Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Masina inmatriculata pe Bulgaria.

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 29.05.2017

View PostMembruAnonim, on 27 septembrie 2017 - 09:54, said:

Și patronul ”firmei serioase” din ce vrei să trăiască? Vrei cumva să se ducă la muncă?
Eu nu spun sa nu traiasca, adica sa nu faca profit, dar totusi una e sa incerci sa faci profit si alta-i sa incerci sa jecmanesti oamenii. E vorba de lacomie pura. Gandeste-te ca o asigurare la bulgari pe 12 luni costa precum in Romania, 100-150 de euro, apoi pana la 800 e cale lunga fratioare. Hai inteleg sa-ti iasa un 100, 200, ba hai si un 300 de euro, dar chiar asa, sa vrei 700 de euro ? Da-o in ma-sa de treaba.

View Postneur0, on 27 septembrie 2017 - 09:57, said:

Tot pe olx sunt multe maşini 4x4 care sunt mai vechi de 1987, deci pot fi înmatriculate ca vehicul istoric şi nu plăteşti impozit. Samurai, Patrol, Mercedes-Benz G 300, Toyota Land Cruiser.
A mea e din '95, mai am de asteptat pentru vehicul istoric. Iar astia de la RAR nu-s prosti. Sigur trebuie sa fie si niste conditii de indeplinit. Cum e si cu inmatricularea ca vehicul utilitar, nu e chiar simpla.

Edited by Real_NEO, 27 September 2017 - 10:01.


#38
Postasul666

Postasul666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 11.09.2017
Scump, mi se pare scump in Bulgaria daca am inteles eu bine, 800€+300€ (itp si asigurare).

#39
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View PostReal_NEO, on 27 septembrie 2017 - 07:45, said:

Ok. Atunci arata tu niste exmple de pe olx sau de unde vrei tu, de masini 4x4 sub 3000 de euro ce sa nu ne usuce la impozit cu noua lege.
https://www.autovit....html#f64116a6b2
https://www.olx.ro/o...html#c33c8f493b
https://www.olx.ro/o...html#c33c8f493b
https://www.olx.ro/o...html#34cba9596c
https://www.olx.ro/o...html#876dea5bb1
https://www.olx.ro/o...20f75a;promoted
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
https://www.olx.ro/o...html#c3e520f75a
https://www.olx.ro/o...html#afd271777e

View PostReal_NEO, on 27 septembrie 2017 - 09:58, said:

A mea e din '95, mai am de asteptat pentru vehicul istoric. Iar astia de la RAR nu-s prosti. Sigur trebuie sa fie si niste conditii de indeplinit. Cum e si cu inmatricularea ca vehicul utilitar, nu e chiar simpla.
Tu ai spus că nu există pe olx maşini 4x4 care vor avea impozit 0. Eu spun că sunt sute.

Nu e nevoie să aştepţi, vinzi utilajul şi cumperi altul.

Condiţii:

Quote

A) A fost fabricat sau inmatriculat pentru prima data in urma cu cel putin 30 de ani.
B) Vehiculele trebuie sa fie originale, sa fie in perfecta stare de functionare si sa aiba un aspect corespunzator unui vehicul istoric.
C) Nu sunt eligibile vehiculele utilitare sau cu destinatii speciale (autoplatforme, ambulante , masini mortuare,
masini de pompieri, etc.) care sunt sau urmeaza sa fie folosite in mod uzual in acest scop. Nu se atesteaza vehiculele replica.
D) Culoarea autoturismului trebuie sa fie corespunzatoare paletei de culori originale sau similara. Aceeasi cerinta se aplica
pentru interiorul vehiculului (tapiterie , mochete, capitonaje, etc) .
E) Nu se admite inscriptionarea respectivelor vehicule in scop comercial cu exceptia vehiculelor de competitie sau
a celor ce poarta logo-uri originale din perioada de exploatare.
http://www.retromobi...or-istorice.php

#40
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 29.05.2017
Iar astea pot fi inmatriculate ca vehicule istorice ? Parca nu-mi vine a crede.

View PostPostasul666, on 27 septembrie 2017 - 10:04, said:

Scump, mi se pare scump in Bulgaria daca am inteles eu bine, 800€+300€ (itp si asigurare).

Nu, de regula firmele serioase iau cam 500-600 de euro inmatricularea iar apoi costul e de 300 pe an (ITP la bulgari banuiesc + asigurare). Deci acuma eu in mod normal, ar fi trebuit sa scot din buzunar 300 de euro si sa nu mai am treaba un an de zile, si mi-ar fi convenit.

Edited by Real_NEO, 27 September 2017 - 10:11.


#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Real_NEO, cât ziceai că te-ar costa o firmă în Bulgaria? Păi patronache ”de firmă serioasă” împarte acel cost la ”angajații cu mașini de serviciu”, pune și mașina/nile lui de serviciul după care adaugă un profit și dă costul total: 800 euro/asigurare. Eu aș indexa costul ăsta la fiecare majorare a salariului minim pe economie.

#42
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 29.05.2017

View Postneur0, on 27 septembrie 2017 - 10:09, said:

De fapt, conditiile sunt acestea:
https://www.juridice...ania.html#_ftn1

Deci nu e chiar asa de simplu de inmatriculat o rabla de 30 de ani ca vehicul istoric. Trebuie reconditionata complet, piese originale, fara modificari, omologata, atestata, inscrisa in nu stiu ce club, s.a.m.d. Ca daca era asa de simplu apoi eram inconjurat pe aici numai de vehicule istorice. Doar e plin pe aici de Vitare, Samurai, Pajero, etc.

Ma degraba reusesti sa o inmatriculezi ca autoutilitara decat ca vehicul istoric.

Dar lasa ca am sa ma interesez mai bine, sa vedem daca chiar este vreo halvita in aceasta directie. Ca n-ar fi rau deloc asa ceva.

Edited by Real_NEO, 27 September 2017 - 10:24.


#43
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,725
  • Înscris: 08.10.2004
da nu e simplu sa o faci vehicul istoric. plus ca vine si cu niste taxe aferente, mai mici da oricum...mai sunt de platit ceva bani.

#44
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

View PostReal_NEO, on 27 septembrie 2017 - 10:17, said:

De fapt, conditiile sunt acestea:
https://www.juridice...ania.html#_ftn1
Mă contrazici degeaba. Acelea au fost condiţiile vechi. Legea a fost schimbată pentru a implementa o directivă UE: http://www.promotor....anesti-13629368

https://www.juridice...in-romania.html

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
neur0, tu dai linckuri doar către legislație. Șmecheria este la obținerea atestatului din parte acelei asociații. Ei sunt cei care impun ca mașina să fie restaurată sau păstrată în condiții de originalitate și fac astfel destul de greu posibilă înmatricularea vehiculelor utilizate zi de zi ca mașini istorice. Au chiar prevederi conform cărora, dacă modifici ceva la mașină, să retragă atestatul.

#46
Real_NEO

Real_NEO

    un sălbatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 29.05.2017
Precum spuneam, e mult mai usor de inmatriculat un vehicul ca autoutilitar decat vehicul istoric.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate