Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

sfat cumparare auto Bmw f10 vs audi a6 c7

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#55
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
Ce parere aveti de Jaguar xf sau Mercedes e class dupa 2012 ambele cu motor de 2.2 diesel? Jaguarul chiar imi place cum arata si mai ales ca majoritatea au si i calzire si ventilatie in scaune! Cum sunt preturile de intretinere la astea 2? Deasemeni la Jaguat ma gandesc ca nu e asa rulata in Romania si cand vin in concediu si daca o sa am nevoie de mecanici s-ar putea sa nu gasesc unii prea priceputi pentru marca asta. Deasemeni am mai gasit un Audi a6 2012 3.0 quattro, astea mai au probleme? Multumesc!

#56
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

View Postct10dre, on 28 septembrie 2017 - 22:52, said:

Inlocuieste "rar" cu foarte des. Pompa de inalta de la motoarele 2l diesel de la Audi a avut un defect de proiectare ,de aceea cama se zgaria iar tot spanul ajungea in injectoare .Cost reparatie :3000 euro .

Poate din 2014 au schimbat reperele, dar sigur cele din 2013 inca mai au acea problema .

F10 are probleme cu distributia la n47  daca schimbul de ulei s-a facut la 30 mii .
De asemenea au ca slabiciune si egr-ul , iar modelul 525 turbina mica .

Niciuna dintre marcile de mai sus nu e monument de fiabilitate . Ia-ti o Honda si pe aia poti sa o numesti masina  , chiar daca nu e "premium" .
Un amic isi luase un x3 , a bagat vreo 3000 euro in el pe parcursul a 2 ani , a dat-o  si a luat un q5 . Are un an cu ea si a bagat alti 3000 si in asta . Inainte de ambele a avut un crv  timp de 6 ani . Cost reparatii 0 : ulei filtre si combustibil . Si acum o regreta .
ce zici atunci de un Jaguar xf sau Mercedes e classe 2.2 diesel dupa 2012?

#57
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Jaguar e doar o copie de Ford acum la calitate de proprietar chinez.
Mercedes E e o foarte bun dar mie nu-mi place la design.
Eu am ales Audi iar pe locul doi a fost Mercedes. BMW a fost pe locul 3 in alegerea mea.

Edited by Kroghy, 01 October 2017 - 20:47.


#58
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
Chiar asa slab calitativ e Jaguar? Ca arata destul de bine. La Audi 2012 motorul de 3 litri au fost ceva probleme?

#59
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nu e deloc asa slab calitativ. Acel xf nu mai are nimic in comun cu Ford. Au fost câteva modele mai mici și mai vechi ce aveau legătura. Acela e cu totul diferit. Trăiești in uk deci ai totul la îndemâna. Iar in România găsești și aici suficienți mecanici sa te ajute. Pt kroghy oricum e Audi sau nimic. Mergi și te plimba cu mașinile alea și ai sa îți dai seama singur. Motoarele de 3 litri la oricare din cele 4 companii au fost reușite.

Dpmdv dacă diferențele de taxe,impoZite,RCA îs mici între 2.0 și 3.0 nici nu m-as uita la altceva decât 3.0. Fiabilitate mai buna, motoare potente, e alegerea echilibrata, iar la drum lung se simte. Totuși astea au între 1800 și aproape 2t... greutate

Edited by t-balt, 02 October 2017 - 08:34.


#60
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

View Postt-balt, on 02 octombrie 2017 - 08:28, said:

Nu e deloc asa slab calitativ. Acel xf nu mai are nimic in comun cu Ford. Au fost câteva modele mai mici și mai vechi ce aveau legătura. Acela e cu totul diferit. Trăiești in uk deci ai totul la îndemâna. Iar in România găsești și aici suficienți mecanici sa te ajute. Pt kroghy oricum e Audi sau nimic. Mergi și te plimba cu mașinile alea și ai sa îți dai seama singur. Motoarele de 3 litri la oricare din cele 4 companii au fost reușite.

