Se finalizeaza tranzactia daca nu pun codul de verificare?
#1
Posted 22 September 2017 - 08:34
buna ziua. Am cumparat de la pcgarage un televizor. Am optat pentru plata online, am dorit sa achit cu cardul fratelui meu care are conta la alta banca decat a mea.
Bun, am pus numar de cont, numele, csv, toate datele cardului. Apoi mi-a aparut timp de 3 secunde mesajul sa nu dau back in timpul tranzactiei, etc. Apoi mi-a aparut pagina in care trebuia sa pun numarul de validare primit pe telefon. Ei bine, am crezut ca numarul de validare va veni pe telefonul meu, care este in contul pcgarage. Cand colo numarul ala a venit pe celalalt telefon, dar care era inchis atunci. oricum, am inchis pagina, am revenit la comanda si am facut comanda prin curierat rapid. intrebare: daca nu am pus numarul ala de validare, si am inchis pagina respectiva, s-a finalizat tranzactia? Nu mi-a venit mesaj decat dupa ce am cumparat prin curierat. Bun, dar e posibil ca banca sa-mi fi retinut deja suma de bani care a fost pe punctul de a fi transferata? |
#2
Posted 22 September 2017 - 08:37
1. Se pune numarul de card, nu numarul de cont.
2. Codul se trimite pe telefonul proprietarului de card, pentru preventia fraudelor! Serviciul tine de procesatorul de plati, nu de magazinul online. 3. Fara acel cod banii nu pleaca de pe card, deci poti fi linistit. |
#3
Posted 22 September 2017 - 08:58
@me_suzy:
cspot, on 22 septembrie 2017 - 08:51, said: … i-a incredintat cardul … |
#4
Posted 22 September 2017 - 09:06
sags, on 22 septembrie 2017 - 08:58, said: Dar s-au mai vazut minuni, cand a zis tranzactie 3D Secure esuata si totusi plata s-a efectuat. Nu e nicio minune. Validarea prin 3D Secure este la latitudinea comerciantului deoarece sistemul 3D Secure, cel putin la inceput, era pentru a proteja comerciantul. |
#5
Posted 22 September 2017 - 09:12
faracreier, on 22 septembrie 2017 - 09:06, said: Nu e nicio minune. Validarea prin 3D Secure este la latitudinea comerciantului deoarece sistemul 3D Secure, cel putin la inceput, era pentru a proteja comerciantul. |
#6
Posted 22 September 2017 - 10:28
o minune e si ce am patit eu acum o saptamana. Mi-am achizitionat ceva de la Altex, din magazinul fizic, iar cand sa platesc cu cardul nu am apucat sa bag decat prima cifra din PIN si deja mi-a aparut tranzactie ok, banii luati. I-am zis vanzatoareai ca nu am apucat sa bag pinul dar ea o tinea pe a ei ca sigur l-am bagat ca altfel nu mergea. Ciuda, oricum. Nu mi s-a mai intamplat pana acum. Probabil am un card bantuit, altfel nu-mi explic.
Edited by dan1980_25, 22 September 2017 - 10:29. |
#7
Posted 22 September 2017 - 10:33
Ai cumva card emis de BCR / Mastercard ?
Si eu am patit ceva asemanator acum cateva luni,dar nu la Altex ci la MediaGalaxy. |
#8
Posted 22 September 2017 - 10:33
Adm, on 22 septembrie 2017 - 08:37, said:
1. Se pune numarul de card, nu numarul de cont. 2. Codul se trimite pe telefonul proprietarului de card, pentru preventia fraudelor! Serviciul tine de procesatorul de plati, nu de magazinul online. 3. Fara acel cod banii nu pleaca de pe card, deci poti fi linistit. NU am introdus parola 3Dshit si am dat anulare, plata s-a procesat Am sunat la banca si mi-au zis ca depinde de comerciant daca accepta sau nu o plata fara acel cod, chiar daca ti-a aparut fereastra unde sa introduci acel cod. dan1980_25, on 22 septembrie 2017 - 10:28, said:
o minune e si ce am patit eu acum o saptamana. Mi-am achizitionat ceva de la Altex, din magazinul fizic, iar cand sa platesc cu cardul nu am apucat sa bag decat prima cifra din PIN si deja mi-a aparut tranzactie ok, banii luati. I-am zis vanzatoareai ca nu am apucat sa bag pinul dar ea o tinea pe a ei ca sigur l-am bagat ca altfel nu mergea. Ciuda, oricum. Nu mi s-a mai intamplat pana acum. Probabil am un card bantuit, altfel nu-mi explic. Edited by easy90rider, 22 September 2017 - 10:34. |
#10
Posted 22 September 2017 - 11:08
|
#11
Posted 22 September 2017 - 11:23
samebo, on 22 septembrie 2017 - 10:44, said: Nu se finalizeaza fara cod. dan1980_25, on 22 septembrie 2017 - 10:28, said: Depinde ce anume se stipulează în contractul tău cu 'Banca Transilvania' și în mod separat depinde ce prevede contractul dintre 'ALTEX' și 'Banca Transilvania'
Edited by TheStarkestTruthMatters, 22 September 2017 - 11:32. |
#12
Posted 22 September 2017 - 11:34
Aici vorbeam de platile pe internet, nu contactless... alea merg, asta e si avantajul contactless, sa nu bagi PIN.
Eu am si uitat PIN-ul la card, ca il folosesc numai contactless... cand imi spune in comerciant ca nu poate contactless, abandonez cumparaturile si plec, ca PIN-ul nu il stiu Doar cine stie ce urgenta sa am platesc cash. In rest, sa se duca naibii sa isi puna contactless daca vor banii mei. |
#13
Posted 22 September 2017 - 11:59
deci nu faci decat cumparaturi sub 100 de lei? saracule
|
#14
Posted 22 September 2017 - 12:04
Imi place mancarea proaspata
Nu fac provizii, ca nu se sfarseste lumea si nici nu se inchid hipermarketurile |
#15
Posted 22 September 2017 - 12:08
dan1980_25, on 22 septembrie 2017 - 10:28, said:
o minune e si ce am patit eu acum o saptamana. Mi-am achizitionat ceva de la Altex, din magazinul fizic, iar cand sa platesc cu cardul nu am apucat sa bag decat prima cifra din PIN si deja mi-a aparut tranzactie ok, banii luati. I-am zis vanzatoareai ca nu am apucat sa bag pinul dar ea o tinea pe a ei ca sigur l-am bagat ca altfel nu mergea. Ciuda, oricum. Nu mi s-a mai intamplat pana acum. Probabil am un card bantuit, altfel nu-mi explic. A fost plata contactless si suma sub 100 lei? L-ai introdus degeaba. Edited by don_dannielo, 22 September 2017 - 12:09. |
|
#16
Posted 22 September 2017 - 12:10
#17
Posted 22 September 2017 - 12:17
TheStarkestTruthMatters, on 22 septembrie 2017 - 11:23, said:
La contactless merge de minim 5 ori în interval de 24 de ore, fără să introduci PIN, la plăți de maxim 100 de lei (nici un banuț mai mult) Depinde ce anume se stipulează în contractul tău cu 'Banca Transilvania' și în mod separat depinde ce prevede contractul dintre 'ALTEX' și 'Banca Transilvania' don_dannielo, on 22 septembrie 2017 - 12:08, said:
A fost plata contactless si suma sub 100 lei? L-ai introdus degeaba. Edited by dan1980_25, 22 September 2017 - 12:18. |
#18
Posted 22 September 2017 - 12:18
easy90rider, on 22 septembrie 2017 - 12:10, said:
Adica sunt prost si am introdus codul fara sa imi dau seama si am dat OK... Nu am introdus niciun cod, am apasat pe anulare/inapo, plata s-a procesat. Vad ca toata lumea a si uitat despre ce era topicul si cu ce subiect s-a deschis. Si nici macar nu a trecut de 1 pagina subiectul... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users