Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Se finalizeaza tranzactia daca nu pun codul de verificare?

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
me_suzy

me_suzy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 29.04.2007
buna ziua. Am cumparat de la pcgarage un televizor. Am optat pentru plata online, am dorit sa achit cu cardul fratelui meu care are conta la alta banca decat a mea.

Bun, am pus numar de cont, numele, csv, toate datele cardului. Apoi mi-a aparut timp de 3 secunde mesajul sa nu dau back in timpul tranzactiei, etc. Apoi mi-a aparut pagina in care trebuia sa pun numarul de validare primit pe telefon. Ei bine, am crezut ca numarul de validare va veni pe telefonul meu, care este in contul pcgarage. Cand colo numarul ala a venit pe celalalt telefon, dar care era inchis atunci.

oricum, am inchis pagina, am revenit la comanda si am facut comanda prin curierat rapid.

intrebare: daca nu am pus numarul ala de validare, si am inchis pagina respectiva, s-a finalizat tranzactia? Nu mi-a venit mesaj decat dupa ce am cumparat prin curierat. Bun, dar e posibil ca banca sa-mi fi retinut deja suma de bani care a fost pe punctul de a fi transferata?

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
1. Se pune numarul de card, nu numarul de cont.
2. Codul se trimite pe telefonul proprietarului de card, pentru preventia fraudelor! Serviciul tine de procesatorul de plati, nu de magazinul online.
3. Fara acel cod banii nu pleaca de pe card, deci poti fi linistit.

#3
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013
@me_suzy:
  • Din contul tau sigur nu s-a blocat/ retras nimic ca doar nu pe acela l-ai dat.
  • Daca s-a cerut codul de verificare si nu a fost introdus, atunci in principiu nici de pe cardul folosit nu s-a retinut nici o suma. Dar s-au mai vazut minuni, cand a zis tranzactie 3D Secure esuata si totusi plata s-a efectuat.
  • Pentru a fi 100% sigur, titularul de card sa isi verifice contul. Are internet banking? De regula acolo poate vedea nu numai sumele deja decontate (care apar in extrasul de cont) ci si pe cele blocate in asteptarea decontarii (cum stau o vreme sumele platite cu cardul).

 cspot, on 22 septembrie 2017 - 08:51, said:

… i-a incredintat cardul …
In principiu, aste e foarte discutabil…

#4
faracreier

faracreier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 30.08.2017

 sags, on 22 septembrie 2017 - 08:58, said:

Dar s-au mai vazut minuni, cand a zis tranzactie 3D Secure esuata si totusi plata s-a efectuat.

Nu e nicio minune. Validarea prin 3D Secure este la latitudinea comerciantului deoarece sistemul 3D Secure, cel putin la inceput, era pentru a proteja comerciantul.

#5
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013

 faracreier, on 22 septembrie 2017 - 09:06, said:

Nu e nicio minune. Validarea prin 3D Secure este la latitudinea comerciantului deoarece sistemul 3D Secure, cel putin la inceput, era pentru a proteja comerciantul.
Ba este o minune, cand tie iti spune ce tranzactia a esuat dar totusi are loc. La latitudinea comerciantului este daca foloseste sau nu 3D Secure. Dar daca nu il foloseste, atunci nici nu iti cere vreun cod de verificare.

#6
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
o minune e si ce am patit eu acum o saptamana. Mi-am achizitionat ceva de la Altex, din magazinul fizic, iar cand sa platesc cu cardul nu am apucat sa bag decat prima cifra din PIN si deja mi-a aparut tranzactie ok, banii luati. I-am zis vanzatoareai ca nu am apucat sa bag pinul dar ea o tinea pe a ei ca sigur l-am bagat ca altfel nu mergea. Ciuda, oricum. Nu mi s-a mai intamplat pana acum. Probabil am un card bantuit, altfel nu-mi explic.

Edited by dan1980_25, 22 September 2017 - 10:29.


#7
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016
Ai cumva card emis de BCR / Mastercard ?
Si eu am patit ceva asemanator acum cateva luni,dar nu la Altex ci la MediaGalaxy.

#8
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 Adm, on 22 septembrie 2017 - 08:37, said:

1. Se pune numarul de card, nu numarul de cont.
2. Codul se trimite pe telefonul proprietarului de card, pentru preventia fraudelor! Serviciul tine de procesatorul de plati, nu de magazinul online.
3. Fara acel cod banii nu pleaca de pe card, deci poti fi linistit.
Am facut o plata pe digicare.rcs-rds.ro, procesat prin euplatesc.ro...
NU am introdus parola 3Dshit si am dat anulare, plata s-a procesat Posted Image

Am sunat la banca si mi-au zis ca depinde de comerciant daca accepta sau nu o plata fara acel cod, chiar daca ti-a aparut fereastra unde sa introduci acel cod.

 dan1980_25, on 22 septembrie 2017 - 10:28, said:

o minune e si ce am patit eu acum o saptamana. Mi-am achizitionat ceva de la Altex, din magazinul fizic, iar cand sa platesc cu cardul nu am apucat sa bag decat prima cifra din PIN si deja mi-a aparut tranzactie ok, banii luati. I-am zis vanzatoareai ca nu am apucat sa bag pinul dar ea o tinea pe a ei ca sigur l-am bagat ca altfel nu mergea. Ciuda, oricum. Nu mi s-a mai intamplat pana acum. Probabil am un card bantuit, altfel nu-mi explic.
Sub 100 lei? Nu s-a procesat cumva contactless?