Dpmdv dacă diferențele de taxe,impoZite,RCA îs mici între 2.0 și 3.0 nici nu m-as uita la altceva decât 3.0. Fiabilitate mai buna, motoare potente, e alegerea echilibrata, iar la drum lung se simte. Totuși astea au între 1800 și aproape 2t... greutate
Multumesc de raspuns. Merg astăzi sa vad ceva masini.

#61
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

View Postt-balt, on 02 octombrie 2017 - 08:28, said:

Nu e deloc asa slab calitativ. Acel xf nu mai are nimic in comun cu Ford. Au fost câteva modele mai mici și mai vechi ce aveau legătura. Acela e cu totul diferit. Trăiești in uk deci ai totul la îndemâna. Iar in România găsești și aici suficienți mecanici sa te ajute. Pt kroghy oricum e Audi sau nimic. Mergi și te plimba cu mașinile alea și ai sa îți dai seama singur. Motoarele de 3 litri la oricare din cele 4 companii au fost reușite.

Dpmdv dacă diferențele de taxe,impoZite,RCA îs mici între 2.0 și 3.0 nici nu m-as uita la altceva decât 3.0. Fiabilitate mai buna, motoare potente, e alegerea echilibrata, iar la drum lung se simte. Totuși astea au între 1800 și aproape 2t... greutate
Stii cumva daca întreținerea e mai scumpă decât la celelalte modele? (F10, c7, w212)

#62
merlin21

merlin21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 11.09.2006
Nu stiu care este W212, eu am condus un E class 2013, 220d automata. (era cutia in 7, nu asta in 9).
Masina asta chiar nu are nici o legatura cu F10 sau C7. Mult mult sub ele, antifonare si materiale mult mai proaste. Cutia nu mi-a spus nimic, ezita cam mult, iar motorul nu excela nici pe consum nici pe tras. Poate sta foarte bine pe fiabilitate, nu am de unde sa stiu. Clar pentru mine a fost ca este mult mai putina masina decat celelalte doua. Si interiorul arata destul de outdated sa zic asa.
In shimb modelul nou, dupa 2016, este complet altceva, mult mai reusit si din punctul meu de vedere, ar fi prima optiune in clasa. G30 pe mine nu m-a convins de loc.


Cu Jaguar nu am mers, dar m-a atras mereu. Din pacate pt Romania, este o masina mult prea rara si exotica pe parte de mentenanta, dar tu nu ai problema asta
Asa ca sigur as incerca sa merg cu una sa ma conving. Intretinerea nu cred ca este mai scumpa decat la oricare din nemtesti.

Edited by merlin21, 02 October 2017 - 16:56.


#63
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
ala e w212, intre 2009-2016. Am condus azi un Audi a6 2016 2.0tdi quattro si la fel cand apasam pedala la fund, cutia de viteze nu numai ca ii lua 2-3 secunde sa gandeasca insa tura si apoi cupla, masina era la dealer audi. Am mers cu F30 si nu am simtit asta. Cu F10 nu am mers! O sa ma mai uit si la Volvo s80 sau v60 (stiu ca v60 e in clasa cu f30/a4). Azi m-am urcat si intr-un Audi A4 b8 si m-a surprins faptul ca in spate aveam mult mai putin loc la picioare decat in F30. In fine, ma mai pun pe cautat poate gasesc ceva azi si sa dau comanda poate pe maine sa achizitionez ceva!

#64
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
Salut din nou, din ce an au fost rezolvate problemele la Audi a6 2.0 diesel? Multumesc!

#65
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Cu f10 nu am mers dar am condus E60 535D. Cutia fenomenala. Schimba extrem de rapid. Volanul foarte greu dar mie imi place asa. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul ca primit anul acesta reparatii in valoare de vreo 5000. I s-a dus o turbina si cutia. Masina din 2007 sau 2008 cu 240.000km. Pe proprietar il cunosc si conduce foarte linistit. Pe autostrada merge pe dreapta cu 110.

Eu am w210 an 2000 cu 320.000km si din piese mai importante a fost schimbata pompa de injecție si suspensia reparata de mai multe ori. Injectoarele,turbina,distributia, motorul, cutia toate sunt de origine si neatinse.

Nu stiu cum e la modele mai noi dar mie w212 imi inspira încredere. Chiar daca nu-i configurat sa rupa asfaltul eu l-as alege pe el in varianta cu 6 cilindri diesel. Fiind obișnuit cu 6 cilindri nu cred ca mai trec degraba la 4.



#66
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

View Postvinciun, on 03 octombrie 2017 - 15:29, said:

Cu f10 nu am mers dar am condus E60 535D. Cutia fenomenala. Schimba extrem de rapid. Volanul foarte greu dar mie imi place asa. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul ca primit anul acesta reparatii in valoare de vreo 5000. I s-a dus o turbina si cutia. Masina din 2007 sau 2008 cu 240.000km. Pe proprietar il cunosc si conduce foarte linistit. Pe autostrada merge pe dreapta cu 110.

Eu am w210 an 2000 cu 320.000km si din piese mai importante a fost schimbata pompa de injecție si suspensia reparata de mai multe ori. Injectoarele,turbina,distributia, motorul, cutia toate sunt de origine si neatinse.

Nu stiu cum e la modele mai noi dar mie w212 imi inspira încredere. Chiar daca nu-i configurat sa rupa asfaltul eu l-as alege pe el in varianta cu 6 cilindri diesel. Fiind obișnuit cu 6 cilindri nu cred ca mai trec degraba la 4.
Salut. Modelele vechi erau foarte fiabile. Astea noi nu mai sunt asa. Problema la w212 e ca nu-mi prea place interiorul în special bordul și consola centrală.

#67
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,660
  • Înscris: 24.10.2015
Gusturile nu se discuta. De obicei mărcile astea au fani care nu prea trec dintr-o tabăra in alta. Pentru mine topul e asa: 1. Mercedes, 2. BMW, 3. Audi. Mercedesul imi place foarte mult pentru stabilitatea si confortul la drum întins. Deasemenea pentru  designe-ul si eleganta sa, chiar si pentru numele si istoria lui.

Bmw e foarte misto de condus. Daca iei ceva sub 3 litri diesel nu mai are rost. Designe-ul exterior e ceva aparte. Nu-mi place ca aud des probleme. Posibil sa fie si din cauza proprietarilor care le abuzeaza. Isi cumpara bmw 520d si ii pare ca detine un Ferrari.

Audi ma lasa indiferent. Il vad ca pe un Samsung care s-a ridicat foarte rapid si mult de pe urma publicității agresive. E părerea mea subiectiva,  nu m-a atras niciodată.



#68
merlin21

merlin21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 11.09.2006
No offence dar vorbim de generatii complet diferite.
Daca ti-a placut cutia de pe E60, care e in 6 trepte, cea de pe F10 in 8 o sa iti placa mult mai mult. (la fel si cum F10 este peste E60, e normal)
Daca vorbim de modelele C7, F10 si W212, acest "samsung" de Audi este vreo 3 clase peste asa zis-ul etalon de comfort E W212.Comfortul nu vine cumva si de la o antifonare buna, la o cutie care schimba placut, materiale placute si calitative?

Gandeste-te ca laud un audi pe care nu l-am luat din alte motive, nu sunt fan audi, nici macar BMW (desi sunt la al 3-lea consecutiv) si la mine urmatoarea mai mult ca sigur o sa fie un Mercedes, pt ca modelele noi (>2016) sunt cu adevarat ce trebuie.

Problemele cu A6 la fel ca si cu F10 nu au neaparat un an dupa care se rezolva. Nu exista masina fara probleme, toate au cateva ceva, asa sunt masinile din ziua de azi. Tine mai mult de starea masinii, de cum s-a mers cu ea. Oricum ar trebui sa ai niste bani deoparte, just in case, asta la orice masina ai lua.

Eu am 2014, fiind ultimul an in care s-a pus n47 si ultima generatie, nu cred ca o sa am probleme cu distributia. Dar daca e o schimb si gata.

debusy, daca nu te hotarasti pe niciuna, vezi ca mai sunt variante: 5gt,3gt, 4 gc, a5 sportback, cls (dar mai vechi), tot ai de unde alege :))

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate