Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Subaru Levorg
Last Updated: Oct 18 2017 11:42, Started by
NumbAnn
, Sep 25 2017 15:24
·
0
#1
Posted 25 September 2017 - 15:24
#2
Posted 25 September 2017 - 15:37
Este vechiul Subaru Legacy break.
In Romania se cumpara diesel, iar Subaru e destul de nou pe partea de diesel. Service-uri putine, depozit marisor de piese (asa mi s-a spus), dar nu f bine aprovizionat pt modelele noi. Subaru ofera un pret excelent pt ce tehnologie 4x4 ofera, dar la revanzare plangi. http://www.subarumot...ate-tehnice.pdf Asta vine cu motor 1.6l turbo si cutie CVT... E clar in target pt romani! |
#3
Posted 25 September 2017 - 15:38
Adm, on 25 septembrie 2017 - 15:37, said:
Este vechiul Subaru Legacy break. In Romania se cumpara diesel, iar Subaru e destul de nou pe partea de diesel. Service-uri putine, depozit marisor de piese (asa mi s-a spus), dar nu f bine aprovizionat pt modelele noi. Subaru ofera un pret excelent pt ce tehnologie 4x4 ofera, dar la revanzare plangi. Edited by NumbAnn, 25 September 2017 - 15:39. |
#4
Posted 25 September 2017 - 15:43
#6
Posted 25 September 2017 - 15:44
Forester-urile au fost foarte rezistente si fiabile, mai ales alea 2.0i, cu motor aspirat.
Asta a fost acum doua generatii. Acum doar Forester 2.0D merita atentie. 1.l6 turbo, 170 CP, CVT si 4x4 = marchezi pe harta statiile de benzina. La SH te rogi sa o cumpere cineva. |
#7
Posted 25 September 2017 - 15:48
Adm, on 25 septembrie 2017 - 15:37, said: Doar o corectie - este inlocuitorul vechiul Legacy break ! Este un model nou - ma rog, de 2-3 ani - si nu a avut un mare succes comercial in Europa. Se vinde insa foarte bine in Japonia, prin Australia, ma rog, zona aia ... In Europa se aduce doar cu motorul de 1.6 turbo, 170 CP nu si cu motorul de 2.0 turbo, 230 CP. Pe mine m-a tentat masinuta asa de la lansare si eram chitit sa o iau. Dar, la o analiza mai atenta "pe viu", am realizat ca nu se preteaza nevoilor mele din cauza garzii la sol. Altfel, masinuta mi-a placut - arata bine, este excelent finisata ( mai ales in echiparea Sport), motorul pare-se a fi un compromis bun intre sportivitate si economie ( nu l-am condus, insa am "pipait" masina pe toate partile in showroom). Referitor la Subaru - daca vrei anumite informatii puctuale, si pot sa-ti dau un raspuns pertinent, cu mare placere. Eu am detinut pana acu' o saptamana, vreme de 9 ani si 200.000 km, un Forester MY2008 diesel, mai am un XVMY2016 diesel ( abia a facut anul) si, de o saptamana, am si o Impreza MY2016, 2.0 benzina cu CVT. PS: Cat despre valoarea de revanzare .... e de discutat. Este intr-adevar o marca de nisa, dar are o categorie clara de clienti ce cauta neaparat un Subaru. Si asa cum, la achizitia unui Subaru SH, trebuie sa ai rabdare, si la revanzare este la fel. De exemplu, Foresterul meu ( l-am dat la buy-back) din cate mi-au spus cei de la Brasov, si-a gasit stapan in mai putin de o saptamana. Pe de alta parte, zilele trecute am vazut o statistica din Germania unde Subaru aparea in topul marcilor ce-si pastreaza cel mai bine valoarea. Ba chiar XV-ul era modelul cu cea mai mica depreciere din clasa sa. Dar asta-i Germania ! Romania este o piata atipica ... Edited by marr, 25 September 2017 - 15:53. |
#8
Posted 25 September 2017 - 15:50
Ai ceva masini....cum adica, din cauza garzii la sol? Prea mica sau prea mare?
|
#9
Posted 25 September 2017 - 16:00
NumbAnn, on 25 septembrie 2017 - 15:50, said:
.... Prea mica sau prea mare? Prea mica ! Eu, datorita jobului, nu merg doar pe asfalt. Mai ajung si prin zone industriale, si prin campuri de sonde, si pe drumuri de tara, si pe santiere ... Si o garda la sol de 13-14 cm poate fi problematica. Mai ales dupa ce m-am obisnuit cu cei 22 m de la Forester. De aia am si luat XV-ul in dauna Levorgului - garda la sol de 22 cm, spatiu interior suficient, tinuta de drum excelenta, motor economic si fasnet + o oferta foarte buna ! As fi mers pe un Outback ( tot 22 cm garda la sol), dar era chiar prea mare pentru nevoile mele ( 90% din timp sunt singur in masina). Si, nu fara importanta, semnificativ mai scump ! Impreza are 14,5 cm garda la sol, dar asta este mai mult masina de oras ( este masina sotiei). Despre cate masini am ... ateta de cate este nevoie ! Dar sa stii ca Subaru este un microb - odata luat, greu mai scapi de el ! Inclusiv sotia, desi i-am propus sa-i iau o Mazda CX3 in locul Foresterului ( masinuta mai cocheta, mai draguta, mai feminina) a spus ca nu vrea altceva decat Subaru ! Asa ca ... m-am executat ! Edited by marr, 25 September 2017 - 16:01. |
#10
Posted 18 October 2017 - 11:42
E o masina frumoasa sau cel putin interesanta si foarte rara in intreaga Europa. Anul trecut s-au vandut 5 exemplare in Romania. Cred ca e potrivita pentru cei care vor sa nu se amestece in multime, dar nici sa nu epateze (in mod exagerat).
Nu se bucura de review-uri prea favorabile, problemele principale fiind tinuta de drum si cutia de viteze cu variatie continua, care nu e prea potrivita. Mie imi place. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users