Edited by easy90rider, 22 September 2017 - 10:34.


#9
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Nu se finalizeaza fara cod.

#10
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 anarchy78_ro, on 22 septembrie 2017 - 10:33, said:

Ai cumva card emis de BCR / Mastercard ?
Si eu am patit ceva asemanator acum cateva luni,dar nu la Altex ci la MediaGalaxy.
e Visa de la BT

 easy90rider, on 22 septembrie 2017 - 10:33, said:



Sub 100 lei? Nu s-a procesat cumva contactless?
250 lei.

#11
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,009
  • Înscris: 09.12.2015

 samebo, on 22 septembrie 2017 - 10:44, said:

Nu se finalizeaza fara cod.
La contactless merge de minim 5 ori în interval de 24 de ore, fără să introduci PIN, la plăți de maxim 100 de lei (nici un banuț mai mult)

 dan1980_25, on 22 septembrie 2017 - 10:28, said:

Depinde ce anume se stipulează în contractul tău cu 'Banca Transilvania' și în mod separat Posted Image depinde ce prevede contractul dintre 'ALTEX' și 'Banca Transilvania'

Edited by TheStarkestTruthMatters, 22 September 2017 - 11:32.


#12
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Aici vorbeam de platile pe internet, nu contactless... alea merg, asta e si avantajul contactless, sa nu bagi PIN.
Eu am si uitat PIN-ul la card, ca il folosesc numai contactless... cand imi spune in comerciant ca nu poate contactless, abandonez cumparaturile si plec, ca PIN-ul nu il stiu :D
Doar cine stie ce urgenta sa am platesc cash. In rest, sa se duca naibii sa isi puna contactless daca vor banii mei.

#13
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
deci nu faci decat cumparaturi sub 100 de lei? saracule :)

#14
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Imi place mancarea proaspata :D
Nu fac provizii, ca nu se sfarseste lumea si nici nu se inchid hipermarketurile :D

#15
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 dan1980_25, on 22 septembrie 2017 - 10:28, said:

o minune e si ce am patit eu acum o saptamana. Mi-am achizitionat ceva de la Altex, din magazinul fizic, iar cand sa platesc cu cardul nu am apucat sa bag decat prima cifra din PIN si deja mi-a aparut tranzactie ok, banii luati. I-am zis vanzatoareai ca nu am apucat sa bag pinul dar ea o tinea pe a ei ca sigur l-am bagat ca altfel nu mergea. Ciuda, oricum. Nu mi s-a mai intamplat pana acum. Probabil am un card bantuit, altfel nu-mi explic.

A fost plata contactless si suma sub 100 lei? L-ai introdus degeaba. :lol:

Edited by don_dannielo, 22 September 2017 - 12:09.


#16
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

 samebo, on 22 septembrie 2017 - 10:44, said:

Nu se finalizeaza fara cod.
Adica sunt prost si am introdus codul fara sa imi dau seama si am dat OK...

Nu am introdus niciun cod, am apasat pe anulare/inapoi, plata s-a procesat.

Edited by easy90rider, 22 September 2017 - 12:20.


#17
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 TheStarkestTruthMatters, on 22 septembrie 2017 - 11:23, said:

La contactless merge de minim 5 ori în interval de 24 de ore, fără să introduci PIN, la plăți de maxim 100 de lei (nici un banuț mai mult)

Depinde ce anume se stipulează în contractul tău cu 'Banca Transilvania' și în mod separat Posted Image depinde ce prevede contractul dintre 'ALTEX' și 'Banca Transilvania'
am mai cumparat asa de la Altex si nu am patit niciodata chestia asta. Deci in contract nu am nimic care sa stipuleze lcruri de genul asta.

 don_dannielo, on 22 septembrie 2017 - 12:08, said:

A fost plata contactless si suma sub 100 lei? L-ai introdus degeaba. Posted Image
suma a fost de 250 lei. Am spus mai sus. Nu am card compatibil contactless

Edited by dan1980_25, 22 September 2017 - 12:18.


#18
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

 easy90rider, on 22 septembrie 2017 - 12:10, said:

Adica sunt prost si am introdus codul fara sa imi dau seama si am dat OK...

Nu am introdus niciun cod, am apasat pe anulare/inapo, plata s-a procesat.
Eu vorbeam de cazul initiatorului, de codul de autorizare prin SMS, nu de PIN-ul tau din cazul tau.
Vad ca toata lumea a si uitat despre ce era topicul si cu ce subiect s-a deschis.

Si nici macar nu a trecut de 1 pagina subiectul...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate