Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Vreau să învăț limba engleză

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
corectsunt

corectsunt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 06.08.2012
Sunt student și aș dori să călătoresc în lume, iar limba engleză devine cam obligatorie. Știți bine cum e sistemul educațional românesc, tot ce știu în engleză e să număr de la 1-10 și cuvinte care le-am învățat oricum din alt mediu. Amu' nici chiar așa, dar insuficient să pot conversa despre ce subiect aș dori. Am inercat Duolingo dar e putin util după părerea mea. Poate pentru copii.

Edited by corectsunt, 22 September 2017 - 16:58.


#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,222
  • Înscris: 13.03.2017
Limba engleza nu "devine cam obligatore" - ea este obligatorie daca vrei sa "dai cu sapa" pe afara
Pana la urma ce incerci sa afli? Care este cel mai bun modul de studiu? Cum o poti invata mai repede?
Ce anume exact?

PS
Limba "emgleză" nu exista

Edited by Naijax, 22 September 2017 - 17:05.


#3
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
asculta radio in engleza, chiar daca nu intelegi nimic la inceput. filme in engleza pe net sau netflix cu sub in engleza, nu in romana.
in 6-12 luni ar trebui sa cunosti un pic cat sa te descurci. daca nu continui practica, uiti.

#4
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,460