![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Frankfurt - Bucuresti
Last Updated: Oct 11 2017 01:12, Started by
Tsunamii
, Sep 23 2017 06:17
·
0

#19
Posted 27 September 2017 - 18:55

Arad Bucuresti o puneam pe 8 ore. Ma cam indoiesc ca as face acum doar 5.
Problema mea era daca din Arad sa merg pe drumul vechi sau pe autostrada. Se pare ca nu salvez nimic pe autostrada, prefer pe drumul vechi, e probabil, mult mai frumos, iar acum, banueisc ca e si fara camioane |
#20
Posted 27 September 2017 - 22:11

Tsunnnami, on 23 septembrie 2017 - 14:56, said: Pai si-n cazul asta merg pe Arad - Deva, cred ca-l dau gata in 2 ore, mai ales ca imi place la nebunie p-acolo. Daca nu salvezi timp, prefer sa merg pe soseaua aia Multumesc tuturor care s-au implicat in ajutorarea unui arogant, ![]() Atentie, nici o agentie Herz, Budget, Avis, etc. nu inchiriaza masini pentru Romania. Asta daca vrei sa inchiriezi o masina. Odata ce le spui ca vrei sa mergi cu ea in RO, e gata. Si nu poti sa nu le spui. Altminteri exita posibilitatea sa inchiriezi din Budapesta. |
#21
Posted 28 September 2017 - 06:22

Fata de acum 3 ani ai autostrada de la Mako la Arad. Doar la asta castigi o ora. Apoi de la Arad la Deva, pe autostrada, castigi iar undeva catre o ora. De la Deva la Sibiu mai pui un castig de minim jumatate de ora ca acum 3 ani la Miercurea Sibiului era inchisa portiunea surpata.
Iar castigurile astea le faci la mers legal, confortabil, fara stres de radare, carute, betivi, ... . |
#22
Posted 28 September 2017 - 06:41

Skytalker, on 27 septembrie 2017 - 22:11, said: Atentie, nici o agentie Herz, Budget, Avis, etc. nu inchiriaza masini pentru Romania. Asta daca vrei sa inchiriezi o masina. Odata ce le spui ca vrei sa mergi cu ea in RO, e gata. Si nu poti sa nu le spui. Altminteri exita posibilitatea sa inchiriezi din Budapesta. Am gasit o firma aici in State care ia pe raspunderea ei de la AVIS si le dau lor banul teRRa, on 28 septembrie 2017 - 06:22, said:
Apoi de la Arad la Deva, pe autostrada, castigi iar undeva catre o ora. Arad - Deva, 2h 18 min, autostrada https://goo.gl/maps/fKuVsUrDDcz Pe drumul vechi: Arad - Deva, 2 h 21 min https://goo.gl/maps/baUi1tA3yiz Si daca e sa castig timp o fac mai usor pe secundar decat pe autostrada In plus drumul e mai misto, si.. fara camioane de data asta Nu mai pun ca e mai scurt si consum mai putin, asta e neimportant |
#23
Posted 28 September 2017 - 07:09

Tsunnnami, on 28 septembrie 2017 - 06:41, said: Treaba cu "2 h 21 min" depinde de cum ti-e norocu' la trecut dincolo de Arad ![]() |
#24
Posted 28 September 2017 - 07:10

Au teerminat centura Aradului? Ca acum 3-4-5-6-.. ani era praf
|
#25
Posted 28 September 2017 - 07:19

#26
Posted 28 September 2017 - 12:19

"Aoleo mancati-as...."
De cel putin 6 ani lucreaza la el |
#27
Posted 28 September 2017 - 16:34

Tsunnnami, on 27 septembrie 2017 - 18:55, said: Problema mea era daca din Arad sa merg pe drumul vechi sau pe autostrada. Se pare ca nu salvez nimic pe autostrada, prefer pe drumul vechi, e probabil, mult mai frumos, iar acum, banueisc ca e si fara camioane |
#28
Posted 28 September 2017 - 16:42

rocaddy, on 28 septembrie 2017 - 16:34, said:
Total gresit , majoritatea TIR-istilor merg tot pe drumul vechi , mai scurt cu 30 km si fara portiunile de deal/munte pina urca la Marginea pe autostrada . De la ILIA spre DEVA e o coloana non stop de camioane care vin dinspre Arad pe drumul vechi . Sper sa glumesti |
#30
Posted 28 September 2017 - 21:26

Deci, vrei sa spui ce?
Ca Romania a construit autostrada doar pentru a merge capsunarii cu masina in Spania sau bucurestenii in concediu? Vrei sa spui ca sunt mult mai putine TIR-uri pe autostrada si toate se inghesuie pe drumul vechi? Nu am cum sa cred asa ceva |
#31
Posted 28 September 2017 - 21:34

Am făcut drumul ăsta de mai muuuulte ori , anul trecut de 2 ori in perioada asta , intre Lugoj (unde se termina autostrada ) si Ilia (intersectia cu DN 7) am întîlnit 2/3 camioane.In ambele sensuri.
|
#32
Posted 29 September 2017 - 06:29

