Ai motor in 4 timpi asa ca trebuie sa vezi consumul atat la combustibil la suta de km cat si uleiul . Dar poti avea probleme cu puterea si daca filtrul de aer e imbacsit sau evacuarea colmatata, mai poate fi de vina si compresia motorului , deci segmentii dar si supapele sa nu etanseze bine.
Rotile sunt umflate bine ? Daca sunt un pic lasate motorul trage din greu. |
#14
Posted 27 September 2017 - 18:24
Hupper scugnizzo 50(din cate am vazut nu se mai fac, nici pe site-ul lor nu mai e). Rolele sunt noi... cat despre ambreaj nu ii stiu starea.. filtrul de aer a fost primul la care m-am gandit si trage la fel si dupa curatarea acestuia. Pe roti am 2.50 pe spate, 2 fata... e bine nu?.. nu am verificat compresia, urmeaza.. cand o sa am timp
|
#15
Posted 27 September 2017 - 19:54
Daca se tureaza dar nu trage , ai probleme cu ambreiajul , daca nu se tureaza , vezi traseul la benzina , posibil infundat ceva carburator , furtune , etc .
|
|
#16
Posted 27 September 2017 - 20:10
StarLordRO, on 27 septembrie 2017 - 18:24, said:
Hupper scugnizzo 50(din cate am vazut nu se mai fac, nici pe site-ul lor nu mai e). Rolele sunt noi... cat despre ambreaj nu ii stiu starea.. filtrul de aer a fost primul la care m-am gandit si trage la fel si dupa curatarea acestuia. Pe roti am 2.50 pe spate, 2 fata... e bine nu?.. nu am verificat compresia, urmeaza.. cand o sa am timp |
#17
Posted 03 October 2017 - 07:30
Inca o intrebare: ce este acea bucata de fier ruginita? are si fire in ea si pare in stare deplorabila. https://imgur.com/a/3Vq5i
|
#18
Posted 04 October 2017 - 10:07
Si inca ceva.. care poate fi motivul acestei scurgeri de ulei din cate imi dau seama in filtrul de aer? https://imgur.com/a/NenGS
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users