Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina inmatriculata pe Bulgaria.
Last Updated: Sep 29 2017 23:05, Started by
Real_NEO
, Sep 27 2017 03:58
·
0
#37
Posted 27 September 2017 - 09:58
MembruAnonim, on 27 septembrie 2017 - 09:54, said:
Și patronul ”firmei serioase” din ce vrei să trăiască? Vrei cumva să se ducă la muncă? neur0, on 27 septembrie 2017 - 09:57, said:
Tot pe olx sunt multe maşini 4x4 care sunt mai vechi de 1987, deci pot fi înmatriculate ca vehicul istoric şi nu plăteşti impozit. Samurai, Patrol, Mercedes-Benz G 300, Toyota Land Cruiser. Edited by Real_NEO, 27 September 2017 - 10:01. |
#38
Posted 27 September 2017 - 10:04
Scump, mi se pare scump in Bulgaria daca am inteles eu bine, 800€+300€ (itp si asigurare).
|
#39
Posted 27 September 2017 - 10:09
Real_NEO, on 27 septembrie 2017 - 07:45, said:
Ok. Atunci arata tu niste exmple de pe olx sau de unde vrei tu, de masini 4x4 sub 3000 de euro ce sa nu ne usuce la impozit cu noua lege. https://www.olx.ro/o...html#c33c8f493b https://www.olx.ro/o...html#c33c8f493b https://www.olx.ro/o...html#34cba9596c https://www.olx.ro/o...html#876dea5bb1 https://www.olx.ro/o...20f75a;promoted https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81 https://www.olx.ro/o...html#c3e520f75a https://www.olx.ro/o...html#afd271777e Real_NEO, on 27 septembrie 2017 - 09:58, said:
A mea e din '95, mai am de asteptat pentru vehicul istoric. Iar astia de la RAR nu-s prosti. Sigur trebuie sa fie si niste conditii de indeplinit. Cum e si cu inmatricularea ca vehicul utilitar, nu e chiar simpla. Nu e nevoie să aştepţi, vinzi utilajul şi cumperi altul. Condiţii: Quote A) A fost fabricat sau inmatriculat pentru prima data in urma cu cel putin 30 de ani. Vehiculele trebuie sa fie originale, sa fie in perfecta stare de functionare si sa aiba un aspect corespunzator unui vehicul istoric. C) Nu sunt eligibile vehiculele utilitare sau cu destinatii speciale (autoplatforme, ambulante , masini mortuare, masini de pompieri, etc.) care sunt sau urmeaza sa fie folosite in mod uzual in acest scop. Nu se atesteaza vehiculele replica. D) Culoarea autoturismului trebuie sa fie corespunzatoare paletei de culori originale sau similara. Aceeasi cerinta se aplica pentru interiorul vehiculului (tapiterie , mochete, capitonaje, etc) . E) Nu se admite inscriptionarea respectivelor vehicule in scop comercial cu exceptia vehiculelor de competitie sau a celor ce poarta logo-uri originale din perioada de exploatare. |
#40
Posted 27 September 2017 - 10:09
Iar astea pot fi inmatriculate ca vehicule istorice ? Parca nu-mi vine a crede.
Postasul666, on 27 septembrie 2017 - 10:04, said:
Scump, mi se pare scump in Bulgaria daca am inteles eu bine, 800€+300€ (itp si asigurare). Nu, de regula firmele serioase iau cam 500-600 de euro inmatricularea iar apoi costul e de 300 pe an (ITP la bulgari banuiesc + asigurare). Deci acuma eu in mod normal, ar fi trebuit sa scot din buzunar 300 de euro si sa nu mai am treaba un an de zile, si mi-ar fi convenit. Edited by Real_NEO, 27 September 2017 - 10:11. |
#41
Posted 27 September 2017 - 10:09
Real_NEO, cât ziceai că te-ar costa o firmă în Bulgaria? Păi patronache ”de firmă serioasă” împarte acel cost la ”angajații cu mașini de serviciu”, pune și mașina/nile lui de serviciul după care adaugă un profit și dă costul total: 800 euro/asigurare. Eu aș indexa costul ăsta la fiecare majorare a salariului minim pe economie.
|
#42
Posted 27 September 2017 - 10:17
neur0, on 27 septembrie 2017 - 10:09, said:
De fapt, conditiile sunt acestea: https://www.juridice...ania.html#_ftn1 Deci nu e chiar asa de simplu de inmatriculat o rabla de 30 de ani ca vehicul istoric. Trebuie reconditionata complet, piese originale, fara modificari, omologata, atestata, inscrisa in nu stiu ce club, s.a.m.d. Ca daca era asa de simplu apoi eram inconjurat pe aici numai de vehicule istorice. Doar e plin pe aici de Vitare, Samurai, Pajero, etc. Ma degraba reusesti sa o inmatriculezi ca autoutilitara decat ca vehicul istoric. Dar lasa ca am sa ma interesez mai bine, sa vedem daca chiar este vreo halvita in aceasta directie. Ca n-ar fi rau deloc asa ceva. Edited by Real_NEO, 27 September 2017 - 10:24. |
#43
Posted 27 September 2017 - 10:34
da nu e simplu sa o faci vehicul istoric. plus ca vine si cu niste taxe aferente, mai mici da oricum...mai sunt de platit ceva bani.
|
#44
Posted 27 September 2017 - 13:07
Real_NEO, on 27 septembrie 2017 - 10:17, said:
Mă contrazici degeaba. Acelea au fost condiţiile vechi. Legea a fost schimbată pentru a implementa o directivă UE: http://www.promotor....anesti-13629368 https://www.juridice...in-romania.html |
#45
Posted 28 September 2017 - 11:21
neur0, tu dai linckuri doar către legislație. Șmecheria este la obținerea atestatului din parte acelei asociații. Ei sunt cei care impun ca mașina să fie restaurată sau păstrată în condiții de originalitate și fac astfel destul de greu posibilă înmatricularea vehiculelor utilizate zi de zi ca mașini istorice. Au chiar prevederi conform cărora, dacă modifici ceva la mașină, să retragă atestatul.
|
#46
Posted 29 September 2017 - 23:05
Precum spuneam, e mult mai usor de inmatriculat un vehicul ca autoutilitar decat vehicul istoric.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users