Tsunnnami, on 28 septembrie 2017 - 21:26, said:
Deci, vrei sa spui ce? Ca Romania a construit autostrada doar pentru a merge capsunarii cu masina in Spania sau bucurestenii in concediu? Vrei sa spui ca sunt mult mai putine TIR-uri pe autostrada si toate se inghesuie pe drumul vechi? Nu am cum sa cred asa ceva Am fost in august in Austria si am parcurs ambele variante (la dus pe autostrada si la intors pe DN). Majoritatea TIR-urilor merg pe autostrada, iar halul in care se prezinta bucata de drum de la Margina pana la intersectia cu DN7 (aproape 40km) m-a determinat sa nu mai aleg varianta respectiva pana cand nu mai avanseaza lucrarile. La intoarcere am ales valea Muresului (drumul vechi Arad - Deva) iar drumul a fost superb. Aproape pustiu, nu am intalnit mai mult de 5-6 TIR-uri, care oricum, avand in vedere traficul foarte rarefiat in ambele sensuri, sunt extrem de usor de depasit. Recomand clar varianta dn intre Arad si Deva. Drum foarte liber, medie orara foarte buna, peisaje frumoase, asfalt foarte bun (cu foarte putine exceptii, zone cu denivelari prin cateva viraje). Edited by paultt, 29 September 2017 - 06:41. |
#33
Posted 29 September 2017 - 12:18

paultt, on 29 septembrie 2017 - 06:29, said:
Am fost in august in Austria si am parcurs ambele variante (la dus pe autostrada si la intors pe DN). Majoritatea TIR-urilor merg pe autostrada, iar halul in care se prezinta bucata de drum de la Margina pana la intersectia cu DN7 (aproape 40km) m-a determinat sa nu mai aleg varianta respectiva pana cand nu mai avanseaza lucrarile. La intoarcere am ales valea Muresului (drumul vechi Arad - Deva) iar drumul a fost superb. Aproape pustiu, nu am intalnit mai mult de 5-6 TIR-uri, care oricum, avand in vedere traficul foarte rarefiat in ambele sensuri, sunt extrem de usor de depasit. Recomand clar varianta dn intre Arad si Deva. Drum foarte liber, medie orara foarte buna, peisaje frumoase, asfalt foarte bun (cu foarte putine exceptii, zone cu denivelari prin cateva viraje). In fiecare an mergeam din Bucuresti spre Nantes, franta de vreo 4-5 ori, + de alte 3,4,5 ori prin Europa pe la conferinte, pregatiri etc, si mergeam numai cu masina sau motocicleta (in 5 ani am folosit avionul doar o data), portiunea aia + Sibiu - Sebes mi s-a parut cele mai misto de pe traseu Si Valea Oltului era misto, dar cam aglomerata... |
#34
Posted 29 September 2017 - 13:00

Subscriu 100%! Si eu bat zona cu o frecventa de minim 4 treceri/an de foarte multi ani... Pentru V.Oltului trebuie doar sa ajungi la ore potrivite si mai scapi de aglomeratie (sau dimineata foarte devreme sau seara tarziu..). Iar referitor la autostrada, eu personal nu o mai iau pe acolo pana nu se apropie cu inca cel putin 20-25 de km de jonctiunea cu dn. Drumul de la Ilia la Margina este si foarte slab calitativ, si extrem de aglomerat, stare de fapt care anuleaza mai tot avantajul autostrazii de dupa. In conditiile in care V.Muresului este semi-pustie, chiar se scot medii orare foarte ok si te bucuri si de peisaj.
|
#35
Posted 30 September 2017 - 17:28

Tsunnnami, on 28 septembrie 2017 - 06:41, said:
In plus drumul e mai misto, ![]() |
|
#36
Posted 30 September 2017 - 20:38

rocaddy, on 28 septembrie 2017 - 21:34, said:
Am făcut drumul ăsta de mai muuuulte ori , anul trecut de 2 ori in perioada asta , intre Lugoj (unde se termina autostrada ) si Ilia (intersectia cu DN 7) am întîlnit 2/3 camioane.In ambele sensuri. Eu merg saptamanal tm-deva, tot saptamanal deva arad, tot saptamanal tm lugoj, mi-e greu sa cred ca sunt mai multe tiruri pe valea muresului decat pe partea asta. adrian_r5, on 28 septembrie 2017 - 07:19, said: N-am mai fost de la mijlocu' lu' iulie pe acolo ... da' nu cred ca s-au intimplat minuni ... adica nu cred ca s-a dat in folosinta pasaju' peste calea ferata. E in continuare aceeasi bataie de joc. De vreun an a disparut si tabla pe care se plangea cj arad ca guvernul nu mai da bani pt pasaj. Cat au fost pdl-istii lor la conducere, ce mama masii au pazit? paultt, on 29 septembrie 2017 - 06:29, said: Am fost in august in Austria si am parcurs ambele variante (la dus pe autostrada si la intors pe DN). Majoritatea TIR-urilor merg pe autostrada, iar halul in care se prezinta bucata de drum de la Margina pana la intersectia cu DN7 (aproape 40km) m-a determinat sa nu mai aleg varianta respectiva pana cand nu mai avanseaza lucrarile. La intoarcere am ales valea Muresului (drumul vechi Arad - Deva) iar drumul a fost superb. Aproape pustiu, nu am intalnit mai mult de 5-6 TIR-uri, care oricum, avand in vedere traficul foarte rarefiat in ambele sensuri, sunt extrem de usor de depasit. Recomand clar varianta dn intre Arad si Deva. Drum foarte liber, medie orara foarte buna, peisaje frumoase, asfalt foarte bun (cu foarte putine exceptii, zone cu denivelari prin cateva viraje). Nu e chiar asa dramatica portiunea margina sacamas, se merge greu daca prinzi tir cap de coloana pe cosava sau cosevita, dar sunt si cateva portiuni unde se poate depasi in siguranta. Ca idee, tm deva (160 km) nu trec niciodata de 2 ore, indiferent de ora si trafic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users