Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
[CUM] aduc niste produse din USA in Romania ?
Last Updated: Sep 26 2017 14:31, Started by
don_King
, Sep 26 2017 10:59
·
0
#1
Posted 26 September 2017 - 10:59
Exista diversi intreprinzatori care aduc, contra comision, produse din USA, de la magazine care nu livreaza direct in Romania. Pe avion, rapid, elegant. Ideal pentru electronice sau lucruri usoare si scumpe.
OK, sunt in situatia in care doresc sa cumpar niste produse ieftine si grele, deci transportul pe avion nu ma avantajeaza. Cunoasteti pe cineva care ofera acest serviciu , dar care aduce marfa pe apa ? Stiu ca dureaza 1-2 luni, imi asum acest lucru. Nu vreau sa fac topic cu reclama, puteti da si mesaj privat, multumesc anticipat. |
#2
Posted 26 September 2017 - 11:02
stiu ca erau niste "adventisti" care trimit "ajutoare" in Romania
pretul fiind undeva in jur de 1$/kg Edited by arg, 26 September 2017 - 11:02. |
#3
Posted 26 September 2017 - 11:08
companie de speditori, exista o gramada la Constanta si Bucuresti. De pe Google mi-a aparut direct asta:
http://www.transport...a.ro/tarife.htm http://aplusshippinginc.com/ http://cargoromania.com/ Edited by business11, 26 September 2017 - 11:10. |
#4
Posted 26 September 2017 - 11:23
Daca produsele respective sunt grele si voluminoase, nu conteaza cat de ieftine sau scumpe sunt deoarece costul transportului este oarecum standard.
Sa le duci “pe apa” singura modalitate ar fi containerizarea dar timpul de tranzit ar putea fi nebunesc – depinde foarte mult si de portul de incarcare + legatura cu portul de destinatie. In lipsa acestei legaturi directe, containerul va fi tranzitat prin alte porturi iar asta poate insemna intarzieri si mai mari. Daca marfa respectiva nu este de ajuns pentru a umple un container, tot ce trebuie sa faci este sa astepti o partida in grupaj (cum se numeste) dar nu este tocmai usor de gasit astfel de partida. Despre ce marfa este vorba exact? Daca am mai multe detalii te pot ajuta cu mult mai multe amanunte mai ales ca nici procedurile vamale nu sunt tocmai de neglijat. |
#5
Posted 26 September 2017 - 13:02
Omul a scris ca-si asuma timpul de una-doua luni.
Oricum se ajunge la asa ceva nu datorita transportului pe apa ci datorita managementului prost la sol, se pierde mult timp prin depozite pe uscat. Plus ca drumul nu se face doar pe mare, se face si cu autovehicule, atat in state cat si in EU si RO. Ele merg poate chiar mai repede decat pe apa, dar dureaza tranzitul in depozite, vami, etc. 10 K km cu o viteza medie de 60km/h se fac in 7 zile. Cu 30 km/h se fac in 14 zile... Probabil ca nu vaslesc in sec 21... Edited by loock, 26 September 2017 - 13:06. |
#6
Posted 26 September 2017 - 13:10
eu am folosit aplus shipping ala fara probleme, si nu o singura data. au pe site calculator de pret, atat pt avion cat si pt vapor. eu ii recomand cu incredere.
|
#7
Posted 26 September 2017 - 13:12
vapoarele din SUA, vin in Romania pe ruta unui port european (Rotterdam, Antwerpen, Hamburg, Bremerhaven, etc.). De acolo exista doua posibilitati, ori pleaca mai departe cu un alt vapor pe ruta port 1, port Constanta (am intalnit cazuri de genul cu vapoare din China). Sau din portul 1 pleaca cu tirul pe ruta Bucuresti.
Cand comandam containere din China, imi veneau in Hamburg sau intr-un alt port si de acolo se intorceau in portul Constanta de unde erau transportate cu tirul unde doream. Din SUA (costa estica logic) pana intr-un port european (mai sus mentionat) face intre 7-14 zile (in functie de vreme si alti factori). Restul pana la 30-60 de zile este procesarea acestuia. O perioada o pierde in port, o perioada asteapta transportul urmator (fie cu vaporul catre Constanta, fie cu tirul catre Bucuresti spre exemplu). Dupa care urmeaza logistica in Romania care si asta dureaza o perioada de timp si intr-un sfarsit ajunge la tine. Daca ai noroc ajunge in 14 zile, daca ai ghinion 2-3 luni. |
#8
Posted 26 September 2017 - 13:22
O viteza uzuala pt consum redus e de 23 noduri adica 23 mile marine pe ora.
O mila marina are 1852m. 23 noduri inseamna 42,596 km/h. Vapoarele merg uzual cu 12-30 noduri. Chiar daca vasul e limitat intentionat din proiectare la 23 noduri viteza maxima (limita de putere a motoarelor sau limitare electronica a vitezei) si asta fiind viteza maxima inseamna ca cea medie poate sa fie mai mica, 30 km/h cat am amintit eu ( aproape 16,2 noduri) e o asteptare rezonababila. Edited by loock, 26 September 2017 - 13:22. |
#9
Posted 26 September 2017 - 14:15
25 de noduri este viteza medie a unui vapor de acest gen, exista unele care ajung la 28 de noduri dar sunt mai rare (cele mai mari vapoare de containere din lume).
25 de noduri sunt 46,3km/h, distanta intre portul New York/New Jersey pana in Rotterdam sunt undeva la 5800km adica 5-7 zile, din LA face dublu. Edited by business11, 26 September 2017 - 14:15. |
#10
Posted 26 September 2017 - 14:31
Desigur, am amintit ca viteza variaza lejer intre 12 si 30 noduri, insa ultima generatie de vapoare sunt concepute pt economie si viteza maxima (poate maxima de croaziera) de 23 noduri.
Edited by loock, 26 September 2017 - 14:31. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users